[CCM] czyli kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 15 Paź 2009, 19:39

CCM - Call of Pripyat Compilation Mod
Nie trzeba zaczynać nowej gry!

Opis:
- No intro (Na starcie usłyszymy tylko krótkie piknięcie)
- Lepsza krew
- Ulepszony detektor "SWAROG"
- Dynamiczny HUD (W pancerzach zamkniętych patrzymy przez maskę, przy zostaniu postrzelonym krew zamazuje obraz)
- Nowe (stare) odgłosy snorków (Pożyczone z AMK MOD)
- Indywidualne stroje przewodników
- Nowa muzyka w menu (Klimat miażdży :P)
- Trupy dłużej leżą na ziemi
- Nowe tekstury wielu, wielu broni
- Zmienione tektury celowników

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Screeny:
ImageImageImage
ImageImage

Download:
RapidShare

Inne:
Brak efektu krwi - Hotfile
Brak masek - Hotfile
Ostatnio edytowany przez Czaro 08 Lis 2009, 00:08, edytowano w sumie 2 razy
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez pietrucha w 16 Paź 2009, 15:36

Fajnie na tym modzie się gra ale mam pytanie. Jak włączyć intro i inne filmiki na początku?
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 16 Paź 2009, 15:39

Jeśli chcesz odzyskać intro musisz usunąć trzy pliki, a mianowicie:
- game_tutorials.xml (gamedata/configs/ui)
- game_tutorials_original.xml (gamedata/configs/ui)
- $$no_sound.ogg (gamedata/sounds)
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez pietrucha w 16 Paź 2009, 15:57

Dobra dzięki ale jeszcze jedno pytanko...
Dało by radę usunąć maskę gdy patrze przez lunetę jest to denerwujące.
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 16 Paź 2009, 16:03

Myślę, że da to się jakoś wytrzymać :wink:. Maski można by było usunąć ale całkowicie. Nie znam się na skryptach, co za tym idzie, nie potrafię poprawić tego "błędu".
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Bambosz107 w 01 Lis 2009, 14:56

Wrzuć patcha do tego moda bo jak patrzę przez celownik GP 37 to mam coś takiego: http://img338.imageshack.us/img338/3030/ssbartek110109135526jup.jpg
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Ścierwnik Barbridge w 01 Lis 2009, 15:03

Jak zdjąć maskę ? (Jakie pliki usunąć?)
I jeszcze prośba o to aby coś zrobić w sprawie tego celownika do GP 37

Mod ekstra bardzo mi się podoba. Gratulacje :D
Pij, znając miarę!
Miara - starorosyjska jednostka objętości. 1 miara = ok. 26,24 litra.
97% ludzi nie widziało wódki Kozak, jeśli należysz do tych 3% pij ją dalej.
:

[*] Umieść tą świeczkę w swoim podpisie na znak protestu przeciw karczowaniu puszczy Tupolewami.
Awatar użytkownika
Ścierwnik Barbridge
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 22 Paź 2009, 15:15
Ostatnio był: 08 Cze 2013, 15:51
Miejscowość: Tea who you yeah bunny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 01 Lis 2009, 21:28

Bambosz107: Usuń z folderu gamedata/textures/wpn następujące pliki:
- wpn_crosshair.dds
- wpn_crosshair_bino
- wpn_crosshair_g36
- wpn_crosshair_l85
- wpn_crosshair_rpg


Ścierwnik Barbridge: W folderze gamedata/textures/dinamic_hud wyczyść** wszystkie pliki z przedrostkiem hud_*.
Najlepiej będzie, jeśłi użyjesz PaintNet'a :wink:.

** - Chodzi mi o to, żebyś otworzył plik i usunął zawartość (gumka).
Skasownaie plików nie wchodzi w grę, albowiem wyskoczy Ci bugtrap :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Messiah w 07 Lis 2009, 17:30

Jak usunąć efekt krwi po trafieniu, bo jest to strasznie wkurzające? (Zwłaszcza gdy jest promieniowanie+maska+trafienie+ciemny korytarz- już nic wtedy nie widać)
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 07 Lis 2009, 23:53

W folderze gamedata/textures/dinamic_hud należy wyczyścić pliki blood1.dds --> blood5.dds.
Jeśli nie masz czasu/ochoty na "czyszczenie" to zajrzyj do pierwszego posta w temacie :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Messiah w 08 Lis 2009, 17:57

Po usunięciu krwi, po trafieniu pokazuje się taki obraz:

Image

:D
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [CCM] czyli kompilacja modów

Postprzez Czaro w 08 Lis 2009, 18:54

A to ciekawe... U mnie wszystko jest okay :wink:.
Ściągnąłeś patcha "Brak efektu krwi"?
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości