Jako że od gówniarza byłem zainteresowany szeroko pojętą motoryzacją, tak moja lista jest dość długa, toteż nie chciało mi się wklejać tych wszystkich zdjęć, wyguglajta se.
Z Muscle Carów:
-Chevrolet Chevelle SS 70' z silnikiem LS6 454 V8 (450km) (czerwony)
Mój wymarzony Muscle Car.
-Chevrolet Camaro IROC-Z III generacji (zdecydowanie czarny, ewentualnie niebieski)
Tak samo jak Chevelle.
-Ford Mustang 65' fastback z silnikiem V8 7.0 375km (czarny)
Stare dobre jest tylko wino, skrzypce i... Mustang
-Ford Mustang GT 2005' Coupe (czerwony)
Fajna bryczka nawet. Ma w sobie więcej stylu mustanga niż te najnowsze, widziałem takiego na żywca pare razy. Wersja GT z 300-konnym V8 4.6l.
-Ford Mustang GT 500 Eleanor 67'
Ford Mustang Shelby GT 500 z 67'. Specjalnie przerobiony na potrzeby filmu "60 sekund". Jedyny taki egzemplarz na ziemi. Zmienione zderzaki, progi, spojler, felgi, maska. Nagłośnienie wysokiej jakości. Pod maską V8 o pojemności 5.7 litra i mocy 405km. Czego chcieć więcej. Taka fura budzi respekt.
-Plymonth Road Runner I generacji (granatowy lub ciemno-zielony)
Jakiś taki old shool od tego auta bije.
-Ford Gran Torino 72' (zielony)
Gran Torino tylko w wersji z 72 roku. Ten rocznik ma słabsze silniki, bo w 72 w Ameryce jakiś kryzys paliwowy był podobno, ale to nadal V8 o potężnych pojemnościach i napewno za sprawą niewielkich modyfikacji da się szybko wykrzesać z tych silników ich prawdziwą moc.
-Pontiac Firebird 69' z silnikiem V8 5.7 (ciemno-zielony)
Samochód legenda.
Z japończyków:
-Mazda RX-7 Veilside (pomarańczowo-czarny)
RX siódemka przerobiona przez Veilside. Kto oglądał Tokyo Drifta, ten wie o co kaman.
-Nissan GTR 2008' (ciemno-srebrny)
Fajnie by było mieć GTRa. Mi najlepiej pasuje rocznik 2008'.
-Nissan GTR Nismo (biały)
Mooocno podrasowana wersja GTR-a. Podobno potrafi rozbujać się do setki w 2.5 sekundy.
-Toyota Supra (czarny)
Klasyk wśród japońców. Lubie to auto i tyle. Zaraz bym je przerobił po swojemu.
-Subaru Impreza WRX STi (niebieski a jakże)
Głównie ze względu na bardzo dobry , mocny turbodoładowany silnik, którego dźwięk jest kozacki.
-Mitsubishi Lancer Evolution VIII (biały)
Ósma generacja the best! Mam sentyment do Lancerów.
-Nissan Skyline R34 (niebieski)
Klasyk
Z europejczyków:
-Audi TT RS (niebieski albo biały)
pie*dolić tych co mówią że TT-tki są dla bab. A nawet jak już to na pewno nie w wersji RS. Kozak bryka. 2.5 litra, pięć cylindrów w układzie rzędowym, 340 koni, to jest ku*wa to!
-Audi R8 V8 420km (czerwony)
-Ferrari 360 Spider (czerwone)
Zazwyczaj nie gustuję w kabrioletach ale to autko zawsze najbardziej mi się podobało w wersji kabriolet.
-Ferrari F40 (czerwone)
-Ferrari Enzo (czerwone)
-Pagani Zonda F (srebrny)
No chyba nie trzeba tłumaczyć czemu..
-Pagani Zonda R (czarny)
Chyba najlepszy supersamochód świata, szkoda że nie dopuszczony do ruchu ulicznego, ale ch*j z tym, wystarczy nieco podnieść zawieszenie i sru. Policja i tak was nie dogoni, a już napewno nie polska
Waga niewiele ponad tonę, V12, 750 koni, 2.5s do setki. Marzenie.
Z tych bardziej realnych:
-VW Golf GTI piątej generacji (czarny, wersja czterodzwiowa)
Dość praktyczne auto, którym można też trochę poszaleć. Silnik 200km. Ople mogą się bujać.
-Lexus IS 300 z silnikiem V6 3.0 (srebrny)
Czterodzwiowy, pięciomiejscowy, 3-litrowa V6 o mocy 214 koni. Na co dzień więcej nie potrzeba.
Lexus IS III generacji (biały, wersja benzynowa bo hybryd nie lubie)
Dla mnie to auto prezentuje się zaje*iście.... i podobno zaje*iście się prowadzi.
-BMW E36 328i Sedan (czarny
)
No co?
190 koni i niepowtarzalny styl 36-tek.
-VW Jetta III generacji z silnikiem VR6 2.8l (174km) (granatowy)
Ciekawy wygląd, duża paka i silnik nie do zdarcia.
-BMW E30 318is sedan (czarny)
Znów klasyk
Teraz tylko wystarczy zostać szejkiem i wszystkie moje... samochody oczywiście.
Miarą Twojej wartości są Twoje zasady.
"jak przyjaźń to do śmierci i nigdy na odpie*dol"
O.S.T.R.
"co zrobić, by uczciwie zarobić, co zrobić, by nie wyj*bać szefowi, co zrobić, kiedy szefem jest kobieta, wyj*bać kobiecie to wielki nietakt"
Metrowy