[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Tajgerpl w 01 Lip 2016, 16:50

Witam.Mam pewien problem ponieważ modzik działał ok aż do momentu gdy padł mi dysk po naprawie instaluje tak jak wcześniej i po uruchomieniu wyskakuje komunikat program x ray 1.6 engine przestał działać podaje loga

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : false
[error]Function      : ParseFile
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 48
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\pol\SGM_descr_weapons.xml]
 

stack trace:

0023:69737365 dskquoui.dll

Uwagi moderatora:

Logi proszę w [CODE][/CODE] - caleb59
Tajgerpl
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 22 Gru 2013, 17:34
Ostatnio był: 07 Lip 2020, 21:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 01 Lip 2016, 18:18

A spolszczenie zainstalowałeś poprawnie, bo brakuje pliku SGM_descr_weapons.xml?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Tajgerpl w 01 Lip 2016, 18:51

Cromm Cruac miałeś rację ponowny instal spolszczenia pomogło
Tajgerpl
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 22 Gru 2013, 17:34
Ostatnio był: 07 Lip 2020, 21:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez putin555 w 05 Lip 2016, 14:53

Witam po kilku letniej przerwie zachciało mi się wrócić do stalkera gram w obecnego modziaka no i nie bardzo już wiem jak poradziłem sobie z tym:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


Standardowo rzecz się dzieje przy najemnikach koło jupitera mam zainstalowane tak:

zew >MOD>1.6+spolszczenieupload Vito213 >FIX 03.08.2010

zasadniczo próbowałem wczytywać savy strzelać na dystans i takie tam i nic

Dzięki i pozdrawiam
putin555
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 19 Maj 2010, 17:49
Ostatnio był: 05 Lip 2016, 15:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez thok9001 w 21 Lip 2016, 11:52

Mam ten sam problem co kolega Ranger801 , znalazłem 2 ciała( najemnika i naukowca)i od razu mam znacznik i zadanie aby się udać do anomalii Wiedźmiński Krąg , siedzę już tam 2 godziny i nie mogę nic znaleźć zacytuje treść zadania :

"Psycho: Udać się na miejsce przeprowadzania eksperymentu , przy zwłokach naukowca było PDA z informacją o tym,że druga część ekspedycji udała się do anomalii wiedźmiński krąg w celu przeprowadzania prób nowego preparatu. Trzeba sprawdzić to miejsce"

Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
thok9001
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 05 Sty 2014, 15:13
Ostatnio był: 31 Paź 2016, 00:47
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 13 Sie 2016, 16:14

1. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo dropu z mutantów?
2. Gdzie jest samochód bo mam paliwo?
3. Czemu najemnicy co mnie walą jak mnie widzą w Jupiterze? Mam na myśli gdy wchodzę do ich bazy by zbadać ostatnią anomalię?
4. Ile wynosza odsetki u bankiera?
5. Jak zaprogramować mp3 player na moje piosenki?

Edit:
Tylu bugów jeszcze nie widziałem. Mod tragiczny. Zapowiadał się fajnie, początek trudny, ale potem tak łatwy, że masakra. Animacja postaci w filmikach trwa wieki, miny są wszędzie, brak powiadomień o emisji, zbugowane postacie co chodzą w kółko lub nie da się z nimi pogadać mimo misji dla nich. Słowem nie polecam

P.S Przy tym modzie połamałem dwie myszki ze szczęścia...
Ostatnio edytowany przez Gulash90, 04 Lis 2016, 11:39, edytowano w sumie 1 raz
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez monolit1 w 07 Wrz 2016, 23:55

[Skrypt odpalił, problemu nie ma] Jeszcze jeden problem, nie można przejść z janowa do zatonu, ekran ładowania się kończy ładować i pulpituje, da się coś z tym zrobić?
"Niema wolności bez POWINNOŚCI"

-Generał Woronin-
Awatar użytkownika
monolit1
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 19 Paź 2011, 19:43
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 16:22
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez MrSowa w 16 Wrz 2016, 21:54

Joł, mam prośbę :E . Wrzuciłby ktoś Władcę zony dla SGM 1.6, byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam :) ;)
Czy widzieliście kiedyś McDonalda w budowie ? One się znikąd pojawiają. Image
Awatar użytkownika
MrSowa
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 07 Lis 2013, 15:30
Ostatnio był: 17 Wrz 2016, 17:28
Miejscowość: Miechów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ReVeK w 19 Lis 2016, 23:52

Proszę oto władca zony do SGM 1.6
http://chomikuj.pl/Damian121718/Sigiero ... ar(archive)
Szedł sobie stalker i J*B zjadł go mięsacz.
Awatar użytkownika
ReVeK
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 09 Lis 2016, 19:27
Ostatnio był: 13 Lis 2017, 19:47
Miejscowość: Opolskie/Kochłowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez elgyd w 26 Lis 2016, 21:43

Chciałbym ZMNIEJSZYĆ udźwig w SGM Jenot.

Jak to zrobić?
elgyd
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 01 Paź 2014, 23:25
Ostatnio był: 26 Lut 2020, 01:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ReVeK w 07 Gru 2016, 23:17

Elgyd musisz się pobawić plikami actor i system które są w gamedata/configs/(tu jest plik system)/creatures(tu jest plik actor). Oby dwa pliki mają rozszerzenie .Itx i można je edytować za pomocą notatnika.
W pliku system musisz znaleźć linijkę max_weight i edytować ciężar na jaki chcesz np. max_weight = 1200.
czyli 1200 kg.
W pliku actor znajdujesz linijki: max_item_mass i max_walk_weight i zapisujesz np.

max_item_mass = 1000 ;1200.0
i
max_walk_weight = 1200

lub inne ułożenie

max_weight = 40
max_item_mass = 30 ;40.0
max_walk_weight = 40
przy tym ustawieniu możesz unieść 40 kg ale po przekroczeniu 30 kg będziesz się szybko męczyć tak samo na górze po przekroczeniu 1000 kg będziesz się szybciej męczył a po przekroczeniu 1200 kg nie będziesz mógł iść.
Szedł sobie stalker i J*B zjadł go mięsacz.
Awatar użytkownika
ReVeK
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 09 Lis 2016, 19:27
Ostatnio był: 13 Lis 2017, 19:47
Miejscowość: Opolskie/Kochłowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 3

Odtwarzacz w SGM

Postprzez Mickozak w 13 Gru 2016, 11:24

Witam mam pytanie,czy można dodać własne utwory do odtwarzacza muzyki w grze playera jeśli tak to proszę o wyjaśnienie i z góry dziękuję.
Mickozak
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 27 Lis 2016, 16:54
Ostatnio był: 27 Kwi 2017, 18:14
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości