[Pytanie]Kondycja ekwipunku jako procenty

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie]Kondycja ekwipunku jako procenty

Postprzez Akinaro w 31 Mar 2017, 12:14

Witam!

Ostatnio zająłem się modyfikacją UI, i natknąłem się na pewien problem.
Otóż chciałem dodać poziom kondycji ekwipunku jako wartość procentową w okienku które się pojawia się po najechaniu na element, po przeciwnej stronie wagi. Jednak nie jestem pewien czy stalker w pliku actor_menu_item.xml w ogóle może pokazać kondycje w takiej formie, zamiast graficznego paska...
Czy jest możliwość dodania tego w takiej samej formie jak np waga?
Kod: Zaznacz wszystko
   <static_weight x="16" y="40" width="454" height="20">
      <text align="l" font="letterica18" r="210" g="210" b="210"/>
   </static_weight>



I druga sprawa. W tym samym pliku actor_menu_item.xml na początku jest nieużywana cześć:
Kod: Zaznacz wszystko
<!--
   <condition_params x="0" y="0" width="257" height="28">
      <caption x="0" y="4" width="60" height="14">
         <text align="l" font="letterica16" r="124" g="119" b="115">st_condition</text>
      </caption>

      <progress_state x="0" y="20" width="121" height="8" horz="1">
         <progress>
            <texture a="255" r="55" g="255" b="255">ui_buymenu_progBar</texture>
         </progress>
         <background>
            <texture a="90" r="55" g="255" b="255">ui_buymenu_progBar</texture>
         </background>
         <color_less color="pda_red"  />
         <color_more color="pda_green"/>
      </progress_state>
   </condition_params>
-->


Po usunięciu znaków komentarza, i nawet zmianie x/y w samej grze nic się nie zmienia, nie ma nawet żadnych błędów w konsoli... Wie ktoś od czego ta część jest?
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Reklamy Google

Re: [Pytanie]Kondycja ekwipunku jako procenty

Postprzez Akinaro w 14 Kwi 2017, 10:30

Sorry for mały bumb, ale skoro nikt nie wie jak ustawić ten stan w formie tekstowej, może ktoś wie czy da radę jakoś przerobić pasek kondycji by był bardziej dokładny, bo w tej chwili czy to CoP czy CoC czy Misery, ten pasek jest totalnie zbugowany. Bo technicznie połowa paska to powinno być 50% kondycji, ale w zasadzie gdy kondycja zmniejszy się tylko o 3 kreski(z 15), to kondycja wynosi od 60-70%...
Jest to cholernie denerwujące zwłaszcza w modach jak misery gdzie naprawa ekwipunku to podstawa, i gdy ma się np skrzynkę do naprawy broni która ma minimalną wartość naprawy 80% a broń na pasku straciła tylko dwie kreski(i jest wciąż zielona) ta skrzynka okazuje się bezużyteczna i co 5min trzeba sprawdzać stan broni klikając na tę skrzynkę bo tylko tam jest wartość kondycji podana w procentach :/
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Pytanie]Kondycja ekwipunku jako procenty

Postprzez Cromm Cruac w 14 Kwi 2017, 11:26

Nie sądzę, żeby się to dało zrobić. Wszelkie elementy UI są updejtowane przez silnik a ten nie podaje stanu przedmiotu jako tekst tylko skaluje pasek.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Pytanie]Kondycja ekwipunku jako procenty

Postprzez Akinaro w 14 Kwi 2017, 11:42

Szkoda :/

To w takim razie może ktoś mi podpowiedzieć w którym pliku w Misery(albo CoM) jest część odpowiedzialna za okno naprawy ekwipunku, bo tam jest wartość podana w procentach, może uda mi się jakoś ją przenieść do głównego okna informacji o ekwipunku.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości