[ARS MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ARS MOD]

Postprzez R3tr05n1p3r w 31 Sty 2014, 01:25

Witam wszystkich, na tym forum jestem po raz pierwszy i po raz pierwszy instaluje moda do STALKERA COP. Po dokładnym zapoznaniu się z instrukcją zassałem spakowany mod i po rozpakowaniu moim oczom ukazał się zakodowany tekst a dalsza instalacja okazała się jeszcze bardziej niewiarygodna, bo jest po sowiecku - możecie podać link z polską albo angielską wersją? PLEASE :wódka:
R3tr05n1p3r
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Sty 2014, 19:17
Ostatnio był: 09 Lut 2015, 00:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [ARS MOD]

Postprzez Goblinek z Zony w 25 Paź 2014, 19:25

Cześć. Czy ma ktoś link do spolszczenia tego moda w wersji 0.5? Z góry kozak i dzięki.
Awatar użytkownika
Goblinek z Zony
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 15 Gru 2013, 21:02
Ostatnio był: 10 Wrz 2015, 18:35
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [ARS MOD]

Postprzez STALKER2000PL w 29 Paź 2015, 22:24

Mod to niedoróba nie polecam co 10 sekund spada wytrzymałość. Hud okrojony tak że nie wiem czego moja postać chce np. czy pić czy jeść. Nie ma licznika hałasu widoczności npc. Nie ma ikonek typu radiacja, zepsucie się przedmiotu. Hud wyczyszczony doszczętnie nie ma paska wytrzymałości oraz zdrowia. Mutanty odporne na wszystko. Anomali od cholery. Moja ocena 2/10 nie polecam.
Image

Za ten post STALKER2000PL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gulash90.
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [ARS MOD]

Postprzez Junx w 29 Paź 2015, 22:32

Jeśli dla Ciebie ten mod jest trudny to polecam MISERY, tam będziesz w piekle na całego. Ten mod to pestka do mizerii.
Żeby nie było, że nie ma temat... Prace padły nad modem czy ktoś coś robi w nim?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [ARS MOD]

Postprzez STALKER2000PL w 29 Paź 2015, 23:28

Nie chodzi mi o trudność tylko beznadziejny hud, który psuje grę. Nie mam nic poza minimapką i nabojami do kałasza. To normalne że nie mam ikonek pragnienia, radiacji, krwawienia, licznika hałasu i widoczności? PS.egzoszkieletu monolitu nie da się ulepszać.
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [ARS MOD]

Postprzez Mito w 29 Paź 2015, 23:49

Proszę bardzo - w Misery HUD zawiera dosłownie paski zdrowia i wytrzymałości, rodzaj i ilość amunicji... i to chyba wszystko. Reszta jest do wzglądu w ekwipunku.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [ARS MOD]

Postprzez STALKER2000PL w 06 Lis 2015, 17:58

No właśnie- ZAWIERA ale ja mam tylko minimapke, ale żeby zobaczyć stan zdrowia/radiacji to muszę do menu wejść. A o wytrzymałość w biegu to już nie wspomnę bo nie ma tego paska W OGÓLE
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: [ARS MOD]

Postprzez Gulash90 w 07 Sie 2016, 16:50

Witam. Mod jest wypasiony. Kocham bieganie z SVD na poziomie master, ale kilka rzeczy mnie dziwi:
1. Flesh pada po 3 headshotach,
2. Umiejętność zbierania trofeów wolno rośnie a naprawa noża dużo kosztuje,
3. Co najgorsze: Anomalie są wszędzie! Da się je wyłączyć? Biegniesz i nagle dead. Masakra.
Plusy: Kocham grać na gitarze po udanym polowaniu ;)
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [ARS MOD]

Postprzez kamilkoxks w 22 Paź 2016, 12:11

Da ktoś upload spolszczenia?
Awatar użytkownika
kamilkoxks
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Paź 2013, 19:14
Ostatnio był: 11 Kwi 2018, 07:34
Miejscowość: Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [ARS MOD]

Postprzez Nightwolf w 01 Sty 2017, 15:14

Witam, jakaś dobra dusza wrzuci link do spolszczenia wersji 0.5.1? (CoP mam w wersji 1.6.02, kupione na Steam)
Przeczytałem opis moda oraz posty w tym temacie i wciąż mam mieszane uczucia jeśli chodzi o instaluję tego moda.
Ośmielony po (prawdopodobnie) udanym połączeniu AF3 i Ai Additions, uzbrojony w Notepad'a ++, WinMerge'a i własną ambicję, chciałem wyciąć odpowiadające mi fragmenty moda i wsadzić je do gry, ale widok masy plików i masy linijek w wielu plikach "trochę" ostudził mój zapał (na razie mod wypakowałem do innego folderu żeby przejrzeć pliki które zawiera).
Koniec końców, odechciało mi się kombinowania, teraz zastanawiam się nad instalacją całego moda, tylko najpierw chcę wiedzieć na czym stoję.
Opis na pierwszej stronie jest zdawkowy, wrzuciłem więc tą ścianę znaczków z ReadMe w Google Tłumacza (osobno z wersji 0.5 i osobno z 0.5.1 żeby zobaczyć różnice między wersjami, co nowa dodaje i poprawia).
Chciałbym poprosić kogoś, kto grał z tym modem i doświadczył tych wszystkich nowości które mod wprowadza, by poopowiadał mi co nieco jak to wygląda. Znaczy, zadam parę(naście/dziesiąt) pytań, pytany powie jak to wygląda porównując nowości do vanilli lub rozwijając nieco podtemat. Żeby nie spamować proponuję rozmowę na pm.

Przykładowo:
Tłumacz tak przetłumaczył punkty 7 i 8 z pliku ReadMe z wersji 0.5.1:
"7. Rozszerzony moduł snu:
⦁ stanie spać w śpiworze;
⦁ Teraz HS jest zmęczony i chce spać.
⦁ Dodano snów. Razem dodano 5 sny.
⦁ Dodano prawdopodobieństwo okradani podczas snu.
⦁ Energetyczne działa jako "Antison" zestawy leków mają niewielki wpływ nasennego.
⦁ Dodano nowy punkt spać w bunkrze naukowców wokół Jowisza.
⦁ Dodano nowy punkt snu na starej barce. Najpierw trzeba mówić do Noego.
8. Dynamiczny osobistej skrzynki na Skadovsk.
⦁ teraz trzeba wynająć pole pod brodą.
⦁ W przypadku braku udzielenia pole dla realizacji przekazywane są przez brody.
⦁ Im dłużej idziesz do brody na nagrodę, tym więcej pieniędzy bierze od ciebie."

Moje pytania to:
- Jak to jest teraz ze skrzynkami na nasze klamoty?
Z tego co rozumiem trzeba płacić Brodaczowi za wynajem skrzynki na Skadowsku (dodatkowo jeśli nie wynajmiemy skrzyni, nagrody od stalkerów za zadanie z "pijawką-lekarzem" przekazywane są przez Brodacza; musimy mu płacić za przechowanie medykamentów, im dłużej ich od niego nie odbieramy, tym więcej musimy mu za nie zapłacić).
W vanilli są trzy takie skrzynki, jedna na Skadowsku (ta się zmienia na płatną?), jedna w Janowie i jedna w Pralni. Czy dwie pozostałe są usuwane czy można dalej z nich korzystać na normalnych zasadach (za darmo)?
Czy jeśli te dwie skrzynki są usuwane lub też trzeba je u kogoś wynająć, to czy amunicję od stalkerów za zadania od Trapera będą przekazywane przez kogoś w Janowie, tak jak z Brodaczem?
- Jak to jest z okradaniem podczas snu? Czy można skradzione przedmioty odzyskać? Jeżeli tak, to jak? Odkupić od handlarzy (że niby NPC sprzedaje), zabić złodzieja, znaleźć nasze ukryte rzeczy?
Czy przedmioty kradzione są z naszego plecaka, naszych skrzyń (trzech wymienionych wyżej), jakiś założonych skrytek na mapie (takie coś przeczytałem w tym temacie, o zakładaniu skrytek w plecakach)? Czy dostajemy info o kradzieży?
W grze dostanę pełno unikalnych przedmiotów których nie zamierzam używać, ale też nie zamierzam ich sprzedawać ani taszczyć ze sobą. Chcę je uchronić przed kradzieżą.
- Czy jeśli założę skrytkę w naprawdę trudno dostępnym miejscu, takim że żaden NPC tam nie dojdzie, to czy i tak może zostać okradziona (nie przez przechodzącego NPC-ta, ale przez losową szansę na kradzież podczas snu, jeżeli nasze skrytki na mapie mogą zostać tą metodą oczyszczone)?
------
Parę pytań też będzie dotyczyło gryzenia się z modami AtmosFear3 i Ai Additions. Nie chcę usuwać tych dwóch, dlatego spróbuję połączyć AF3, Ai Add oraz ARS. Tylko nie wiem które linijki jak działają, tzn. np.:
Jak wygląda zachowanie się NPC-tów z Ai Add to już wiem, walka jest o wiele ciekawsza niż w vanilli. ARS też wpływa na zachowanie się NPC-tów ale chyba w inny sposób. Pewnie jak zostawię zachowanie z Ai Add, to NPC-ty będą wpadać na anomalie z ARS i zachowywać się tak, jakby mod ARS w ogóle nie był wgrany. Z kolei jak zostawię linijki z ARS, NPC-ty będą znowu walczyć jak w vanilli - nie będą lać kolbą i nożem oraz używać bandaży i apteczek. Jak połączę linijki i od Ai Add, i od ARS to najpewniej wywali Fatal Error. Chciałbym wiedzieć więcej, żeby wiedzieć którego moda warto wybrać.
---------
Chyba że ktoś uzna że takie Q&A się przyda, to mogę powypisywać moje pytania w poście i gracze obeznani z modem mogą odpowiadać, tak żeby inni z tego skorzystali.
Nightwolf
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Gru 2016, 14:00
Ostatnio był: 08 Gru 2019, 15:27
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [ARS MOD]

Postprzez Gulash90 w 19 Maj 2017, 15:46

Hej ludziska. Jestem genialny!

By grać normalnie w tego moda trzeba zrobić trzy rzeczy:

1.Ustawić w pliku actor.lxt wszystkie wartości immunities na ,,0.5"
2.Ustawić w każdym pliku ,,creatures" wartości immunities na ,,1" (czyli boar, dog) itp.
3.Jeżeli komuś na tym zależy i chce mieć cięższą grę to zmienić w actor.lxt wartość ,,satiety_v na 0.0001" by częściej być głodnym. W zasadzie opcji spania nie zmieniałem, bo i tak jest często śpiący.

I jeśli ktoś by odkrył gdzie zmienić wartość by był częściej spragniony, bo noszę ten termos i rzadko piję to prosiłbym o poradę. Stawiam kozaka wzamian.

Pozdrawiam
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości