Nowe postacie

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe postacie

Postprzez Menfis Stalker w 25 Cze 2013, 21:01

Pavel ,,Pasożyt" Semanov

Przedstawienie postaci

28 latek urodzony w Kijowie, który przybył do Zony po to, aby się wzbogacić, ale także po to, by zabić stalkera zwanego ,,Kretem". W 2000 roku, gdy Pasożyt i Kret razem mieli napaść na sklep, ten drugi wykołował Pavla, ogłuszając go i zostawiając go na los policji. Semanov przesiedział 10 lat w więzieniu, a potem dowiedział się, że Kret wyjechał do Zony. Pavel nie czekał długo. Kupił broń, ciepła skórzaną kurtkę, prowiant, oraz środki medyczne. Prześliznął się przez granicę i znalazł się w Zonie. Gdy spędził trzy lata w Zonie, podczas jednej z podróży do Agropromu, znalazł ciało Kreta. Jego zemsta niby się wypełniła, bo przecież Kret nie żyje, ale jednak nie został zabity z ręki Pasożyta.

Ranga - Weteran

Frakcja - Samotnik

Stosunki z frakcjami

Samotnicy - Przyjazna
Bandyci - Wrogowie
Wolność - Neutralna
Powinność - Neutralna
Najemnicy - Przyjazna
Monolit - Wrogowie
Naukowcy - Wrogowie
Wojskowi - Wrogowie
Zombie - Wrogowie


Wyposażenie

Broń: GP 37 i PMm
Kombinezon: Kombinezon Stalkera
Detektor: Weles


Miejsca Pobytu

- Kordon, Opuszczona fabryka CS, SoCH
- Agroprom, Budynek Kompleksu B (Dawny obóz Stalkerów) CS
- X18 SoCH
- Prypeć, Pokój w hotelu ZP
- Okolice Fabryki Jupiter, Podstacja ZP


Zadania

Cień Czarnobyla - Zleca zadanie polegające na znalezieniu jego starej dubeltówki, która wpadła do jednego z wagonów na moście oraz by znaleźć artefakt zwany Kulebiakiem.

Czyste Niebo - Tu odgrywa większą rolę, bo jest dowódcą oddziału samotników. Zadania to: Zaatakuj patrol żołnierzy, zniszcz grupkę ekologów, przynieś artefakt zwany Grawim, Znajdź chętnych, którzy mogliby dołączyć do drużyny samotników, Znajdź miejsce na bazę.

Zew Prypeci - Można go wziąć ze sobą do Prypeci, ale od razu po przybyciu opuszcza grupę i rusza do hotelu. Gracz go odnajduje gdy strzela do żołnierzy monolitu. Później wyrusza do Elektrownii. Zakończenie Zewu razem z nim:

,,Pasożyt po przybyciu do Elektrownii zobaczył Spełniacz Życzeń, ale nie wykorzystał go. Po wielkiej przygodzie wrócił do Kordonu, a potem do Kijowa uznająć, że widział już dużo i chce nareszcie wyspać się w porządnym ciepłym łóżku i zjeść porządne śniadanie."
Ostatnio edytowany przez Menfis Stalker, 26 Cze 2013, 17:55, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post Menfis Stalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell, blacho.
Awatar użytkownika
Menfis Stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Cze 2013, 18:24
Ostatnio był: 03 Paź 2013, 13:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: Nowe postacie

Postprzez StalkerCell w 25 Cze 2013, 21:29

Menfis Stalker napisał(a):kupiłem(...)detektor anomalii


To w realu można kupić detektor anomalii? To ja lece do Biedronki i wykupuje wszystkie sztuki :E .


Menfis Stalker napisał(a):Miejsce Występowania


Twoja wymyślona postać to człowiek, nie? A człowiek to nie rzecz, więc zamiast 'występowania' napisane powinno być 'pobytu'.

Takie dwa małe błędy, poza tym fajne.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowe postacie

Postprzez Tajemniczy w 10 Lip 2013, 17:29

Karol "Lolek" Myhalow
Wiek: 21 lat
Narodowość: półkrwi Białorusin półkrwi Polak (ojciec był Białorusinem matka Polką)
Opis
Karol Myhalow jest dosyć nowym stalkerem ale nie można go nazwać kotem- jak na początkującego stalkera miał mnóstwo przygód. Jest samotnikiem, najczęściej można go spotkać w Barze, rozmawia tam ze stalkerami w poszukiwaniu zadań to typowy człowiek który szuka przygód i pieniędzy. W wolnych chwilach oczyszcza ścieżkę z Wysypiska do Baru z psów i zbiera za to pieniądze od Woronina a ogony i skóry sprzedaje Barmanowi.
Ekwipunek:
-karabin myśliwski TOZ34 ulepszony na celność (do eksterminacji psów)
- PMm
- Obokan
- Kombinezon najemników.
(W przyszłości zamierzam także napisać opowiadanie o przygodach Myhalowa)
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowe postacie

Postprzez megashooter w 10 Lip 2013, 17:46

1.Griszka Tygrys - członek 4-ro (ewentualnie +gracz) osobowej frakcji Kotów. Specjalista od broni ciężkiej.

Ekwipunek: RPG-7, Bulldog 6, Fort15, ulepszony egzoszkielet ze zwiększoną ochroną przed odłamkami.

Ksywkę otrzymał gdy razem z kumplem Tolianem Lwem (nie mylić z Lwem Tołstojem) założyli frakcję. Piroman od urodzenia.

2. Tolian Lew - jak wyżej, z tym że jest to łowca i bliskodystansowiec tejże frakcji.

Ekwipunek -Kombinezon Lowcy (kombinezon stalkera z 90%odpornością na zadrapania), Eliminator, ten czarny ulepszony Chaser 13 ( z CoP) i maczeta.

Ksywkę otrzymał w tych samych okolicznościach co Griszka. Jest niesamowicie silny i ma duże poczucie humoru.

3. Józek Gepard - JW z tym że jest szturmowcem tejże frakcji.

Ekwipunek - Burza S14/Tunder 5.45, Karabinier z pociskami kulowymi lub strzałkowymi, Radiation Suit (Stalker Wiki - jest to kombinezom od egzoszkieletu bez niego ponieważ nazwa jest trochę błędna. Nosi go Brodacz i Kumpel Mitaja)

Ksywkę otrzymał z racji swojej niesamowitej umiejętności wpadania w "szał berserkera" i szarżowania na wrogów. Na co dzień filozof.

4. Oleg Puma -JW z tym że jest skrytobójcą lub snajperem tejże frakcji w zależności jakie opcje dialogowe wybierze gracz wstępując do frakcji.

Ekwipunek: Jeżeli jest skrytobójcą - Bezgłośna Kora i Przecinak z tłumikiem, +często korzysta z noża +kombinezon skrytobójcy (parametry kombinezonu stalkera z wyglądem brązowego płaszcza bandytów, daje bonus do kamuflażu)

Jeżeli jest snajperem to nosi 3 snajperki od Żwawego (Wintar na średni dystans, SVD Na duży i SVU na noc+podziemia) i bezgłośną Korę, Kombinezon Snajpera (jak skrytobójcy ale wygląda jak Ghillie Suit)

Ksywę dostał z gdy podkradł się do członków frakcji na odległość kręgu światła od ogniska, podsłuchał ich rozmowę i wyrósł (z ich punktu widzenia) spod ziemi. Po wizycie u Brodacza który ręczył za jego uczciwość został przyjęty. Na codzień twardy jak skała, zamknięty w sobie i opanowany.

Za ten post megashooter otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: Nowe postacie

Postprzez CzechovWolny w 13 Kwi 2014, 17:04

Żulus

Brat Zulusa, lubi dużo wypić. Siedzi w tunelu do którego nie można wejść inaczej, niż przez anomalię. Jedzenie dostarczają mu S.T.A.L.K.E.R.'zy nawet o tym nie wiedząc. Współpracuje z Powinnością.
Jego motto:
:

Image

Broń: Wintar MC. (wersja zmodyfikowana przez Wujka Jara w 2010 roku. Magazynek 30 nabojowy, brak serii automatycznej)
Ubranie: Każda część kombinezon najemnika z korpusem koloru danej frakcji.

Cień Czarnobyla
:

Zadania:
Przynieś 30 butelek wódki. - jak w tytule
Wyeliminuj zasadzkę - na grubym melanżu z Żulusem i Senką dochodzi do zasadzki w której uczestniczył Kapitan Morozow. Gdy wszyscy zostaną wyeliminowani Morozow się podda, lecz po chwili poderżnie gardło Żulusowi i ucieknie. Żulus wyląduje na stole operacyjnym i jako pierwszy musiał zostać "sklejany" przez dwóch doktorów - Wstrząsa oraz Mikrołozowa. Ostatecznie wszystko się dobrze skończy i dostaniemy następne zadanie
Zabij zdrajców - Udajemy się do magazynów wojskowych gdzie zobaczymy walkę Morozow kontra Łukasz który zlecił zabójstwo Żulusa. Morozow strzela w końcu w głowę Łukasza, lecz tak samo jego nowi kumple znaleźli mu miejsce na gałęzi. Wujek Jar jak pieprznie w korpus Morozowa to spadnie dziadziuś z dachu i trzeba będzie mu dać apteczkę. Po tym zadaniu Żulus dojdzie do Wolności a Powinność staje się dla Ciebie neutralna na zawsze

Czyste Niebo
:

Zadania:
Śmierć Czechovowi. - Spotykamy Żulusa gdy popija wódkę a Czechow daje mu niezły opiernicz za to że nie opłacił broni którą zamówił mu Aszot. Czechow wywala go po tym z frakcji a sam Żulus daje nam za zadanie zabicia Czechowa. Mamy tu dwa wyjścia. Albo zabijemy w nocy Czechowa nożem i nikt się o tym nie dowie, albo pieprzniemy mu w ryj z kałacha i cała Wolność stanie się dla ciebie wrogiem. Dodam, że w pierwszej opcji musisz działać gdy Czechow będzie odwrócony w stronę starej fabryki
Nowa Frakcja - Łatwe zadanie. Dołączamy Żulusa do ekipy Leszego, do ekipy Oresta lub do ekipy Jogi.

Zew Prypeci
:

Żulus siedzi w pralni samoobsługowej na piętrze i popija wóde
Zadania:
Bracia - Szukamy brata Żulusa. Jest nim oczywiście Zulus który przesiaduje koło Szpitala. Robimy to co w podstawce. Dostajemy PKM Zulusa, Wintar MC Żulusa oraz artefakt Oko.
Ewakuacja - w ewakuacji pomoże nam Żulus oraz Zulus. Musimy im pierw dać jakąś broń. Najlepiej będą się obchodzić z MP5 oraz z Toz'ami.

Za ten post CzechovWolny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive pan kozaq.
Awatar użytkownika
CzechovWolny
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Sie 2012, 08:05
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 23:28
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -6

Re: Nowe postacie

Postprzez StalkerDziedzic w 03 Maj 2014, 15:58

Kumpel
Gość który może wszystko załatwić za niską cenę. A jak zapytasz go jak wyglądało jego życie wcześniej to zacznie opowiadać historię bardzo podobną do życiorysu głównego bohatera cienia czarnobyla.
Bezimienny
Awatar użytkownika
StalkerDziedzic
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 02 Maj 2014, 20:08
Ostatnio był: 08 Maj 2014, 16:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Re: Nowe postacie

Postprzez Mraurgorn19 w 03 Maj 2014, 21:42

Sasha
Taki sobie gościu, który ma umierającego brata i na pieńku z bandytami. :idea:
"War, war never changes " Fallout
Image
Awatar użytkownika
Mraurgorn19
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 03 Maj 2014, 16:19
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 00:05
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: Nowe postacie

Postprzez BiegunJR w 11 Maj 2014, 16:21

Pseudonim:Biegun
Wiek:20 lat
Pochodzenie:Polska

Opis:
Biegun swój przydomek zawdzięcza pewnej akcji.Kiedy przybył do zony po kilku dniach zaatakowało go stado nibypsów Biegun tak szybko uciekał ze przebiedł od wioski kotów do Bazy Neutralnych Stalkerów w 1 minute !Ma bliznę na twarzy.Jest miły i spokojny

Misje:
Znajdz:Wódka"Kebs"-SHOC
Zabij:Pierdosnika-SHOC
Zabij:Stado nibypsów-CS

STALKER Czyste Niebo:
Kot którego widzimy kiedy przebiega przez cały Kordon w 1 minute w bazie Samotników możemy się spytac co się stało.Jest uzbrojony w :
Makarova
Obrzyna
Skórzana kurtka

STALKER Cień Czarnobyla:
Doświadzczony Stalker który przemierza Zonę razem z 4 kumplami(Kebsem,Lewusem,Łysym i Farciarzem)Posiada on cenne informacje za które chcę 1000 rubli
Wyposażenie:
Makarov
Wintar BC,AK ulepszony na celnosc ma lufe granatnik i tlumnik
Kombinezon SEVA w barwach Czerwonych
Awatar użytkownika
BiegunJR
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Maj 2014, 16:59
Ostatnio był: 27 Sie 2020, 14:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 5

Re: Nowe postacie

Postprzez stalkerPietrow w 28 Sie 2014, 14:21

Pielgrzym

Nikt nie wie jak się naprawdę nazywa i skąd pochodzi. Przybył do Zony prawdopodobnie w 2007 r.Jeden z pierwszych członków Wolności.

Cień Czarnobyla :
Spotykamy go w Czerwonym Lesie gdy walczy z oddziałem Monolitu. W zamian za pomoc pomoże ci dojść aż do Prypeci.
Czyste Niebo:
Znajdziemy go w bazie Czystego Nieba.Będzie uczestniczył w walce w Limańsku.
Zew Prypeci:
Przebywa na Janowie obok Wujka Jara.Może iść z nami do Prypeci.W zakończeniu: Po powrocie z Prypeci zatrzymał się na Janowie a potem zniknął.Widziano go później w całej Zonie.Zwykle pomagał zagrożonym stalkerom i członkom Wolności a czasami w pobliżu dawnych tajnych laboratoriów i dziwnych anomalii.
Awatar użytkownika
stalkerPietrow
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 25 Sty 2014, 18:48
Ostatnio był: 24 Sty 2015, 19:50
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: Nowe postacie

Postprzez brudne niebo w 04 Wrz 2014, 20:25

Wiem ze trochę się wylamie z tym postem, ale czy nie byłoby swietnie spotkać postaci z książek stalkerskich? Misza, Ślepy i reszta to bardzo ciekawe postacie.
I z pokorą przyznaję się do bycia uczniem gimnazjum...
brudne niebo
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 06 Lip 2013, 17:59
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 01:53
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 5

Re: Nowe postacie

Postprzez Imienny w 01 Paź 2014, 22:05

Igor Władimirowicz Stiepanienko

Założyciel i przywódca frakcji "Przeklęci Łowcy" -
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&p=305456#p305456
Pseudonim: "Nieśmiertelny"
Wiek: 30 lat
Pochodzenie: Półkrwi Polak półkrwi Rosjanin (matka Polka, ojciec Rosjanin)


Przedstawienie postaci
Znany na Dużej Ziemi myśliwy, który przybył do Zony w zimie 2009 roku, by zebrać pieniądze niezbędne na operację dla matki. Trudnił się głównie sprzedażą części ciał mutantów, współpracował także z naukowcami przy dokonywaniu pomiarów. Jego historia zaczęła podczas polowania na sforę nibypsów na terenie Wysypiska, kiedy to nagle zaskoczyła go emisja. Co ciekawe, udało mu się ją przetrwać - obudził się kilka dni później u profesora Sacharowa, przyniesiony tam przez stalkera zwanego Sieryjem (dowiedział się tego od Krugłowa). Profesor jednak nie chciał go szybko wypuścić - był on zaciekawiony, jak udało mu się przeżyć emisję bez osłony/użycia Anabiotyku. Wskutek badań udało się ustalić, że "Nieśmiertelny" zachorował na chorobę nazwaną roboczą "Chorobą Zony", potem przemianowaną na "Syndrom Stiepanienki". Sprawia ona, że człowiek w niewyjaśniony sposób "łączy się z Zoną", która wyostrza mu zmysły. Niestety nie ma róży bez kolców - taka osoba po opuszczeniu Zony zaczyna powoli umierać (informacja ta pochodzi od Sidorowicza u którego kurował się człowiek, który został znaleziony niedaleko wioski stalkerów w Kordonie tuż po emisji. Po zakończeniu kuracji stalker postanowił udać się z powrotem na Dużą Ziemię zamiast do naukowców, co było fatalną decyzją - tydzień później został znaleziony martwy w domu w Kijowie, a za przyczynę zgonu podano zawał serca). Igor postanowił zostać łowcą mutantów, który będzie ułatwiał życie stalkerom - zwłaszcza tym początkującym.

Znaczenie w fabule

"Czyste Niebo"
Krąży po Wysypisku i Kordonie, czasem można go spotkać na Bagnach. Nosi Kombinezon "Wschód Słońca" i jest uzbrojony w strzelbę myśliwską i pistolet Makarowa. Dodatkowo ma detektor "Niedźwiedź". Doświadczony stalker, który zabił już niejednego mutanta.

Zadania
"Zalążek frakcji"
"Nieśmiertelny" postanawia założyć frakcję "Przeklęci Łowcy", potrzebuje jednak dobrego wyposażenia, by zachęcić "Naznaczonych przez Zonę" do wstąpienia. Prosi Szramę o przyniesienie 10 strzelb Chaser 13.
Nagroda: Zostajesz członkiem frakcji (Szrama spełnia wymóg Igora co do członkostwa) + otrzymujesz artefakty: Bąbel i Złotą Rybkę.
Skrypt:
:

Kiedy idziemy polować na mutanty (zadanie od dowolnego stalkera z bazy w gospodarstwie), natykamy się na Igora, który podchodzi do nas i zaczyna się rozmowa:
(Szrama) Cześć, jestem Szrama i .....
(Nieśmiertelny) Nic nie mów stalkerze. Wyczuwam od ciebie aurę Zony, która dała ci dar i klątwę jednocześnie. W moim przypadku jest tak samo. Zwą mnie Nieśmiertelny, ponieważ przeżyłem emisję nie będąc w schronieniu - Zona ocaliła mi tego dnia życie, ale dała klątwę - jestem skazany na bycie tu aż do śmierci. Skoro spotykamy się my dwaj jako ludzie którzy różnią się znacznie od innych stalkerów, proponuje ci układ.
(Szrama) Rozumiem, o co chodzi?
(Nieśmiertelny) Chciałbym założyć frakcję, która składałaby się z takich ludzi jak my, ale nie jestem w stanie im nic dobrego zaoferować. Przynieś mi 10 strzelb Chaser 13, a zostaniesz Honorowym członkiem frakcji. Dodatkowo zaoferuje ci 2 dobre artefakty, jakie dostałem od naukowców.

Po przyniesieniu strzelb
(Szrama) Ja w sprawie twojej prośby - mam 10 strzelb Chaser 13 w stanie idealnym.
(Utracono przedmiot 10x Chaser 13)
(Nieśmiertelny) Świetnie. "Przeklęci Łowcy" rozpoczynają dzisiaj realizację swojej misji - zniszczenie plugastwa Zony. Od teraz jesteś Honorowym członkiem, dodatkowo masz Bąbla i Złotą Rybkę. Niech dobrze ci służą w twojej misji odkrycia prawdy o sobie samym.


"Mechanik"
Będąc już członkiem frakcji "Nieśmiertelny" zleca zadanie na znalezienie "Złotego" i przekonanie go (m. in. przy użyciu listu napisanego przez Igora), by wstąpił do frakcji. Po przeczytaniu listu "Złoty" przystaje do tej propozycji, ale profesor Tyczkow u którego przebywa stalker, przed jego wypuszczeniem domaga się wykonania pomiarów na terenie Spalonego Gospodarstwa.
Nagroda: 5 000 rubli

Skrypt:
:

(Nieśmiertelny) Skoro jesteś już członkiem frakcji, mam do ciebie prośbę. W bazie Czystego Nieba u niejakiego Tyczkowa przebywa stalker, który też ma taką klątwę jak ja. Zwie się "Złoty" i jest rusznikarzem-amatorem. Proszę, weź ten list mojego autorstwa i przekonaj go, by dołączył do nas.

U Tyczkowa
Podchodzisz do człowieka ubranego w stary kombinezon stalkera, który ma dziwną plamę na oku.
(Szrama) Witam, stalkerze. Zwą mnie Szrama, a ty pewnie jesteś "Złoty"
(Złoty) Tak, zgadza się. O co chodzi?
(Szrama) Niejaki Igor Stiepanienko napisał do ciebie list. Proszę:
(Utracono przedmiot 1x "List Przeklętego"):
(Złoty) (Po chwili)Szrama, ten człowiek mnie wzruszył swoją niezwykłą szczerością. Z przyjemnością dołączę do "Przeklętych Łowców", ale ten Tyczkow nie puści mnie ot tak. Zagadaj do niego.
(Szrama) Dobrze.

Rozmowa Szramy z Tyczkowem
(Tyczkow) Witaj Szrama, myślałem, że cię już nigdy nie zobaczę. O co chodzi?
(Szrama) Wypuściłbyś "Złotego", by mógł dołączyć do frakcji?
(Tyczkow) Dobra, ale pod jednym warunkiem - na terenie Spalonego Gospodarstwa oddział CN zauważył dziwne zjawisko. Zbadaj je dokładnie, a "Złoty" będzie mógł spokojnie stąd odejść.

Po badaniach - okazało się, że jest to zmutowany bąbel czasoprzestrzenny.
(Szrama) Badani wykonane, proszę oto rezultaty.
(Tyczkow) Dziękuje. Teraz możecie iść.

Rozmowa ze "Złotym"
(Szrama) Tyczkow cię puszcza, chodźmy do Igora.
(Złoty) Świetnie, ten jajogłowy zaczynał mnie już irytować.

Spotkanie z Igorem
(Szrama) Przedstawiam ci "Złotego", cały i zdrów. Dodatkowo jest chętny na dołączenie do frakcji.
(Nieśmiertelny) Dzięki Szrama. Proszę oto nagroda.


"Polowanie na bestie"
Zlecenie zabicia mutantów grasujących w Czerwonym Lesie.
Nagroda: 15 000 rubli oraz 100 nabojów śrutowych do strzelby.

Skrypt:
:

(Nieśmiertelny) Potrzebuję twojej pilnej pomocy.
(Szrama) O co chodzi?
(Nieśmiertelny) Tym razem trzeba wybić plugastwo, które zalęgło się w Czerownym Lesie. Trzeba to zrobić, zanim rozrośnie się do takich rozmiarów, że nawet Powinność z tą swoją misją i karabinami maszynowymi nie da rady. Zlecenie nie jest łatwe - według aktualnych informacji przebywa tam kilkanaście snorków, pijawki, 2 poltergeisty i Nibyolbrzym.
(Szrama) Zrozumiałem, przyjmuje zlecenie.
(Nieśmiertelny) Życzę ci szczęście, Przeklęci zawsze z tobą.

Po powrocie
(Szrama) Zadanie wykonane, mutanty nie żyją.
(Nieśmiertelny) Nie wierzę, że to zrobiłeś, sam poradziłeś sobie z tym plugastwem. Za tak ciężką robotę należy się sowita nagroda. Na ten moment nie ma już niestety zleceń, ale jeśli chcesz się zrelaksować czy pogadać o niczym, to wiesz gdzie mnie szukać.


Stosunek do innych frakcji:
Bandyci/Wojsko/Monolit/Uzombifikowani/Renegaci - Wrogi
Stalkerzy/Naukowcy/Czyste Niebo - Przyjazny
Wolność/Powinność/Najemnicy - Neutralny


"Cień Czarnobyla"
Przebywa w barze "100 Radów", przewodzi frakcji liczącej 30 osób. Nosi kombinezon Mistrz, jest uzbrojony w "Strzelbę Przeklętego" i pistolet Kora-919. Jeden z weteranów Zony.

Zadania
"Wspomnienie z przeszłości"
Prośba o znalezienie Sieryja i podziękowanie mu za uratowanie życia. Stalker zaskoczony podziękowaniami postanawia pójść do Baru i porozmawiać z Igorem.
Nagroda: 3 000 rubli oraz 20 nabojów śrutowych do strzelby

Skrypt:
:

Bar "100 Radów"
(Barman) - Witaj Naznaczony, jakiś gościu usłyszał o twoich wyczynach na terenie Agropromu i chciałby z tobą pogadać. Zwie się Igor i znajdziesz go na zapleczu.
(Naznaczony) Dzięki za informację.
Zaplecze
(Naznaczony)Witam cię, jestem Naznaczony i .....
(Nieśmiertelny)- Nic nie mów stalkerze, wyczuwam od ciebie aurę Zony. Zostawiła na tobie ślad, który będzie z tobą do końca życia. Zwą mnie "Nieśmiertelny", bo udało mi się przeżyć emisję bez użycia Anabiotyku na otwartej przestrzeni. Od tej pory jestem więźniem Zony, która mnie nie wypuści tak długo, jak klątwa będzie aktywna. Ale możesz mi pomóc. Otóż niedawno na terenie Wysypiska pojawił się stalker zwany Sieryjem - on myśli, że przyniósł mnie jako trupa do celów doświadczalnych. Daj mu ten list i spróbuj go przekonać, by tu przyszedł.
(Otrzymano przedmiot 1x List Opuszczonego)
(Naznaczony)Dobrze, zobaczę co da się zrobić.

"Wysypisko"
(Sieryj) - Siemasz Naznaczony. jak mija ci dzień?
(Naznaczony) Mam dla ciebie niespodziankę.
(Sieryj) - Od kogo wybawca stalkerów przynosi prezent?
(Naznaczony) Od człowieka, który myślałeś, że umarł już dawno temu, a przeżył.
(Utracono przedmiot 1x List Opuszczonego)
(Sieryj) - To on przeżył emisję. Szczerze myślałem, że niosę trupa dla Sacharowa, żeby miał na czym testować te swoje medykamenty. Gdzie go znajdę?
(Naznaczony) Zaplecze Baru "100 Radów"

Zaplecze
(Naznaczony) Igor, chciałem ci kogoś przedstawić - Sieryj we własnej osobie.
(Nieśmiertelny rzuca się na ramiona Szarego i zaczyna płakać)
(Nieśmiertelny) Dzięki wielkie Naznaczony za umożliwienie mi spotkania, weź drobne w podzięce i zostaw mnie chwilę samym z Sieryjem. Mamy wiele do pogadania.


"Polowanie"
Zabij grupę mutantów utrudniających życie stalkerom - byłyby to ślepe psy/nibypsy/pijawki lub dziki (informacja ta pochodzi od naczelnego łowcy frakcji "Snajpera").
Nagroda: 2 000 rubli za wykonanie jednego zlecenia - można powtarzać nieskończoną ilość razy (zadanie mogłoby się pojawiać maksymalnie 2 razy na dzień)

Skrypt:
:

(Naznaczony) Słyszałem, że masz dla mnie zlecenie.
(Nieśmiertelny) Owszem. Nasz zwiadowca wrócił z informacją o dużej grupie mutantów zagrażających stalkerom. Niestety wszyscy moi łowcy są poza bazą, więc muszę powierzyć to zadanie tobie. Udaj się tam (informację otrzymujemy na PDA) i zrób porządek z pomiotami Zony.
(Naznaczony) Okej, zrobię co w mojej mocy.
Po polowaniu
(Naznaczony) Ja w sprawie zlecenia.
(Nieśmiertelny) Dziękuję, oto nagroda.


Po wykonaniu 7 takich zadań pojawia się zlecenie specjalne:
"Polowanie na bestie"
Zniszczenie Chimer mających legowisko na terenie CEJ (w nim przebywają za dnia, w nocy wyruszają do Magazynów Wojskowych).
Nagroda: "Strzelba Przeklętego" oraz 100 nabojów śrutowych do strzelby

Skrypt:
:

(Nieśmiertelny) -Okazałeś się bardzo skutecznym łowcą, więc mam dla ciebie zadanie specjalne.
(Naznaczony) O co chodzi?
(Nieśmiertelny) Co nocy na terenie Magazynów Wojskowych giną Wolnościowcy. Początkowo myśleli, że są to wyszkoleni zabójcy Monolitu, ale prawda okazała się dużo gorsza. Zabójcami okazują się chimery, jedne z pierwszych, jakie uciekły z laboratoriów. Musimy zaradzić temu, bo morale wśród Wolności jest niskie, a jeśli upadnie Bariera, to ci fanatycy z Monolitu przyjdą i nawet Powinność ich nie powstrzyma. Nie wyruszaj na nie za dnia - mają legowisko na terenie CEJ, a tam lepiej nie iść w pojedynkę - obok bazę mają ci fanatycy, którzy z przyjemnością potraktowaliby cię jako żywy cel. Mógłbym wyprawić swoich łowców, ale do nich Wolność jest negatywnie nastawiona - obrazili się na nas za otworzenie ZOO na terenie Rostoku. Życzę powodzenia, młody stalkerze.
(Naznaczony) Zrobię, co w mojej mocy.
(Nieśmiertelny) Przeklęci zawsze z tobą.

Po udanych łowach
(Naznaczony) Chimery padły, nie było łatwo, ale w końcu się udało.
(Nieśmiertelny) Dzięki wielkie za przysługę nie tylko wobec mnie, ale i kotów z Kordonu czy doświadczonych stalkerów z Wysypiska. Masz, trzymaj tą strzelbę która jest efektem ciężkiej pracy mojego mechanika i niejakiego Kardana. Dzięki niej nawet najgroźniejsze pomioty Zony nie będą już straszne. I jeszcze naboje do strzelby, żebyś nie narzekał na ich brak. :) Jakbyś szukał zlecenia, to wiesz gdzie mnie szukać
(Naznaczony) Dziękuje i do zobaczenia.


Stosunek do innych frakcji:
Wolność/Bandyci/Wojsko/Renegaci/Monolit/Uzombifikowani - Wrogi
Najemnicy - Neutralny
Resztki Czystego Nieba(Świt)/Stalkerzy/Naukowcy/Powinność - Przyjazny

"Zew Prypeci"
Zleca zadania na eliminację mutantów z okolic stacji Janów za pośrednictwem Trapera, osobiście go nie spotkamy. (do frakcji możemy dołączyć za pośrednictwem posłańca "Nieśmiertelnego", "Snajpera").
Ostatnio edytowany przez Imienny 21 Gru 2014, 11:23, edytowano w sumie 19 razy
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: Nowe postacie

Postprzez Nieznajomy X w 03 Paź 2014, 23:22

Sieryj "Niewidzialny" Gronov

OPIS
Niewidzialny ma 22 lata, 182cm wzrostu i waży 80kg. Ma czarne oczy i ciemne włosy. Jest szczupły ale dość umięśniony ze względu na wysiłek fizyczny w Zonie. Niewidzialny jest w Zonie od roku, gdzie przybył rządny przygód i ze względu na chęć posiadania czegoś wyjątkowego i wybicia się ponad normę. Zarabia głównie na sprzedaży artefaktów i polowaniach na mutanty. Czasem bierze misje na zlikwidowanie zdrajcy, bandyty itp. Swoją ksywkę zawdzięcza temu, że jest niezwykle skuteczny w misjach snajperskich.

NARODOWOŚĆ: Ukrainiec

WYPOSARZENIE
Kombinezon: SEVA
Broń: Thunder S14, SVDm2 oraz SIP-t M200
Detektor: Weles

RANGA: Weteran

STOSUNKI Z INNYMI FRAKCJAMI
Inni samotnicy-Przyjaciele/Neutralni
Czyste Niebo-Przyjaciele
Wolność-Przyjaciele
Powinność-Przyjaciele/Neutralni
Handlarze-Neutralni
Najemnicy-Wrogowie/Neutralni
Zombi-Wrogowie
Wojsko-Wrogowie
Minolit-Wrogowie
Bandyci-Wrogowie
Renegaci-Wrogiwie

ZNACZENIE W FABULE

ShoC
*Zadania

ZABIJ KONTROLERA
Musimy zabić kontrolera grasującego w północnej części Wysypiska.
Nagroda: SGI 5k i 50 sztuk amunicji NATO

POMÓŻ NIEWIDZIALNEMU ZABIĆ MUTANTY
Musimy pomóc Niewidzialnemu zabić sześć pijawek w Dziczy(Rostoku).
Nagroda: 8000 RU

CS
*Zadania

ODDZIAŁ POWINNOŚCI
Musimy pomóc Niewidzialnemu zlikwidować oddział Powinności, złożony z pięciu wojowników w egzoszkieletach.
Nagroda: 5500 RU i Sniper Obokan

CoP
*Zadania

ZABIJ KONTROLERA
Musimy zabić kontrolera w jaskini koło Skadowska.
Nagroda: Bulldog 6 i 5 granatów F1

POMÓŻ NIEWIDZIALNEMU
Musimy pomóc Niewidzialnemu, który został ranny w walce z oddziałem najemników. Naszym zadaniem jest wybić resztki oddziału najemników i odprowadzić rannego Niewidzialnego do stacji Janów.
Nagroda: Świetlik

PRZYNIEŚ KOMBINEZON
Musimy przynieść Egzoszkielet Najemników Niewidzialnemu.
Nagroda: Kombinezon SEVA, należący wcześniej do Niewidzialnego.
Miarą Twojej wartości są Twoje zasady.

"jak przyjaźń to do śmierci i nigdy na odpie*dol"
O.S.T.R.

"co zrobić, by uczciwie zarobić, co zrobić, by nie wyj*bać szefowi, co zrobić, kiedy szefem jest kobieta, wyj*bać kobiecie to wielki nietakt"
Metrowy

Nieznajomy X
Wygnany z Zony

Posty: 310
Dołączenie: 15 Wrz 2014, 21:30
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 14:33
Miejscowość: Koszmary moich wrogów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości