[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rotmistrz w 11 Paź 2014, 16:05

Nowy tu jestem i witam wszystkich :)
Panowie i Panie mam pytanie-jak się dostać do Agropromu? Czy w którymś momencie gra sama mnie tam skieruje, czy są ścieżki, które sam muszę odkryć ? Jeżeli chodzi o fabułę, to jestem w momencie, gdy zdobyłem i naprawiłem już Gaussa, a teraz chcę zająć się zadaniami pobocznymi w Zatonie i Jupiterze. Chciałbym oczywiście zbadać miesca katastrof w agropromie, ale....jak się tam dostać?
Rotmistrz
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 11 Paź 2014, 15:37
Ostatnio był: 19 Paź 2014, 01:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 11 Paź 2014, 16:29

Do Agropromu prowadzi
:

bąbel przestrzenny w okolicach Ogończy na płaskowyżu w Zatonie, ale nic ciekawe tam nie ma.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rotmistrz w 11 Paź 2014, 19:42

Dzięki :D
Rotmistrz
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 11 Paź 2014, 15:37
Ostatnio był: 19 Paź 2014, 01:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez seniu w 12 Paź 2014, 14:13

Witam mam pewien problem, mianowicie chodzi o misje dotyczące odnalezienie diabelskich kwiatów. Znalazłem 2 a ostatnio nie mogę znaleźć. Przeszukałem wszystkie anomalie termiczne w okolicach Jupitera i Zatonu. Gram na SGM 2.2
seniu
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 12 Paź 2014, 14:02
Ostatnio był: 30 Gru 2014, 11:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez adam9609 w 14 Paź 2014, 19:44

Siemka, z wcześniejszym problemem dałem radę już.

Lecz jestem w Prypeci i mam zadanie znaleźć przyczynę zakłócenia sygnału, idę w wyznaczony punkt aż nagle wyskakuje mi iż mam przeszukać ciało... ale jakie ciało ? Żadnego tam nie widzę! Może źle szukam? Ktoś pomoże tym razem?
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 14 Paź 2014, 20:24

Typowy błąd, nie ma ciał w Prypeci, miałem to na wersji 1.6, ale na 2.2 problemu nie było.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez adam9609 w 14 Paź 2014, 20:47

No więc mam wer. 2.2 i problem jest. Eh... teraz jestem i tak na magazynach wojskowych ale chce wrócić i dokończyć fabułę.
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 22 Paź 2014, 15:10

Witam. Czy ktoś umie wróżyć z fusów logi(lub ich brak)?
Przeszedłem 1.6+dodatki i zachciałem 2.2. Instaluje wszystko we właściwej kolejności, włączam stalkera, nowa gra, gra się ładuje i... dopada mnie zielony chrząszcz, a dokładnie jego brak (czyt. nie mam loga) reinstalacja nie pomaga
POMOCY!
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Zdzichajew w 25 Paź 2014, 15:57

Mam problem, nie działa spawner, pomimo dodania -cheat_mode w lini poleceń. Wersja 2.2
Proszę o tłumaczenie łopatologiczne bo jestem dosyć zielony. Z góry dzięki
Zdzichajew
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 17 Lis 2013, 23:00
Ostatnio był: 27 Sie 2018, 20:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Iraq822 w 30 Paź 2014, 18:07

Siemka ludu mam pewien problem dotyczący Naukowców. Problem jest w tym, że dołączyłem do frakcji Świt i od tamtego czasu mam negatywne stosunki z naukowcami(są czerwoni i nie mogę z nimi rozmawiać). Mam questa do oddania i nie wiem co mam zrobić by mieć z nimi lepsze stosunki. Dla osoby która mi pomoże jest :wódka: . Pozdrawiam.

Gizbarus napisał(a):Dawno nie grałem w SGM... Ale czasem nie było możliwości "wykupienia się" u któregoś z handlarzy? Coś kojarzę, że chyba była możliwość zapłacenia gotówką za przywrócenie względnie neutralnych relacji z określonymi frakcjami - acz nie jestem pewien, czy nie miesza mi się to z innym modem.



Raczej nie. Nie wiem. U Hawajczyka nie ma, sowy też chyba nie. A może to przez to, że zaatakowałem
Oddział Alfa
?? Poszperam trochę.
Ostatnio edytowany przez Iraq822, 30 Paź 2014, 18:15, edytowano w sumie 1 raz
Widzisz stalkera z frakcji wolność?
Strzelaj!
Iraq822
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Paź 2014, 17:03
Ostatnio był: 20 Lis 2015, 18:29
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 30 Paź 2014, 18:12

Dawno nie grałem w SGM... Ale czasem nie było możliwości "wykupienia się" u któregoś z handlarzy? Coś kojarzę, że chyba była możliwość zapłacenia gotówką za przywrócenie względnie neutralnych relacji z określonymi frakcjami - acz nie jestem pewien, czy nie miesza mi się to z innym modem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Iraq822 w 30 Paź 2014, 18:25

Drogi Gizbarusie. Miesza Ci się to z innym modem. Obleciałem cały Zaton i Jupiter i nie ma takowej możliwości. Da się to jakoś w plikach gry/modu zamienić?
Widzisz stalkera z frakcji wolność?
Strzelaj!
Iraq822
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Paź 2014, 17:03
Ostatnio był: 20 Lis 2015, 18:29
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości