[TMCoP-Auto]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[TMCoP-Auto]

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 18:33

TMCoP-Auto for 1.601

Dodaje do gry możliwość spawnowania 16 pojazdów !!!!!!
A robi się to tak :
- spawn: ESC > F1:
NUM 1 - Buggy (from Half-Life2)
NUM 2 - traktor T-40
NUM 3 - LAZ 42021
NUM 4 - KAMAZ 5410
NUM 5 - KAMAZ 5320
NUM 6 - GAZ 66
NUM 7 - KAwZ 685
NUM 8 - ZIL 130
NUM 9 - ZIL 131
NUM 0 - BTR 80
HOME - ZAZ 965 "Garbaty"
END - ZAZ 968M
0 - UAZ 469
9 - UAZ 465
8 - Niva 2121
7 - Moskwicz 412
- uruchomienie silnika: klawisz O

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Skopiuj plik xrGame.dll do folderu bin (zrób kopię zapasową oryginalnego pliku)
Zmień linijkę w pliku fsgame.ltx:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Galeria:
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

DOWNLOAD
http://ftp.playground.ru/DB2/9/6/Sborochka_tachek.rar
http://www.filefront.com/17243899/Vehicles-for-CoP/

WAŻNE !!! DLA POSIADACZY GRY Z PATCHEM .02
'xrGame.dll' dla patcha 1.6.02
Skopiuj go do folderu /bin i nadpisz poprzedni
http://www.speedyshare.com/files/214174 ... e_1602.rar
http://www.1filesharing.com/download/OB ... e_1602.rar

Autor: -S-T-A-L-K-E-R-
Ostatnio edytowany przez lukass 14 Mar 2010, 12:25, edytowano w sumie 11 razy
Mam pirata!

Za ten post lukass otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Shael.
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Transportation Mod]

Postprzez Tawarish Kozłow w 01 Lut 2010, 19:19

Ładny! :E (i z szyber dachem?) jeśli jesteś autorem-Czy zamierzasz dorabiać pojazdy?
Chce OICW w wersji ASG AEG!

Jeśli też chesz taką replike wklej to do podpisu a może nasze modły zostaną wysłuchane!
Tawarish Kozłow
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 28 Paź 2009, 15:05
Ostatnio był: 30 Kwi 2012, 16:51
Miejscowość: Prypiat
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Transportation Mod]

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 19:28

Pod downloadem podałem autora.
A do ściągnięcia dodałem drugą wersję kolorystyczną.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Transportation Mod]

Postprzez pzengota w 01 Lut 2010, 19:57

Od dawna czekałem na tego moda, ale czy będą inne pojazdy takie jak BTR i itp. ??? I jak można zrobić bardziej odporny pojazd?
Pozdrawiam
:

Jeżeli w moim poście nie ma słowa "Pozdrawiam" znaczy że jest coś ze mną nie tak :D
Awatar użytkownika
pzengota
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 09 Lut 2008, 10:08
Ostatnio był: 08 Sie 2021, 14:59
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 10

Re: [Transportation Mod]

Postprzez lukass w 01 Lut 2010, 20:48

czy będą inne pojazdy takie jak BTR

Nie wiem.
jak można zrobić bardziej odporny pojazd

Skopiuj plik do \gamedata\configs\models\vehicles i zamień poprzedni.
http://rapidshare.com/files/344444371/veh_niva_u_01.ltx
http://depositfiles.com/en/files/mk2lekiba
http://hotfile.com/dl/26746238/8712771/ ... 1.ltx.html
http://www.megaupload.com/?d=1S29HZQX
Teraz będzie prawie niezniszczalny.

EDIT
zmieniłem sekcje: damage items i collisiondamage
EDIT2
cóś jest nie tak, może za duże wartości dałem, ale po wjechaniu w dużą grupę stalkerów/mutantów wywala z gry!
trzeba dopracować wartości.
Ostatnio edytowany przez lukass 01 Lut 2010, 21:15, edytowano w sumie 2 razy
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Transportation Mod]

Postprzez pzengota w 01 Lut 2010, 21:01

Dzięki za zainteresowanie ale ten link nie działa. Możesz mi napisać która konkretnie linijka za to odpowiada?
Pozdrawiam

EDIT:
Wielkie dzięki.
Pozdrawiam
:

Jeżeli w moim poście nie ma słowa "Pozdrawiam" znaczy że jest coś ze mną nie tak :D
Awatar użytkownika
pzengota
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 09 Lut 2008, 10:08
Ostatnio był: 08 Sie 2021, 14:59
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 10

Re: [Transportation Mod]

Postprzez ZłyLudek w 14 Lut 2010, 10:38

Ehhh...jak zwykle mi nie działa :/
Robię tak jak każe instrukcja, a więc wrzucam folder gamedata do głównego folderu stalkera, edytuję fsgame, wrzucam xrEngine do folderu bin.
Wchodzę do gry, wczytuję jakiś zapis od razu po rozpoczęciu gry, klikam ESC (czyli menu), później F1, a później 4.
Niestety, jak to zwykle się dzieje u mnie, samochodu ani widu ani słychu!
Jak powinno wyglądać spawnowanie samochodu? Bo gdy ja wchodzę do tego owego menu i klikam F1, to druga ikonka myszki pojawia mi się na środku (a ta pierwsza zostaje tam gdzie była i jest "nieaktywna"), i gdy nią ruszam, to zostawia ona jakieś takie "myszkowe smugi", nie wiem czy mogę to nazwać błędami graficznymi.
Po kliknięciu 4 wyrzuca mnie z menu z powrotem do gry. Powinno tak być? Proszę o pomoc :)
ZłyLudek
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Lut 2010, 20:41
Ostatnio był: 10 Lip 2010, 01:06
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: [Transportation Mod]

Postprzez lukass w 14 Lut 2010, 11:17

aha, ja tam nie napisałem w instrukcji (już poprawiam), ale chodzi oczywiście o klawisz 4 na klawiaturze numerycznej, czyli ESC -> F1 -> Num4 i Lada pojawia się kilka metrów przed tobą.

a te kursorowe krzaczki "dzieją sie" wtedy gdy masz zainstalowanego jeszcze jednego spawner moda(one zazwyczaj mają wspólne pliki).
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Transportation Mod]

Postprzez lamborghini w 14 Lut 2010, 14:23

Rozumiem że w stalowym samochodzie mutanty mi nie grożą?
Czy jednak mogą zadawać obrażenia?
lamborghini
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 11 Paź 2008, 09:29
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 15:33
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Transportation Mod]

Postprzez lukass w 14 Lut 2010, 14:44

Tobie nic nie zrobią, prędzej rozniosą samochód. Wystarczy, że go przewrócą na bok i wybuchnie.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [TMCoP-Auto]

Postprzez lukass w 25 Lut 2010, 14:21

Piszę tylko po to, aby powiadomić o nowym modzie w tym wątku. Wiem, że podwójny post itd. ale chcę żeby zainteresowani zauważyli pojawienie się nowego moda.
Postanowiłem nie zakładać nowego tematu tylko przerobić obecny, jako że to rozwinięcie tematu pojazdów w grze.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [TMCoP-Auto]

Postprzez pzengota w 25 Lut 2010, 19:12

Witam
Jak zobaczyłem nową wersje tego moda do od razu ją zassałem, zainstalowałem i odpalam grę a tu błąd że "Nie znaleziono punktu wejścia procedury" i nie wiem co robić bo już podmieniłem plik xrGame.dll i nie zrobiłem kopii zapasowej i gra oczywiście jest ORYGINALNA. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
:

Jeżeli w moim poście nie ma słowa "Pozdrawiam" znaczy że jest coś ze mną nie tak :D
Awatar użytkownika
pzengota
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 09 Lut 2008, 10:08
Ostatnio był: 08 Sie 2021, 14:59
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 10

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości