[White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Soap w 17 Gru 2011, 16:11

Mam problem (znowu) gdy rozpoczynam nową gre wywala mnie na pulpit

tutaj log

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor [AuthenticAMD], F15/M5/S3, 3013.00 mhz, 66-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 40681 files cached 32 archives, 8460Kb memory used.
Init FileSystem 2.128905 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2000124 K], reserved[32460 K], committed[64504 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14740 K], process heap[2691 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8281 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DE1]: NVIDIA GeForce GT 430
* GPU driver: 6.14.12.5936
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1503 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x1024
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\grass01.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\grass01gr.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\grass02gr.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\grass02.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\grass03.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\grass04.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_asphalt4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_asphalt3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_asphalt2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_asphalt1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\asphalt01gr.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\asphalt02gr.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_earth_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_earth_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_earth_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_earth_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_gravel_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_gravel_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_gravel_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_gravel_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_water_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_water_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_water_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_water_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_grass_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_grass_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_grass_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\n_grass_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\new_gravel2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\new_gravel1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_grass1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_grass2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_grass3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\human\step\t_grass4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\hoof\step\hoof_ground_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\hoof\step\hoof_ground_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\hoof\step\hoof_ground_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\hoof\step\hoof_ground_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_earth_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_earth_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_earth_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_earth_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_gravel_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_gravel_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_gravel_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_gravel_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_grass_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_water_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_water_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_water_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\material\actor\step\n_water_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\nature\thunder-0.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\nature\thunder-1.ogg
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* [win32]: free[1849472 K], reserved[74440 K], committed[173176 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[99302 K], process heap[11625 K], game lua[2145 K], render[174 K]
* [x-ray]: economy: strings[8378 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  55] $null
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$distort
*  0.0 : [   6] $user$rendertarget
*  0.0 : [   5] $user$rendertarget_color_map
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   1] $user$tonemap
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   8] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   6] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  20] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  20] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  24] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  24] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [  15] sky\sky_clouds1
*  0.0 : [  15] sky\sky_clouds1#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_clouds2
*  0.0 : [  11] sky\sky_clouds2#small
*  0.0 : [ 250] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [  44] sky\sky_rain1
*  0.0 : [  44] sky\sky_rain1#small
*  0.0 : [  30] sky\sky_rain2
*  0.0 : [  30] sky\sky_rain2#small
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_common
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1600_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_magnifier2
* 32.1 : [   1] ui\ui_mod_logo
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 42.7 : [   4] fx\fx_noise2
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1600_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1600_cent
* 170.6 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1600_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 341.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 512.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1600_cent
* 1024.1 : [   1] ui\hintergrund1
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_3
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_3
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_3
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_3
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_3
"c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 107430 K
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_0
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\pip_checkout.ogg
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\deagle_reload.ogg
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\gauss_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\val_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\vintorez_shoot.ogg
Loading models...
compiling shader base_lplanes
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader model_def_point_4
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_def_shadow_4
compiling shader model_distort4glass_0
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_env_hq_3
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_distort4glass_3
* [prefetch] time:    2567 ms
* [prefetch] memory:  76872Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2686 ms
* phase cmem: 189969 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 189969 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 351
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : post
 

stack trace:








moja wersja stalkera to 1.6.02
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
Soap
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 31 Paź 2010, 15:18
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 18:34
Miejscowość: Siemianowice k.Katowic
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Junx w 17 Gru 2011, 16:15

Nie wiem w czym tkwi problem u mnie nic takiego nie było a mam złoma. Jakiego masz kompa?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Soap w 17 Gru 2011, 16:22

4 GB ram
4x3.0 procek
karta graficzna 1000 mb
dysk twardy 1 terabajt
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
Soap
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 31 Paź 2010, 15:18
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 18:34
Miejscowość: Siemianowice k.Katowic
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Junx w 17 Gru 2011, 17:10

Hmm... Nie mam zielonego pojęcią w tym tkwi problem. Może połączyłeś dwa mody lub nie zmieniłem w fsgame.ltx z false na true.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Soap w 18 Gru 2011, 16:42

Nie musicie mi teraz pomagać udało mi się to zrobić
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
Soap
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 31 Paź 2010, 15:18
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 18:34
Miejscowość: Siemianowice k.Katowic
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Baron w 20 Gru 2011, 18:32

Jak zmienić ten cholerny celownik? Edycja "długości krzyża" nic nie daje. Ktoś poradził wyrzucić pliki z katalogu wpn, ale to też nie pomogło. Z kolei link z patchem nie działa.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Junx w 20 Gru 2011, 18:50

O co Ci chodzi? Żeby był "większy krzyżak" czy żeby "kropka" była?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Baron w 20 Gru 2011, 18:57

Żeby nie było kropki rzecz jasna. Kompletnie niegrywalna sprawa, zwłaszcza na tle śniegu.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Junx w 20 Gru 2011, 19:05

Zmieniałeś te 3 wartości w pliku system.ltx ?

Kod: Zaznacz wszystko
cross_length       = 0.0   ;0.015            ;äëčíŕ "ďŕëî÷ęč" ďđčöĺëŕ
min_radius         = 0.0   ;ěčíčěŕëüívé đŕäčóń ďđčöĺëŕ (ďđč íóëĺâîé äčńďĺđńčč)
max_radius         = 0.0   ;1.0            ;ěŕęńčěŕëüívé đŕäčóń
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Baron w 20 Gru 2011, 19:20

Tak było domyślnie. Zwiększyłem jeszcze bardziej dla pewności i też nic.

Zresztą napisałem wcześniej, że to nie tutaj leży problem.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Brutus1212 w 18 Sty 2014, 18:28

Można wrzucić nowy link do moda?
Ten jest już wykasły :(
Brutus1212
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Paź 2013, 20:48
Ostatnio był: 20 Sty 2014, 21:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Heap w 25 Sie 2016, 13:04

Naprawiliście link ?

Można nowe screeny zobaczyć? Bo te niezbyt działają
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 8 gości