Tworzenie kombinezonu

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Tworzenie kombinezonu

Postprzez STALKER2000PL w 12 Lis 2015, 01:25

witam chciałem zapytać co jest potrzebne do tworzenia kombinezonu, co trzeba wpisac w skryptach, jakich plików będę potrzebował. Chciałem zrobić 4 kombinezony frakcji świadomość z moda dead city 4.80
mam teksturke dds i co dalej?
oto kilka screenów tych kombinezonów(npc)
Image
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: Tworzenie kombinezonu

Postprzez Pangia w 12 Lis 2015, 01:56

Ale w sensie że chcesz sobie skopiować te kombinezony do swojej gry, o to ci chodzi?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Tworzenie kombinezonu

Postprzez STALKER2000PL w 12 Lis 2015, 20:50

Tak, żeby można było je nosić, ale żeby były dostępne TYLKO dla gracza, ewentualnie dla nowej frakcji np. świadomość którą już wcześniej wymieniałem.Wiem że trzeba wrzucić plik .ogf do folderu degtarev, dopisać go do outfit.ltx i co dalej? jakie skrypty mam zedytować, jak dodać animację bo nie chcę żeby on wyglądał jak w edytorze bez animacji i wgl.
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

Re: Tworzenie kombinezonu

Postprzez KSU w 24 Sie 2016, 22:29

Witam. A ja mam pytanie odnośnie linijki "bones_koeff_protection" w pliku outfit.ltx. Gdzie mogę znaleźć plik do którego odnosi się ta linijka?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości