[Call of Pripyat Complete]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Adrenalin2k w 23 Mar 2011, 21:04

Ja również mam problem ale mój polega na tym ze nie moge wejsc do gry gdyż kazda próba odpalenia nowej gry konczy sie pulpitem po paru chwilach ładowania. Sprawdzilem jak to się bedzie miało gdy zmienie w ustawieniach grafiki na oswietlenie statyczne i w tym wypadku gra ładuje sie bez problemu aczkolwiek chciał bym uswiadczyc wyższych doznan graficznych poniewaz mój komputer nie ma problemu z uciągnięciem gry na najwyższych ustawieniach, tak wiec był bym wdzięczny za jakies sugestie rozwiązania problemu.
Future is now. Resistance is here.
Awatar użytkownika
Adrenalin2k
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 27 Kwi 2010, 17:04
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 09:35
Miejscowość: Land of Free
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Crew w 23 Mar 2011, 21:43

Proszę o treść błędu :
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log


Oraz jaki masz sprzęt i na jakich ustawieniach wywala
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Adrenalin2k w 24 Mar 2011, 20:44

Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz
4GB RAM DDR3
GeForce 8800 GTS

Wrzucam całego loga
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz [GenuineIntel], F6/M15/S11, 2400.00 mhz, 63-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 41926 files cached 30 archives, 8588Kb memory used.
Init FileSystem 2.285748 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: BE30F7B70CD69ECA808A126EF936BC72

-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1948264 K], reserved[38796 K], committed[110028 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14605 K], process heap[4641 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8122 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:193]: NVIDIA GeForce 8800 GTS
* CREATE: DeviceREF: 3
*     Texture memory: 615 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* [win32]: free[1748912 K], reserved[70932 K], committed[277244 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[101645 K], process heap[13718 K], game lua[2150 K], render[166 K]
* [x-ray]: economy: strings[8252 K], smem[0 K]
*  0.0 : [   3] $null
*  0.0 : [   1] $user$NVHHGGTex
*  0.0 : [   5] $user$NVjitterTex
*  0.0 : [   8] $user$Texture_color
*  0.0 : [   1] $user$Texture_color_out
*  0.0 : [   7] $user$Texture_obstacles
*  0.0 : [   3] $user$Texture_obstvelocity
*  0.0 : [   3] $user$Texture_pressure
*  0.0 : [   2] $user$Texture_tempscalar
*  0.0 : [   3] $user$Texture_tempvector
*  0.0 : [   5] $user$Texture_velocity0
*  0.0 : [   4] $user$Texture_velocity1
*  0.0 : [   3] $user$accum
*  0.0 : [   1] $user$accum_temp
*  0.0 : [   7] $user$albedo
*  0.0 : [   4] $user$bloom1
*  0.0 : [   2] $user$bloom2
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$edgeTex
*  0.0 : [   2] $user$env_s0
*  0.0 : [   2] $user$env_s1
*  0.0 : [   5] $user$generic0
*  0.0 : [   4] $user$generic1
*  0.0 : [   2] $user$generic2
*  0.0 : [   4] $user$jitter_0
*  0.0 : [   2] $user$jitter_1
*  0.0 : [   1] $user$jitter_2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_3
*  0.0 : [   1] $user$jitter_4
*  0.0 : [   1] $user$jitter_mipped
*  0.0 : [   2] $user$lum_t64
*  0.0 : [   3] $user$lum_t8
*  0.0 : [   1] $user$luminance_0
*  0.0 : [   1] $user$luminance_1
*  0.0 : [   1] $user$luminance_2
*  0.0 : [   1] $user$luminance_3
*  0.0 : [   9] $user$material
*  0.0 : [ 118] $user$position
*  0.0 : [   3] $user$rayCastTex
*  0.0 : [   6] $user$rayDataTex
*  0.0 : [   2] $user$rayDataTexSmall
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   8] $user$smap_depth
*  0.0 : [   1] $user$smap_depth_minmax
*  0.0 : [   1] $user$smap_surf
*  0.0 : [   7] $user$tonemap
*  0.0 : [   2] $user$tonemap_src
*  0.0 : [   2] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   2] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   2] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   2] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_noise
*  0.0 : [   2] fx\fx_noise2
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   2] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_oreol
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_oreol2
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_spiky_artistpavel_white
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   2] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   2] glow\glow_04
*  0.0 : [   2] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   2] glow\glow_white
*  0.0 : [   2] internal\internal_fireTransferFunction
*  0.0 : [   3] lights\lights_spot01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_10
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_100
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_20
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_30
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_40
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_50
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_60
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_70
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_80
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_snow_90
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   2] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   2] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   3] sky\00-00
*  0.0 : [   3] sky\00-00#small
*  0.0 : [   1] sky\01-00
*  0.0 : [   1] sky\01-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af1_cloudy\cloudy_1
*  0.0 : [   2] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small
*  0.0 : [  10] sky\af1_cloudy\cloudy_2
*  0.0 : [  10] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small
*  0.0 : [   4] sky\af1_cloudy\cloudy_3
*  0.0 : [   4] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small
*  0.0 : [   4] sky\af1_cloudy\cloudy_5
*  0.0 : [   4] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small
*  0.0 : [   6] sky\af1_foggy\foggy_1
*  0.0 : [   6] sky\af1_foggy\foggy_1#small
*  0.0 : [   4] sky\af1_foggy\foggy_2
*  0.0 : [   4] sky\af1_foggy\foggy_2#small
*  0.0 : [   5] sky\af1_foggy\foggy_3
*  0.0 : [   5] sky\af1_foggy\foggy_3#small
*  0.0 : [   5] sky\af1_foggy\foggy_4
*  0.0 : [   5] sky\af1_foggy\foggy_4#small
*  0.0 : [   4] sky\af1_foggy\foggy_5
*  0.0 : [   4] sky\af1_foggy\foggy_5#small
*  0.0 : [   6] sky\af2_blowout\blowout1
*  0.0 : [   6] sky\af2_blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_blowout\blowout1_1
*  0.0 : [   2] sky\af2_blowout\blowout1_1#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout2_night
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout2_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_blowout\blowout3
*  0.0 : [   2] sky\af2_blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   5] sky\af2_blowout\blowout3_night
*  0.0 : [   5] sky\af2_blowout\blowout3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout4
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout4#small
*  0.0 : [   3] sky\af2_blowout\blowout4_night
*  0.0 : [   3] sky\af2_blowout\blowout4_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout5_night
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout5_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\af2_blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_blowout\blowout7
*  0.0 : [   2] sky\af2_blowout\blowout7#small
*  0.0 : [   3] sky\af2_blowout\blowout7_night
*  0.0 : [   3] sky\af2_blowout\blowout7_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\01-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\01-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\02-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\02-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\03-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\03-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\04-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\04-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\05-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\05-30
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\05-30#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\06-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\06-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\07-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\07-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\08-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\08-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\09-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\10-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\11-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\12-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\13-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\14-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\15-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\16-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\16-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\17-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\17-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\18-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\19-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\19-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\20-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\21-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\21-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\22-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_clear\22-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\22-30
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\22-30#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\23-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_clear\23-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af2_cloudy\00-00
*  0.0 : [   3] sky\af2_cloudy\00-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_cloudy\01-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_cloudy\01-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af2_cloudy\02-00
*  0.0 : [   3] sky\af2_cloudy\02-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\06-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\07-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\08-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\08-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_cloudy\09-00_19-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_cloudy\09-00_19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\10-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\11-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\12-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\12-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af2_cloudy\13-00
*  0.0 : [   3] sky\af2_cloudy\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\14-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\14-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_cloudy\15-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_cloudy\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\16-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\17-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\18-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\21-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\21-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\22-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_cloudy\22-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\00-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\00-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_foggy\01-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_foggy\01-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\06-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\07-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\09-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\09-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_foggy\10-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_foggy\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\11-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\11-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_foggy\12-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_foggy\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\13-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\14-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\14-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af2_foggy\16-00
*  0.0 : [   3] sky\af2_foggy\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\17-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\18-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\19-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\21-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_foggy\21-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_foggy\22-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_foggy\22-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\02-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\02-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\04-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\04-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\05-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\05-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\05-30
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\05-30#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\06-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\07-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\08-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\09-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\10-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\11-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\11-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\12-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\12-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\13-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\14-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\15-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\16-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\17-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\18-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\19-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\19-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\20-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\20-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\21-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\21-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\22-00
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\22-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\22-30
*  0.0 : [   1] sky\af2_partly\22-30#small
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\23-00
*  0.0 : [   2] sky\af2_partly\23-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\07-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\07-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\09-00_19-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\09-00_19-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af2_rainy\13-00
*  0.0 : [   6] sky\af2_rainy\13-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\15-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\15-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\15-00-2
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\15-00-2#small
*  0.0 : [   6] sky\af2_rainy\16-00
*  0.0 : [   6] sky\af2_rainy\16-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\20-00
*  0.0 : [   4] sky\af2_rainy\20-00#small
*  0.0 : [   5] sky\complete_blowout\blowout12_complete
*  0.0 : [   5] sky\complete_blowout\blowout12_complete#small
*  0.0 : [   5] sky\complete_blowout\blowout13_complete
*  0.0 : [   5] sky\complete_blowout\blowout13_complete#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  21] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  21] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  17] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  17] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_13_cube_orig
*  0.0 : [   3] sky\sky_13_cube_orig#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_14_cube_af_complete
*  0.0 : [   2] sky\sky_14_cube_af_complete#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube_artistpavel
*  0.0 : [   2] sky\sky_17_clouds_cube_artistpavel#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   6] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_18_cube_artistpavel_rain
*  0.0 : [   2] sky\sky_18_cube_artistpavel_rain#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_1_clouds_cube_artistpavel
*  0.0 : [   1] sky\sky_1_clouds_cube_artistpavel#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_20_clouds_cube_artistpavel
*  0.0 : [   1] sky\sky_20_clouds_cube_artistpavel#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_20_clouds_cube_artistpavel_rain
*  0.0 : [   1] sky\sky_20_clouds_cube_artistpavel_rain#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_24_cube_ss
*  0.0 : [   1] sky\sky_24_cube_ss#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_2_clouds_cube_artistpavel
*  0.0 : [   1] sky\sky_2_clouds_cube_artistpavel#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_3_cube_day
*  0.0 : [   2] sky\sky_3_cube_day#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  20] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  20] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_5_cube_artistpavel
*  0.0 : [   6] sky\sky_5_cube_artistpavel#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_5_cube_clouds
*  0.0 : [   2] sky\sky_5_cube_clouds#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  40] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  40] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_9_cube_artistpavel
*  0.0 : [   9] sky\sky_9_cube_artistpavel#small
*  0.0 : [ 476] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   4] sky\sky_ss_stars_artistpavel
*  0.0 : [   4] sky\sky_ss_stars_artistpavel#small
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_common
*  0.0 : [   1] water\water_SBumpVolume
*  0.0 : [   1] water\water_flowing_nmap
*  0.0 : [   1] water\water_normal
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1600_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_magnifier2
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1600_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1600_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1600_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 512.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1600_cent
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_widescreen_sidepanels
"c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 112286 K
Loading objects...
Loading models...
! Fallback to default bump map: act\act_stalker_freedom2b_bump#
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_10'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_100'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_20'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_30'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_40'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_50'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_60'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_70'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_80'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_90'
! Can't find texture 'sky\af2_partly\02-00'
! Can't find texture 'sky\af2_partly\02-00#small'
! Can't find texture 'sky\af2_partly\04-00'
! Can't find texture 'sky\af2_partly\04-00#small'
* [prefetch] time:    144119 ms
* [prefetch] memory:  180693Kb
* phase time: 144754 ms
* phase cmem: 295418 K
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 295418 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 6464 spawn points are successfully loaded
* New game is successfully created!
* phase time: 6185 ms
* phase cmem: 351695 K
* phase time: 240 ms
* phase cmem: 351733 K
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 351733 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 715 ms
* phase cmem: 351783 K
* phase time: 138 ms
* phase cmem: 351783 K
* [win32]: free[311324 K], reserved[89208 K], committed[1696556 K]
* [ D3D ]: textures[658411 K]
* [x-ray]: crt heap[364629 K], process heap[12764 K], game lua[32479 K], render[191 K]
* [x-ray]: economy: strings[25608 K], smem[346284 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 29305 K
 

stack trace:



Z tego co widzialem na stronie moda (na moddb.com) nie tylko ja mam taki problem. Gre wywala mi na "pełne oswietlenie dynamiczne" i "pełne oswietlenie dynamiczne DX10" z tym ze w tym pierwszym wariancie nie ma w logu liniki "FATAL ERROR" ustawienia graficzne typu rozdzielczosc czy szczegółowosc obiektow z tego co sprawdzalem nie maja znaczenia.
Future is now. Resistance is here.
Awatar użytkownika
Adrenalin2k
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 27 Kwi 2010, 17:04
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 09:35
Miejscowość: Land of Free
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 16

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Crew w 25 Mar 2011, 12:36

Z tego wynika, że brakuje ci pamięci na komputerze, także nie masz wystarczająco dobrego kompa na dx10 z tym modem.
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez k4r00 w 25 Mar 2011, 12:51

Zwiększ pamięć wirtualną i wyłącz pełne dynamiczne oświetlenie, bo twój komp tego nie uciągnie.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Afrose w 25 Mar 2011, 14:09

Awatar użytkownika
Afrose
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 04 Lis 2010, 16:10
Ostatnio był: 16 Lip 2019, 18:35
Miejscowość: Stacja "PROSPEKT MIRA"
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 54

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Cromm Cruac w 25 Mar 2011, 14:46

Niemożliwe! Naprawdę??? :facepalm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Adrenalin2k w 25 Mar 2011, 16:59

To mnie zaskoczyliscie bo nie spodziewalem sie ze ten mod tak znacząco zwiększa wymagania, no trudno mimo wszystko dzieki za pomoc!
Future is now. Resistance is here.
Awatar użytkownika
Adrenalin2k
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 27 Kwi 2010, 17:04
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 09:35
Miejscowość: Land of Free
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 16

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Crew w 26 Mar 2011, 13:55

Mam problem. Nieraz jak wczytam grę to mi nie aktualizuje zadań i nie zalicza, robię to co muszę, ale na mini mapce nadal jest zaznaczone to co już zrobiłem i muszę od nowa grę zaczynać . O co chodzi z tym ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 21:08
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Adrenalin2k w 26 Mar 2011, 21:56

A jednak sie udało, troche poszperałem i znalazlem na stronce moda patch optymalizacyjny ktory powinien likwidowac wywały do pulpitu z powodu "out of memory" pewnie nie likwiduje problemu w całosci ale przynajmniej dało rade przebrnąc przez ekran ładowania i wejść do gry na wyższych ustawieniach. :E

Link do patcha: http://dolgovstudio.com/mods/patches/co ... atch_3.zip

Pozdrawiam.
Future is now. Resistance is here.
Awatar użytkownika
Adrenalin2k
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 27 Kwi 2010, 17:04
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 09:35
Miejscowość: Land of Free
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 16

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Keinoom w 31 Mar 2011, 01:46

A ma ktoś z was problem polegający na tym że gra zatrzymuje się na ekranie ładowania od moda ?
To chyba nie brak ramu (4GB) czy karta (gtx470). Goła instalka podstawki + ostatni patch + Complete ... i taki mam właśnie objaw. Komp mi sie nie zawiesza bo mogę alt-tabem wyjść z tego no ale Complete nie uruchamia się. Czekałem cierpliwie ... i nic.
Awatar użytkownika
Keinoom
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 13:46
Ostatnio był: 12 Sie 2021, 13:43
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Drewno w 31 Mar 2011, 20:18

próbowałeś reinstall ??
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości