[CoC 1.4.22] Hybrid

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Junx w 29 Lis 2017, 23:54

bartas47 napisał(a):Czy mogę d tego moda dołączyć Smurths Dynamic Hud?

Nie testowałem, możesz sam spróbować.

tmatrix7 napisał(a):proponuję w następnym patchu dodać companies menu, czy jakoś tak. Dodaje wydawanie rozkazów towarzyszom bez rozmowy z nimi, pod kółkiem myszy jest menu i wszystkie komendy, zastosowujące się do wszystkich w drużynie - dodałem też, działa na bank ;)


Próbowałem, ale coś mi nie pykło, jeśli możesz daj linka do swojej pracy.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez razenass w 03 Gru 2017, 15:56

Moje uwagii:
- wojna frakcji jest bardzo niezbalansowana, zawsze kończy się na tym że dół mapy zajmuje wojsko+powinność, a od gory idzie fala Monolitu.
- walki na lokacja wyglądają tak że z innych posterunkow wszyscy przeciwnicy zaczynają się zbiegać bez zastanowienia zostawiając je same, dodatkowo dochodzą jednostki z innych lokacji.
- to co napisałem wyżej miało sens kiedy musiałem odbijać bazę najemników która jest wprost narażona na atak Monolitu i walczyłem z dziesiątkami monolitowców którzy nadchodzi z Limańska
-właśnie próbuję wyprowadzić ofensywę w Limańsku, obstawiam że zabiłem już 100-200 przeciwników, cały czas nadchodzą kolejni ale największym problemem jest fakt że w Limańsku gra cały czas crashuje z powodu "npc count", a pomimo że mam ssd, całkiem dużo Ramu i dobrego procka to gra po pierwszym uruchomieniu ładuje się kilka minut więc wszystko jest bardzo żmudne.
:facepalm:
razenass
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 03 Gru 2017, 15:33
Ostatnio był: 03 Gru 2017, 15:56
Kozaki: 0

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Diegtiarov w 03 Gru 2017, 16:41

Nie znam EOC, ale zakładając, że bazuje na standardowym spawnie oddziałów tj. tylko dodaje walkę Offline bazując na warunkach to mógłbym się podzielić configami spawnu z Gameplay Rebalanced.

Praktycznie cały bajzel z grzebaniem się w timerach zażegnany i jest sterowany z kilku sekcji w jednym pliku (oddzielnie dla każdej lokacji).
Pozostanie tylko ewentualna zmiana ilości poszczególnych oddziałów, które mogą zespawnować się na smarcie... Być może też znalazłby się sposób na o wiele bardziej zróżnicowaną symulację po edytowaniu kilku skryptów (błąd syntax, który wysypuje przy załączeniu symulacji na całej mapie przy użyciu jednego z 2 możliwych sposobów). :+:
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez doomer77 w 13 Gru 2017, 23:07

Można tego moda zainstalować, ale bez wojny frakcji?
Balans jest fatalny. Obecnie tylko Bagna i Kordon mam czyste, reszta to Monolit. Nie ma szans na wyczyszczenie, bo gdy już myślę, że wyczyściłem mapę, to na którymś z przejść pojawia się nowy oddział złożony z 10-15 Monoliciarzy. Zanim cokolwiek z nimi zrobię, na innym przejściu pojawia się kolejny oddział, a sprzymierzeńcy jakoś się nie chcą mnożyć.

P.S. Da się przywrócić HUD oryginalny, ten z CoP?
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 328
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 11 Lis 2022, 11:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 69

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Junx w 13 Gru 2017, 23:30

doomer77 napisał(a):Można tego moda zainstalować, ale bez wojny frakcji

P.S. Da się przywrócić HUD oryginalny, ten z CoP?


Możesz spróbować zainstalować starą wersję - https://stalkerteam.pl/topic/9897-hybri ... ara-wersja

A HUD masz tu - http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... ud-for-coc
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive doomer77.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez StriełokzPolski w 03 Sty 2018, 17:30

Raz wyskoczył mi bugtrap, bez loga i od tamtego czasu gdy próbuje włączyć grę włącza się, ale tylko ten ,,loading screen'' - w sensie - nie włącza się menu
Thenex
StriełokzPolski
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 16 Cze 2016, 15:31
Ostatnio był: 01 Sty 2019, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Tajemniczy artefakt.

Postprzez AbiNek w 20 Lut 2018, 20:33

Witajcie odważni.

Pragnę się was zapytać, czy ktokolwiek z was natknął się na Świder? Jeśli tak to czy da się go w jakiś konkretny sposób użyć? Podobno sam Przewodnik z niego korzystał.

Gram w CoC'a w hybrida.
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Koaros w 01 Mar 2018, 20:15

kto jest za to ku*wa odpowiedzialny?!
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
Koaros
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 04 Gru 2014, 18:42
Ostatnio był: 12 Kwi 2018, 23:26
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez KoweK w 01 Mar 2018, 20:24

No jak to kto? Ekipa tłumaczy stalkerteam.pl
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Junx w 02 Mar 2018, 10:29

Koaros napisał(a):kto jest za to ku*wa odpowiedzialny?!


Królu złoty, tyle krzyku o jedno zdanie?

Poza tym nad wersją pod 1.5 nie długo nie zacznę prace.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez tom3kb w 02 Mar 2018, 11:12

@Junx
To był kulturalny feedback ze znalezinego błędu w spolszczeniu :)

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości