[Call of Pripyat Complete]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Adrenalin2k w 03 Kwi 2011, 18:57

Przeczytaj mój ostatni post i zainstaluj patch'a ktorego podałem w linku.
Future is now. Resistance is here.
Awatar użytkownika
Adrenalin2k
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 27 Kwi 2010, 17:04
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 09:35
Miejscowość: Land of Free
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Grave w 08 Kwi 2011, 21:31

Ja sobie dzisaj sciągnełem tego moda w pełni. No to już chce rozpakowywać, wchodze do folderu do którego się siągało a tu zdziwko bo jest Call_of_Pripyat_Complete_10.exe i Call_of-Pripyat_Complete_v10_Setup.7z. Pierwszy nie działa no to próbuje włączyć drugi, nie działa. Zmieniam na .exe też nie działa. W jakim to skrócie mam otworzyć/rozpakować?
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Garrett w 21 Maj 2011, 14:48

Witam, chciałbym przedstawić problem, który nęka mnie w stalkerze z zainstalowanym CoP complete, a mianowicie charakteryzuje się on tym, iż przy próbie wczytania lokacji tunelu prypeć 1 gra crashuje, przez co nie mogę dostać się do Prypeci i popchnąć fabuły do przodu. Czy byłby ktoś uprzejmy na tyle aby pomóc mi z tym problemem? Z góry dziękuje. Poniżej załączam log.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz [GenuineIntel], F6/M14/S5, 2660.00 mhz, 20-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 42232 files cached 30 archives, 8620Kb memory used.
Init FileSystem 2.868755 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: BE30F7B70CD69ECA808A126EF936BC72

-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1993656 K], reserved[21472 K], committed[81960 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14636 K], process heap[3892 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8117 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:603]: NVIDIA GeForce GT 230
* GPU driver: 6.14.12.6658
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2001 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1874140 K], reserved[34324 K], committed[188624 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[99957 K], process heap[11642 K], game lua[2149 K], render[169 K]
* [x-ray]: economy: strings[8225 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Awatar użytkownika
Garrett
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 21 Maj 2011, 14:27
Ostatnio był: 09 Paź 2014, 18:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez vandr w 21 Maj 2011, 14:51

A takie pytanko...masz wersję oryginalną gry? Czy piracką? Bo taki problem charakterystyczny jest dla tego drugiego.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Garrett w 21 Maj 2011, 14:54

Gra jest oryginalna.
Awatar użytkownika
Garrett
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 21 Maj 2011, 14:27
Ostatnio był: 09 Paź 2014, 18:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez vandr w 21 Maj 2011, 15:10

Hm...

Dlatego pytam, bo wiem, że błąd związany z wylotem przy Prypeci jest spowodowany przez piracką wersję. Kilka osób miało takiego buga, i to było właśnie przyczyną...zerknij jeszcze raz do loga i podaj nam wszystko od linijki "Fatal Error" bo z tego nie mogę nic wyczytać. Na pewno podałeś cały log?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Garrett w 21 Maj 2011, 15:23

Masz rację poprzedni log był niepełny, nie wiem czemu wydawało mi się, że wkleiłem wszystko, zgodnie z życzeniem podaje log od linijki fatal error.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...- zew prypeci\gamedata\scripts\level_weathers.script:99: attempt to index field 'periods' (a nil value)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Garrett
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 21 Maj 2011, 14:27
Ostatnio był: 09 Paź 2014, 18:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez scigacz1975 w 21 Maj 2011, 15:25

Proszę waćpana mod pogodowy czyni ten błąd ale jak go naprawić kieruj się do @CrommCruaca (Complet Pripyat zawiera Atmosfear)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Garrett.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Cromm Cruac w 24 Maj 2011, 16:11

Niby prawda ale 'autor' Completa dodał własne cykle i coś spieprzył.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Sarlinov w 04 Cze 2011, 20:08

Ja mam z kolei podobny problem jak Crew, czyli (tak znikąd) nie aktualizuje mi zadań. Byłem w jupiterze, jeden dokument podniosłem i normlanie filmik się wyświetlił, ale w następnym nic się nie pokazało, tylko znacznik wędrował wraz z postacią po mapie. Podobnie przy zbadaniu ogończy.
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Krzysu_Pl w 12 Cze 2011, 01:01

Kilka screenów od mojej osoby:
Image
ImageImage

Polecam go, bardzo to wszytsko fajnie wygląda. (Grałem na oświetleniu statycznym)
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [Call of Pripyat Complete]

Postprzez Vito213 w 19 Lip 2011, 11:33

Jeżeli ktoś ma bugtrapa podczas schodzenia do tunelu w Prypeci lub podczas wizyty w laboratorium należy skopiować a następnie usunąć plik level_weathers UWAGA!! Po opuszczeniu lokacji "podziemnych" należy wgrać plik ponownie (jeśli się tego nie zrobi w gra nie będzie wiedzieła jaka ma być pogoda a co za tym idzie będą się działy śmieszne rzeczy).
Vito213
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 09 Cze 2010, 10:29
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 13:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości