[Stalker Two-K]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 23 Mar 2018, 10:49

Mały dodatek, który miał być częścią Stalker Two-K ale szczerze niezbyt on potrzebuje go.

Image


Nowe wersje (chyba) wszystkich "detail textures"(tych mniejszych, nie dużych jak trawa czy asfalt).
Jest to pierwsza wersja wiec można napotkać jakieś tam bugi jak np zbyt widoczne powtarzanie, z czasem się to poprawi.
Stalker używa maski detali w dziwaczny sposób, używa ich nie tylko gdy gracz jest blisko obiektu, ale też w oddali. Jest to główne źródło detali dla niektórych tekstur gdzie normalna tekstura jest jedynie dla koloru...
Poza tym te tekstury są zrobione w podobnym stylu co tekstury bump# więc robienie ich jest trochę denerwujące.

Dodatek jest kompatybilny ze wszystkim, nawet z Cieniem Czarnobyla. Stalker Two-K ma i tak dużo detali i sam w sobie jest duży więc raczej nie polecam go używać z nim.
Co innego wersja "Tiny Little" albo jakiekolwiek inne mody graficzne. Można szaleć.

Zip zawiera dwie wersje: 512px(default) i większe 1024px które wcale nie zmniejszają fps czy pamięci, więc nie bójcie się najpierw sprawdzić tej wersji.

Link:
http://www.moddb.com/mods/stalker-two-k/addons/wip-poor-man-details



Szału nie ma, więc nie spodziewajcie się wiele, ale co jak co, da to trochę "świeży" wygląd grze w niektórych miejscach. Bugi raportować tu albo w komentarzach na moddb.


Screeny:
:

Image

Image

Image

Image



PS. wiem, post nad postem, ale temat jest dla moda więc raczej to nie przestępstwo jak napiszę jeden pod drugim, bo szczerze jak dam go do poprzedniego to po prostu brzydko wygląda :P

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Junx, tom3kb.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Reklamy Google

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 26 Mar 2018, 13:07

Stalker Two-K v4 Gotowy do pobrania!
____________________________________

Image

____________________________________

Nowych tekstur nie ma dużo, jakieś 20-25, ale zebrało się trochę mniejszych zmian, jak około 30 nowych bumpmap które były kiepskiej jakości, kilka poprawek dla istniejących już tekstur i trochę zmian w plikach thm.

Wersja "Tiny Little" doczekała się trochę większych zmian, w tej chwili jest bardziej "kompatybilna" z innymi modami niż CoC, dodałem do niej więcej bumpmap w wyższej rozdzielczości bo mniejsze był brzydkie i jest mniej zmian w plikach thm więc powinno to sprawiać mniej problemów gdy inni moderzy chcą użyć tekstur z tej wersji.

____________________________________

Linki:

Stalker Two-K
moddb
GDrive


Stalker Two-K "Tiny Little" version
moddb
GDrive

____________________________________

Więcej info:
http://www.moddb.com/mods/stalker-two-k/news/4v-launched

____________________________________

Screeny(nie tylko nowe tekstury, od tak zbiór by nie było nudno)

:

Image

Image

Image

Image

Image
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Poldzer w 26 Mar 2018, 22:30

A można to zapakować na zwykłą podstawkę, czy średnio?
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 27 Mar 2018, 10:15

Poldzer napisał(a):A można to zapakować na zwykłą podstawkę, czy średnio?


To są tylko tekstury, możesz nawet z Clear Sky ich używać, albo nawet próbować na Cieniu Czarnobyla(ale wiele tekstur będzie miało złe bumpmapy bo trzeba plik textures.ltx przerabiać).

Czysty, zmodowany, CoP, CoC, Misery, Last Day, SGM, co tam chcesz.

Trzeba pamiętać tylko że co jak co to jest prawie 5GB tekstur, gra udźwignie je póki nie zawalisz jej dziesiątkami innych modów.

Jeśli masz wolniejszy komputer albo dużo modów, użyj wersji "Tiny Little".
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 05 Lip 2018, 16:28

Bump!

Skończyłem te cholerne wagony...

_______________________________________

Image

_______________________________________

Wciąż w trakcie prac, bo głównie skupiam się na reszcie tekstur ziemi i budynków oraz na optymalizacji, czyli zmniejszeniu tekstur które nie muszą być w 2k...

Textury robię w rozdzielczości 4096px więc są "fuczure pruff" więc będzie co używać w stalker 2 :P Ale póki co mod jest dla stalkera i nie narzeka(dziennie jest po 50 ściągnięć wliczając to linki do google drive, więc ludzie o dziwo wciąż grają :D )

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Junx.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 17 Lip 2018, 10:14

Nowe urwiska dla urwisków...

Image


Gdyby ktoś zapomniał jak kijowo normalne wyglądają małe przypomnienie: https://i.imgur.com/o6v2bYf.jpg

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 27 Lip 2018, 10:20

Image

____________________________________________________

Nowy Update... co tu dużo mówić...

____________________________________________________

Image


Zmian nie jest wiele, ale paczka jest duża bo sporo tekstur zostało lekko "postarzonych".
Poza tym standardowa dawka zmian: Kilkanaście nowych tekstur, sporo nowych bumpmap, zwlaszcza dla tekstur ziemi, asfaltu, trawy itp. No i trochę zmian w rozmiarach by mod nie był taki wielki... odchudziłem go o prawie 400-500MB ale z powodu dodania nowych tekstur wielkość jest prawie ta sama... :facepalm:


Image


____________________________________________________

Co niektórzy mogli już zobaczyć te tekstury w modzie Anomaly: S.T.A.L.K.E.R. Anomaly który miał wcześniejszy dostęp do nich. Bardzo polecam mod, jest lepszy i przyjemniejszy od Dead Air który mimo sporych zalet cierpi na tę samą chorobę co Misery: stara się zbytnio przez co jest denerwująca a nie trudna...

____________________________________________________



Stalker Two-K
ModDB page: CLICK!
Google Drive: CLICK!

Stalker Two-K "Tiny Little")
(dla słabych komputerów i ciężkich modów)
ModDB page: CLICK!
Google Drive: CLICK!

____________________________________________________

Image
____________________________________________________
Image
____________________________________________________
Image
____________________________________________________
Image

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, tom3kb, Junx.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 04 Sie 2018, 16:33

Aktualizacja!

------------------------------------------------------------------


Zmiany:
- Nowa trawa dla mapy Swamps.
- Nowe tapety dla ścian.
- Nowa tekstura dla tego żółtego baraku/wózka ... kij go wie jak to się zwało... :pogarda:
- Poprawione drzwi do bunkra.
- Dodane trochę "postarzania" do drewnianych drzwi.
- Naprawiłem te czarne cienie na drewnianych elementach.
- Kilka zmienionych plików thm.
- Dodana nowa bumpmapa dla namiotu/tego zielonego brezentu.
- Kilka zmienionych plików bump#

------------------------------------------------------------------


Linki:

ModDB:
https://www.moddb.com/mods/stalker-two-k/downloads/stalker-two-k-v5-update-01

GDrive:
link będzie trochę później...

------------------------------------------------------------------
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Junx.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 13 Kwi 2019, 09:40

________________________________________________

Chamski bump, bo dawno mnie tu nie było:

Image

________________________________________________

Image

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Tormentor, Junx.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Crew w 07 Cze 2019, 15:12

Przy ładowaniu poziomu Jupiter gra cały czas wywala:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : Ran out of memory
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderDX10\dx10Texture.cpp
[error]Line          : 493
[error]Description   : D3DX11CreateTextureFromMemory ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), &LoadInfo, 0, &pTexture2D, 0 )
[error]Arguments     : d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\textures\wood\wood_border_01.dds     <----- Tutaj to różne tekstury
 

stack trace:

0023:69737365 nvwgf2um.dll
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Cromm Cruac w 07 Cze 2019, 17:56

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : Ran out of memory

To chyba wszystko tłumaczy, nie?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 07 Cze 2019, 20:53

Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości