[problem] Arsenal Overhaul

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[problem] Arsenal Overhaul

Postprzez SWAT w 09 Sty 2015, 19:30

Witajcie.

Pobrałem mod z linku niżej: http://www.moddb.com/mods/arsenal-overhaul
Instaluję całość wraz z modem na atmosferę i naturę, itd. (mody są kompatybilne)
No i instalowałem już trzy razy, angielski nie jest mi zbyt obcy więc podążałem krok za krokiem według instrukcji i co? I przysłowiowy kał. Przed włączeniem gry pojawia się to:
http://s28.postimg.org/auk3hn8il/Bez_tytu_uss.png

A gdy strzelę (z byle jakiej broni) gra się wyłącza i wyskakuje to:
http://s15.postimg.org/57tbtxn5n/Bez_tytu_u.png

Pewnie coś źle robię, więc poprosiłbym instrukcję łopatologiczną do ludzi ciemnych. Proszę : )
Image
Awatar użytkownika
SWAT
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Kwi 2014, 16:27
Ostatnio był: 24 Sty 2020, 20:26
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [problem] Arsenal Overhaul

Postprzez scigacz1975 w 09 Sty 2015, 19:37

Proponuję poszukać loga - na pewno się utworzył. Poza tym - zadaj to pytanie w temacie moda na moddb.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [problem] Arsenal Overhaul

Postprzez SWAT w 09 Sty 2015, 19:47

Proszę. Zawijam żeby nie rozpychał forum.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M10/S7, 2529.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 31678 files cached 29 archives, 5208Kb memory used.
Init FileSystem 3.741850 sec
'xrCore' build 3911, Oct 19 2009

EH: 1FB34CDA025C09C7C998B1DB0EFAE763

-----loading c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4065960 K], reserved[54432 K], committed[73848 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[11835 K], process heap[818 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[9304 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DEA]: NVIDIA GeForce 610M   
* GPU driver: 9.18.13.4475
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2683 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1366x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
! Missing ogg-comment, file:  c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\menu.ogg
* [win32]: free[3735884 K], reserved[125844 K], committed[332512 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[98190 K], process heap[11170 K], game lua[2143 K], render[177 K]
* [x-ray]: economy: strings[9664 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

Uwagi moderatora:

Logi w [code], nie [spoiler], poprawiam. - Wheeljack
Image
Awatar użytkownika
SWAT
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Kwi 2014, 16:27
Ostatnio był: 24 Sty 2020, 20:26
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [problem] Arsenal Overhaul

Postprzez SWAT w 12 Sty 2015, 00:25

Wybaczcie post pod postem ale ku potomnym... Udało mi się to naprawić.

Ślepo podążałem za samouczkiem, a miałem starszą grę i zamiast FOV_Switcher dać na 55, zmieniłem na numer odpowiadający mojej wersji gry. Od tej pory cieszę się Overhaulem, MSO, Atmosfear i Absolute Nature 3.

Do zamknięcie.
Image
Awatar użytkownika
SWAT
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Kwi 2014, 16:27
Ostatnio był: 24 Sty 2020, 20:26
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [problem] Arsenal Overhaul

Postprzez Bies1234 w 15 Maj 2016, 18:34

Ja pobrałem moda z mod.db zainstalowałem wg instrukcji, grę mam na najnowszym paczu a jak próbuję uruchomić wyskakuje error fsgame.ltx
Wie ktoś jak to naprawić?
Bies1234
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Lut 2014, 19:19
Ostatnio była: 17 Maj 2016, 13:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [problem] Arsenal Overhaul

Postprzez Marcus_Polonus w 02 Cze 2016, 11:13

A wrzuciłeś tylko AO, czy coś jeszcze?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości