[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 11 Lut 2017, 22:51

Znalazłem sobie trzeciego GPS-a, gdzieś w szkole w Prypeci leżał.

Mam problem z misją „Sprawozdanie naukowe”, to jest ta z szukaniem pewnego profesora w porcie w Prypeci, zlecaną przez agenta SBU, z którym odbywamy cichą rozmowę późnym wieczorem za polem minowym w Jupiterze. Gdy tam podchodzę i zabijam gościa z RPG, gra od razu wykłada mi się do pulpitu bez loga. Robi to niezależnie od tego, czy ładuję mu parę kul w ryj, czy wrzucam mu granat pod nogi, więc to nie jest raczej błąd fizyki szmacianej lalki. Da się coś z tym zrobić czy muszę sobie odpuścić?

A, i jeszcze dwie rzeczy mi się przypomniały: po co jest utylizator koło osobistych skrzynek i czy to normalne, że zawsze przy ładowaniu stanu gry pokazuje się żarcik numer 52?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 15 Paź 2017, 19:30
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 853

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 13 Lut 2017, 03:38

Nie wszystkie misje przechodziłem. Wiele jest zbugowanych.

Utylizator- jeżeli masz jakieś bronie lub kombinezony których nie chce żaden kupiec wrzucasz je do tej skrzynki i następnym razem jak ją otworzysz dostajesz kasę. Lepsze to niż dawać na złom do mechaników. Zawsze im wbijam do 80 paczek by dostać zniżkę a reszta do utylizatora a kasa do bankiera. I gitara xD
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 21:13
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 13 Lut 2017, 11:14

A to dobry patent nawet. A części to na bieżąco wrzucam, bo zazwyczaj mi brakuje. Znaczy będzie brakowało, bo w ewakuacji uciekłem z Zony (przy czym zadźgałem Strieloka i Kowalskiego, bo mi się zacięli, a za pierwszym podejściem dostałem banię z SWD i się nakryłem kopytami 10 metrów przed punktem ewakuacji) i pomyślałem, że fajnie będzie od nowa zacząć, bo kontynuowałem grę zapisaną w lipcu 2014 roku.

A z tymi Alfami nadal nie mogę dojść do ładu: ustawiłem w configach max 1 oddział na mapę, to w ogóle mi się nie pojawiają. Jak ustawię na 2, to mi koło Janowa i cementowni non-stop coś stoi, a w Zatonie to przy zakładzie utylizacji najczęściej stoi taka armia licząca blisko 20 ludzi i podchodzenie do nich nie ma sensu, bo po chwili z tego nadmiaru gra mi zaczyna zamulać. :u3: Gra z nimi jest fajniejsza, ale chyba to wyłączę, bo bardziej to wku*wia niż daje satysfakcji w takim rozrachunku.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 15 Paź 2017, 19:30
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 853

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 15 Lut 2017, 00:06

Alfa jest tylko do nabijania headshotów i sprzedawania ich broni. To szybsze niż czekanie na emisje i bieganie po anomaliach. Chociaż zawsze biegam a potem zabijam alfy. Do ewakuacji podchodziłem trzy razy także nie martw się. Raz mi Striełok zginął. Potem mi helikopter uciekł a za trzecim razem sam go zabilem z kowalskim i zostalem w Zonie. Oni maja te pancerze z kartonu kurde. Byle zombie ich zabija. Zupełnie jak tunel do Prypeci który przebieglem sam zabijajac Wano i Zulusa i sprint. Poszly tylko 2 pociski przez caly tunel. Hahaha xD To samo z alfą. Jak nie chce mi sie walczyć to sprint ;)

P.S Wiesz jak zabić 10 ludzi alfy jednym strzałem? Polecam RPG xD Są dwa w podstacji jak robisz zadanie dla bandytów, jeden jest w Janowie w AA Wołkow. To dobre na początek. I nosić plecak!!! Idziesz na taki tartak. Rzucasz plecak. Zabijasz zombie. Wrzucasz wszystko do plecaka i już Ci żaden stalker ani bandyta sprzętu nie ukradnie. Później z egzoszkieletem Świtu miałem 160kg udzwigu plus artefakty. Konczylem mając około 250 kg udźwigu. Motyw jest taki. Bąbel ulepszasz u naukowców od promieniowania i 4 Złote Rybki od ciężaru. Czyli: 9-2-2-2-2. W sumie masz dodatkowo 120kg od Rybek. Bąbel zmienia nazwę w Balon co zabawne xD
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 21:13
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 15 Lut 2017, 17:29

U mnie tunel prawie że sam się przechodził. Dobijałem tylko zombie i strzelałem do snajperów Monolitu, bo najczęściej ekipa sama wybijała mi wszystko, zanim ogarniałem cele. A, i wrzuciłem F1 w ten pokój, co się w nim respi oddział Monolitu, jak się uruchamia generator, zabijając sześciu z siedmiu. :)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 15 Paź 2017, 19:30
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 853

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 15 Lut 2017, 18:17

Niezły motyw z tym granatem hah. Jak znajdziesz coś ciekawego w Prypeci to daj mi znać. Na.przykład detektor Omega. W plikach jest, ale nigdy go nie znalazłem
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 21:13
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 15 Lut 2017, 19:53

W poradniku do SGM 2.0 + Geonezis jest napisane, że ten detektor Omega jest w schowku, na który dostajemy namiary po misji na szukanie profesora Hawkinga. Linia fabularna SBU to strzelam, że i w zwykłym SGM też tam będzie.
Awatar użytkownika
tom3kb
Tropiciel

Posty: 324
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: Wczoraj, 23:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 52

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 16 Lut 2017, 03:05

Ja tam nie wiem, bo mam 1.5. W każdym razie znalazłem Svaroga na początku gry heh. Ale w Prypeci na przykład po misji w szpitalu, Gari mówi że prowadził jakichś najemników do Prypeci i spotkają się z kimś na dziedzińcu osiedla. A tam nikogo nie było tylko zombie i psy i pseudogiant. Nie ogarniam. Albo spolszczenie jest wadliwe albo misje zbugowane. Mod przeszedłem już dwa razy i w sumie zagram trzeci jak znajdę czas bo w realu trochę mi się komplikuje. Znalazłem pełno schowków przez przypadek. W zasadzie 70 procent z nich w różnych nieoznaczonych miejscach ale ten detektor to fajna rzecz bo zaznacza artefakty na minimapie. Nie trzeba się w niego gapić (wiem bo go dodałem kupcowi na free playu). Ale nie daje mi satysfakcji dodawanie sobie rzeczy. Zawsze gram uczciwie. Jeśli znasz dokładną lokalizację byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 21:13
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 16 Lut 2017, 08:35

@Gulash90
A to sorry myślałem, że grasz w nowe upatchowane wersje ale jak w takiego "starocia" to faktycznie może być jakiś bug.
Pangia o ile dobrze kojarzę to gra w czystego SGM 2.2 to on raczej Omegę znajdzie jak będzie chciał.

Nie znam dokładnej lokalizacji mam tylko opis z poradnika ale to jest z poradnika do Geonezisa (SGM 2.0) sprawdza on się też się też w 2.2 bo czasem zaglądałem ale czy w jakichś wcześniejszych wersjach to nie mam pojęcia. A samemu ostatni raz grałem w SGM do Zewu ze 2 lata temu to już nie pamiętam gdzie ten schowek leży.
Awatar użytkownika
tom3kb
Tropiciel

Posty: 324
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: Wczoraj, 23:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 52

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 16 Lut 2017, 10:36

Ta, ale już odpaliłem sobie od nowa, bo jak już mówiłem, grałem na jakimś starym zapisie i chciałem sobie odświeżyć grę.
Gulash90 napisał(a):Ale w Prypeci na przykład po misji w szpitalu, Gari mówi że prowadził jakichś najemników do Prypeci i spotkają się z kimś na dziedzińcu osiedla. A tam nikogo nie było tylko zombie i psy i pseudogiant.

Chodzi o misję „Jeden strzał” z wanilii, musisz po tym powiedzieć Kowalskiemu o tym, co spotkało Garika i wtedy misja się inicjuje.
Swarog to jest dramat ku*wa :stonoga: Nie dość, że go nie poprawili (artefakt jest oznaczony czerwoną kropką, która jest niemożliwa do zobaczenia w anomaliach ogniowych i ledwo widoczna we wszystkich innych), to jeszcze pokolorowali ikonki anomalii, co czyni wyświetlacz jeszcze bardziej nieczytelnym. W dodatku nie wiem, jak go zmodyfikowali, bo gdy chciałem wrzucić inną poprawkę Swaroga (taką, która ikonkę artefaktu podmienia na ogromny krzyżyk, który widać w każdych możliwych warunkach), to zamiast krzyżyka miałem wielki czerwony kwadrat na wyświetlaczu, a ulepszony Wieles to ten sam gówniany Swarog, różniący się jedynie tym, że jest lżejszy o 20 deko i troszkę inaczej wygląda. Mam nadzieję, że Niedźwiedź po ulepszeniu wykrywa wszystkie artefakty, a jak nie, to po prostu zostanę przy zwykłym Wielesie. Gdy już doczłapię do Janowa. :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 15 Paź 2017, 19:30
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 853

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 17 Lut 2017, 01:56

Nigdy nie miałem pojęcia że taka misja istnieje haha xD

Pangia- ulepsz sobie Svaroga i w anomaliach ognistych włącz sobie noktowizor 3 generacji. Ten z okularów, lub z hełmu taktycznego. To pomaga. Chociaż znam ten ból doskonale. Jak nadal nie widzisz to stań poza obszarem gdzie Cię pali i wtedy wypatruj. Artefakty nieraz same na ziemi się świecą nie trzeba w detektor patrzeć.

Jak to mówią na Skadowsku: Paputnawa wietra-udanego polowania

Pomijam że po rosyjsku to znaczy ,,pomyślnych wiatrów"
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 21:13
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 19 Lut 2017, 16:24

Idzie gdzieś dostać Nano HUD-a z wersji all-in-one do gołego SGM-a?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 15 Paź 2017, 19:30
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 853

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 7 gości

cron