[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 11 Lip 2014, 14:08

Takie pytanko. Czy w SGM 2.2 we freeplayu jest dużo questów czy parę na krzyż?
Dodadkowo czy jak się zacznie freeplay to można dalej wykonywać te zadania, które nam zostały, a także zadania dla frakcji?
Czy te zadania "znikają" i mamy tylko dostępną pewną pulę zadań zrobionych dla freeplayu?
Pytam bo niedługo mogę skończyć główną fabułę, a reszte bym sobie pyknął potem.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 11 Lip 2014, 19:33

Ja obecnie pykam we freeplaya i jest kilka tych zadanek. Idź do jajogłowych w Jupku, do Garriego, pojawili się w każdej bazie specjalni "Zleceniodawcy", którzy oferują krótkie ciekawe misje.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tom3kb.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 19 Lip 2014, 16:44

Czy opcja „Zasięg widzenia” (zaawansowane opcje grafiki) odpowiada tylko za zasięg widzenia gracza czy również NPC? Bo zauważyłem, że mam ustawioną wartość tak mniej-więcej na 2/3 paska, to dociągnąłem na maksa – i niespodzianka, bandyci zespawnowani na wieży po przejęciu kościoła nagle z niej zeszli i spróbowali odbić cerkiew, co jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło.

Pamiętam, jak szukałem info odnośnie gównianego bagiennego wykrywacza min i ktoś na GSC napisał, że usuwa on też anomalie. Ze zdumieniem stwierdzam, że to prawda :D Co więcej, usuwa nie tylko anomalie, ale również pola promieniowania, więc można sobie np. odpromienić przejście w tunelu obok mostu w Kordonie.

Uffffffffff, nareszcie się doturlałem do Zatonu. Pierwsze, co muszę zrobić, to zmniejszyć liczbę maksymalną oddziałów alfa przypadających na mapę (z tego, co widziałem w plikach, to jest to 5 w Zatonie, 4 w Jupiterze i 2 w Prypeci). Doturlałem się do Skadowska, pobrałem zadanie od docenta, ogarnąłem ekwipunek, dobra, wychodzę. 3 oddziały. OK, no to się postrzelamy. Jakiś bandyta się plątał, no to jeb w łepek – „Skadowsk został zaatakowany bla bla bla pi♥rdol się esbeucki śmieciu”. Ale zdjąłem wszystkich, pozbierałem zabawki, wróciłem (drzwi jednak były otwarte) – no k♥rwa mać, foch i ch♥j, nie gadamy z majorem. W końcu im przeszło (tylko Kardan nie był zgryźliwy i nie kręcił nosem na graty), no to opchnąłem parę rzeczy Sowie, wychodzę. 4 oddziały. No ładnie się zapowiada, powybijałem ich, za chwilę jeb z SWD, bo się piąty przyplątał. Został mi ostatni pionek, to przyleźli znikąd stalkerzy i połowę gratów mi ukradli, a na koniec przyszła sfora psów, która olała wszystkich poza mną. Ostatecznie jestem jakieś dwadzieścia parę tysięcy rubli do przodu (głównie za PDA), mam Abakana z prawie idealną celnością i kolejny oddział alfa za ścianą. Ech… A ja, głupi, jeszcze chciałem ustawić większy spawn mutantów :)

Czy cykliczny lag w 3-sekundowych odstępach to norma na mapach z Zewu? Nie da się w ogóle grać, znaczy się: grać by się dało, gdyby nie było tyle strzelania. A Kordon i Bagna lux chodziły, 30-60 FPS, pamiętam, że jak grałem pierwszy raz, to Zaton też dobrze chodził. Teraz porobiłem parę zadań i 10-20 FPS i też dałoby radę, gdyby nie ta przycinka co parę sekund.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 22 Lip 2014, 16:49

Mam kolejny problem, otóż mam znaleźć tą śmieszną skrzynkę na Bagnach, ten quest po zdobyciu GPR'a (u?). Niby mam przeszukać okolicę, ale nie mam zbytnio ani czasu, ani ochoty na to, żeby zapierdzielać po Bagnach jak jakiś [CENZURA]. Czy mógłby ktoś podzielić się informacją gdzie jest ta skrzynia? Chciałbym te walone Bagna już opuścić, przechodzę grę od początku czerwca (z długimi przerwami). Za pomoc tradycyjnie :wódka:. Aha, jeszcze jedno: ten Makarenko (czy jak mu tam), technik z Bagien będzie jeszcze potrzebny? Bo tak się składa, że tą stację (czy jakoś tak) co chwila atakują mięsacze, dziki i pijawki, no i podczas jednego z ich ataków kopnął w kalendarz. Save sprzed jego śmierci nie jest tak daleko, więc w razie czego mógłbym się cofnąć, no ale jeśli nie będzie to potrzebne, to oszczędzę nieco czasu. Przypominam, że nagradzam wszystkich tych, którzy przynajmniej spróbują pomóc ;)
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 22 Lip 2014, 17:07

Zdaje mi się, że nie będzie potrzebny, chyba że do jakiegoś pobocznego zadania, ale dla fabuły raczej nie (ja jestem w Zatonie).
Skrzynia jest w wagonie na północy Bagien, niedaleko przejścia do Zatonu (otworzy się po jej oddaniu). Waży 10 kilo, więc albo zwolnij sobie już teraz miejsce w ekwipunku, albo najwyżej wyrzuć coś w wagonie, nie ucieknie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive astro919.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 22 Lip 2014, 17:39

Dzięki za pomoc, Pangia ;) Co do miejsca w ekwipunku to nie muszę nic zwalniać - zmieściłbym nawet dwie takie skrzynki :D I cieszy mnie to, że ten technik nie będzie potrzebny - nie chce mi się cofać do momentu zdobycia tego śmiesznego urządzenia :P Kozak poleciał ;)
EDIT: Mam kolejny problem, mianowicie jestem przy przejściu do Zatonu (Nareszcie!!!), tyle że tam jest tak nasr... yyy... nawalone tymi minami że przejść się nie da :/ Zmarnowałem połowę amunicji do kałacha, w żadną nie trafiłem... oczywiście przez to, że je wyłączyłem żeby gra tak nie przycinała, tak więc ich nie widzę. A skoro ich nie widzę, to nie wiem gdzie mam kufa strzelać. Da się jakoś je włączyć? Granatów nie mam, ostatni zużyłem dawno temu... Pangia, jesteś Wszechwiedzący - pomóż mi! :( (Nie żebym Cię wykorzystwał... :D)
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Lip 2014, 19:33

Do rozbrojenia potrzebujesz wykrywacza min, powinieneś go mieć po misji w bazie bandytów. Powoli podchodzisz do miny, oznaczonej na mini mapce i czekasz, aż znacznik zniknie. Cała filozofia.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 22 Lip 2014, 20:16

No wiem, zapomniałem edytować... właśnie tak to przeszedłem, po prostu zapomniałem zedytować poprzedniego posta i pochwalić się :P Szkoda tylko, że zanim na to wpadłem, to z ponad 400 sztuk amunicji do kałasza zostało 100 :/ Ale to nic, niedługo wyjdę na prostą. Ledwo na Zaton wbiłem, ponad połowa drogi za mną, a tu nagle JEB - za mną słyszę strzały, wskaźnik widoczności szaleje, odwracam się - "AYFKM?!" - za mną beztrosko biegła sobie słynna Drużyna Alfa z zamiarem posłania w moją stronę paru kulek. Ledwo z życiem uszedłem, miałem apteczki na szczęście. Aha, i w Izumurudnojach (czy jak to tam) znowu spotkałem gostka z RPG, podobnie jak w SGM 2.0. Na szczęście tym razem mnie nie zabił. Ehhh... czeka mnie dłuuuuuuuuga przeprawa przez S.T.A.L.K.E.R.A. :| BTW Nie wie ktoś czy polonizacja do SGM 2.2 ENG nie wymaga przypadkiem rozpoczęcia rozgrywki od nowa? Miło by było, gdyby nie wymagała nowej gry.
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 22 Lip 2014, 20:18

Tak jak Adam mówi. Opcja w dodatkowym menu wyłącza tylko miny-pułapki (czyli to, na co się natknąłeś w jaskini, gdy szedłeś po sensor) i tylko na Zatonie, Jupiterze i w Prypeci.
astro919 napisał(a):Pangia, jesteś Wszechwiedzący!

W kontekście podstawki może i wiem dużo, ale SGM-a nawet nie przeszedłem jeszcze, i na razie się na to nie zanosi, bo mi strasznie laguje.
BTW Nie wie ktoś czy polonizacja do SGM 2.2 ENG nie wymaga przypadkiem rozpoczęcia rozgrywki od nowa? Miło by było, gdyby nie wymagała nowej gry.

Nie powinna. Imiona NPC mogą zostać nieprzetłumaczone bez nowej gry, ale ogółem nie powinno być problemów.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive astro919.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez desti2 w 26 Lip 2014, 02:51

Cześć na początku tematu są linki do moda w wersji 1.6 a piszecie o wersji 2.2 skąd go pobrać ?
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 26 Lip 2014, 13:49

Na forum z "team" w nazwie. Znajdziesz tam masę modów w wersji Pl.
Np: sgm2.2. Sgm 2.2 jenot, sgm 2.0 geonezis, Snajper itp
Musisz być zalogowanym na forum żeby móc pobierać.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 26 Lip 2014, 13:50

Stąd np http://stalkerteam.pl/forum/251-mody-na-bazie-sgm/ Dostępne są dwie wersje Jenot Edition i normalne SGM
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości