[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 18 Kwi 2017, 13:57

a masz może gdzieś linka do pobrania tej paczki? Tyle osobno pobierać XD
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 18 Kwi 2017, 17:37

Wiesz, czasy internetu Dial-up są za nami, kliknąć kilka linków i ściągnąć je to może kilka minut...

Instalujesz tak jak jest numeracja, potem ręcznie i tak musisz przerabiać kilka plików jeśli chcesz np mieć możliwość sprzedaży uszkodzonej broni. Bo wszystkie te małe mody co właśnie takie rzeczy zmieniają pierdzielą wszystkim grę, bo podmieniają jedną linijkę w pliku który jest już zmodyfikowany.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 18 Kwi 2017, 18:06

Tak wiem już pobrałem ale tylko z 7-8 modów i wszystko śmiga :)
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez 69Gregori w 18 Kwi 2017, 19:57

Co tu się odjaniepawliło pany? Mody instalowałem wg listy Akinaro. Pomocy :+:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : F->find_chunk(THM_CHUNK_TYPE)
[error]Function      : CTextureDescrMngr::LoadTHM
[error]File          : ..\xrRender\TextureDescrManager.cpp
[error]Line          : 55
[error]Description   : assertion failed
 

stack trace:

0023:023D3783 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:05057CD6 xrRender_R3.dll
0023:050AE350 xrRender_R3.dll, SupportsDX10Rendering()
0023:050AE32C xrRender_R3.dll, SupportsDX10Rendering()
Awatar użytkownika
69Gregori
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 14 Maj 2013, 18:49
Ostatnio był: 14 Paź 2022, 00:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 19 Kwi 2017, 15:13

Twórcy pracują nad nową wersją call of chernobyl?
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 19 Kwi 2017, 15:41

Ciągle sobie przy nim coś dłubią. Czyli jakiś patch czy kilka tam sobie wyjdzie kiedyś.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 19 Kwi 2017, 19:42

Ma ""niedługo"" wyjść update(chyba z numeracją 1.5 ale to tylko numerek), zawierający wiele zmian i napraw w relacjach(frakcje i gracz), optymalizacja tekstur i poziomów, nowe "wnętrza" w Jantarze i Prypeci(Borovos wspomniał o tym w komentarzach na moddb: "New interior places in Yantar and CoP Pripyat.")

A kiedy ma wyjść dokładnie? Wyjdzie kiedy będzie gotowe.
Biorąc pod uwagę to że każdy z nas grał w Stalkera już dziesiątki razy(ja gram minimum raz w roku w każdą część) i w zasadzie poza drobnymi zmianami gra jest wciąż ta sama, to poczekać te kilka tygodni czy miesięcy na update który gry i tak nie zmieni, to raczej nie problem :]
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 19 Kwi 2017, 20:10

Ja już 5 czy 6 raz jak nie lepiej przechodzę stalkera na przełomie 2016 do teraz :E a kilka dni temu naszło mnie na cień i tak sobie pykam jak jakiś psychopata
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 20 Kwi 2017, 18:55

Ziomeczki, podrzuci ktoś linka do Call of Misery najnowszej wersji?
I jaką musze mieć wersje CoC'a zeby zainstalowac?
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 20 Kwi 2017, 19:01

http://www.moddb.com/mods/stalker-com

CoCa musisz mieć w wersji 1.4.16.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 20 Kwi 2017, 19:43

a jakiego bardziej weapon packa sie oplaca?
EDIT: zaaktualizowalem CoC'a do 1.4.16 a pisze w menu ze jest 1.4.15 :/ co jest :D
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 20 Kwi 2017, 21:35

Co do CoM to moja konfiguracja wygląda tak:
1. Call_of_Chernobyl_1_4_12
2. Call of Chernobyl 1.4.16_patch
3. Call_of_Misery_1.0_fix2
4. CoM_English_Translation_v1.0.14
5. Call_of_Misery_1.0d_STCoM_WP
6. STCoM_WP_fix_3232017
7. STCoM_WP_English_Translation_v1.05
8. Outfit_Addon_4.03_for_COM.1
9. Alkiroths_CoM_Overhaul_v1.9.3
10. Axebeards_FieldCraft_v1d.2
11. EDADBG_for_STCoM_V1.2
12. Gore_Mod_1.2_for_CoM_1.0d_fix_2


Stabilniejsza w zasadzie od samego CoC'a chyba tylko 4-5 razy wywaliła mi w ostatnich 2 tygodniach.

Jednak sam Call of Misery ma ten sam problem co sam oryginalny mod Misery: Jest IDIOTYCZNIE skonfigurowany.

Granie w CoM bez modyfikacji kilkunastu plików w config jest totalnie debilne i po prostu odkrywasz nowe znaczenie słowa "frustracja", a QuickSave to twoje drugie imię i używasz go częściej niż amunicji...
Sam stalker(gracz) to anemik z alzheimerem co nie potrafi utrzymać nawet pistoletu, a karabin trzyma jak by pierwszy raz w życiu trzymał coś cięższego niż kilogram mąki.
WSZYSTKO jest radioaktywne, ale jedynie gracz najwidoczniej ma z tym problem, bo inni mają to gdzieś i żyją szczęśliwie bez faszerowania się antyradami i wódą CO 10MINUT, i przez pierwsze 2h grania giniesz nawet przechodząc z jednego końca Kordonu do drugiego tylko lekko zahaczając o radioaktywne strefy po drodze...

System Handlu jest tak poroniony że kawałek chleba jest droższy niż dosłownie niż kilka pistoletów z amunicją.
A naprawa NOWEJ broni(cena 7900) i która ma jedynie 8-10% uszkodzeń kosztuje nawet 14000!
O tym że balans cen sprzedaży/kupna jest z kosmosu nie wspomnę(kupujesz za 1000 sprzedajesz za 100)...

Te pierdzielenie o "realności" tego moda to taka bajka że wydaje mi się, że twórcy chyba w życiu z domu nie wychodzili i nie mają pojęcia jak świat funkcjonuje. W życiu nie trzymali broni w rękach a radioaktywność znają jedynie z filmów klasy B. Gra czy nie, balans musi być.

Jest różnica między trudnością gry a debilnymi ustawieniami, sam lubię trudne mody ale Misery serio potrzebuje CAŁEGO DNIA grzebania w konfiguracjach by wytargać z niej to co najlepsze, bo jednak ten mod ma wiele zalet.

W zasadzie od kilku tygodni majstruje w plikach misery i chcę wypuścić addon sprawiający że CoM będzie grywalny, trudny ale jednocześnie mnie debilny jak w standardzie, bo w końcu t gra, a gra ma być przyjemna.


PS. sorry za ten rant :/

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości