[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 06 Wrz 2014, 15:38

Grę normalnie przeinstaluj, a nie będziesz szukał pojedynczych plików. W 99% gówno to daje.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 15 Wrz 2014, 09:54

Gram w najnowszego Sigerousa 2.2 (wersja z Atmosfear 3) i mam kilka pytań:
1. Pojawił mi się taki błąd związany z emisją:
Image
Dodam, że po jej zakończeniu (na niebie było kilka białych chmur, brak czerwieni) zadanie wciąż jest aktywne.

2. Chodzi mi o Chasera 13 - chciałbym podmienić teksturę broni, żeby wyglądał faktycznie jak Chaser 13- to co teraz jest przypomina mi W1200 (mam zachowany folder gamedata z SGM 1.6)
Image
Image

3.Ilość części zapasowych u mechanika - moim zdaniem nieczytelne
Image

Jak rozwiązać powyższe problemy :?:
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 15 Wrz 2014, 10:12

Imienny napisał(a):1. Pojawił mi się taki błąd związany z emisją:

Zaleciłbym wczytanie starego zapisu gry, o ile w jakiś sposób ci to przeszkadza.
Imienny napisał(a):2. Chodzi mi o Chasera 13 - chciałbym podmienić teksturę broni, żeby wyglądał faktycznie jak Chaser 13- to co teraz jest przypomina mi W1200

To już chyba nowy model jest, ale nie mam pewności. Ale nie przypominam sobie, żebym ja miał taki, gdy miałem jeszcze Weapon Packa kiedyś tam dawno temu. Otwórz sobie config broni i znajdź ścieżki do modeli, a później je wywal (znaczy się, modele) – powinno doczytać domyślne z waniliowego Stalkera, ale nie wiem, jak to będzie wyglądało (zapewne jest nowa tekstura).
Imienny napisał(a):3.Ilość części zapasowych u mechanika - moim zdaniem nieczytelne

gamedata/configs/text/eng/SGM_script_texts.xml – szukasz „st_mechanic_stripping_count” i podstawiasz coś krótszego.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 15 Wrz 2014, 12:30

Co do emisji - wczytanie wcześniejszego save'a rozwiązuje problem, ale co, jeśli nagle się pojawi emisja, a zadanie mimo obudzenia się po zażyciu Anabiotyku pozostaje (słyszałem o możliwości wyłączenia emisji - wolałbym jednak, żeby pozostała).

O do broni - które dokładnie elementy mam usunąć/zmienić, by zmienił się wygląd?
Ostatnio edytowany przez Imienny 15 Wrz 2014, 18:20, edytowano w sumie 3 razy
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 15 Wrz 2014, 13:17

Imienny napisał(a):O do broni - które dokładnie elementy mam usunąć/zmienić, by zmienił się wygląd (Edit: Znalazłem fragment w którym przez kilka linijek pojawia się w1200_cośtam - to masz na myśli)?

Co otworzyłeś? Bo brzmi, jakbyś otworzył model broni Notatnikiem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 15 Wrz 2014, 18:24

Problem emisji pozostał - wczytałem wcześniejszego save'a, wyłączyłem opcje emisji w opcjach SGM - wciąż pojawia mi się tajemnicze TITLE_DOESNT_EXIST po kilkunastu minutach gry.

Co do broni - otworzyłem folder w_wincheaster1300 przez notatnik.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 15 Wrz 2014, 19:10

Mówiłem ci, żebyś config broni otworzył :E Tam będziesz miał ścieżkę do modeli – przejdź do niej i wywal z folderu te modele (np. na pulpit), odpal grę i zobacz, co się stanie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 15 Wrz 2014, 22:12

Tak dla pewności - chodziło o pliki winchester z katalogu dynamics? Udało się usunąć teksturę W1200 z Chasera 13 (choć teraz broń wygląda ciekawie :) ). Napotkałem także na radioaktywny i chemiczny opad (byłem jeszcze na Bagnach), który nie wyrządził bohaterowi szkody (stałem pod gołym niebem). Tak ma być, czy jest to bug?

Co do pierwszego błędu - podczas tego "tajemniczego procesu" wyszedłem z ukrycia, by zobaczyć co to jest - major niestety poległ :(, ale udało się ustalić, co to za zjawisko - skojarzyłem je z LA, przypominało mi to psi-storm - chyba u mnie szwankuje. Wyłączyłem go w opcjach Atmosfear - mam nadzieję, że to zażegna ten problem, a jeśli nie to jest przyczyną, będę sprawdzać dalej.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 15 Wrz 2014, 23:46

Imienny napisał(a):Tak dla pewności - chodziło o pliki winchester z katalogu dynamics? Udało się usunąć teksturę W1200 z Chasera 13 (choć teraz broń wygląda ciekawie :) )

Cały granatowy/fioletowy? Znaczy się brak tekstury w ogóle.
Napotkałem także na radioaktywny i chemiczny opad (byłem jeszcze na Bagnach), który nie wyrządził bohaterowi szkody (stałem pod gołym niebem). Tak ma być, czy jest to bug?

Nie wiem, szczerze mówiąc. Ja sobie to wytłumaczyłem, że tak ma być na lokacjach dodanych – zanim doturlałbyś się do jakiegokolwiek schronienia, już dawno przeszedłbyś w stan gazowy ;) A na podstawowych pewnie jest podpięte pod punkty ochrony przed emisją. Albo jest tak, jak z emisjami właśnie – Bagna i Kordon są za daleko od centrum Zony i tam one nie sięgają, a są co najwyżej jedynie zaćmienia.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 16 Wrz 2014, 00:45

Początkowo był urywek W1200, potem obniżony Chaser z niebieską lewą ręką, stanęło na tym (celowanie przy użyciu muszki i szczerbinki jest problematyczne :( ):
Image

Trzeci problem zniknął: wpisałem, gdzie trzeba frazę "spare_parts" i teraz widzę, ile mechanik ma części (choć za niektóre ulepszenia trzeba dużo płacić :( ) - np. zwiększenie magazynka o 10 nabojów w TRS niewiele ponad 10 tysięcy.
Pierwszy problem rozwiązany - Winnym okazały się burze psi.

Co do opadu radioaktywnego - dopiero później przekonam się, czy to jest tak samo jak z emisjami na obrzeżach Zony, czy to bug. (ale raczej stawiam na to pierwsze).

ps. Co do samej modyfikacji wyglądu - dobrze szukałem :?:
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 16 Wrz 2014, 13:16

Hmm… Normalnie zaproponowałbym, żebyś mi config strzelby podesłał, ale SGM ma to wyrozwalane po kilku plikach… Albo ch♥j, podeślij. Może wystarczy. Wrzuć do posta albo na jakiś hosting.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 16 Wrz 2014, 14:35

Poszperałem po folderze Zewu Prypeci i znalazłem pliki winchestera1300. Mam nadzieję, że coś z tego wykombinujesz. Było tam jeszcze zdjęcie części broni z folderu textures za duże na załącznik - jest ono konieczne?
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości