[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez DzordzBuzs w 22 Kwi 2010, 21:15

Udało by sie, trzeba tylko readme czytac jak jest :E
Nie lubię Snorków...
Awatar użytkownika
DzordzBuzs
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 03 Gru 2009, 01:10
Ostatnio był: 01 Lut 2022, 00:52
Miejscowość: Gdzie kukółka mówi ja pie..... ?
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 22 Kwi 2010, 21:18

Jeśli gracie w DX10 to w pliku gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml wpiszcie wartość width taką jak rzeczywista rozdzielczość tekstury (1280 dla 5:4, 1820 dla 16x9, 1640 dla 16x10) height powinna zostać jak jest - 1024.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Absolute Scopes 1.2 + S.M.R.T.E.R add-on

Postprzez Cromm Cruac w 26 Kwi 2010, 14:31

Dostępna jest nowa wersja Absolute Scopes

Co nowego:
- poprawione tekstury dla formatu 4:3 (przez b1ub4k)
- opcjonalne pliki konfiguracyjne dla DX9 i DX10

Dostępny jest także dodatek do S.M.R.T.E.R.a 0.41 który podmienia celowniki użyte w tym modzie (różne warianty celownika ACOG). Dodano również osobny celownik dla karabinów snajperskich jak AWM, H&K417 oraz dla celownika snajperskiego do M16

Linki i screeny w zaktualizowanym głównym poście.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Bambosz107 w 26 Kwi 2010, 16:41

No i nie działa:

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : upgrades\w_assault_up.ltx


stack trace:


Zainstalowałem wszystkie 4 części moda przez installery, miałem już wgranego AtmosFear, ale one podobno nie kolidują.

O, właśnie, miałem jeszcze CCM oraz Restores mod, może to ich wina?
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 26 Kwi 2010, 17:20

Jeśli CCM oraz Restores mod modyfikują ustawienia broni to mogą się żreć z Absolute Scopes

Piszesz, że zaistalowałeś wszystkie 4 części - SMRTER Add-on jest przeznaczony do użycia TYLKO z zainstalowanym SMRTERem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Bambosz107 w 26 Kwi 2010, 19:53

Ok, działa bez tego 4 add-ona.


Mam 2 pytanka:

-Jak ustawić celownik na środku ekranu? Dodam, że sposób podany wcześniej albo nie działa, albo ja coś źle robię.
-Czy ten mod obsługuje mod na 32 bitowe tekstury? Bo wcześniej mi to działało, a teraz bugtrapem sypie.

FATAL ERROR

[error]Expression : false
[error]Function : CXml::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML file:ui\textures_descr\ui_ingame.xml value: errDescr:Error reading Attributes.


stack trace:

To się dzieje po odpaleniu moda na te tekstury 32 bit.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 26 Kwi 2010, 23:05

Żeby ustawić celownik na środku odpal instalkę wersji 1.2, wybierz jakie masz proporcje ekranu, wybierz tryb w jakim grasz (zakładam, że DX9 jeśli używasz moda na 32-bit fix-a) i tyle.

Co do tego moda na 32-bit fix-a to nie testowałem go. Jak wyczytałem na tym forum ten mod jest nieco felerny. Nie jest to wina samego moda a raczej ilości dostępnej pamięci RAM w systemie. Niektóre z tekstur w tych paczkach ważą więcej niż oryginalne. To może powodować wywalanie się xRaya z braku pamięci.

Tyle, że ten bugtrap sugeruje problemy z celownikami a raczej ich definicją w plikach konfiguracyjnych.

EDIT: Sugerowałbym rezygnację z 32-bit fix-a. Po pierwsze nie ma wielkiej różnicy w jakości obrazu. Po drugie zżerają one 4x więcej pamięci niż normalne.

EDIT2: Jaki masz system operacyjny / RAM / procek itp?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Bambosz107 w 27 Kwi 2010, 10:58

Mam 4 GB ramu, więc to nie problem ilości pamięci. Między wysokimi a najwyższymi szczegółami jest naprawdę duża różnica, sprawdzałem.


@down: Owszem, sądzę.
Ostatnio edytowany przez Bambosz107 28 Kwi 2010, 16:34, edytowano w sumie 2 razy
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 27 Kwi 2010, 14:04

Owszem, problem bo na 32-bitowym systemie możesz wykorzystać max 2.7GB. Reszta, że tak powiem leży odłogiem.
Jak moderator zwrócił ci uwagę pora przejść na 64 bity.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez GaRRuSS w 27 Kwi 2010, 17:00

Ja mam Win7 64bit i zainstalowane te 3 mody:
Nature, Scopes, Structures.
Jak gram z 10-15 min to mi Stalker wywala do pulpitu i nie potem nie działa. Jest tylko takie małe czarne okienko. Słychać dźwięki z gry jakby działała ale nie ma obrazu. Jak miałem 32bit też tak było wie ktoś o co chodzi?
Bez modów działało normalnie. Gram na DX10
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 31 Sie 2019, 06:12
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Kontroler w 26 Sie 2010, 17:36

A więc tak: chcę być hardkorem i zainstalować te 4 mody + najnowszy atmosfear tylko, że nie wiem czy będzie działać z najnowszym patchem (to ma jakieś znaczenie?) i czy to odpali na dx11? Aha czy, są gdzieś jeszcze tzw. opcjonalne ustawienia tego moda, gdzie można ustawić jakość ultra, czy coś w tym stylu?
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Drewno w 26 Sie 2010, 18:11

nie trzeba 4rech bo jeden do S.M.R.T.E.R.'a, a żeby wszystko to spoko... mój kumpel tak ma i bez lagów ciśnie... XD nie będziesz pierwszy... a tylko w Atmosfear masz jakość textur do wyboru...
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości