Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez Marcus_Polonus w 16 Gru 2015, 23:12

Animacja lancew_val_no_reload to animacja rąk. Wszystkie animacje rąk w Shoker 2.1 są zapisane w pliku wpn_hand_hpsa_hud_animation.omf.


Jeśli dobrze zrozumiałem, to sugerujesz, że model As Wał'a z TAZ'a nie działa, bo animacja jest w Shokerze, a nie w orginalnym TAZ'ie? To znaczy, że jeśli zainstaluję TAZ'a to Wał nie będzie działać? - albo jestem amatorskim moderem-tępakiem albo TAZ jest w takim razie źle zrobiony...
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez r_populik w 16 Gru 2015, 23:27

Podejrzewam, że TAZ działa normalnie. Czyli, albo TAZ używa pliku wpn_hand_hpsa_hud_animation.omf z SWM 2.1, albo autorzy TAZa wycięli z Shokera potrzebne i animacje i wrzucili do innego pliku omf. Wejdź po prostu do katalogu meshes\dynamics\weapons TAZa, utwórz tam byle jaki plik tekstowy, otwórz go notepadem++ i wyszukaj nazwę tej animacji poprzez "szukaj w plikach" z zaznaczeniem opcji "podkatalogi". Na 100% znajdzie gdzieś tę animację, o ile tak jest ona nazwana w TAZie.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Marcus_Polonus.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez Marcus_Polonus w 17 Gru 2015, 13:10

Dzięki, teraz sobie poradzę z tym Wał'em.

Mam jeszcze jedno pytanie o tego Notepada++ i omf'y - czy po otwarciu powinny wyskakiwać "krzaczki" z pojedyńczymi nazwami animacji na końcu pliku
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez Cromm Cruac w 17 Gru 2015, 14:35

Tak to normalne, omf nie jest plikiem stricte tekstowym ale można go podejrzeć w N++.
Przy odrobinie wprawy można go nawet do pewnego stopnia edytować (np. zmienić nazwy animacji). W takim przypadku warunkiem jest, że nazwa animacji nie może zmienić długości. Musi mieć tyle samo znaków co oryginalna.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez Marcus_Polonus w 02 Sty 2016, 12:26

Ok, dziękuje Wam za pomoc, teraz wstawianie broni idzie bez problemu., ale chcę się jeszcze o coś zapytać...

Z tego, co zaobserwowałem, każdy plik hud ma ustalone w sobie foldery i nazwy plików tekstur i animacji - czy jest możliwość zmienienia tych współrzędnych tak, by na przykład bronie z różnymi animacjami ( które znajdują się w tym samym pliku ) dało się pogodzić?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez Cromm Cruac w 02 Sty 2016, 13:38

Możesz zmieniać te foldery i nazwy również w N++, podobnie jak w przypadku omf ich długość musi być taka sama. Możesz też użyć dowolnego hex edytora.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez Marcus_Polonus w 02 Sty 2016, 14:59

Rzeczywiście, da się zmienić folder docelowy, ale dla pliku typu wpn_coś_hud_animation.omf.
Gdzie będzie zapisany folder docelowy pliku wpn_hand_coś_hud_animation.omf:
1. w wpn_coś.ogf, czy
2. w wpn_coś_hud.ogf?
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Łączenie broni z różnych modów - jak to zrobić?

Postprzez r_populik w 02 Sty 2016, 16:25

Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości