[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 20 Wrz 2015, 08:52

Zajrzyj tu:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
albo
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log

I zobacz, czy coś tam jest (a jeśli jest, to wklej tutaj).
Do tego masz podstawkę w wersji 1.6.02?
Dokładnie w którym momencie się to dzieje?
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 20 Wrz 2015, 10:54

Uruchamiam stalkera i wyświetla się menu. Biorę nową grę i zaczyna się wczytywać. W chwili kiedy pasek ładowania dochodzi do końca wywala mnie i pojawia się ten komunikat - program x-ray 1.6 engine przestał działać

Jeśli chodzi o patcha 1.6.02 to tak.
(xray jest, mam nadzieję, że o to ci chodziło z wklejeniem :| )



:

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i3-2330M CPU @ 2.20GHz [GenuineIntel], F6/M10/S7, 2195.00 mhz, 28-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 49010 files cached 32 archives, 9838Kb memory used.
Init FileSystem 15.243043 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 2509C64A20413C2B73FC1FEFB686C195

-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1948684 K], reserved[45232 K], committed[103172 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[23071 K], process heap[4563 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[26314 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:116]: Intel(R) HD Graphics 3000
* GPU driver: 8.15.10.2761
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1540 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1775004 K], reserved[60860 K], committed[261224 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[89737 K], process heap[10331 K], game lua[2698 K], render[164 K]
* [x-ray]: economy: strings[26416 K], smem[0 K]
* 0.0 : [ 55] $null
* 0.0 : [ 2] $user$cmap0
* 0.0 : [ 2] $user$cmap1
* 0.0 : [ 3] $user$distort
* 0.0 : [ 6] $user$rendertarget
* 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map
* 0.0 : [ 1] $user$sky0
* 0.0 : [ 1] $user$sky1
* 0.0 : [ 1] $user$tonemap
* 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit
* 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1
* 0.0 : [ 1] amik\anomaly\electric_radial
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_0
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_1
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_2
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\decal_concrete
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explo_end
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_smoke03
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\final_expl
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\ring_grey
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke128_3w
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke2
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_cannon
* 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
* 0.0 : [ 1] amik\fly\fly
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\962e6155
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\blood
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\m
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
* 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
* 0.0 : [ 1] amik\mine\mine
* 0.0 : [ 1] amik\nature\list
* 0.0 : [ 1] amik\nature\stonedebris1
* 0.0 : [ 1] amik\nature\wood_part
* 0.0 : [ 1] amik\static\gas_light\flame_zippo
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\12x70
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\9x39
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_5
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_6
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_8
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\mg42out
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trail
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_02
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_04
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_05
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\357mag
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\45
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\50_ae
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x7x28
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\6x5x50
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x54
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x7x57
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x92x57
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_2
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_3
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x39
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\mg42out
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_12x70
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak_01
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_0
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_1
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace
* 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace_01
* 0.0 : [ 1] det\det_list
* 0.0 : [ 1] flare\flare_04
* 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_06
* 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_13
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_flare3
* 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient
* 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning
* 0.0 : [ 1] fx\fx_rain
* 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_oreol
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_oreol2
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise
* 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel_white
* 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient
* 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
* 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1
* 0.0 : [ 1] glow\glow_04
* 0.0 : [ 1] glow\glow_anamorphic
* 0.0 : [ 1] glow\glow_blue
* 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1
* 0.0 : [ 1] glow\glow_orange
* 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2
* 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright
* 0.0 : [ 1] glow\glow_rays
* 0.0 : [ 1] glow\glow_reddish1
* 0.0 : [ 1] glow\glow_white
* 0.0 : [ 1] lights\lights_flashlight2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lightings
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lens_base
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lightning_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_electrostatic
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_benzin
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_04
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_08
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_g-smoke-01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_intense2_a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_10
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_100
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_20
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_30
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_40
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_50
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_60
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_70
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_80
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_90
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1
* 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3
* 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace
* 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02
* 0.0 : [ 1] sky\00-00
* 0.0 : [ 1] sky\00-00#small
* 0.0 : [ 2] sky\01-00
* 0.0 : [ 2] sky\01-00#small
* 0.0 : [ 4] sky\af1_cloudy\cloudy_2
* 0.0 : [ 4] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small
* 0.0 : [ 6] sky\af1_foggy\foggy_1
* 0.0 : [ 6] sky\af1_foggy\foggy_1#small
* 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_2
* 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_2#small
* 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_3
* 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_3#small
* 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_4
* 0.0 : [ 5] sky\af1_foggy\foggy_4#small
* 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_5
* 0.0 : [ 4] sky\af1_foggy\foggy_5#small
* 0.0 : [ 6] sky\af2_blowout\blowout1
* 0.0 : [ 6] sky\af2_blowout\blowout1#small
* 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout1_1
* 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout1_1#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2_night
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout2_night#small
* 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3
* 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout3#small
* 0.0 : [ 5] sky\af2_blowout\blowout3_night
* 0.0 : [ 5] sky\af2_blowout\blowout3_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout4
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout4#small
* 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout4_night
* 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout4_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout5_night
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout5_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout6
* 0.0 : [ 1] sky\af2_blowout\blowout6#small
* 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout7
* 0.0 : [ 2] sky\af2_blowout\blowout7#small
* 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout7_night
* 0.0 : [ 3] sky\af2_blowout\blowout7_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\00-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_cloudy\00-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\00-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\00-00#small
* 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\01-00
* 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\01-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\06-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\06-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\07-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\07-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\09-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\09-00#small
* 0.0 : [ 4] sky\af2_foggy\10-00
* 0.0 : [ 4] sky\af2_foggy\10-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\11-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\11-00#small
* 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\12-00
* 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\12-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\13-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\13-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\14-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\14-00#small
* 0.0 : [ 3] sky\af2_foggy\16-00
* 0.0 : [ 3] sky\af2_foggy\16-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\17-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\17-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\18-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\18-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\19-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\19-00#small
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\21-00
* 0.0 : [ 1] sky\af2_foggy\21-00#small
* 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\22-00
* 0.0 : [ 2] sky\af2_foggy\22-00#small
* 0.0 : [ 5] sky\complete_blowout\blowout12_complete
* 0.0 : [ 5] sky\complete_blowout\blowout12_complete#small
* 0.0 : [ 5] sky\complete_blowout\blowout13_complete
* 0.0 : [ 5] sky\complete_blowout\blowout13_complete#small
* 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube
* 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube#small
* 0.0 : [ 27] sky\sky_13_cube
* 0.0 : [ 27] sky\sky_13_cube#small
* 0.0 : [ 25] sky\sky_13_cube_night
* 0.0 : [ 25] sky\sky_13_cube_night#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_13_cube_orig
* 0.0 : [ 1] sky\sky_13_cube_orig#small
* 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube
* 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube#small
* 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube
* 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_14_cube_af_complete
* 0.0 : [ 1] sky\sky_14_cube_af_complete#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_17_clouds_cube_artistpavel
* 0.0 : [ 1] sky\sky_17_clouds_cube_artistpavel#small
* 0.0 : [ 5] sky\sky_17_cube
* 0.0 : [ 5] sky\sky_17_cube#small
* 0.0 : [ 9] sky\sky_18_cube
* 0.0 : [ 9] sky\sky_18_cube#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_18_cube_artistpavel_rain
* 0.0 : [ 1] sky\sky_18_cube_artistpavel_rain#small
* 0.0 : [ 11] sky\sky_19_cube
* 0.0 : [ 11] sky\sky_19_cube#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_1_clouds_cube
* 0.0 : [ 3] sky\sky_1_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_1_clouds_cube_artistpavel
* 0.0 : [ 1] sky\sky_1_clouds_cube_artistpavel#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_20_clouds_cube_artistpavel
* 0.0 : [ 1] sky\sky_20_clouds_cube_artistpavel#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_20_cube#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_2_clouds_cube_artistpavel
* 0.0 : [ 1] sky\sky_2_clouds_cube_artistpavel#small
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_cube
* 0.0 : [ 4] sky\sky_2_cube#small
* 0.0 : [ 10] sky\sky_3_cube
* 0.0 : [ 10] sky\sky_3_cube#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_3_cube_day
* 0.0 : [ 2] sky\sky_3_cube_day#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_4_cube
* 0.0 : [ 3] sky\sky_4_cube#small
* 0.0 : [ 27] sky\sky_5_cube
* 0.0 : [ 27] sky\sky_5_cube#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_5_cube_artistpavel
* 0.0 : [ 3] sky\sky_5_cube_artistpavel#small
* 0.0 : [ 7] sky\sky_6_cube
* 0.0 : [ 7] sky\sky_6_cube#small
* 0.0 : [ 11] sky\sky_7_cube
* 0.0 : [ 11] sky\sky_7_cube#small
* 0.0 : [ 8] sky\sky_8_cube
* 0.0 : [ 8] sky\sky_8_cube#small
* 0.0 : [ 46] sky\sky_9_cube
* 0.0 : [ 46] sky\sky_9_cube#small
* 0.0 : [ 7] sky\sky_9_cube_artistpavel
* 0.0 : [ 7] sky\sky_9_cube_artistpavel#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_1
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_1#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_clear_10
* 0.0 : [ 3] sky\sky_clear_10#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_12
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_12#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_2
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_2#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_3
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_3#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_4
* 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_4#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_6
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_6#small
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_8
* 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_8#small
* 0.0 : [ 6] sky\sky_clear_9
* 0.0 : [ 6] sky\sky_clear_9#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_2
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_2#small
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_3
* 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_3#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_4
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_4#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_6
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_6#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_7
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_7#small
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_9
* 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_9#small
* 0.0 : [ 386] sky\sky_oblaka
* 0.0 : [ 2] sky\sky_ss_stars_artistpavel
* 0.0 : [ 2] sky\sky_ss_stars_artistpavel#small
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen
* 0.0 : [ 1] ui\ui_common
* 0.0 : [ 1] ui\ui_fog_of_war
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8
* 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9
* 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1
* 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2
* 18.0 : [ 1] ui\ui_pda_menu_anims
* 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 33.0 : [ 1] ui\ui_ani_cursor
* 42.7 : [ 4] fx\fx_noise2
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_1024_cent
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_1024_cent
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [ 1] ui\video_voroni_crop
* 936.0 : [ 1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_3
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_3
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_3
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_3
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_3
"c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 100918 K
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_protecta\protecta_shoot.ogg
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_val\val_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_vintorez\vintorez_shoot.ogg
Loading models...
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader model_def_point_4
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_def_shadow_4
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_env_hq_3
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_distort4glass_3
! Can't find texture 'det\det_list'
! Can't find texture 'flare\flare_04'
! Can't find texture 'glow\glow_anamorphic'
! Can't find texture 'glow\glow_blue'
! Can't find texture 'glow\glow_rays'
! Can't find texture 'glow\glow_reddish1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lighting_grad2'
! Can't find texture 'pfx\pfx_cc_lightings'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist2a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lens_base'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_electrostatic'
! Can't find texture 'pfx\pfx_intense2_a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_spark_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks2'
* [prefetch] time: 10879 ms
* [prefetch] memory: 77698Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 11067 ms
* phase cmem: 180967 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 180983 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 16130 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 6697 ms
* phase cmem: 260487 K
* phase time: 144 ms
* phase cmem: 260509 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 260509 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 260541 K
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 260541 K
* phase time: 5418 ms
* phase cmem: 353470 K
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader vert_point
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader avg4
* phase time: 245 ms
* phase cmem: 354381 K
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb
* phase time: 980 ms
* phase cmem: 354633 K
* phase time: 147 ms
* phase cmem: 359813 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 359829 K
* Loading HOM: c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\escape\level.hom

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ugnd_bkg_1'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


stack trace:


POMOCY :(
Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Major Rob w 07 Paź 2015, 16:07

Witam. Gdzie w tej modyfikacji mogę kupić broń ft 200m. To ta co w zwykłym stalkerze była do zamówienia w zatonie jako broń szturmowa.
Major Rob
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 04 Paź 2015, 18:24
Ostatnio był: 07 Paź 2015, 16:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 13 Paź 2015, 11:07

Siemka. Jak otworzyć te drzwi w podziemiach Agropromu?
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez balkonxkorek w 25 Paź 2015, 20:35

siema . mam problem z odpaleniem moda zaraz po kliknieciu nowa gra i załadowaniu ,wywala mi czarny ekran i X ray 1.6 przestał działać tu daje log


FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\vsmod.script:11: attempt to index global 'VS_send_news' (a nil value)

ktoś umie to rozwiązać ??
balkonxkorek
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 25 Paź 2015, 20:29
Ostatnio był: 25 Paź 2015, 22:30
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 01 Lis 2015, 14:26

Specjalistą nie jestem ale prawdopodobnie masz to co ja. Pewnie zainstalowałeś moda w złej kolejności. Instalowałeś fiks?
Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fanatyk w 08 Gru 2015, 19:58

Witam.

Mam problem, mianowicie wywala mnie do pulpitu. Pierwszy raz wywaliło mnie w fabryce jupiter, od tamtej pory wywala mnie regularnie po mniej niż minucie gry szczególnie przy fabryce i jej okolicach.
Podsyłam loga, za pomoc z góry dzięki.
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:336: attempt to index field '?' (a nil value)
 
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez elgyd w 18 Lut 2016, 15:49

Wykonałem już większość zadań w grze. Chcę grać sobie freeplay.
1) Czy pozwolić na odlot śmigłowców z Prypeci czy lepiej nie?
2) Jak przełączam się do Czystego Nieba to chodzę sobie po zonie i żadna inna frakcja do mnie nie otwiera ognia- czy tak ma być?
elgyd
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 01 Paź 2014, 23:25
Ostatnio był: 26 Lut 2020, 01:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 25 Lut 2016, 21:19

1)Jeśli w tej kwestii mod nic nie zmienia tej kwestii, to możesz pozwolić - na jednej z modyfikacji nie wpływającej na fabułę było możliwe opuszczenie Zony w freeplayu. Sigerous w tej kwestii raczej nic nie powinien zmieniać. Jeśli jednak nie jesteś pewien, to w tym miejscu zrób twardy zapis (spoiler co do fabuły):
:

Po wzięciu zadania na zbadanie przedszkola sprawdź truchła wojaków (by mieć ładunki) - jedyną wadą jest brak medyka, ale tutaj SGM daje tyle lekarstw, że medyk ci się nie przyda.

2)O ile nie masz poprawionej reputacji (chodzi o twoje podejście wobec innych frakcji), to jest normalne.

Co do kontynuacji Sigerousa, wersji 3.0 (przemianowany na SIGEROUS MOD 3.0 IN SPITE OF THE DEATH) - na obecny moment nie jest znana dokładna data premiery.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 08 Mar 2016, 18:39

Dostałem się już do Janowa, spotkałem 2 oddziały alfa oba wybiłem i tu problemy się zaczęły: Po ich zabiciu albo znikały ciała albo nie było broni a jak była to tak g... że szkoda gadać jak pamiętam kiedyś jak grałem w sgm 2.2 to Alfki miały jakieś inne bronie a teraz mają te normalne ze stalkera czegoś nie doinstalowałem tym razem?
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 16 Mar 2016, 15:03

Zależy, jaką masz i czy nie zmieniłeś wersję Sigerousa. U mnie na wersji 2.2 English All in One (zawierający dodatek z broniami, może to on na to wpływał) dawali rzadsze bronie, na których można było się obrobić. Swoją drogą z nich naprawdę przydatne jest tylko FAL Paratrooper. Możliwe więc, że to o to chodzi.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 16 Mar 2016, 17:27

Witam,
pobrałem ostatnio SMG 2.2 Enot Edition i mam pytanie, czy będzie działać na Win 10? Słyszałem, że SMG miał problemy z 8.1, ale Misery na "dziesiątce" działa bez zarzutów.

Pobrałem SGM 2.2 Enot Edition, zainstalowałem te fixy srixy i nie działa. Przy starcie Nowej gry:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:2191: attempt to index local 'file' (a nil value)
 

stack trace:


Maci pomysł jak to naprawić? Mam Windowsa 8.1

EDIT.
Jenot Edition to zło wrodzone. Wywalały na Kordonie bug srapy bez [FATAL ERROR] przy zabiciu bandyty w jakimś obozie (pomagało wczytanie save'a). Teraz wywala na Bagnach, dokładnie w okolicy cerkwi (jestem na dachu)

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section ''. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:


Chyba pobiorę "normalnego" SGM 2.2, tylko pytanie czy zapisy będą działać?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości