[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Necrontyr w 10 Sty 2017, 16:03

tom3kb napisał(a):Nie no spoko twój wybór w co grasz, tylko pisz w jaką wersję grasz ostatecznie bo każdy normalnie myślący człowiek gra w najnowszą, upatchowaną wersję więc wypierdziel tego 1.6 i wrzuć dla testu np tego 2.2 z moddb, tylko, że on jest z dodatkami graficznymi ale ja tam z nim problemów z płynnością nie miałem, a już na pewno nie spadki do paru fps.

Ja ci nie kazałem wchodzić na forum szukać kolegów ;) czy czytać posty tylko radziłem skąd pobrać najnowsze wersje moda
A z problemami to możesz sobie pisać potem gdziekolwiejt, tutaj czy gdzie tam masz jeszcze kaprys.

Już ci pisałem że za daleko doszedłem by zaczynać od nowa. A dzisiaj udało mi sie rozwiązać problem z grafiką w znacznym stopniu
Necrontyr
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lip 2013, 13:41
Ostatnio był: 12 Sty 2018, 23:03
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 10 Sty 2017, 16:13

Czyli niepotrzebnie się produkujemy :)

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Necrontyr.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 27 Sty 2017, 18:30

Widzę że temat ożył na nowo. I dobrze. Ponawiam pytanie. Grałem w 1.6 i nie skończyłem bo debilny Strielok i Kowalski nie chcieli biec do helikopterów. Zbugowany filmik. Czy w wersji 2.2 jest tak samo z animacjami? Nie chce mi się grać od nowa jak znowu się coś spitoli. Na przykład: koleś rusza gębą przez 15 sekund a animacja trwa półtorej minuty. No sorry. Pozdrawiam
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez dorian w 27 Sty 2017, 19:57

Akurat gram w wersję SGM 2.2 Jenot Edition, główny wątek po kolei, więc polatałem po Kordonie, Bagnach i teraz Zaton, póki co jest o.k., mod śmiga bez żadnych problemów. Co mnie trochę wkurza to anomalii jak dla mnie za dużo + prawie wszechobecne promieniowanie niekiedy.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 27 Sty 2017, 21:19

Czy masz problemy ze skokami FPS? Czy postacie są dostępne do rozmowy? Czy nie chodzą czasem w kółko? I najważniejsze jak jest z animacjami? I co zmienili w grafice? Dzięki
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez dorian w 27 Sty 2017, 21:51

1.Mam czasem spadki fps do ok 60 w Zatonie przy Skadowsku, dalej nie, ale to może też i dlatego, że gram w rozdziałce 2715x1527 + wysoka jakość w sterze i wsio na max w grze.
2.Postacie są dostępne, nie chodzą w kółko i żadnych problemów.
3.Animacje o.k. żadnych problemów.
4.Grafika taka sobie, bez rewelacji, ale też i nie jest źle:
Image

Za ten post dorian otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gulash90.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 27 Sty 2017, 22:21

Dorian, masz problem że ci spada do 60? U mnie 60 to maks, bo mam taki monitor...

Siegierous ma przede wszystkim dużo ciekawych zadań pobocznych, grafika jest tu na drugim planie.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sty 2017, 23:33

Nie wiem czy @kalebunio dał linka do tej właśnie wersji ale jakby nie, to tu macie wersję 2.2.full-wypas z AF3, AN3 i jakimiś spluwami:
http://www.moddb.com/mods/sigerous-sgm/ ... all-in-one
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 28 Sty 2017, 11:14

Na 8 GB RAM będzie płynniej niż na 4 GB? Bo miałem takie lagi co sekundę w Zatonie i nie szło grać, bo cała gra się wtedy przemieszczała, a ja stałem w miejscu, przez co np. mutanty do mnie doskakiwały, a ja nie miałem opcji, żeby zrobić unik czy się odstrzelić. FPS-ów miałem 15, ale dało się grać – there're some drops, but definitely easy to play :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 28 Sty 2017, 14:53

Jak się gra w rozdzielczościach 2700na ileś tam to może ciąć. ;)
Grałem w 2.2, jenota i w geonezisa czy też tą wersję z moddb na high w full hd i problemów nie było.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 28 Sty 2017, 22:42

1024x768 w oknie. Ale ja mam kompa technicznie mającego z 5-6 lat, więc… I mówię o czystym 2.2, tylko tam animacje KingFridaya wrzuciłem. Nonstop mnie wyrzucało przy wchodzeniu na Bagna z błędem o braku pamięci, jak tylko podniosłem jakąkolwiek opcję graficzną ponad minimum.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 29 Sty 2017, 08:27

No niestety instalowalem tego 2.2 kilka godzin. Nie ma nic nowego poza kilkoma lokacjami a bieganie z kałachem wśród setek bandytów i anomalii nie jest fajne jak na początek bez SVD oczywiście. Nie podoba mi się. I mam buga z XRcore.dll gdy wczytuję grę. Także wracam do wersji 1.6. A szkoda bo grafika śliczna... Jak na stalkera...
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 5 gości