[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 16 Wrz 2014, 15:35

http://www50.zippyshare.com/v/30253445/file.html
Ale będzie grubo, jak jakaś broń bierze animacje od Mossberga.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 16 Wrz 2014, 16:34

Przekopiowałem - mam wrażenie, że dobrze - gra nie chce się uruchomić, ale na szczęście mamy loga:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 274
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Duplicate section 'wpn_wincheaster1300_m1' found.


Rozumiem, że pliki o rozszerzeniu .ogf oraz .omf mam kopiować do folderu mossberga (w folderze meshes), czy mam tworzyć nowy folder na winchestera :?:
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 16 Wrz 2014, 17:23

Gdzieś poza tym configiem jeszcze jest plik z sekcją o podanej nazwie. Gdzie – nie wiem, bo w pliku na pewno nie ma podwójnej sekcji, właściwie jest to praktycznie to samo, co mi wysłałeś, nieznacznie zmieniona tam jest tylko pozycja broni na ekranie.
Imienny napisał(a):Rozumiem, że pliki o rozszerzeniu .ogf oraz .omf mam kopiować do folderu mossberga (w folderze meshes), czy mam tworzyć nowy folder na winchestera :?:

Nic nie masz tworzyć, w wrzutce to uporządkowałem. Najwyżej dla pewności możesz samemu sprawdzić, czy wszystko idzie tam, gdzie trzeba, ale SGM raczej trzyma się swojego „porządku” niezależnie od wersji, ale na podstawie configu powinno to iść tam, gdzie trzeba.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 16 Wrz 2014, 20:36

Problem z Chaserem 13 rozwiązany. Broń nareszcie wygląda tak jak (w moim odczuciu) powinna:
Image

Naprawiona została także ikonka leżącej na ziemi broni (wcześniej to był W1200):
Image

Crash, do którego log podawałem wcześniej, pojawiał się po wgraniu pliku w_wincheaster1300.ltx Na szczęście po przekopiowaniu odpowiednich fragmentów z pliku, który podesłałeś, do dwójki plików w_wincheaster1300 w folderze gamedata, wszystko gra.

ps. Ciekawy przypadek prosto od Nazara:
-Wziąłem zadanie na eliminację gniazda snorków (tak mówiła treść podawana na początku, jak i przy zdawaniu raportu), a chodzi o eliminację poltergeistów. :)
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)

Za ten post Imienny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 23 Wrz 2014, 16:40

Witam, ja mam otóż taki problem, Wpadam do Doliny Mroku i biorę zadanie na eliminacje Renegatow..ale oni są nieśmiertelni chyba....kilkanascie granatów, po kilka strzałow ze śruta , SWD i seria z RPK i nic. Zaden nie padł. Jakiś pomysł? Bo skończyła mi się amunicja. Nożem też próbowałem :D
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Wrz 2014, 17:16

Wczytanie zapisu sprzed wzięcia misji i ponowne podejście, ewentualnie szukanie alternatyw – nie wiem, zagadanie do któregoś z nich, bieganie po okolicy w poszukiwaniu punktu, w którym uruchomi się jakiś magiczny skrypt, który zj♥bie na nich atomówkę czy coś.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 25 Wrz 2014, 12:22

Wczytanie pomogło..ale jak zabić Bibliotekarzy w X18?! Groza nie daje rady ^^. kilka magów do RPK też.
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 25 Wrz 2014, 12:30

Najlepiej zadekuj się w głównej sterowni i rzucaj granatami, aby ich wywołać, jak przyjdą, wskocz na jakąś skrzynię lub przewrócony pojemnik i strzelaj do dziadów. Możesz też po prostu wybiec z labka, ignorując bibliotekarzy, tylko jeden będzie na schodach, także nie zejdź na zawał :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 03 Paź 2014, 20:53

Dobrym źródłem granatów są ludzie z dwóch obozów na terenie Instytutu Agroprom (zebrałem na nich około 35 granatów F-1 oraz około 10 RGD-5) - warto zdobyć kilka zestawów do łączenia granatów i zrobić tandemy F-1.
Pytanie z ciekawości:
Na terenie Agropromu mam strasznie dużo anomalii (bez Swaroga/Omegi musiałbym bez przerwy rzucać śrubami) - powinno tak być, czy mam coś skopane (wersja 2.2 english-all-in-one).
HK417 (kupiony raz u Hawajczyka):
1. Wygląda paskudnie (jest cały niebieski). :(
2. Broń ma kopa, a amunicja nie jest droga.

Dodatkowo Cobra po wykonaniu wszystkich ulepszeń podczas strzelania ma "ujemny odrzut" :).

Ostatnio przeglądając Youtube natrafiłem na krótki filmik przedstawiający Sigerousa 3.0. Nie znalazłem go w tym temacie, więc zamieszczam (Przeczytałem, że premiera jest przewidziana na koniec tego roku/początek przyszłego):

http://sigerous.ru/forum/54-5635-1- więcej szczegółów o wersji 3.0 (wymagany rosyjski)
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 03 Paź 2014, 22:17

Imienny napisał(a):1. Wygląda paskudnie (jest cały niebieski).

Włącz grę, otwórz konsolę i poszukaj czerwonych wpisów „Can't find texture: …” (pomagaj sobie klawiszami Page Up i Page Down do przewijania), gdzieś tam będzie informacja o braku tekstur dla HK417. Strzelam, że po prostu tekstury są w złym folderze, chociaż P90 akurat ma spieprzone animacje crashujące grę, więc być może ktoś na tyle olał sprawę, że w ogóle ich w modzie nie umieścił.
Imienny napisał(a):warto zdobyć kilka zestawów do łączenia granatów i zrobić tandemy F-1

Nie wiem jak tam wytrzymałość przeciwników w dalszej części gry, ale raz zdarzyło mi się jedną „cytrynką” zabić sześciu bandytów, więc nie wiem, czy tracenie granatów na tandemy (i rubli z potencjalnej sprzedaży zestawów) ma sens.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 03 Paź 2014, 22:27

W przypadku bandytów - fakt, tandemy są niepotrzebne (chyba, że chcemy, żeby polecieli w górę :) ), ale na mocniejsze mutanty (np. Nibusia) jak znalazł. Ogólnie mam wrażenie, że granaty w SGM 2.2 są mocne (jeśli nie nawet za mocne).

Co do HK417 - dzięki za poradę.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez adam9609 w 07 Paź 2014, 08:42

Witam.
A ja mam problem. Gram Gram i gram... zamiast loga, wyskakuje mi monit iż stalker przestał działać i zamknij aplikacje. Gra się wiesza i restart lapka pomaga..
O co chodzi?
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 5 gości