Narzędzia do edycji map

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Narzędzia do edycji map

Postprzez utak3r w 14 Sty 2010, 11:51

Jakiś czas temu GSC, z pomocą kilku zapaleńców (głównie BAC9-FLCL i loxotron), wypuściło SDK w wersji 0.7. Czym się ono różni od poprzednich wersji? Ano tym, że nareszcie koniec z zabawami w chowanego. Tym razem dostajemy do ręki pełne wersje narzędzi. Edytory wszystkiego, debugery skryptów, kompilatory AI itp. A wszystko to przystosowane do pracy pod Windows 7. Cieszcie się narody! ;)

http://www.4shared.com/file/jMZAQkrs/xr ... setup.html



Poniżej stara treść tego posta, powyższą nieco zdezaktualizowana:

Opis dostosowania SDK do działania z Zewem Prypeci, przygotowany przez Pihan13 z AMK-Team:
http://stalkerin.gameru.net/wiki/index. ... 0%97%D0%9F

Paczuszka rozpakowanych map, wraz z... mapami z Czystego Nieba, do postaci SDK:
http://depositfiles.com/files/9np17w25y

Pliki i programy, potrzebne przy dostosowywaniu SDK do działania z Zewem:
http://depositfiles.com/files/k3keipyc8

Programik, wspomagający edycję game graph:
http://amk-team.ru/soft/soc-cop-maps_soft.7z

Dziękujemy ślicznie ekipie AMK Team :E
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez lukass w 11 Cze 2010, 09:51

ACDC 2.5 dla Zewu Prypeci
Dekompilacja i edycja all.spawn w Zewie Prypeci
Autor: bardak

http://www.sendspace.com/file/zqlkde
http://www.mediafire.com/?mtkgnhl0lxr
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez utak3r w 12 Sie 2011, 21:34

Jakiś czas temu GSC, z pomocą kilku zapaleńców (głównie BAC9-FLCL i loxotron), wypuściło SDK w wersji 0.7. Czym się ono różni od poprzednich wersji? Ano tym, że nareszcie koniec z zabawami w chowanego. Tym razem dostajemy do ręki pełne wersje narzędzi. Edytory wszystkiego, debugery skryptów, kompilatory AI itp. A wszystko to przystosowane do pracy pod Windows 7. Cieszcie się narody! ;)

http://narod.ru/disk/2360408001/xray-co ... p.exe.html
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez The Witcher w 12 Sie 2011, 21:40

The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez MatrixSTR w 12 Sie 2011, 21:49

Do tego nie działa z cieniem...
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez utak3r w 12 Sie 2011, 22:02

The Witcher napisał(a):BYŁO!!!


Kogo interesuje news na stronie głównej? BTW, temu, kto go zamieścił a nie dał tego w jedynym odpowiednim ku temu wątkowi na forum, należą się solidne zj...ermmm.... bęcki.

A że nie działa z SoCem.... w nazwie są takie 3 magiczne literki ;) "C-O-P".

Uwagi moderatora:

To sobie sam zamieszczaj jak ci coś nie pasi.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez MatrixSTR w 13 Sie 2011, 00:37

Wiem :) Ale mogli by zrobić żeby działało :P Skoro można zrobić że SDK z Cienia działa z COPem :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez utak3r w 13 Sie 2011, 12:42

No ale to zależy, co Ci nie działa? Geometria działa, system kości też. Leveli oczywiście nie skompilujesz, bo xrAI jest inne. Możesz spróbować podmienić samo xrAI na stare. Wszystko jest w readme :P
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez kubekpop w 18 Lis 2011, 20:51

lukass napisał(a):ACDC 2.5 dla Zewu Prypeci
Dekompilacja i edycja all.spawn w Zewie Prypeci
Autor: bardak

http://www.sendspace.com/file/zqlkde
http://www.mediafire.com/?mtkgnhl0lxr

Wiem, że trochę odkop, ale z którą wersją zewu to działa? I jak tym wypakować spawna? Bo wewnątrz są inne pliki, niż w Cieniu, więc raczej mało mi dadzą poradniki do Cienia...
[EDIT]
@down
Bo wciąż nie dostałem jasnej odpowiedzi. W innych tematach było to pytanie poboczne, zaś tu jest jako główne...
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 01 Gru 2011, 16:52, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez utak3r w 18 Lis 2011, 23:57

Jedyne, czym się różni, to to, że w środku jest jeszcze dodatkowo game graph wpakowany - reszta pozostaje bez zmian...

UPDATE Zagłębiłem się w dział i stwierdziłem, że zaraz dorobisz się warna. Co temat, to Twoje pytanie w kółko Macieju o to samo! :mad:
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez piotrek922 w 15 Sty 2012, 23:24

lukass napisał(a):ACDC 2.5 dla Zewu Prypeci
Dekompilacja i edycja all.spawn w Zewie Prypeci
Autor: bardak

http://www.sendspace.com/file/zqlkde
http://www.mediafire.com/?mtkgnhl0lxr


Czy ten program jest pod każdą wersję COP'a?
Czy tylko on jest potrzebny do rozpakowania all spawn'a?
Czy trzeba zainstalować perl'a? Jak tak to skąd pobrać pod wersje 1.6.02
Istnieje jakiś tutek jak go uruchamiać go bo :arrowu: widze zę nie koniecznie obsługa jest taka jak w cieniu.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Narzędzia do edycji map

Postprzez utak3r w 01 Lut 2012, 00:44

Dla uporządkowania i dla przyszłych pytaczy...

piotrek922 napisał(a):Czy ten program jest pod każdą wersję COP'a?


Na pewno jest pod 1.6.02.

piotrek922 napisał(a):Czy tylko on jest potrzebny do rozpakowania all spawn'a?


Tak.

piotrek922 napisał(a):Czy trzeba zainstalować perl'a?


Tak.

piotrek922 napisał(a):Jak tak to skąd pobrać pod wersje 1.6.02


Nie ma czegoś takiego, jak "perl pod copa 1.6.02". Perl to Perl. Pamiętać jednak należy, że skrypty acdc wymagają w miarę świeżego Perla. Polecam najnowszą wersję ActivePerl [ http://www.activestate.com/activeperl/downloads ]

piotrek922 napisał(a):Istnieje jakiś tutek jak go uruchamiać go bo :arrowu: widze zę nie koniecznie obsługa jest taka jak w cieniu.


Jest taka sama.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości