Kalendarze

Postprzez LPKorn3324 w 04 Maj 2006, 22:27

deskath napisał(a):
rufin napisał(a):e3, eee watpie, chyba ze...moze przywala z grubej rury :D ale ten screen moze uspokaja co do dx.9 ale nic poza tym, nawet nie warty umieszczenia na pulpicie :?


Mimo wszystko - wyladowal u mnie na tapecie. ;)


hehe u mnei równiez / a i przypominam tylko, ze o E3 w temacie o E3 :) ( wiem, ze sam zaczalem ale to byla taka mala dygresja :])
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Glock 17 w 04 Maj 2006, 22:30

a mi tam sie podoba - przynajmniej cos czego nie widzialem :mrgreen:

to na dole to chyba jakas ciecz
9x19mm

"Nie sztuką jest umrzeć, znacznie trudniej jest żyć!"
Awatar użytkownika
Glock 17
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 24 Sty 2006, 23:59
Ostatnio był: 31 Sty 2008, 14:19
Miejscowość: Łapy
Kozaki: 0

Postprzez SzErN w 05 Maj 2006, 00:41

HEHE Kontrowersyjny ten kalendarz :wink: przyznam ze chlopaki z GSC maja poczucie humoru i silna determinacje ku temu zeby ciagle pokazywac tego typu materialy :roll:
Brawa dla ludzi od marketingu. zielono mi
Awatar użytkownika
SzErN
Tropiciel

Posty: 386
Dołączenie: 11 Lis 2005, 13:56
Ostatnio był: 05 Maj 2009, 23:21
Miejscowość: okolice Kobierzyc woj.Dolnoslaskie
Kozaki: 0

Postprzez Fan w 05 Maj 2006, 01:15

Image
Moim zdaniem jest to dx8.1[wszystkie efekty z tego screenu da sie uzyskac na tym renderze] lub dx9.0 [ze wszsytkim na off i min], dla mnie tragedia jesli to dx9.0.
[1] - Bump mapping jest przecietny, te wyzlobienia znajdujace sie blizej wygladaja jak zwykla textura, ale nawet z wylaczonym AA i AZ, powinno to wygadac lepiej na dx9,
[1a] - dopiero to zaczyna przypominac bm,chociaz jest to oddalenie,
[2] - Textury sa bardzo slabe,maja bardzo mala rozdzielczosc, strasznie poszarpane,tej koncówce rury brakuje polygonów, jest kwadratowa, w jednym miejscu jeszcze textury zle sie lacza po uskoku,
[3] - Soft shadows, moga wystepowac na jasnych cieniach rur, ale nie musza, to wlasnie jest czesto omylne, jasny cien prawie zawsze jest cieniowany i rozjasniany, ale gdy przyjzymy sie ciemnym cieniom widac tylko kolor czarny, nic innego, cienie sa ostre, ciezkie, moim zdaniem nie sa miekie,
[4] - Parallax mapping ? powinno wogle zaczac sie od tego, ze swiatlo nie wlasciwie sie rozchodzi.Glówny strumien pada na wprost tunelu [latarka] lub z dolu [fluorescencyjny gaz], ale napewno nie z góry czy z boku,swiatlo rozchodzi sie na wprost [ w glab], a odcien sciany po lewej jest identyczny na calej dlugosci, strumien gazu [po prawej] powinien powodowac jakis odblask na scianie, chocby jasny odcien, a tam jest ciemno.Pm powinien cieniowac zaglebienia, miejsca polaczen textur, a tu w miejsach zaglebien sa tylko ciemne plamy, to ruwnie dobrze moze byc brud czy cokolwiek,
[5] - Ciekawszym efektem jest tylko Refrakcja, powstala na skutek wystrzalu w wode lub od oparów i wlasnie nie jestem pewien czy efekt ten da sie uzyskac na dx8.1, ale chyba tak.

Zbadanie tylko tych kilku efektów, wystarcza mi stwierdzic, ze nie jest to dx9.0 [to oczywiscie moje zdanie :wink: ].
AM2 Athlon 64 3500+ Orleans + AC FREEZER 64 PRO
DFI Infinity NF SLI-M2/G
GEIL 2x512MB 533Mhz 4-4-4-12 Dual DDR
GALAXY 7900GS 1.2ns 540/1500 ZALMAN
MAXTOR Diamond Max10 200GB,SEAGATE Barracuda7 40GB
Creative SB X-FI Extreme Music + Logitech Z-5500 ; )
IIYAMA CRT 21" and Samsung LCD 37" ; )
TOPOWER SPW-400W and BIG TOWER
3DMark03:?k | 3DMark05:?k | 3DMark06:?k
Awatar użytkownika
Fan
Ekspert

Posty: 777
Dołączenie: 06 Cze 2005, 20:56
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 15:23
Kozaki: 1

Postprzez ST4LK3R w 05 Maj 2006, 06:19

No jak dla mnie, to screen cofie nas o dobre 2 lata :D IMHO to w ogóle nie ma nic wspólnego z DX 9...To mozna w DX 8.1 na max efektach chyba zrobic...Dali nam jakis tunel, nijakie kolory...BM jest zastrwazajacy - zero wglebien, kiepskie tekstury...Jesli chodzi o kwestie graficzne, to wole juz grac w Riddicka na minimum ;) Chyba, ze specjalnie dali taki kalendarz, by znów mozna bylo znuc domysly
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez LPKorn3324 w 05 Maj 2006, 11:15

prawde mówiac to jak czytam komentarzem niektórych z was to sie przerazam- Panowie czego wy oczekujecie od tej gry??? Powiedzcie mi gdzie wy widzieliscie kolosalnie lepsza grafike jezeli piszecie, ze to jest wszystko na low na dx 8 i wogóle blee? Bo ja gram we wszystko co nowe i jakos ostatnio ani w Oblivionie ani w GRAW ani w innej grze nie widzialem textur duuzo lepszych od tych jakie sa na kalendarzu. Owszem nie sa one jeszcze najwyzszej jakosci ale sa conajmniej dobre.

Pisanie o Bump Mappingu ("zatrwazajacym!") to wg mnie jedna wielka pomylka! Czy wy wogóle widzieliscie na oczy parallax mapping??? Jezeli by tak bylo to od razu byscie zauwazyli podobienstwa. Oczywiscie opisywany efekt jest u fana na obrazku jako 1.

Teoria zlego rozchodzenia sie swiatla jest smieszna. Mamy tu doczynienia z anomalia i nie ma tutaj ustalonego jednego zródla swiatla. Najpewniej na podlodze jest jakas fluorescencyjna ciecz czy cokolwiek innego (w róznych miejscach) stad wszystko jest oswietlone

naprawde jezeli widzicie to przez pryzmat slabej grafiki to niestety czeka was ogromny zawód jak pojawi sie finalna wersja.
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez Organic Shadow w 05 Maj 2006, 11:25

Popieram przedmówce. Ludzie nie oczekujcie od tej gry, o ile w ogóle sie ukaze, tak wiele. Wydaje mi sie, ze jest to niestety spowodowane polityka jaka przyjelo GSC tj. zbyt skapa iloscia tresci/screenów etc. dostajacych sie do graczy i to zbytnio rozbudza wielu nadzieje... W porównaniu do tego co bylo serwowane w ostatnim czasie, ten kalendarz prezentuje sie naprawde niezle.
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez rufin w 05 Maj 2006, 14:15

tak szczerze, to olac grafike, zeby tylko nie byla taka jak w driv3rze, klimatyczna, fajne zadania, fabula ciekawa i zeby wogole wyszedl, to bedzie git
a do ostatniego materialu to rzeczywiscie wyglada niezle, moglby tylko cos wiecej pokazac
Awatar użytkownika
rufin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 12 Lis 2005, 13:05
Ostatnio był: 21 Sie 2011, 02:50
Miejscowość: Rybnik
Kozaki: 0

Postprzez ST4LK3R w 05 Maj 2006, 14:37

Mnie tez nie zalezy na wspanialej grafice, tylko opisuje to, co widac...A przeciez GSC pisalo o X-Ray'u, jako o 'world class engine', wiec powinni sie postarac.Dla mnie i grafika na shaderach 1.4 i DX 8.1 bylaby wystarczajaca, jesli klimat mi zrekompensuje te braki :)
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez rufin w 05 Maj 2006, 14:57

world class engine, prawdopodobnie nikt go nie uzyje, chyba ze same GSC, moze nawet jesli zdecyduja sie zrobic stalkera 2, to zrobia na nowym silniku bo x-ray praktycznie stary jest, ale wystarczy tylko klimat, na tym screenie jakos go nie ma, jak dla mnie
Awatar użytkownika
rufin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 12 Lis 2005, 13:05
Ostatnio był: 21 Sie 2011, 02:50
Miejscowość: Rybnik
Kozaki: 0

Postprzez Fan w 05 Maj 2006, 15:00

LPKorn3324 napisał(a): Powiedzcie mi gdzie wy widzieliscie kolosalnie lepsza grafike jezeli piszecie, ze to jest wszystko na low na dx 8 i wogóle blee?

Jesli o mnie chodzi to ja napisalem, ze jest to dx8.1 [sm2.0+].
LPKorn3324 napisał(a): Bo ja gram we wszystko co nowe i jakos ostatnio ani w Oblivionie ani w GRAW ani w innej grze nie widzialem textur duuzo lepszych od tych jakie sa na kalendarzu.

Lepsze textury byly chocby w F.E.A.R. grze sprzed pól roku, moze grasz z texturami na low, dlatego nie widziales. NAPEWNO LEPSZE textury widzialem u siebie na: Condemned Criminal Origins, GRAW, Timeshift [demo], Call of Duty 2, Battlefield 2, Quake 4, inne, oczywiscie ze wszystkim na full [nawet z wylaczonym AA i AZ, textury w tych grach wygladaja lepiej od tych z kalendarza].
LPKorn3324 napisał(a): Czy wy wogóle widzieliscie na oczy parallax mapping??? Jezeli by tak bylo to od razu byscie zauwazyli podobienstwa.Oczywiscie opisywany efekt jest u fana na obrazku jako 1.

Parallax:
http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... um/223.jpg - rozchodzenie sie swiatla na nierównosci rury,
http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... um/224.jpg - sciana na wprost,
http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... um/232.jpg - cienie na nierównosciach podlogi,
W wyzszej rozdzielczosci:
Image
Na obrazku 1 ja widze tylko ciemne plamy. Ja nie szukam podobienstw, bo mozna je znalesc w kazdym renderze dx8. Teraz pytanie czy ty wiesz jak wyglada parallax :wink:
LPKorn3324 napisał(a): naprawde jezeli widzicie to przez pryzmat slabej grafiki to niestety czeka was ogromny zawód jak pojawi sie finalna wersja.

http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... bum/27.jpg
http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... bum/28.jpg
http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... bum/34.jpg
http://www.stalker.funday.pl/fusion_ima ... um/246.jpg - i ten najnowszy [zagadkowy]
Juz tych kilka screenów wyglada 10 razy lepiej [albo i wiecej] od kalendarza.
AM2 Athlon 64 3500+ Orleans + AC FREEZER 64 PRO
DFI Infinity NF SLI-M2/G
GEIL 2x512MB 533Mhz 4-4-4-12 Dual DDR
GALAXY 7900GS 1.2ns 540/1500 ZALMAN
MAXTOR Diamond Max10 200GB,SEAGATE Barracuda7 40GB
Creative SB X-FI Extreme Music + Logitech Z-5500 ; )
IIYAMA CRT 21" and Samsung LCD 37" ; )
TOPOWER SPW-400W and BIG TOWER
3DMark03:?k | 3DMark05:?k | 3DMark06:?k
Awatar użytkownika
Fan
Ekspert

Posty: 777
Dołączenie: 06 Cze 2005, 20:56
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 15:23
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 05 Maj 2006, 17:22

To dx9, bo pochodzi z GLA trailera [wedlug SNIPER-X]

A propos textur | Bylo juz mówione, ze jesli beda kalendarze dx9 to tylko na low.
A propos ss | Jedna rura rzuca kilka cieni; krawedzie nie sa ostre; cienie sa rozmyte.
A propos pm | Ja bym sie klócil, czy to NIE jest pm, ale expertem nie jestem.
A propos swiatla | Nie ma co sie trudzic i szukac zródel, bo nie wiadomo i gdzie i ile ich jest.
A propos malej ilosci polygonów rury dostrzeganych przez Fana | Naprawde nie wiem gdzie.

Zgadzam sie, ze wiele starszych screenów wyglada lepiej od obecnych, ale imo nie takie jakie dal Fan, tylko takie:

http://www.stalker-game.com/download/ga ... ray_35.jpg
http://www.stalker-game.com/download/ga ... ray_32.jpg
http://www.stalker-game.com/download/ga ... ray_34.jpg
http://www.stalker-game.com/download/ga ... ray_46.jpg

Ale to kwestia gustu, a poza tym nie koniecznie zwiazana z tematem. ;)

EDIT
Touchdown napisał(a):A propos textur | Bylo juz mówione, ze jesli beda kalendarze dx9 to tylko na low.
A propos ss | Jedna rura rzuca kilka cieni; krawedzie nie sa ostre; cienie sa rozmyte.
A propos pm | Ja bym sie klócil, czy to NIE jest pm, ale expertem nie jestem.
A propos swiatla | Nie ma co sie trudzic i szukac zródel, bo nie wiadomo i gdzie i ile ich jest.
A propos malej ilosci polygonów rury dostrzeganych przez Fana | Naprawde nie wiem gdzie.


Oh crap, ale gafa. :(

Touchdown napisał(a):(...) Ja bym sie klócil, czy to NIE jest pm, ale expertem nie jestem. (...)


Juz jestem expertem. ;) Jak dla mnie to jak najbardziej pm. Przy bm nie byloby róznicy przy zmianie kata patrzenia (czyli przy kacie mniejszym niz 90 stopni)...
Załączniki
ParallaxMapping.JPG
Very Proffesional Parallax Mapping Scheme
ParallaxMapping.JPG (5.26 KiB) Obejrzany 4206 razy
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

PoprzedniaNastępna

Powróć do Grafika

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość