Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez Kaniek w 03 Lip 2017, 13:42

Wind of Time 1.3
Witam, chciałbym przedstawić całkiem nowego moda na bazie COP, jest to mod standalone więc nie instalujemy go na czysta grę.

OPIS

Autor modyfikacji pisze, że chciał połączyć najlepsze elementy z całej trylogii S.T.A.L.K.E.R.-a.
Fabuła jest całkowicie nowa, spotkamy tutaj postaci z całej serii lub zobaczymy do nich nawiązania,
podobnie jest z mapami na których przyjdzie nam się bawić, kilka z nich jest nowych, lub zaaranżowanych
tylko na potrzeby konkretnych questów.

ZMIANY

*Nowy bohater
*Całkiem nowa fabuła
*Nowe i stare lokacje
*Rozwiązania wzięte z SOC-a (system schowków, kontroler, snorki, poltergeisty,
kwadratowa minimapa itp.)
*Kierowana przez nas postać odczuwać będzie pragnienie
*Elementy mistycyzmu i horroru
*Przerobiony system artefaktów
*Zintegrowany STCoP Weapon Pack 2.9
*Abosulte Nature 4.
*Atmosfear 3

DOWNLOAD
http://www.moddb.com/mods/wind-of-time/downloads/wind-of-time-13-standalone-version- instalator
http://www.moddb.com/mods/wind-of-time/ ... me-patch-1 - patch
http://www.moddb.com/mods/wind-of-time/ ... e-patch-11 - paczka językowa


INSTALACJA
Instalujemy modyfikacje, na nią wrzucamy patcha, mod domyślnie w języku rosyjskim, wiec gdy nie chcemy cyrylicy, usuwamy z foledru localization plik xrussian.db i wklejamy wybrany przez nas plik językowy na miejsce oryginalnego.
W przypadku crash-ów, wklejamy ten plik do folderu z gra i za jego pomocą odpalamy modyfikacje.
:

https://mega.nz/#!l3IDHaYJ!XHH9sZadvl1q-geYRb_Uw-EvevWikkErAuDKbV5X4Xs

Za ten post Kaniek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tom3kb, Poldzer, Mruk, trolololo.
Kaniek
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 22 Sie 2009, 11:25
Ostatnio był: 17 Lut 2019, 10:42
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez tom3kb w 03 Lip 2017, 13:50

Właśnie sobie gram po "angielsku" bo się polonizacji jakoś nie mogę doczekać. :)
Tłumaczenie maszynowe, wiec czasami mocno bolą zęby jak to się czyta ale ogólnie idzie na spokojnie grać i zrozumieć o co chodzi.
Graficznie bardzo fajnie, paczka broni ok. Fajne mapy bo dużo na nich obiektów i zmienionych miejscówek. Zadania różnorodne. O fabule za dużo się nie wypowiem bo jestem na początku rozgrywki.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez Zwinny w 03 Lip 2017, 19:17

"*Rozwiązania wzięte z SOC-a (system schowków,"
Nareszcie, to z zewu kompletnie mi nie podchodzi
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez trolololo w 03 Lip 2017, 20:39

Jak to schowki z SoCh-a? Trzeba najpierw znaleźć o nich info, i dopiero wtedy można je zebrać? Jak tak to... :pogarda:. W Zewie wystarczyło znaleźć.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez tom3kb w 03 Lip 2017, 20:48

Jest na pewno kilka rodzai schowków, takie z luźno walającymi się przedmiotami na mapie, takie, na które dostajemy namiary, później mamy marker na mapie i idziemy znaleźć plecaczek. Są też różne skrzynki, szafki, które możemy otwierać i w nich coś znajdujemy. Do otwarcia niektórych potrzebne są klucze itp.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez Zwinny w 03 Lip 2017, 20:57

Jest tak jak w cieniu że przeszukując zwłoki od razu dostajemy info gdzie schowek?
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez tom3kb w 03 Lip 2017, 21:09

Nie jestem pewien, bo dopiero dostałem namiary na 2-3 takie schowki i być może było to po wykonaniu jakiegoś zadania, w sumie na razie zabiłem tylko ze 4 zombie i trochę mutantów, więc raczej nie wszystkie namiary wpadły mi z przeszukiwania trupów.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez trolololo w 03 Lip 2017, 23:06

Mi raczej chodzi o to czy można brać że schowka bez namiarów.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez tom3kb w 04 Lip 2017, 09:25

Z tych takich klasycznych plecakowych to nie, zalazłem już z 10 i dotychczas wszystkie były puste. Oprócz tych na które były namiary ale jak już pisałem jest dużo innych typów schowków porozmieszczanych po mapach i te znajdujesz bez naprowadzania.

Ps. przy przeszukiwaniu trupów wyskakują informacje o schowkach, akurat teraz zauważyłem.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez KSU w 15 Sie 2017, 14:34

Cześć. W plikach gry jest jeszcze Prypeć, Deadcity, Jupiter i Zaton, ale nie wiem czy twórcy mieli jakiś pomysł i go nie dokończyli czy ja coś źle fabularnie zrobiłem i nie mogłem się do tych lokacji dostać?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez max1071 w 16 Sie 2017, 08:18

modzik zapowiada się zacnie :D
aż chciało by się go przetestować..
rozumiem ze wszystko ze schowkami jest jak w cieniu czarnobyla??
artefakty znając życie pewnie też?
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 135
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 09 Cze 2023, 20:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 23

Re: Wind of Time 1.3 - Modyfikacja na bazie COP [akmc47u]

Postprzez True Stalker w 16 Sie 2017, 08:52

KSU napisał(a):Cześć. W plikach gry jest jeszcze Prypeć, Deadcity, Jupiter i Zaton, ale nie wiem czy twórcy mieli jakiś pomysł i go nie dokończyli czy ja coś źle fabularnie zrobiłem i nie mogłem się do tych lokacji dostać?


Wymienione przez ciebie lokacje nie zostały wykorzystane "fabularnie" w tym modzie. Dowiedziałeś się kim w finale zostaje Demidow (tzn. jaką postacią z ZP?)?

max1071 napisał(a):aż chciało by się go przetestować..
rozumiem ze wszystko ze schowkami jest jak w cieniu czarnobyla??


Wiatr Czasu posiada angielską lokalizację więc zawsze możesz spróbować :) Odnośnie schowków - znajdujesz trupa, przeszukujesz go i otrzymujesz namiar na schowek. Poza tym na lokacjach jest kilka miejsc gdzie można znaleźć ammo, broń etc. etc., trzeba tylko dobrze szukać.
Awatar użytkownika
True Stalker
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 02 Sie 2017, 10:01
Ostatnio był: 06 Gru 2017, 10:39
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości