[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 30 Sty 2017, 13:45

Są mody w których jest niezalecane granie na szybkim zapisie ale tu chodzi bardziej o to, jak można wpaść na to żeby grać w stalkera używając tylko jednego save-a ;) W sumie szybki save też mi się jeszcze nigdy nie popsuł ale "twardy" zapis już kilka razy w różnych modach tak.

No i np jakiś błąd w quest-cie i już :kupa: bo nie ma do czego wracać albo robisz questa i gdzieś quicksave, a tu się później okazuje, że misję da się tylko zrobić bez zapisywania bo np coś się psuje w skryptac, leżysz i kwiczysz wtedy.

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gulash90.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez dorian w 30 Sty 2017, 18:04

Jak pisałem, gram na modzie od Jenota, moda polecam, bo np. są nowe lokacje i giwery, i oczywiście niezrównany Oddział Alfa :E , robię sejwy przez quicksave głównie, ale w kluczowych momentach/lokacjach przez zapis z menu gry, żeby potem jak coś nie było problemów, autosejwy też działają. Jak na razie problemów nie mam żadnych z sejwami żadnymi, a jestem w Janowie, idę do Jupiter'a:
Image
Image

Zapomniałem odhaczyć brak fps w zrzutach, więc już nie ma, jak ktoś będzie chciał z gry i w 2K to zapraszam.
(Do tego moda imho trzeba mieć min. 12 GB ramu <?>, mam 16.)

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 30 Sty 2017, 18:40

dorian napisał(a):(Do tego moda imho trzeba mieć min. 12 GB ramu <?>, mam 16.)

Zależy na jakich ustawieniach i w jakiej rozdzielczości chcesz grać bo jak na niskich to i 2 giga wystarczy :)
A 4 giga wystarczy na normalną grę na wysokich. Chyba, że jesteś z tych co to tam wszystkie fpsy liczą i jak nie ma 100 to nie jest granie ;)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez dorian w 30 Sty 2017, 18:59

Jestem od tych. I najlepiej to grafika w 4K i najlepiej, jak to tylko możliwe. I w każdej grze, bez poszarpanych krawędzi. A 4 Gb ramu imo nie wystarczy, jak już to coś kojarzę, że trzeba też Pamięć Wirtualną w systemie zaznaczyć odpowiednio dużą niezależnie od ustawień, żeby nie wywalało przy zmianie lokacji. I to właśnie chyba w tym modzie tak jest , jak nie, to mnie poprawcie.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 30 Sty 2017, 20:06

Jesteś genialny! Faktycznie od czasu jak robię zapis przed misją i po to nic się nie dzieje z grą. Na wszelki wypadek mam już 20 slotów. Hah. Bardzo Ci dziękuję!!!

To do Tom3kb

P.S. Jak ustawić by muzyka z MP3 była glośniejsza od dźwięków? Ten drugi suwak nic nie daje...

I skąd się bierze samochód? Czy to paliwo jest tylko do wysadzania jak beczki? Z tego co grzebałem w plikach jest ,,object vehicle". No dobra, ale wszystkie są napromieniowane

I czy da się zamienić celownik SVD Tigera na ten z Barreta a jeśli tak to jak? Nie chcę sobie zepsuć gry

P.S.2 Na sam koniec gdy wszyscy wsiedli do helikopterów a ja zostałem zniknął mój SVD Tiger, egzoszkielet Świtu, hełm sfera i 400 000tys które miałem przy sobie. Tylko Svarog mi został... Smutne... W zamian pojawił mi się kombinezon SEVA, jakiś pistolet i Żmija (Viper). Szkoda, że w Free Play znika oddział Alfy. Tyle kasy na nich natrzepałem... Ale mod wypasiony

P.S3 Zmieniłem tracer amunicji 7.62x54 na czerwony. Na Lynxie działa, ale na SVD Tiger nie widać jak leci. Czy to możliwe, że leci za szybko, bo Tiger ma za dużą moc?
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 07 Lut 2017, 19:38

Wróciłem sobie do SGM-a, dalej laguje, ale albo mam to bardziej w dupie, albo trochę mniej, bo jakoś latam po Zatonie i nawet że daję radę. Na stalkerze :u3:

Mam pytanko: ilu ludzi zazwyczaj jest w oddziale Alfa? Wydawało mi się, że 4-5, ale zazwyczaj podchodzi do mnie nawet 8 najemników i trochę się muszę napocić, żeby ich ukarać za strzelanie mi po plecach, zwłaszcza że przeciętny taki zawodnik ginie po trzydziestu headshotach z Abakana :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 08 Lut 2017, 19:24

Pangia napisał(a):Mam pytanko: ilu ludzi zazwyczaj jest w oddziale Alfa? Wydawało mi się, że 4-5, ale zazwyczaj podchodzi do mnie nawet 8 najemników i trochę się muszę napocić, żeby ich ukarać za strzelanie mi po plecach, zwłaszcza że przeciętny taki zawodnik ginie po trzydziestu headshotach z Abakana :u3:



Z alfy to dowódca i dwóch ludzi ma po bokach. W sumie 5. Znalazłem na nich sposób. Gdy podbiegasz to przestają strzelać. I wtedy po 2 heady z pistoletu. Potem biegniesz do następnego i to samo. Oni będą tylko celować w Ciebie, ale nie strzelą. Szkoda kasy czasem na amunicję do Barreta heh

P.S. Pistolet Sig ma 60 obrażeń jest pod stacją benzynową. Nie wiem ile ma Abakan bo nigdy nie używałem broni maszynowej. Zawsze idą na złom xD
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 08 Lut 2017, 21:19

.
Z alfy to dowódca i dwóch ludzi ma po bokach. W sumie 5

A nie 3?
Ja z Alfą nigdy nie miałem problemów. Po prostu zawsze chodzę ze szturmówką, strzelbą, i snajperką, czasem zamiast strzelby miotacz ognia.
Jakby ktoś miał problemy z falami mutantów, w szczególności falach podczas obrony Arki Noego, to polecam właśnie miotacz. Nic się nie prześliźnie.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 08 Lut 2017, 23:00

To ja nie wiem. Ostatnio miałem osiemnastu alfistów, jak chciałem podejść do najemników w oczyszczalni. Oczywiście uciekłem, bo od tej ilości FPS-y spadły mi do 6 i wróciły do normy dopiero, jak mi ich przełączyło w tryb offline. Ogólnie u mnie oddziały alfa są nieco dziwne, bo raz, że w jakichś absurdalnych ilościach oni chadzają, a dwa, że często mam tak, że jeśli są wystarczająco długo na mapie, a ja im odbiegnę na jakiś większy dystans, to po pewnym czasie zaczną mnie ignorować, odejdą w swoją stronę i znikną jeszcze zanim zejdą mi z pola widzenia.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 09 Lut 2017, 13:47

trolololo napisał(a):
.
Z alfy to dowódca i dwóch ludzi ma po bokach. W sumie 5

A nie 3?


**-**

Pomyśl, że myślnik to dowódca a gwiazdki żołnierze. To ilu ich jest?

Pangia- Alfa się spawni co jakiś czas i też nieraz mam tak, że jak nie zabiję jednej grupy to dołącza do niej druga i chodzą razem. To normalne. Dlatego co emisję oblatuję wszystkie anomalie i potem wszystkie alfy. Potem pijąc wódkę czekam na
kolejną emisję haha

A co do oczyszczalni to oni się właśnie tam spawnią za mostem i w samym ZUO się spawnią najemnicy. Łatwo wtedy o złom dla Kardana do ulepszeń albo kasę po prostu. Wystarczy co jakiś czas tam chodzić
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 09 Lut 2017, 14:08

Jakbym miał jakieś darmowe źródło amunicji 9x39 albo 7.62, to by było łatwo, a tak to mam przy sobie ponad 2000 pestek do Abakana i trochę się muszę namęczyć, żeby coś tym ustrzelić.
W ogóle to się wku*wiłem: już prawie zmęczyłem pijawki z zadania od Trapera i mi się, ku*wa, gra zawiesiła. Jak żyję nigdy mi się Stalker tak po prostu nie zawiesił, zawsze wywalał do pulpitu po prostu, a tu taka inba.


Jak to jest z tą misją „Tajny opór” (tą, którą zleca Tasak – kapitan oddziału najemników w magazynach podstacji)? Dojechałem do momentu, w którym mam zdjąć lidera oddziału Wolności i oczywiście nie mogę tego zrobić, bo gra pod pojęciem „zlikwiduj oddział wolnościowców” rozumie „biegaj jak pierdo*ony idiota za nimi aż nagle przestaną być do ciebie przyjaźnie nastawieni i nieśmiertelni i nie daj się podziurawić oddziałowi alfa który czeka 50 metrów od punktu spotkania:u3:
Ten GPS-przewodnik to ma jakąś użyteczną możliwość? Szkoda mi go zużywać dla jaj, bo jak rozumiem, teleportuje w losowe miejsce, a wolałbym nie spaść gdzieś daleko poza akcją, poza tym z tego, co piszą, jest ich w grze 18 – ich spawn jest losowy? Bo póki co wpadłem na dwa, jeden przy misji z falą mutantów (którą przegrałem, bo odłamek granatu sięgnął Noego, a przewodnik znalazłem przy chimerze, pewnie przypadkiem), a drugim rzucił we mnie poltergeist, gdy przebiegałem za tym wzgórzem, na którym jest Żelazny Las. Tak ad hoc to dobrze, że wyłączyłem miny-pułapki, bo później takową dostałem w zęby. :E
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ReVeK w 09 Lut 2017, 20:09

Pangia jak grałem pierwszy raz to znalazłem ich 4 jak drugi raz przechodziłem i szedłem tam gdzie znalazłem jednego to go nie było ja myślę że to jest losowe rozmieszczenie z innymi też tak miałem.
A jeżeli chodzi o użyteczność to użyłem go 3 razy przeważnie żeby uciec przed przeciwnikami.
Szedł sobie stalker i J*B zjadł go mięsacz.
Awatar użytkownika
ReVeK
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 09 Lis 2016, 19:27
Ostatnio był: 13 Lis 2017, 19:47
Miejscowość: Opolskie/Kochłowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości