[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HitFan w 14 Wrz 2015, 12:57

Trochę broni doszło. Ale teraz Ci nie powiem dokładnie jakie. Na pewno doszedł AEK, kilka snajperek, ale reszty nie pamiętam
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 14 Wrz 2015, 19:29

W czystym sgm2.2 masz bronie tylko z gry, w Jenocie masz od ciula broni w tym dużo nigdzie indziej nie dodawane.
Tak samo w sgm2.0+geonezis jest kupa nowych broni.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kretox w 19 Wrz 2015, 11:26

Modzik zapowiada się dobrze( nie licząc odnajdywania różnych rzeczy :facepalm: ). Broni troszkę jest, więc chciałby je przetestować. Jest jakiś spawner( gram na Jenocie), bo ten trik z dopiskiem -test nie działa?
Za darmo dostaje się tylko to, czego nikt inny nie chce. I śmierć. Śmierć też jest za darmo
Awatar użytkownika
Kretox
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 20 Sie 2014, 19:01
Ostatnio był: 03 Maj 2016, 16:30
Miejscowość: Ald' Ruhn
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 19 Wrz 2015, 20:08

witam, mam pewien problem. (ogólnie to nie jestem weteranem modów i ich instalowanie to dla mnie czarna magia). ściągnąłem wersję 1.6 i odpaliłem instalatora. niby się uruchomił tylko, że język w jakim działa to jakieś kosmiczne hieroglify... czy tak ma być? proszę o odpowiedź
Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 19 Wrz 2015, 20:22

Od dawna jest przecież 2.2, a za niedługo będzie 3.0. Czyli porzuć 1.6 i przejdź na nowszą wersję, bo daje dużo więcej frajdy. :P
Co do problemu - te hieroglify to (pewnie) rosyjski, tylko instalator nie rozpoznaje liter i daje dziwne symbole.

Link do wersji angielskiej - http://www.moddb.com/mods/sigerous-sgm/ ... all-in-one
Na sąsiednim portalu (stalkerteam) znajdziesz Sigerousa PL i wersję Jenot.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 19 Wrz 2015, 20:51

z tym, że kiedy instalowałem 2.2 to przy wypakowaniu proszono mnie o dysk z woluminem :/ płytki już od dawna nie mam (chyba o nią chodzi)
fix to też dla mnie coś kompletnie nowego. kiedy go uruchomiłem dostałem na pulpit nagromadzenie znaków zapytania. od czasów kiedy źle instalowane modyfikacje robiły mi burdel (za przeproszeniem) to boję instalować je na własną rękę
Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 19 Wrz 2015, 20:59

Sigerous 2.2 i płyta? Z tego, co pamiętam grałem zarówno w wersję 1.6 i 2.2 bez płyty w napędzie. Wersja 1.6.02 podstawki?

Jakiś błąd się wkradł - to raczej nie płyta (jej brak) a coś innego.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 19 Wrz 2015, 21:06

Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 19 Wrz 2015, 21:21

Potrzebny jest part 2, pobrałeś wszystkie pliki?
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 19 Wrz 2015, 21:52

no właśnie nie, zapomniałem o dwóch plikach :/ teraz tylko pytanie prawdziwego żółtodzioba... zdążyłem już zainstalować wersję 1.6 i nie wiem jak ją odinstalować.
Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ranger801 w 19 Wrz 2015, 22:35

Usuń stary folder gamedata (ten od 1.6) i wklej nowy.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez L_E_W_Y w 20 Wrz 2015, 00:35

ok, już prawie wszystko działa. nowe menu itp, spolszczenie też. pozostał tylko jeden problem. to>

http://up.oblivionlost.pl/images/740626 ... 785332.jpg
Awatar użytkownika
L_E_W_Y
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Lip 2015, 16:57
Ostatnio był: 05 Mar 2019, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości