Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

[PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez Diegtiarov w 28 Gru 2016, 12:09

Witam,

chciałbym użyć #include do pliku, który jest 2 foldery wstecz.
Chwilowo mam to, ale wywala że nie może go znaleźć.

gamedata\configs\scripts\agroprom\smart\agr_smart_terrain_1_2.ltx
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
#include "..\..\respawnrates.ltx"

[smart_terrain]:respawn_med
squad_id = 1
max_population = 3
respawn_params = respawn@agr_smart_terrain_1_2

[respawn@agr_smart_terrain_1_2]
spawn_snork

[spawn_snork]
spawn_squads = simulation_snork
spawn_num = 1
 


gamedata\configs\scripts\respawnrates.ltx
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[respawn_low]
respawn_idle = 900000

[respawn_med]
respawn_idle = 600000

[respawn_high]
respawn_idle = 300000

[respawn_ultra]
respawn_idle = 120000
 


Inaczej:
-gamedata
--configs
---scripts
----respawnrates.ltx (chcemy żeby #include załadowało ten plik)
----agroprom
-----smart
------agr_smart_terrain_1_2.ltx (jesteśmy tu)

1. Czy jest w ogóle możliwe użycie #include w taki sposób w naszym ukochanym X-Rayu/C++?
2. Jeśli tak, to jak?
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez Cromm Cruac w 28 Gru 2016, 12:23

Weź go inkludnij w system.ltx i po krzyku.

#include "scripts\respawnrates.ltx"
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez MatrixSTR w 28 Gru 2016, 12:23

Czasem nie powinno być:
Kod: Zaznacz wszystko
#include "configs\scripts\respawnrates.ltx"
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez Cromm Cruac w 28 Gru 2016, 12:40

Ni, bo system.ltx już jest w configs. xRay szukałby w dół od tego, czyli gamedata\configs\configs\scripts\respawnrates.ltx
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 28 Gru 2016, 12:41, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez Diegtiarov w 28 Gru 2016, 12:41

Cromm Cruac napisał(a):Weź go inkludnij w system.ltx i po krzyku.

#include "scripts\respawnrates.ltx"


Wtedy krzyczy, że nie może znaleźć sekcji [respawn_med].

Matrix Strefa14 napisał(a):Czasem nie powinno być:
Kod: Zaznacz wszystko
#include "configs\scripts\respawnrates.ltx"

Próbowałem już wcześniej, też dupa. :/


Może coś spartoliłem po drodze, ale nie wiem co.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez Cromm Cruac w 28 Gru 2016, 12:45

Daj gdzieś wyżej, na początku system.ltx
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [PYTANIE] #include pliku z folderu nadrzędnego?

Postprzez Diegtiarov w 28 Gru 2016, 13:03

To samo.

#Edit:
Poszedłem alternatywną drogą, zamiast ustalać wartości odgórnie dla wszystkich smart terrainów to każdy poziom będzie miał je oddzielnie.
Tak czy siak, lepsza edycja kilku plików niżeli klepać te wszystkie smarty po kolei.


Problem pozostaje.
Jeśli ktoś zna odpowiedź i zechce się nią podzielić to droga wolna.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość