Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Potrzebny mod ...

Postprzez DiegtiariowTM w 22 Lip 2015, 09:43

Jaka wersja gry? Wiesz nie lubię przygłupów z monolitu i zginął bym z tobą ale ze śmiechu że zabiły cię Chomiki ale ok pomogę tobie i twojemu bractwu.
1. Jeśli masz wersje 1.6.01 to zaktualizuj do 1.6.02 bo w tej wersji zwiększono liczbę ciał które znikają.
2. Wejdź do folderu z grą i znajdź plik (znajduje się w pliku coś-tam.db, wejdź tam używając WinRAR'a i skopiuj folder gamedata i wklej w katalogu z grą, jeśli nie intalowałeś nigdy modów to wejdź w config.ltx i zmień z w linijce $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata na $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata) potem znajdź config/creatures/monsters.ltx coś w ten deseń bo nie mam zainstalowanego CoP'a i znajdz linijki z tekstami :

corpse_remove_game_time_interval = xxxxxx ; in hours

Oraz

stay_after_death_time_interval = xxxxxx ; in hours

I zmień na

corpse_remove_game_time_interval = 12 ; in hours

stay_after_death_time_interval = 12 ; in hours

Ciała martwych powinny znikać po 12 godzinach.
Awatar użytkownika
DiegtiariowTM
Tropiciel

Posty: 285
Dołączenie: 18 Cze 2013, 07:06
Ostatnio był: 01 Lut 2023, 17:07
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: Potrzebny mod ...

Postprzez Cromm Cruac w 22 Lip 2015, 15:11

Będą znikać po 12h ale tylko tych zabitych po tej zmianie. Te sprzed będą leżeć tak długo jak przedtem.

DiegtiariowTM napisał(a):2. Wejdź do folderu z grą i znajdź plik (znajduje się w pliku coś-tam.db, wejdź tam używając WinRAR'a i skopiuj folder gamedata i wklej w katalogu z grą, jeśli nie intalowałeś nigdy modów to wejdź w config.ltx i zmień z w linijce $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata na $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata) potem znajdź config/creatures/monsters.ltx

A poza tym co to za bełkot w pkt. 2? Pewnie chodziło ci o fsgame.ltx a nie config.ltx. Tak czy inaczej ta zmiana jest niepotrzebna w Zewie - było wałkowane co najmniej tyle razy ile Woland ma wypitych kozaków.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 08 Paź 2015, 11:42

Witam. Mam takie pytanie: czy ma ktoś może graviguna do Zewu Prypeci? A jeżeli tak to czy może go udostępnić. A jeżeli nie to czy jest możliwość stworzenia takiej broni :?:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez PainChiller w 08 Paź 2015, 14:22

To Banał ale - Czy zrobicie/jest mod na granie na gitaryłce co działa na Lozd alpie?
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Stalkep w 13 Lis 2015, 22:13

Jakiś mod na zimie w Zonie?
Mogłoby fajnie się prezentować.
Gdy nadeszło Gestapo, na budynki spadły bomby
Zamienił dziurawe palto na dwie kukurydzy kolby
Poczuł, że koniec to już tylko kwestia dni.
Gdy płonęło miasto ludzie z krzykiem umierali w nim...
Awatar użytkownika
Stalkep
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 29 Mar 2015, 23:43
Ostatnio był: 17 Sie 2018, 14:13
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 28

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Ranger801 w 13 Lis 2015, 22:24


Za ten post Ranger801 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalkep.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 28 Sty 2016, 23:13

Witam,
mam ogromną prośbę - proszę podajcie link do modzika na "oddział Alfa"; miałem go dopóki nie padł mi dysk, a że ściągałem go kilka lat temu to już nie pamiętam skąd. Ewentualnie proszę o instrukcję jak tego modzika "wyciągnąć" z większego moda czyli SGM 1.6 - 2.2.
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Lebrenekka w 06 Lut 2016, 21:57

Witam. Mam prosbe pytanie. Potrzebuje zrobic model twarzy, glowy 3d. Chcialbym ja podmienic za np bandyte. Pytanie brzmi jakie zdjecie danej twarzy musze miec, czy musi byc ona dokladnie od frontu, itp. I najwazniejsze: czy ktos bylby w stanie to zrobic, mysle ze nawet mozna by ustalic jakas cene jesli to duzo pracy. Nie musi byc to wykonane perfekcyjnie. Wazne zeby przykladowy bandyta mial mniej wiecej ta twarz ktora zaproponuje.
P.S Ja i kilku ludzi z firmy bardzo bylibysmy szczesliwi majac mozliwosc spotkania swojego kochanego szefa podczas gry. ;)

Pozdrawiam
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Wheeljack w 06 Lut 2016, 22:13

Mniej więcej tak wygląda textura twarzy w stalkerze:
:

Image

Tak więc wystarczy zdjęcie z profilu + photoshop. Wybierasz model z twarzą, której geometria najbardziej Ci odpowiada, znajdujesz jego texturę, edytujesz i masz szefa w grze. :)

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lebrenekka.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Lebrenekka w 06 Lut 2016, 22:23

Hmm :) brzmi prosto, tylko troszke ciezej zrobic. Dzieki wielkie za odpowiedz, moze uda mi sie cos wykombinowac.
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez ProvokattorPL w 13 Lut 2016, 12:33

Witam, chciałbym się zapytać czy jest możliwość "poprawienia" wykrywania artefaktów w anomaliach przez skanery, lub ogólnie o spawny artefaktów. Chodzi o to że na PDA wyświetlana jest informacja "Skaner wykrył artefakty:" i nie pokazuje jakie, udam się na miejsce, sprawdzę i się okazuje że nic tam nie ma jednak informacja dalej widnieje że są, najpierw było tak w 3 anomaliach teraz już we wszystkich. Da się jakoś to naprawić modyfikując pliki gry? Jeżeli tak to prosiłbym kogoś w wolnej chwili o zmodyfikowanie i udostępnienie potrzebnych plików, z góry wielkie dzięki.
Awatar użytkownika
ProvokattorPL
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 10 Lut 2016, 17:41
Ostatnio był: 24 Lut 2016, 17:15
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Charles33 w 18 Mar 2016, 00:02

Cześć, pewnie znacie te stacje radiowe przygrywające w obozach w Misery. Czy jest możliwość stworzenia takiego moda, żeby działał bez Misery? ;)
Charles33
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Lis 2013, 01:56
Ostatnio był: 17 Mar 2016, 23:55
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość