[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 06 Lut 2014, 18:12

scigacz1975 napisał(a):Co zmienia lub dodaje plik all.spawn z an3 full, bo mam wrażenie że to przez niego ten proble?
W AN3 Full jest zmieniona siatka AI na levelach a co za tym idzie inne są współrzędne i numery nodów AI, inne graphy i game.

Użyj AN3 Lite.
Możesz też użyć samej geometrii z AN3 Full (bez all.spawna, levels\*\level.ai, levels\*\level.game, levels\*\level.spawn). Może się zdażyć, że mutki i NPCe będą przełazić przez drzewa i krzaki ale grałem tak w SGM-a i ani razu tego nie zauważyłem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez scigacz1975 w 06 Lut 2014, 18:55

Hmmm ... - wywaliłem ale, niestety, to samo. NPC-ów brak, próba wczytania sejwa daje log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : valid_pos( m_state_holder.state().position )
[error]Function      : CSE_ActorMP::UPDATE_Read
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\actor_mp_server_import.cpp
[error]Line          : 20
[error]Description   : read bad position
 

stack trace:


A tu cały plik loga - http://wrzucacz.pl/file/1951391705677/xray_scigacz.log

Nic z tego nie czaję :/

Edit: Znalazłem przyczynę i naprawiłem - pomyliłem kolejność instalacji :facepalm: - mea culpa. Przepraszam za zamieszanie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 09 Maj 2014, 10:13

Nowy link do fixa z błędem ewakuacji - http://plikz.pl/4IVR

Kod: Zaznacz wszystko
ATAL ERROR

[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok38401]


stack trace:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Route w 21 Mar 2015, 10:13

Znalazłem łopatę i stwierdziłem, że zrobię odkop, ale do rzeczy.
Czy dałoby radę stworzyć Absolute Scopes do CS i SHOC, czy wystarczy skopiować te z COP-a?
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez vandr w 21 Mar 2015, 10:20

Absolute Scope'y masz choćby w naszej modyfikacji:

viewtopic.php?f=49&t=14123

Samo przekopiowanie może nie zadziałać ze względu na inne nazewnictwo plików. Jest to do zrobienia, ale trzeba nieco posiedzieć.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Route w 21 Mar 2015, 10:27

A w którym folderze są modele broni? Celowniki już mam, ale na razie nie mam ochoty AA kopiować, a wszystko naprawdę fajnie wygląda.
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 21 Mar 2015, 18:19

Absoluty nie zawierają modeli broni a te z AA2 nie będą działać bo są pod SoCa
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Route w 21 Mar 2015, 18:37

Hmm, dzięki, ale chodziło mi właśnie o modele z AA do SHOC-a, w którym folderze one się znajdują. Absolute'a już zainstalowałem, ale stwierdziłem, że fajnie będzie mieć modele broni z Autumn'a, ale nie wiem, w którym folderze się znajdują.
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 19 Kwi 2015, 18:40

Paczka SGM lite będzie działać pod CS?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 20 Kwi 2015, 11:00

Bydzie. Przynajmniej bagna, bo sprawdziłem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 20 Kwi 2015, 21:39

Kordon też działa :)

Image

PS. Mapy z CoP będą działać bez problemu w CS?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 21 Kwi 2015, 13:08

Tak, format geometrii map po kompilacji jest taki sam. Zresztą w SDK również. Można otworzyć mapy z CS na CoPowym SDK. Tylko spawn się nie zgadza.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 7 gości