[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 30 Paź 2014, 18:32

Oddział Alfa nie ma nic do rzeczy, jest domyślnie wrogą jednostką. Ale czyli jednak pomieszało mi się z innym modem, wybacz. Jeśli idzie o zmianę w plikach - ta sprawa już się przewijała, ale z tego co pamiętam, wymagana była wówczas nowa gra. Ale lepiej, niech wypowie się ktoś z modderów, bo już raz pamięć mnie zawiodła, jak widać :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Iraq822.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Iraq822 w 30 Paź 2014, 22:52

Kurde :/. Właśnie wykonywałem misję dla Noego z tą falą mutantów. Wszystko ok do czasu... Oddział alfa w pobliżu :) Już mam ten medal <<Zew Prypeci>> ;D. Ale i tak flaszka za jakąś pomoc, bo nie wiedziałem o co chodzi a teraz kminię. ;D

--

Dobra problem zażegnany. Wystarczyło poczekać do teraz -,-.

Uwagi moderatora:

Ale na drugi raz edytuj posty, zamiast pisać jeden pod drugim - Gimburas
Widzisz stalkera z frakcji wolność?
Strzelaj!
Iraq822
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Paź 2014, 17:03
Ostatnio był: 20 Lis 2015, 18:29
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 31 Paź 2014, 15:18

Czy ktoś może zna nazwy utworów w radiu. Dla ścisłości "radio song 9".
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez szaolin w 18 Lis 2014, 00:06

zadanie postój wojskowych zbadać wskazany punkt próbowałem kilka rzazy na różne sposoby idzie zbadać tylko jeden na przeciwko bazy , w bazie próbuję ale cały czas jest żółty znacznik to samo posterunek gdzieś pisało że przeszukać trupy na ATP nie ma tam żadnych trupów grę zacząłem już trzeci raz do zadania spotkanie z Biełusowem wszystko ok
Już jest ok.w bazie leżał trup wojskowego i trzeba go przeszukać i pokazuje następny punkt
Ostatnio edytowany przez szaolin, 18 Lis 2014, 00:53, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
szaolin
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lis 2013, 19:43
Ostatnio był: 18 Lis 2014, 00:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 18 Lis 2014, 00:22

Zedytuj ten post, bo kompletnie nic nie skumałem....
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 18 Lis 2014, 01:13

Pierwszy punkt jest w dawnej świniarni. Zadanie się zalicza po przeszukaniu zwłok żołdaka leżącego w budynku po lewej (patrząc od strony wejścia). Drugi jest w budynkach po drugiej stronie ulicy – zadanie się zalicza po wejściu mniej-więcej w okolice znacznika na minimapie. Trzeci jest przy bramie prowadzącej na Bagna, tam musisz przeszukać zwłoki żołnierza leżącego w budynku przy drzwiach, które w poprzednich grach były przejściem na Wysypisko. Po jego przeszukaniu dostaniesz zadanie podejścia do bramy, po czym gra przekieruje cię na zieloną skrzynkę na półce obok zwłok, w której znajdziesz klucz do bramy. Po jego podniesieniu przejście na Bagna zostanie otwarte i kolejne zadanie również tam się znajdzie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez robsongawron w 26 Lis 2014, 17:49

Cześć, Mam problem z SGM 2.2 all-in-one. A mianowicie próbowałem już z każdą wersją 2.2 i ciągle coś. Raz wywala przy ładowaniu gry, po zabawie ustawieniami wywala zaraz po starcie (pokazuje się obraz, Pojawia stalker i dupa - ścinka i crash). Jakieś pomysły ? Komp: inter core i5 - 3210m CPU @ 2.50Ghz 2.50 Ghz Ram 8gb (dostępne 7,88 GB) grafika zintegrowana intel HD graphic 4000.
robsongawron
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 22 Cze 2014, 15:12
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 01:19
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 26 Lis 2014, 18:16

A log? Regulaminu forum się nie czyta? Taka sraczka u góry.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez robsongawron w 26 Lis 2014, 18:24

Nie czytał bo o mało co nie rzucił kompem o ścianę. Wybacz. Odpowiednia część loga ?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...l.k.e.r - call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:4413: attempt to index local 'file' (a nil value)
 
robsongawron
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 22 Cze 2014, 15:12
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 01:19
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 26 Lis 2014, 21:30

Spodziewałem się innego błędu, ale masz tak samo jak ja, i nie wiem jak to rozwiązać...
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez robsongawron w 26 Lis 2014, 21:51

Długo walczysz już z tym problemem ? dodam, że SGM 1.6 chodzi bez problemu.
robsongawron
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 22 Cze 2014, 15:12
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 01:19
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez KOSHI w 29 Lis 2014, 17:27

Szybkie pytanie, bo nie kcieliście pomóc i musiałem zainstalować do stestowania :caleb: - która wersja jest lepsza? Jenot, czy all in one? Z tego, co czytałem, ten pierwszy sporo utrudnia, ale nie ma chyba Atmosfear (mogę się mylić). Na chwilę obecną mam all in one, ale dopiero co zacząłem grać i nie wiem, czy się nie pobawić i nie wrzucić tej drugiej wersji, choć szczerze powiedziawszy nie chce mi się wgrywać polonizacji, fixów i poprawek. Jak to widzicie, warto tą wersję Jenot instalować, czy grać dalej na tej, co mam (na tłumaczeniu mi kompletnie nie zależy, mudżyński znam) ?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości