Parę spraw co do modowania Stalkera

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Parę spraw co do modowania Stalkera

Postprzez Rupson w 17 Sie 2016, 12:56

Cześć
Tak jak w temacie mam kilka spraw/pytań:
1. Otóż mam gotowy skrypt aby Traper sprzedawał przedmioty. Chciałbym jednak zrobić tak, aby handel z nim był dostępny dopiero po wykonaniu u niego misji (coś jak u naukowców), najlepiej jakby to działo się stopniowo ( z każdą misją coraz więcej dostępnych). Czy ktoś wie jak coś takiego zrobić?
2. Czy ktoś mógłby przesłać teksturę naukowego stroju SSP-99 Ecologist (pomarańczowego) z Cienia Czarnobyla? Chodzi mi o samą teksturę (tą która "jest" na postaciach), model i teksturę z huda już mam.
Z góry wielkie dzięki
Rupson
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Sie 2016, 12:30
Ostatnio był: 18 Sie 2016, 12:35
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości