[AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez lukass w 21 Mar 2010, 11:07

AI Additions

OPIS
* Manager broni
Skrypt, który zarządza wyborem broni przez NPCów.
NPC jest w stanie określić najlepszą broń w zależności od przeciwnika, odległości do niego, liczby nabojów w magazynku.
* Korzystanie z apteczki i bandaża
NPC jest w stanie posługiwać się apteczką, jeśli ma "kłopoty zdrowotne" lub bandażem, jeśli krwawi.
* Ładowanie broni
NPC przeładowuje broń po bitwie, w razie potrzeby.
* Strzelanie z podwieszanego granatnika
Jeśli NPC stanie się szczęśliwym posiadaczem podwieszanego granatnika, będzie go używać, ale tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne dla niego.
* Uderzenie w twarz
NPC tłucze kolbą wszystkich wrogów, którzy są zbyt blisko na użycie karabinu.
* Bandaż
Jeśli NPC otrzyma w walce rany, a potem, będąc w schronieniu, dostanie bandaż, użyje go do opatrunku.
* Dodatki do broni
NPC mogą przymocowywać do broni dodatki: celownik optyczny, tłumik, granatnik.
* Strzelanie do sojuszników
Jeśli znajdziesz się na linii ognia przyjaciela, zaprzestanie on strzelania.
* Walka nożem
NPC są w stanie używać noża.
Od autora: naprawiony menadźer naprawy broni, dodana walka na noże.

INSTALACJA
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


DOWNLOAD
http://rgho.st/users/rulix/releases/ai-additions-cop

AUTOR
Rulix aka Bak
Ostatnio edytowany przez lukass 19 Maj 2010, 01:29, edytowano w sumie 2 razy
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez bezimienny4 w 21 Mar 2010, 11:51

Czyli NPC sami to wykorzystują czy można im dać broń jakimś programem?
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Crisu w 21 Mar 2010, 12:05

Pozostają tylko dwa pytania...
Jest to mod uniwersalny, czyt. działający pod każdym patchem czy może potrzebujemy odpowiedniej wersji?
I zgaduję, że grę będzie trzeba zaczynać od nowa...?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez lukass w 21 Mar 2010, 12:58

Czyli NPC sami to wykorzystują czy można im dać broń jakimś programem?

NPCe sami dobierają sobie broń spośród tej, którą mają.
...może potrzebujemy odpowiedniej wersji?

...grę będzie trzeba zaczynać od nowa...?

Nie ma informacji na ten temat. Działa u mnie na patchu 01. NIe próbowałem wczytywać sejwów, bo wszystkie mam z modami, a nie chce mi się kombinować i łączyć ich.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Crew w 06 Maj 2010, 20:58

Błąd wywala :
* Log file has been cleaned successfully!

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\rx_knife.script:106: attempt to index field '?' (a nil value)


stack trace:
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez lukass w 06 Maj 2010, 21:20

Nie miałem żadnego błędu z tym modem, być może nie doszedłem do tego "właściwwego" momentu. Spróbuj reinstalacji moda, no i oczywiście uważaj na podmianę plików, jeśli instalujesz coś jeszcze.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Crew w 06 Maj 2010, 21:25

Już się z tym uporałem , ale teraz przez to nie uaktualnia mi zadań.

Taa, ten błąd wywala w Prypeci, pierwsza misja, niezidentyfikowana broń jak mam się udać z żołnierzami .
Oraz ten mod coś pieprzy z dźwiękiem, postacie coś nie gadają , tam gdzie mają gadać nie ma dźwięku i w consoli jakiś błąd na czerwono .
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Czipi w 17 Maj 2010, 21:22

Dobry mod, niestety aż do Jupitera. Gra zawsze się wiesza jak zbliżam się do laboratorium naukowców. Po prostu ekran się zawiesza. Mam 3 mody, w tym 2 graficzne, ale bez tego moda wszystko działa sprawdzałem zaczynając nową grę ( bez tego moda ).
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez lukass w 19 Maj 2010, 01:43

U mnie nie występuje problem z wieszaniem. Był za to błąd przy podchodzeniu do naukowców, ale zniknął po usunięciu tego nieszczęsnego skryptu rx_knife.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez Scurko w 19 Maj 2010, 09:55

Bardzo fajny modzik, nadaje realizmu rozgrywce :). Jak na razie nie miałem zwiechy, nawet przy podchodzeniu do naukowców. Oby tak do końca.

Pozdrawiam.
Image

"TYLKO ŻYCIE POŚWIĘCONE INNYM WARTE JEST PRZEŻYCIA"

http://fairview.deadfrontier.com/refer. ... ontier.com
Awatar użytkownika
Scurko
Tropiciel

Posty: 292
Dołączenie: 03 Lip 2007, 20:16
Ostatnio był: 16 Kwi 2022, 18:56
Miejscowość: Dębowiec k.Cieszyna
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez squerol w 24 Cze 2010, 14:26

Działa ten mod ze S.M.R.T.E.R. 0.41 ??? Nic nie robi (nie haracze się) i nie ułatwia ???
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [AI Additions] Nowe Umiejętności NPC'ów

Postprzez lukass w 24 Cze 2010, 14:45

Szczerze wątpię, żeby był kompatybilny ze SMRTER'em.
MAIO trojanucha chyba jest kompatybilny.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości