[AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez MatStaw w 18 Paź 2011, 20:37

scigacz1975 trafił w dziesiątkę, zmieniłem przy instalacji innego moda plik "system.ltx". Ale nie mogę postawić teraz kozaka bo forum nie pozwala.
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez kra4te w 04 Lis 2011, 20:59

Po wrzuceniu Dynamic HUD z Outfit Mod pojawia się w czasie gry bugtrap.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... prypeci\gamedata\scripts\xr_corpse_detection.script:307: attempt to call method 'get_weapon_prior' (a nil value)
Frakcja: RENEGACI

kra4te
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 03 Lis 2011, 20:23
Ostatnio był: 21 Sty 2017, 00:59
Kozaki: 0

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Wheeljack w 04 Lis 2011, 21:07

Połączyłeś pliki czy po prostu wkleiłeś jedno na drugie? http://mod.stalker.pl/index.php?title=% ... w_(Merging)
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez kra4te w 08 Lis 2011, 04:18

Tak. Wszystko zrobiłem zgodnie ze schematem w tym tutku. Dziwne że bugtrap pojawia się po pewnym czasie gry, a nie przy wczytywaniu. Wszystkie pliki wyglądają dobrze, połączone jak trzeba. Co jeszcze dziwnego, wystarczy że usunę Dynamic HUD i problem znika. Ewidentnie coś w skryptach czy konfiguracji gryzie się z tym modem.

EDIT:

Znalazłem jądro ciemności! Znajduje się w pliku „bind_stalker.script”. Ten mod dodaje między innymi wpis „if rx_ai then rx_ai.actor_update() end”, natomiast Dynamic HUD (w jakiej by nie był wersji) dodaje taki „if dinamic_hud then dinamic_hud.update() end” w tym samym miejscu. Przy łączeniu WinMerge pokazuje że są to wpisy na podmianę. BŁĄD! Bez pierwszego nie będzie działał poprawnie AI Additions, bez drugiego zesra się Dynamic. Wkleiłem jeden pod drugim i jak dotąd wszystko działa perfekcyjnie.

Kod: Zaznacz wszystko
   end
   pda.fill_sleep_zones()
   if dinamic_hud then dinamic_hud.update() end
   if rx_ai then rx_ai.actor_update() end
end
Frakcja: RENEGACI

kra4te
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 03 Lis 2011, 20:23
Ostatnio był: 21 Sty 2017, 00:59
Kozaki: 0

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Dark Dante w 22 Cze 2013, 16:34

Mogę prosić o odświeżenie linków?
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez r_populik w 22 Cze 2013, 17:03

Przecież w tym temacie jest już podany aktualny link. Poszukaj, to raptem 3 strony.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Techuu w 17 Sie 2013, 14:13

Poproszę o nowe linki.
Techuu
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Sty 2010, 18:03
Ostatnio był: 06 Cze 2017, 13:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Junx w 17 Sie 2013, 15:55

Trzym, takie coś mam chyba to to jest: http://uploading.com/b92d8d69/ai_add_cop_2003_fixed-rar

PS. Odznacz "Use Download Accelerator"
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Cysiu w 03 Lut 2014, 18:20

Próbowałem zmerge'ować z atmosfearem, kombinowałem, ale mam cały czas błąd.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:479: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)
 


Nie wiem, nie rozumiem o co chodzi, ktoś może jest w stanie pomóc...?
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Nightwolf w 29 Gru 2016, 23:05

Czy mógłbym prosić o odświeżenie linków?
Nightwolf
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Gru 2016, 14:00
Ostatnio był: 08 Gru 2019, 15:27
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez caleb59 w 30 Gru 2016, 12:24

                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Nightwolf w 30 Gru 2016, 19:14

Mam ten sam błąd co niegdyś (lub nadal) kolega Cysiu.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...n\stalker call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:479: bad argument #3 to 'format' (string expected, got nil)


Mam zarówno AtmosFear'a 3, jak i Ai Additions. Najpierw błąd pojawiał się przy uruchamianiu gry, potem wyskoczył przy pierwszym postrzeleniu innego stalkera z AKS-u, tego na początku, w kurtce, co mówi że "szef jest tam" (najpierw sobie testuję grę, żeby nie okazało się że przeszedłem już ponad pół gry i przez jakiś błąd nie mogę grać dalej).
Następnie błąd pojawił się trochę później, na tyle bym mógł podziwiać jak postrzelony stalker (ten co poprzednio, od pokazywania szefa. Co ważne, posłałem mu w tym momencie dwie kulki z makarova, nie z AKS-u) chowa się po krzakach a jego kolega (ten z którym można pogadać) mnie zaskoczył z flanki. Ubiłem tego drugiego makarovem, podszedłem blisko do pierwszego postrzelonego specjalnie, by sprawdzić walkę nożem. Najpierw dostałem kolbą, potem koleś zaczął mnie ciąć nożem. Makarova w ręce nie miałem, musiał mi wypaść kiedy dostałem kolbą. Wyciągam AKS, chcę wystrzelić mu serię w brzuch z metra a tu równocześnie z pierwszą otrzymaną przez stalkera kulką gra się wyłączyła, patrzę do loga a tu znów ten sam błąd. Tą samą bronią. Jakoś z makarova mogłem go postrzelić, od jednej kulki z AKS-u gra od razu się wyłącza.
Kolejne podejście, wczytuję grę, wyciągam AKS i podbiegam po kolegi w kurtce. Zamierzam strzelić serią, po pierwszej kulce gra się wyłącza (za każdym razem mam komunikat że program X-Ray Engine 1.6 przestał działać). Patrzę do loga, błąd ten sam.
EDIT (31.XII.2016 21:23):
Połączyłem pliki z obu modów (AtmosFear3 i Ai-Additions). Były tylko trzy do połączenia:
- bind_stalker.script
- script_sound.ltx
- system.ltx
Nadal gra mnie wyrzucała, nawet zanim gra się załadowała. Po wywaleniu w pliku system.ltx linijki "include wpn_grenade" i zastąpieniu jej po prostu enterem gra poszła. Testowałem tylko do momenty śmierci, mojej lub wspomnianych wyżej gości. Testowałem trzy razy.
Za pierwszym razem seria z AKS-u w gościa w kurtce. Padł, bez awiechy. Z drugim się postrzelałem, zacząłem się słaniać od ran i wypadł mi karabin z rąk (czego w vanilli na moją pamięć [zresztą niezbyt dobrą] nie uświadczyłem). Podszedłem bliżej, by sprawdzić działanie skryptów na walkę nożową. Dostałem kolbą w łeb i serią w bebechy.
Padłem.
Druga próba, najpierw gość w pancerzu Świt. Podchodzę od tyłu i dźgnięcie (PPM). Jakimś cudem nie zaliczyło trafienia, on odwraca się, celuje lufą i mówi że nie lubi gadać kiedy... blabla. Ciachnąłem go (LPM), dostałem kolbą, no to wyciągam karabin pókim cały. Seria i padł martwy, drugi mnie ustrzelił.
Trzecia próba, seria w gościa w pancerzu. Padł, jeszcze nie martwy. Drugi... zwiał... nie, wróć. Wycofywał się, kucając ale nie strzelając. Nie zwróciłem na niego uwagi bo chciałem wypróbować jeszcze skrypt walki nożem. Dobijam nożem gościa w pancerzu i w spokoju szybki przegląd jego rzeczy. Nie miał noża. Wychodzę z okienka i chcę rzucić okiem na leżący karabin, gdy kątem ekranu widzę jak gościu w kurtce skrada się do mnie, był ze trzy metry ode mnie. Kiedy się odwróciłem w jego kierunku wstał i zaczął strzelać. Doskoczyłem do niego z nożem, on wyciągnął swój i zaczął mnie ciachać i dźgać. Pomachałem swoim nożem dla próby; poraniwszy go trochę wyciągnąłem AKS i strzeliłem serią. Padł.
To był tylko początek ale walka w zwarciu miodzio. Skrypty działają. Zobaczymy czy w środku gry nic mi nie wywali.
Zobaczymy też czy będą czy też nie będą korzystać z granatnika po wywaleniu linijki "include wpn_grenade".
Nightwolf
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Gru 2016, 14:00
Ostatnio był: 08 Gru 2019, 15:27
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości