[Call of Pripyat Complete]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Call of Pripyat Complete]

Postprzez impulse_101 w 29 Cze 2010, 14:31

Call of Pripyat Complete

Image

Opis:
Prace nad trzecią i ostatnią pozycją w serii Stalker Complete rozpoczęte.
Mod najprawdopodobniej tak jak poprzednie jego odslony do Clear Sky i SoC bedzie zawierac jedynie kosmetyczne poprawki: nowe tekstury, dźwięki, muzyke, niebo, system pogodowy i efekty wizualne(postprocesing), ulepszenia AI, lekkiej modyfikacji broni i ekwipunku, zmodernizowane shadery, poprawiona fizyka ragdoll, odnowiony interfejs użytkownika. Mod natomiast nie bedzie ingerowal w fabułe gry. Data premiery nie jest jeszcze ustalona.

Screnny:
ImageImageImageImageImage

Wiecej info na :arrow: MODDB Call of Pripyat Complete
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez specPL w 10 Lip 2010, 11:53

wreszcie drewno na kałachu a nie badziewny plastik. ładna grafika, ale jak zrobią to tak "zoptymalizowane" jak robili do Clear Sky to się wk*rwię... :|
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez KoweK w 10 Lip 2010, 12:21

Co ty chcesz ładniejszą grafikę i takie same wymagania? Hehe, no tak. :D Jeżeli tekstury będą wyższej rozdzielczości, shadery zmodyfikowane, to zapomnij o lepszej "optymalizacji".
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Lip 2010, 12:55

wreszcie drewno na kałachu a nie badziewny plastik

Tylko na osłonie rury gazowej. Łoże to dalej "badziewny plastik". Nędzna tekstura.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez specPL w 10 Lip 2010, 13:19

xKoweKx napisał(a):Co ty chcesz ładniejszą grafikę i takie same wymagania? Hehe, no tak. :D Jeżeli tekstury będą wyższej rozdzielczości, shadery zmodyfikowane, to zapomnij o lepszej "optymalizacji".


kowek, chodzi mi o to że w Czystym Niebie mod wyglądał gorzej niż jego odpowiednik do ShoC, a działał...no cóż, też gorzej :P
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez impulse_101 w 10 Lip 2010, 23:27

Zgadzam sie, complete do SoC jest lepiej zrobiony niz ten z CS. Pewnie wynika to z tego ze SoC wymagal wiekszego remonty wiec zostal w wiekszym stopniu poprawiony :E Jednak mam nadzieje w przypadku CoP'a mod bedzie reprezentowal lepszy lub rowny poziom co w SoC.
Osobiscie lubie ta serie modyfikacji bo praktycznie nie ingeruja w gre a jedynie ja graficznie poprawiaja co nie powoduje patologi w postaci elektrycznych chimer czy AK74u o mocy obalajacej zblizonej do RPG jak to czesto bywa gdy moderzy sie zagalopuja :P
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez specPL w 11 Lip 2010, 11:38

Zgadzam sie, complete do SoC jest lepiej zrobiony niz ten z CS. Pewnie wynika to z tego ze SoC wymagal wiekszego remonty wiec zostal w wiekszym stopniu poprawiony :E Jednak mam nadzieje w przypadku CoP'a mod bedzie reprezentowal lepszy lub rowny poziom co w SoC.
Osobiscie lubie ta serie modyfikacji bo praktycznie nie ingeruja w gre a jedynie ja graficznie poprawiaja co nie powoduje patologi w postaci elektrycznych chimer czy AK74u o mocy obalajacej zblizonej do RPG jak to czesto bywa gdy moderzy sie zagalopuja :P[/quote]

akurat dobrze że są w STALKER mody dodające prawdziwą siłę obalającą broni. takie AKS-74U ma na dystansie do 150 metrów BARDZO dużą siłę obalającą, więc nie dziwne że padasz po 2-3 strzałach...no ale jak się nie umie walczyć to oczywiście że mody na realizm Cię szczypią :P
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez impulse_101 w 11 Lip 2010, 12:10

Na poziomie master i tak sie pada 2-3 strzalach :E
Mi chodzi o cos innego niz realizm, taka gre modowana da sie przejsc prawie w calosci na 74u a to psuje troche zabawe. Jak widzimy u barmana tego wymarzonego abakana albo groze to wtedy zbieramy artefakty, robimy zadania zeby zdobyc kase na jego zakup. Jest wtedy cel w grze i chce sie grac bo sprawia to przyjemnosc... to jest podstawa jesli chodzi o aspekt RPG w stalkerze. Natomiast gdy taki 74u bedzie mial duzo lepsze parametry a przepasc dzielaca go do abakana czy tam grozy bedzie mniejsza to jaki sens zakupu tych "broni marzen"? Z drugiej strony jesli bedziemy chcieli zachowac ten dystans parametrow i podniesiemy parametry grozy to wtedy zrobi sie z niej jakas bron masowej zaglady i rozgrywka z jej udzialem stanie sie patologia a nie zabawa :P Dlatego uwazam ze zbytnia poprawa parametrow tych slabszych broni wplywa negatywnie na odczucie wartosci lepszych giwer i kombinezonow.
Ale wiadomo, to kwestia gustu i priorytetow pod katem rozgrywki :wink:
Osobiscie podoba mi sie oryginalne ustawienie broni i dlatego tak cenie sobie complete za to ze nie gmeraja zbytnio w ltx'ach :E
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez GaRRuSS w 21 Lip 2010, 18:08

Mam takie pytanie: Wie ktoś kiedy można się spodziewać premiery tego moda?
EDIT: Sorry nie zauważyłem. :facepalm:
Ostatnio edytowany przez GaRRuSS, 29 Lip 2010, 19:59, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
GaRRuSS
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 20:08
Ostatnio był: 31 Sie 2019, 06:12
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez KoweK w 21 Lip 2010, 18:24

impulse_101 napisał(a): Data premiery nie jest jeszcze ustalona.


Czytanie boli.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Polski zolnierz w 13 Sie 2010, 00:20

Daty to pewnie nie ustalą do czasu kiedy stwierdzą, że zrobili 90% moda :facepalm: Jak zresztą większość takich produkcji...
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez impulse_101 w 09 Wrz 2010, 20:09

Kolejne screeny z produkcji pod TYM adresem.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 8 gości