Mam ten sam błąd co niegdyś (lub nadal) kolega Cysiu.
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...n\stalker call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:479: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)
Mam zarówno AtmosFear'a 3, jak i Ai Additions. Najpierw błąd pojawiał się przy uruchamianiu gry, potem wyskoczył przy pierwszym postrzeleniu innego stalkera z AKS-u, tego na początku, w kurtce, co mówi że "szef jest tam" (najpierw sobie testuję grę, żeby nie okazało się że przeszedłem już ponad pół gry i przez jakiś błąd nie mogę grać dalej).
Następnie błąd pojawił się trochę później, na tyle bym mógł podziwiać jak postrzelony stalker (ten co poprzednio, od pokazywania szefa. Co ważne, posłałem mu w tym momencie dwie kulki z makarova, nie z AKS-u) chowa się po krzakach a jego kolega (ten z którym można pogadać) mnie zaskoczył z flanki. Ubiłem tego drugiego makarovem, podszedłem blisko do pierwszego postrzelonego specjalnie, by sprawdzić walkę nożem. Najpierw dostałem kolbą, potem koleś zaczął mnie ciąć nożem. Makarova w ręce nie miałem, musiał mi wypaść kiedy dostałem kolbą. Wyciągam AKS, chcę wystrzelić mu serię w brzuch z metra a tu równocześnie z pierwszą otrzymaną przez stalkera kulką gra się wyłączyła, patrzę do loga a tu znów ten sam błąd. Tą samą bronią. Jakoś z makarova mogłem go postrzelić, od jednej kulki z AKS-u gra od razu się wyłącza.
Kolejne podejście, wczytuję grę, wyciągam AKS i podbiegam po kolegi w kurtce. Zamierzam strzelić serią, po pierwszej kulce gra się wyłącza (za każdym razem mam komunikat że program X-Ray Engine 1.6 przestał działać). Patrzę do loga, błąd ten sam.
EDIT (31.XII.2016 21:23):
Połączyłem pliki z obu modów (AtmosFear3 i Ai-Additions). Były tylko trzy do połączenia:
- bind_stalker.script
- script_sound.ltx
- system.ltx
Nadal gra mnie wyrzucała, nawet zanim gra się załadowała. Po wywaleniu w pliku system.ltx linijki "include wpn_grenade" i zastąpieniu jej po prostu enterem gra poszła. Testowałem tylko do momenty śmierci, mojej lub wspomnianych wyżej gości. Testowałem trzy razy.
Za pierwszym razem seria z AKS-u w gościa w kurtce. Padł, bez awiechy. Z drugim się postrzelałem, zacząłem się słaniać od ran i wypadł mi karabin z rąk (czego w vanilli na moją pamięć [zresztą niezbyt dobrą] nie uświadczyłem). Podszedłem bliżej, by sprawdzić działanie skryptów na walkę nożową. Dostałem kolbą w łeb i serią w bebechy.
Padłem.
Druga próba, najpierw gość w pancerzu Świt. Podchodzę od tyłu i dźgnięcie (PPM). Jakimś cudem nie zaliczyło trafienia, on odwraca się, celuje lufą i mówi że nie lubi gadać kiedy... blabla. Ciachnąłem go (LPM), dostałem kolbą, no to wyciągam karabin pókim cały. Seria i padł martwy, drugi mnie ustrzelił.
Trzecia próba, seria w gościa w pancerzu. Padł, jeszcze nie martwy. Drugi... zwiał... nie, wróć. Wycofywał się, kucając ale nie strzelając. Nie zwróciłem na niego uwagi bo chciałem wypróbować jeszcze skrypt walki nożem. Dobijam nożem gościa w pancerzu i w spokoju szybki przegląd jego rzeczy. Nie miał noża. Wychodzę z okienka i chcę rzucić okiem na leżący karabin, gdy kątem ekranu widzę jak gościu w kurtce skrada się do mnie, był ze trzy metry ode mnie. Kiedy się odwróciłem w jego kierunku wstał i zaczął strzelać. Doskoczyłem do niego z nożem, on wyciągnął swój i zaczął mnie ciachać i dźgać. Pomachałem swoim nożem dla próby; poraniwszy go trochę wyciągnąłem AKS i strzeliłem serią. Padł.
To był tylko początek ale walka w zwarciu miodzio. Skrypty działają. Zobaczymy czy w środku gry nic mi nie wywali.
Zobaczymy też czy będą czy też nie będą korzystać z granatnika po wywaleniu linijki "include wpn_grenade".