[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez desti2 w 27 Lip 2014, 01:48

okej dzięki za odpowiedz :) a możesz powiedzieć mi czy wersja "Jenot" zawiera cały mod SGM czy jest są to tylko zmiany broni jak w opisie ?
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 27 Lip 2014, 02:22

Oczywiście, że oprócz dodanych broni zawiera też misje itd. Nie wiem tylko czy te same co w zwykłym sgm2.2 czy są jakieś zmiany. Na pewno Geonezis ma sporo innych misji w porównaniu do czystego sgm.
Ps. Trochę offtop ale sprawdź też koniecznie moda Spectrum Project: Droga we mgle, właśnie go przechodzę i jest świetny :)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wiewi0r w 02 Sie 2014, 20:00

To może zapytam tak: Które z tych linków mam pobrać, żeby zagrać? :D
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 02 Sie 2014, 21:30

Po polsku ten z drugiego forum, po angielsku ten.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiewi0r.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wiewi0r w 02 Sie 2014, 21:50

Okej. W sumie mogłem się wcześniej cofnąć o stronę... :facepalm:
A jak w kwestii ewentualnych dodatków? Moddb, pierwszy post?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 02 Sie 2014, 23:34

Doczytasz sobie w ReadMe. Jest ich dużo, jakiś dodatek z broniami, z zadaniami, nie pamiętam dokładnie, bo jak pobrałem sobie polską wersję, to tą wywaliłem, zresztą ciężko u mnie chodziła już w Kordonie i miała sporo błędów (z czego chyba największy z P90, które raz, że było na amunicję 9x19mm, a dwa, że po pewnym czasie stania z nim w rękach zamiast animacji znudzenia była animacja BugTrapa mówiąca o jej braku)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 03 Sie 2014, 09:22

Ja sprawdzałem kilka wersji sgm (została mi do sprawdzenia wersja pl geonezis)
Podobała mi się wersja jenot pl bo bez wrzucania żadnych dodatków mamy już w niej wymienione bronie.
Na razie najładniejsza była wersja Geonezis all-in-one Eng, którą pobrałem z 4chana, nowe bronie zmienione tekstury na mapie. Chyba zaimplementownay jakiś atmosfear czy jak to się nazywa.
Liczę, że w tym Pl Geonezisie też to już jest wrzucone, o ile mnie pamięć nie myli to jest tam masa nowej broni, niektóre nigdzie indziej nie widziane.
Jeszcze mnie czeka sprawdzenie wariacji sgm-a Sniper, tam też od razu wrzucone są nowe tekstury, ich paczka-archiwum to 2.5gb.
U mnie Sgm-y chodzą bardzo stabilnie. Chociaż na razie, w niektóre pograłem tylko parę godzin. Chciałem potestować zanim, na któregoś się zdecyduję. Na razie wybór padł na Geonezis.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 03 Sie 2014, 10:16

tom3kb napisał(a):Jeszcze mnie czeka sprawdzenie wariacji sgm-a Sniper, tam też od razu wrzucone są nowe tekstury, ich paczka-archiwum to 2.5gb

Po judupie krążą filmiki z jakimś ruskim gameplayem (takie dość długie, po 30-50 minut każdy) z tego moda. Z tego co widziałem to jest to (przynajmniej na początku) SGM ze zmienionym plikiem character_desc_general.xml, przez co zamiast normalnego ekwipunku na starcie dostajemy SWD.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez MajorDiegtiarov w 08 Sie 2014, 20:05

witam istnieje może wersja tego moda z zaaplikowanym atmosfear 3 aboslute nature 3.1 oraz spolszczeniem ?
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 08 Sie 2014, 20:56

Polskich wersji takich "wszystko w jednym" nie ma, musisz sobie dociągać odpowiednie mody. Są wersje angielskie SGM 2.2 i Sgm 2.0 Genezis obie all-in-one, w których już są zaimplementowane atmosfear i nature pack oraz weapon packi.
http://www.moddb.com/games/stalker-call ... all-in-one
http://www.moddb.com/mods/translations/ ... all-in-one
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez TheAnonim w 23 Sie 2014, 12:14

Macie może działajacy link do spawnera do tego moda na wersję 1.6 ?
Pro gamer:D
TheAnonim
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 03 Maj 2013, 15:06
Ostatnio był: 19 Wrz 2014, 13:44
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Mila w 25 Sie 2014, 20:58

Nie wiem czy to ja jestem upośledzony, czy ta gra... Zainstalowałem Sigerous'a 2.2 wersję Jenot PL. Nie działa. Czemu nie działa? Tego nie wiem. Wszystko zrobiłem jak trzeba, gra się włączyła (dość długo czekałem), wziąłem nową grę, czekam aż się załaduje i jebs! Wyskoczyło sobie wszystkim dobrze znane "Nie wysyłaj"... Ech... I jaka porada? Może to wina tego, że mam angielską wersję Zewu, a zainstalowałem Polskie Jenot?
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości