[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krzyk19 w 17 Kwi 2014, 23:28

Gra działa. Trzeba było tylko zmienić wszystko maksymalnie na minimum. Ale niestety życie zawsze rzucało mi kłody pod nogi i teraz też rzuca. Mój problem - nie mogę zapisać gry. Zawsze jak chcę zapisać(nieważne jak) to "XrEngine przestał działać ". Quicksave nie działa, przechodzenie pomiędzy lokacjami tym bardziej jest nie możliwe. Jak chcę spuścić wpie*dol bandytom przy przejściu bagna-Agroprom (tak było, a teraz to nie wiem) to ostatni bandyta zwykle robi jakiegoś Matrixa i XrEngine ma focha, albo biorę skrzynię i daję ją Tarasovovi, a potem w jakimś momencie znów to samo. Jak wpisuję w intrenet to nic. Miał ktoś już takie coś?

Edit: Gram na SGM 2.2 English all-in-one. Czy z dodatkami to nie wiem, bo zwykle walka ja vs nowoczesna technologia kończy się czymś na kształt września 1943r, ale na moim mózgu. Moda pobrałem z: http://www.moddb.com/downloads/sgm-22-e ... all-in-one
Ostatnio edytowany przez Krzyk19 18 Kwi 2014, 02:39, edytowano w sumie 2 razy
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 18 Kwi 2014, 01:37

Wersja all in one, czyli z dodatkami jakimiś? Jeśli tak to może to jest przyczyną. Jest wiele modyfikacji do których dorobili po kilka dodatków a łączenie niektórych powoduje takie kwiatki, że grasz, grasz i za chwilę lecą przekleństwa bo witasz pulpit. Ja grałam bez dodatków i było ok. Ostatni zaczęłam grać od nowa z kwestową dopą i guns addonem do dopy w efekcie na zatonie gra crashowała po kilku minutach i nie mogłam przejść ani na jupiter ani normalnie grać na zatonie. Reinstalacja moda i dodane tylko guns addona zwykłego pomogło. Na twoim miejscu pobrałabym moda z drugiego forum razem z polonizacją i guns addonem i zaczęła od nowa. Mało prawdopodobne by ktoś zaradził na twój problem a gry w ten sposób nie przejdziesz.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 20 Kwi 2014, 11:55

Zna ktoś dokładną droge do sensora do wykrywacza min na Bagnach? Znalazłem dziure w siatce, ide na znacznik i pokazuje mi, że jest on pod ziemią ^^. Pomocy !!
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krzyk19 w 20 Kwi 2014, 13:27

A grałeś w CS bez modów? Ta mapa jest bardzo podobna. Znalazłeś dziurę w ogrodzeniu. To skieruj się tam gdzie trzeba i rozejrzyj. Rozejrzyj się bardzo dobrze, przejdź się po okolicy i znajdź wejście do możliwe że jakiejś kopalni. Jak już znajdziesz to po prostu wejdź, zabierz to co ci potrzeba i już.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 20 Kwi 2014, 13:52

Dzięki, pomogło wolne chodzenie :) A teraz mam problem z tym georadarem.
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krzyk19 w 20 Kwi 2014, 18:39

Georadar, georadar, georadar... Pozabijałeś bandytów i przeszukałeś wojaków na bagnach? Jak tak to dalej trzeba iść do szefa samotników w wiosce rybackiej, on dalej przekieruje cie do technika w stacji. On później da ci (chyba) GTR. Potem idź na północ, tam gdzie w CS było przejście bagna - Agroprom. Spuść wpie*dol kilku bandytom i przeszukaj wagony. W jednym z nich powinna być skrzynia, a co dalej to sam będziesz wiedział. Tylko uważaj na miny. Ja przez nie schizy jakiejś dostałem i nawet w SoC'u panikuje.

Niestety więcej pomóc nie mogę, bo XrEngine nadal ma focha. Będę musiał ściągnąć jakąś inną wersję. Słyszałem o Jenot Edition.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 21 Kwi 2014, 17:52

1. Ok ten GEO też znalazłem, było 6 trupów, a nie tylko 5 i trzeba je obszukać i wtedu pokaże sie zadanie. Teraz szukam narzędzi w Zatonie, mam info od Sowy, że są w tym budynku małym w "Anomalia Żelazny Las" ale drzwi są zamknięte, czyli moge je znaleźć dopiero jak fabuła ruszy czy sa gdzieś na górze a nie za drzwiami z zamkiem kodowym ?

2. Gram, jak padne i chce wczytać zapis to wypad do pulpitu. Włączam od nowa i już jest dobrze, ale jak chce dalej wczytac zapis (obojętnie jaki) to wypad. I jak padne to musze zawsze gre włączać od nowa ;/

@edit , sory, "Żelazny" :D
Ostatnio edytowany przez Rider, 23 Kwi 2014, 08:56, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 21 Kwi 2014, 19:23

Te narzędzia są w anomalii żelazny las nie sosnowy i nie są w tym budynku tylko na zewnątrz schowane za ścianą czy jakimś słupem betonowym- nie pamiętam dobrze ale u mnie były też w tym miejscu i znalazłam je właśnie na powierzchni przy budynku.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 23 Kwi 2014, 12:12

Ma ktoś pomysł na ad 2?
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 04 Maj 2014, 12:09

Na wszystkich lokacjach masz ten problem czy tylko na wybranych? Z tego co pamiętam to tylko na skopiowanych z SoC i CS lokacjach występował ten problem. Nigdy nikomu chyba się go naprawić nie udało..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Delat w 06 Maj 2014, 00:28

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....t.a.l.k.e.r. zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:2191: attempt to index local 'file' (a nil value)
 

stack trace:


Co oznacza ten log ? W momencie rozpoczynania nowej gry mam owego buga, ładownie ustaje chwile po jego rozpoczęciu i oczywiście crash.

Kolejność instalacji zachowałem. Gra PL w wersji 1.6.0.2 + SGM 2.2 Jenot + fix 11.05.12 + Spolszczenie dla 2.2 Jenot + Mini Fix PL Jenot 2.2. Bez żadnych innych dodatków.

-----------------------------------Edit.
Poddaje się, próby ratowania nie udane :) sądze, że jeśli ludzie przy podobnej specyfikacji komputera jak moja pomyślnie rozpoczynają grę, w moim wypadku błąd leży po stronie systemu. Po uruchomieniu gry, próby rozpoczęcia gry i crash'u, inne aplikacje - głównie gry - gubią zdolność łączenia sie z DX (?!). Wówczas, system widzi Dx, lecz nie widzą go oprogramowania z niego korzystające. Zdolność odzyskuje po resecie systemu. Widać, mod zawiera coś, co koliduje z pewnymi plikami systemowymi.
Jeszcze pare lat wstecz śmigałem czasami na jakże wadliwej i wciąż nie dopracowanej Solijance, jakiś Completach, testowałem "Nędze" czy Sigerous 1.x. Po wyczyszczeniu dysku twardego powróce do 2.2 czy i Jenota.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zasieq w 10 Maj 2014, 02:01

Stalkerzy pomocy, mógłby ktoś podrzucić linki z fixem i spolszczeniem do wersji moda 2.2? Szukałem tych rzeczy na google, ale nie znalazłem ich . :(
zasieq
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Lis 2012, 20:15
Ostatnio był: 21 Cze 2019, 18:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości