[ARS MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[ARS MOD]

Postprzez KoweK w 20 Gru 2009, 16:12

Image

OPIS:
Mod jest wciąż w fazie produkcji. Zmienia wiele aspektów gry. Zalecana wersja gry to 1.6.01.

Oto kilka zmian:
-Większy poziom trudności
-Więcej anomalii
-Zapotrzebowanie snu
-Dodano sny
-Możliwość zdjęcia kombinezonu/hełmu z trupów
-Dodany śpiwór
-Umiejętność korzystania z gitar, harmonijek itp.
-NPC'e potrafią ściągać kombinezony z trupów i je zakładać
-Jest bardziej "krwisto"
-Nowe tekstury oraz dźwięki dla wszystkich broni
-Żywność nie leczy
-Zwłoki potworów znikają po 12 h (w końcu!)
-Zniszczalne oświetlenie (żarówki)
-Zmienione ceny u handlarzy
-Handlarze nie skupują większości łupów
-Dynamiczne wiadomości (coś jak w AMK)

INSTALACJA:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

SCREENY:
Image Image
ImageImage


DOWNLOAD:
Wersja 0.5
ARS-Team.ru
depositfiles.com
Patch 0.5.2
link do postu

Spolszczenie przygotowane przez M.R.O.K. oraz lukass'a
MediaFire
rapidshare
SendSpace

UWAGA!
Mod w wersji rosyjskiej! Posiada rosyjski instalator. WYMAGANE jest, by zacząć nową grę. Mod testowany pod wersją 1.6.01.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Varnius, Junx, DonTheWolfVonPI, M3Fis70, janczar15.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: [ARS MOD]

Postprzez Czipi w 20 Gru 2009, 16:50

Może ktoś wyciągnąć z całego moda znikające zwłoki potworów ? Na reszcie mi nie zależy dopóki nie ma polskiej wersji.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [ARS MOD]

Postprzez KoweK w 20 Gru 2009, 17:02

Tylko nowe rzeczy są po rosyjsku (np. powiadomienia lub opisy nowych itemów). Fabuła i wszystko to, co nie jest nowe jest po polsku, więc gra jest możliwa bez znajomości rosyjskiego.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [ARS MOD]

Postprzez Czipi w 20 Gru 2009, 17:09

No może być, ale ja w CoP będę grał dopiero pierwszy raz już za 4 dni i chcę zacząć jak najefektowniej z fajnymi modami, których trochę już uzbierałem, z tej paczki zależy mi tylko na znikaniu ciał mutantów, jeśli ktoś wypakuje tylko to i zamieści download to będę bardzo zadowolony.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [ARS MOD]

Postprzez Dawid0ss w 20 Gru 2009, 20:55

Rozumiem, że patch też trzeba zainstalować ? W końcu coś co utrudnia rozgrywkę :wink:
I jeszcze jedno, skoro mod jest jeszcze w fazie produkcji, często zdarzają się jakieś bugi czy all działa raczej bezproblemowo ?
Edit.1 W jaki sposób można włączyć rosyjską czcionkę w grze ? Nawet instalator raczy mnie kwiatkami zamiast cyrylicy hm
Edit.2 Może komuś to pomoże. Zmieniłem sobie na język rosyjski dla aplikacji non-Unicode i jest już ok :wink: Teraz przynajmniej zaczytam, co instaluję :D
Edit.3 Co się rzuca od razu na język, to fakt, że gra jest znacznie trudniejsza :D Niestety nie wczytują mi się w ogóle opisy nowych przedmiotów :o
Tak to wygląda
Image
Edit.4 Są jeszcze jakieś osoby, u których również wystąpił taki problem ? Dziwi mnie brak opinii w temacie, gdyż mod jest świetny. W końcu coś, co znacznie utrudnia rozgrywkę i trzeba wykrzesać z siebie trochę więcej (a może właśnie to jest problemem :wink: ).
Edit.5 Admin wspomóż coś :wink: Korzystanie z harmonijek, radia, gitary itp. też nie działa. Instalkę mam z polskim audio. Opisy nowych przedmiotów też się nie wczytują. Nie mam pojęcia, co zrobić z tym fantem. Przecież mam taką samą grę co Ty :)
Edit.6 Dodałem do moda plik localization.ltx ze wskazaniem na rosyjską wersję gry. Okazuje się, że opisy teraz działają jak trzeba, lecz całość jest po rosyjsku. Zatem problem leży w lokalizacji gry. Tylko jak teraz zrobić, aby rosyjskie opisy zaczytały się do polskiej wersji ? :D
Edit.7 Jadę na rosyjskiej wersji gry i jest super. Pozostaje mi tylko podziękować Pani Wrońskiej od rosyjskiego, że nas tak w liceum katowała z tego przedmiotu :wódka:
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [ARS MOD]

Postprzez lukass w 15 Lut 2010, 18:17

ARS MOD - Spolszczenie

Tłumaczenie: M.R.O.K.(90%) / Lukass(10%)

DOWNLOAD: http://www.speedyshare.com/files/20957175/ARSPL.rar
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [ARS MOD]

Postprzez n3ro11 w 15 Lut 2010, 23:28

Czy te spolszczenie działa na nowej wersji (v. 5.0)?
Image
Awatar użytkownika
n3ro11
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 03 Paź 2009, 23:15
Ostatnio był: 20 Mar 2015, 19:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [ARS MOD]

Postprzez lukass w 16 Lut 2010, 00:06

EDIT

nie, spolszczenie nie działa z wersją 0.5!

EDIT2

zacząłem robić spolszczenie do 0.5. jak ktos chce pomóc to pisać. tylko szybko, bo skończę i nie będzie w czym pomagać :E
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [ARS MOD]

Postprzez KoweK w 16 Lut 2010, 01:28

Właśnie. Gdyby ktoś nie mógł znaleźć:

ARS MOD v0.5 źródło I
ARS MOD v0.5 źródło II

Dodana między innymi encyklopedia (w PDA), dodane nowe osiągnięcia, dynamiczne wiadomości, pragnienie, możemy nawet przespać się u Noego. ;]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [ARS MOD]

Postprzez lukass w 18 Lut 2010, 03:19

EDIT
to już nieaktualne!

Razem z M.R.O.K.'iem wchodzimy w końcowe stadium... tłumaczenia wersji 0.5!
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [ARS MOD]

Postprzez n3ro11 w 18 Lut 2010, 15:41

lukass, jesteście WIELCY ;D Z niecierpliwością czekam na te spolszczenie (mam nadzieję, że ukaże się dziś).
Image
Awatar użytkownika
n3ro11
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 03 Paź 2009, 23:15
Ostatnio był: 20 Mar 2015, 19:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [ARS MOD]

Postprzez lukass w 18 Lut 2010, 16:01

ha, porzuć tą nadzieję :E
W tej chwili wyglada to tak, że ja swoją część skończyłem, a MROK zaczął nawet wagarować, żeby tylko skończyć to jak najszybciej :E
Mam nadzieję, że dziś wieczorem podzieli się ze mną postępami w tłumaczeniu, a jeśli pozwoli sobie pomóc, to będzie gotowe wcześniej. On tam ma długaśne opisy, więc trochę z tym zejdzie. Może w weekend..... zobaczymy.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości