Nowe anomalie

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe anomalie

Postprzez Kudkudak w 14 Lut 2013, 18:18

TAJFUN

Anomalia, która powstaje w wyniku mocnego napromieniowania zbiornika wodnego i wygenerowania się anomalii grawitacyjnej w pobliżu wody. Gdy anomalia obumiera i stopniowa zniża się ku ziemi tracąc swoją niezależną grawitację, wiruje z wodą. Gdzieś tak w połowie zamierania wirowanie jest na tyle silne, że formuje się nowy twór - Tajfun.

Tajfun wygląda jak zwykły wir w wodzie - często pływają opodal tej anomalii szczątki zwierząt i tego, co się tam dostanie. Wirowanie to tylko pozory - wchodząc w tą anomalie nigdy nie wiesz co się stanie. Wiadomo jednak, że jest to silny żywioł i nie warto z nim zadzierać. Najczęściej Tajfuny reagują tak, że starają się utopić ofiarę - wirowanie doprowadza do znacznego powiększenia okolic zbiornika. Nad stalkerem topionym w wodzie tworzy się kolejna warstwa wody, spadająca na ofiarę, i kolejna, kolejna, kolejna... Rzadkim zjawiskiem jest natomiast implozja anomalii. Dzieje się tak, gdy pierwszą anomalią była Karuzela. Podczas silnej aktywności Tajfunu, na przykład gdy ofiara chce się wydostać, anomalia zbiera całą swoją moc, wsysa istotę do środka, zalewają ją i eksploduje wyrzucając wszystko do koła. Coś takiego może zniszczyć ten twór. Zaobserwowano także, że Tajfun łatwo łączy się z innymi anomaliami. Gdy jest to Galareta, wyrzuca fontanny kwasu i zalewa ofiarę żrącą substancją pomieszaną z wodą podczas aktywności; gdy jest to natomiast Spalacz, często tworzą się wiry ogniste lub wyrzuty strumieni ognia i wielkich kłębów pary.

Oczywiście siła ta tworzy także artefakty. Tworzą one wodną otoczkę hamującą część amunicji. Oczywiście promieniują, znajdując się w wodzie. Są to:

Rozgwiazda - powstaje z obumarłych szczątków roślin i zwierząt, nawet ludzi. Wymieszane "składniki" formują się w przypominający rozgwiazdę artefakt. Mimo tego, że trudno jest zdobyć ten skarb w Tajfunie, nie wykazuje specjalnych cech, dlatego uznawany jest za śmieć.
Kuloodporność +3%
Promieniowanie +5
Koszt: 1000 rubli

Pukla - jest to dość rzadki artefakt, bo powstaje tylko gdy...znajdzie się w tej anomalii ogórek lub przypominający tym wyglądem warzywo. Komórki roślinne tego warzywa są tak przekształcane, że formuje się żyjący jakby swoim życiem mały organ. Jest to ogórek z małymi mackami. Mimo to, że żyje i się rusza, zaliczany jest do artefaktów, bo to jedyne co potrafi - nie rozmnaża się i nie ma mózgu, układu nerwowego, serca. Jest to spowodowane zapewne dziwnymi siłami emisji. Do tej pory nie wyjaśniono, dlaczego ogórek albo podobne.
Kuloodporność +4%
Promieniowanie +5
Koszt: 5000 rubli

Konik morski - najrzadszy artefakt tej anomalii. Powstaje tylko wtedy, gdy glon zmutuje się lub połączy z jakimś żywym organizmem lub pierwotnym życiem. Ważne, by miał on jakieś funkcje życiowe uzyskane po emisji. Powstaje tedy coś, co przypomina pławikonika - ma on potężną siłę hamującą; opór potrafi nawet zatrzymać ostrą amunicję. Niestety, zagrzebuje się w mule za sprawą potężnych wirowań w sercu anomalii, bo tam się tworzy ten artefakt.
Kuloodporność +5%
Promieniowanie +5
Koszt: 10000 rubli
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor, Voldi, Hssiss.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: Nowe anomalie

Postprzez Evil4444 w 14 Lut 2013, 19:17

Anomalia MĘKA
Gdy ktoś się do niej zbliża wywołuje ona ból i halucynacje w których widzimy różne potworności
Artefakt:
Cierpienie
efekty:
wywołuje ból
Umożliwia wejście w napromieniowane tereny bez szkody dla organizmu

Za ten post Evil4444 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Bambo, KOSHI.
Evil4444
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 07 Lis 2012, 17:38
Ostatnio był: 02 Lip 2013, 14:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: Nowe anomalie

Postprzez Adam w 14 Lut 2013, 19:28

Anomalia "Wspomnienia"

Występowanie: Prypeć, nieliczne twory wokół Elektrowni.

Opis: Wygląda jak zwykły portal, znany doświadczonym stalkerom z wnętrza Sarkofagu. Różni się wyłącznie kolorem podobnym do sepii.

Działanie: Przyciąga ofiary miłym dla ucha głosem młodej kobiety, zachęcającej do podejścia bliżej. Gdy stalker znajdzie się w odległości około dwóch metrów od anomalii, twór wciąga go do środka. Ofiara przenosi się do czasów przed katastrofą i jest świadkiem ostatnich względnie spokojnych chwili mieszkańców Prypeci. Widzi bawiące się dzieci, lecz nie może z nimi rozmawiać. Także nie może chwytać różnych przedmiotów, gdyż przenikają przez niego. Jednak odczuwa ból, gdy na przykład potknie się, lub uderzy w coś. Wizja trwa około trzydziestu godzin, najczęściej, gdy stalker odchodzi od zmysłów i łapie go niemożliwe do ugaszenia pragnienie i głód. Większość ofiar tej anomalii postanawia wspiąć się na najwyższy budynek i popełnić samobójstwo. Wtedy anomalia wyrzuca ich zwłoki. Lecz, gdy zdarzy się wytrwały stalker, "Wspomnienia" zaczynają dopadać jego własną osobę. Twór przejmuje kontrolę nad umysłem człowieka, zagląda do jego najskrytszych wspomnień, do ukrywanych żalów, wstydów, gniewu i strachu. Wtedy stalker zostaje wystawiony na próbę i staje przed nim jego największy życiowy postrach.

Możliwości na przeżycie: Jedynym sposobem, aby wyjść z anomalii jest przetrwać pierwszą fazę z miastem Prypeć. Gdy dochodzi do drugiej fazy, anomalia może podświadomie wyrzucić ofiarę całą i zdrową, ale stać się to może tylko wtedy, gdy człowiek ma silną wolę i mocną psychikę. We "Wspomnieniach" najczęściej giną słabe ogniwa. Jeżeli stalkerowi uda się wyjść z anomalii, nie przypomina tego samego człowieka. Jest podatny na każdy wpływ, na każdą, nawet najbardziej utopijną propagandę. Ponad 90% ludzi, którzy wyszli z tej anomalii, dołączyło do ugrupowania Monolit, 9% stało się członkami innych frakcji typu Wolność i Powinność i obecnie są najbardziej fanatycznymi członkami. Ten 1% poprzez dziwne transformacje dołączył do zombiaków lub powrócił w postaci snorka lub poltergeista.

Artefakty: Anomalia nie wytwarza żadnych artefaktów.

Sposób ominięcia: Najprościej jest wypatrywać z odpowiedniej odległości. Stalkerzy, którzy przeżyli piekło "Wspomnień" powiadają, że głos kobiety zaczyna do nas mówić 50 metrów odległości od anomalii. Stalkerom ze słabą psychiką radzimy zabrać ze sobą kolegów z mocnymi łbami.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Kudkudak.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Nowe anomalie

Postprzez StalkerCell w 25 Lut 2013, 20:50

Anomalie termiczne
Anomalie Grawitacyjne
Anomalie Elektryczne
Anomalie Chemiczne

Pajęczyna:
Dość nietypowa anomalia w Zonie. Cechuje ją to, że ' rozrasta ' się wokół pni, tworząc fascynujące kształty. Może także przybrać kształt pnączy, owijających żywe ciało i coraz mocniej rażąc. Nie jest silna, ale praktycznie niewidoczna, przez co zginęło w niej kilku nieuważnych Stalkerów. Obecność Pajęczyny można rozpoznać po czarnych smugach, lub nadpalonych pniach.
Wielkość: Nie można dokładnie określić wielkości tej anomalii, gdyż to zależy od rozstawienia pni.
Obrażenia: Do 5% przy dotknięciu nici, do 15% w jej wnętrzu.
Artefakty:
Kokon - Nazwa artefaktu odnosi się do jego kształtu. Jest bardzo dobrze znany Naukowcom i (co za tym idzie) bardzo tani. Ma także bardzo słabe właściwości, więc staje się praktycznie bezużyteczny.
+5 promieniowanie
Cena: 1000RU

Młot:
Anomalie grawitacyjne często podnoszą ofiarę i zgniatają/rozrywają w powietrzu. Natomiast Młot przewraca swoją ofiarę i miażdży na ziemi. Jest bardzo silną, a na dodatek bardzo trwałą anomalią. Wielu Stalkerów mianuje ją jako ' Królową Anomalii '. Tworzy rzadkie artefakty.
Wielkość: Wonosi 3 metry kwadratowe.
Obrażenia: Bardzo silne, około 85%.
Artefakty:
Nagniot: - Jest najżadszym artefaktem wytworzonym przez Młota. Wprawdzie emituje promieniowanie, ale daje parę kilogramów wzamian. Ceniony przez dużą część Stalkerów.
+2 promieniowanie
+4 kilogramy
Cena: 4500RU

Deptak - Artefakt, preferujący właściwości Meduzy. Ma nawet taką samą cenę. Jedyną jego własną cechą jest to, że eliminuje skutki zażytego alkocholu. Szczególnie ceniny przez frakcje Wolność.
-1 promieniowanie
-3 skutki alkocholu
Cena: 2000RU

Gałąź: - Najdroższy z tworów Młota. Promieniuje, lecz wzamian niweluje emisje psioniczne. Ceniony przez większość Stalkerów.
+1 promieniowanie
-3 psioniczne
Cena: 5000RU
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowe anomalie

Postprzez Jachu w 25 Lut 2013, 21:39

Wszystko pochodzi z mojej fabuły, którą wymyśliłem.

I. Burerowa chmura - anomalia charakteryzująca się polem elektromagnetycznym, które potrafi momentalnie zabić, rozbroić lub ciężko zranić stalkera. Jest niewidoczna, ale można ją rozpoznać po niewielkich błyskawicach na obrzeżach anomalii ( tzn. w miejscu, gdzie się znajduje, okrąg anomalii jest oznaczony lekkimi spięciami elektrycznymi). Najczęściej znaleźć ją można w opuszczonych budynkach, gdzie przebywają burery (stąd nazwa). Często wala się nieopodal niej sprzęt zabitych wcześniej stalkerów.
TYP : elektro
ZAGROŻENIE : Wysokie ( z burerami Bardzo wysokie)
INNE: Często żerują w niej burery, które jakimś cudem są na nią odporne.
ARTEFAKTY: Grawi

II. Jęk - anomalia charakteryzująca się bardzo wysokim działaniem fal psionicznych, które są bardzo niebezpieczne dla ludzkiego mózgu. Miejsce gdzie się znajduje charakteryzuje się niewielką mgłą tuż nad powierzchnią ziemi. Cięzka do wykrycia. Nazwa pochodzi od dźwięku, który wydobywają z siebie ofiary na chwilę przed śmiercią.
TYP: psycho
ZAGROŻENIE : ŚMIERTELNE
INNE: potrafi się przemieszczać
ARTEFAKTY: Esencja, Herteks

III. Krwiopuszczacz - anomalia zgniatająca. Podobna do karuzeli ( także rozrywa), jednak nie podnosi ofiary do góry, ale zabija na miejscu, poprzez rozerwanie całego ciała. Z ofiary zazwyczaj niewiele zostaje. Łatwo rozpoznawalna - widać wokół szczątki poprzednich ofiar. Można zauważyć krążące wokół niej snorki lub zombie (które też czasami zostajązniszczone, jeżeli podejdą zbyt blisko.).
TYP: fizyczna
ZAGROŻENIE: średnie
INNE: brak
ARTEFAKTY: brak ( a przynajmniej nie ma na to świadków)

IV. Fala - bardzo rzadko spotykana anomalia. Nie wyrządza ona szkód fizycznych, ani psychicznych, ale ma niezwykłą zdolność leczenia ran przebywającego w niej stalkera, czy innej istoty. Wygląda niczym spadająca mżawka, zaś poddana leczeniu istota czuje ciepło i mrowienia na ciele. Niestety, trwałość anomalii jest bardzo mała ( 2-3 dni), sama anomalia jest za to źródłem ogromnej dawki promieniowania.
TYP: lecznicza
ZAGROŻENIE: żadne
INNE: leczy rany przebywającego, mała trwałość
ARTEFAKTY: Kamienny Bandaż

ARTEFAKTY

I. ESENCJA - artefakt znajdowany w anomalii "Jęk". Wydaje się być skrystalizowanym efektem przemian w tej anomalii. Jeżeli przysuniesz jego do ucha możesz usłyszeć cichutki jęk wydobywający się z artefaktu. Promieniuje. Rzadki i cenny.
CECHY:
+5% promieniowanie
Częściowa ochrona przed atakami umysłowymi (+40%)
Cena: 5000 RU

II. HERTEKS - artefakt znajdowany w anomalii "Jęk". Powstaje bardzo rzadko i jest niemożliwy do odtworzenia w laboratoriach. Jest to jeszcze bardziej napromieniowana i skrystalizowana forma Esencji. Artefakt niebezpieczny, wydziela duże promieniowanie, ale zapewnia niemal całkowitą ochronę przed atakami umysłowymi. Przy przyłożeniu do ucha, wydaje dosyć głośny, niski jęk. Niezwykle drogi i cenny.
CECHY:
+20% promieniowanie
Niemal całkowita ochrona przed atakami umysłowymi (85%)
Cena: 10 000 RU

III. Kamienny Bandaż - artefakt znajdowany w anomalii "Fala". Przypomina zwykły, promieniujący kamień. Wydziela niewielkie, zielone światło. Po założeniu w kombinezonie, zwiększa witalność i wigor noszącego i tamuje krwotoki. Z racji krótkiego istnienia "Fali", jest niezwykle rzadki, a przez to - niezwykle drogi.
CECHY:
+10% promieniowanie
-450% krwawienie
+120% wytrzymałość
+200% zdrowie
Cena: 13 000 RU
«Врагов надо истреблять!»
Awatar użytkownika
Jachu
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 26 Lut 2012, 22:32
Ostatnio był: 03 Mar 2016, 00:43
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

Re: Nowe anomalie

Postprzez Kudkudak w 15 Kwi 2013, 15:18

Plaga

Nie jest to typowa anomalia. Jest prawie niewidoczna, czasem można przyuważyć zielonkawe lub czarnawe chmurki pełzające po ziemi. Jej zachowanie nie było znane przez długi czas, aż do momentu gdy coś pękło w Elektrowni - moc i energia rozlała się po Zonie mutując każde znane nam przypadki wynaturzenia. To samo stało się z anomalią "mgła".

Plaga to połączenie dziwnych chorób. Odkryto jej szkodliwe efekty dla zdrowia po pewnym czasie - czasem działa szybciej, czasem wolniej. Pierwsi stalkerzy którzy padli ofiarą umierali bardzo powoli - zaobserwowano dziwne zmiany zewnętrzne m.in. skóra powoli się rozkładała, występowały na ciele liczne bąble i czarne ropienie. Uznano to za "czarną śmierć" Zony. Za zgodą miejscowych stalkerów oddano trupy naukowcom w Jantarze do określenia dokładnej przyczyny zgonu. Podczas sekcji zwłok odkryto, że zmiany obejmują też wnętrze organizmu - organy były poskręcane, obsypane wrzodami lub były dziurawe. W krótkim czasie stalkerzy z okolic trupów zginęli na tą samą przypadłość - naukowcy na szczęście nosili kombinezony ochronne. Anomalia więc była pochodzenia biologicznego lub toksycznego oraz roznosiła dziwne choroby.

Po pewnym czasie stworzono prototyp szczepionki - do Jantaru przywożono zarażonych stalkerów. Szczepionka nie pomagała w każdym przypadku, dlatego badacze w rekompensacie oddawali część kosztów...resztę przeznaczano na badania. W końcu opisano działanie anomalii - toksyczne gazy pochodzące z mgły wędrowały do płuc i tam mieszały się z krwią w naczyniach włosowatych, wędrując po całym organizmie. Gazy mutowały czerwone krwinki, które wędrując w każdej żyle i tętnicy powoli zabijały organizm i doprowadzały do zniekształceń wewnętrznych i zewnętrznych. Zaleca się omijać z daleka anomalię lub nosić maskę gazową i nieprzepuszczalny kombinezon(na typ naukowców).

Według legend, jeśli wrzucisz do takiej anomalii artefakt pochodzenia grawitacyjnego, zamieni się ona w pierwotną "mgłę". Natomiast artefakt z anomalii kwasowej transmutuje w coś nieznanego, bo autor opowieści nie potrafił tego opisać. Według innej opowieści, jeśli będziemy podążać za Plagą, w pewnym momencie potkniemy się o jakiś przedmiot. Będzie to artefakt zdolny przywracać życie. Chętnych do sprawdzenia teorii, brak. Anomalia pojawia się zazwyczaj zaraz po emisji lub deszczów. Szczególnie niebezpieczna jest podczas mglistych dni, kiedy czasem trudno ją odróżnić od reszty. Niektórzy nie zobaczą ciemnego lub zielonkawego zabarwienia.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Nowe anomalie

Postprzez Iłja w 15 Kwi 2013, 16:19

Świetlik
Anomalia nieznanego pochodzenia, bardzo trudna do zbadania, ponieważ regularnie zmienia swoje położenie, kształt, a od czasu do czasu również efekty. Najbardziej popularna wersja opisuje poruszające się źrodło światła, regularnie zmieniające natężenie i kolor, zdolne nie tylko do "lewitowania" w jakimś kierunku, ale nawet na nagłą zmianę pozycji nawet o kilkadziesiąt metrów.

Jej działanie można podzielić na trzy kategorie.
a) Emisje psioniczne, oddziaływujące na pobliskie mutanty w sposób bardzo dziwny, wywołujące zwiększoną agresywność i silne uczucie strachu. Prowadzi to do wręcz samobójczych i niesamowicie zaciekłych ataków na ludzi, które jednak szybko się załamują, gdy mutant wpada w panikę i zaczyna uciekać... a po chwili sytuacja się zmienia i mutanty ponownie szaleńczo atakują.
b) Temperatura rosnąca geometrycznie wraz ze spadkiem odległości od Świetlika. Nie udało się zmierzyć temp. samej anomalii (wszystkie narzędzia topiły się, albo wręcz znikały w ułamku sekundy), ale matematyka wskazuje, że sama anomalia powinna mieć temperaturę na poziomie około 3 432 678 stopni Celsjusza. Wskazuje to, że Świetlik może być w istocie czymś podobnym do reaktorów termonuklearnych typu Tokamak, a sama anomalia jest tzw. gorącą plazmą, przy czym naukowcy nie są w stanie zrozumieć w jaki sposób mogłoby to egzystować w normalnym świecie... i nie mają pojęcia jak połączyć to z podpunktami a) i c)
c) Wzmożone procesy entropii w promieniu około dwudziestu metrów. W czasie badań tych anomalii obserwowano kawałki ruin rozpadające się w ciągu kilku minut, ludzkie ciała znikające w czasie kilkunastu sekund.

Anomalia ta jest wyjątkowo niebezpieczna, głównie ze względu na fakt swojego poruszania się i nagłych teleportacji - wystarczy, że przeteleportuje się tuż obok obserwującego go stalkera, lub badającego ją naukowca, a ci natychmiast umierają.
Na szczęście jest bardzo rzadka i wydaję się nie być anomalią stabilną -> częstotliwość ich występowania jest odwrotnie proporcjonalna do czasu, jaki minął od ostatniej emisji, co wydaje się wskazywać, że Świetliki tworzą się właśnie wtedy, ale nie są zbyt trwałe i wkrótce się rozsypują.
W pobliżu miejsc występowania Świetlików odkrywano dwa rodzaje artefaktów.

a) Iskra - Jest to małe (rozmiar od centymetra sześciennego do sześciu centrymetrów sześciennych) źródło światła, pozbawione hiperwysokiej temperatury anomalii. Co dziwne, tak jak Światło, zdaje się być posiadającym materię światłem, które da się dotknąć - co wprawia naukowców w zakłopotanie, bo z punktu widzenia fizyki jest absurdem. Jego wpływ wydaje się polegać na manipulowaniu entropią. Wystarcza jedna Iskra w plecaku, a każde jedzenie jakie tam schowamy będzie świeże mniej więcej sześciokrotnie dłużej. W jakiś sposób wzmacnia również organizm, zarazem spowalniając regenerację (i, chociaż minęło zbyt mało czasu od odkrycia pierwszych Iskr by to stwierdzić z pewnością, w minimalnym stopniu spowalnia starzenie się noszącego, chociaż efekty działania wydają się być odwrotnie proporcjonalne do rozmiaru obiektu na jaki wpływa, zatem człowiek starzeje się wolniej w o wiele mniejszym stopniu niż kiełbasa).
Jedzenie się nie starzeje
Wytrzymałość +50
Regeneracja -20%

b) Światło Kula materialnego światła grubości pięści dorosłego człowieka. Występuje wręcz nieprawdopodobnie rzadko i osiąga gigantyczne ceny - żaden z siedmiu dotychczas odkrytych egzemplarzy nie został sprzedany za kwotę mniejszą od pięciu milionów rubli. W pewnym sensie to poprostu o wiele silniejsza Iskra, bowiem nie tyle spowalnia, co praktycznie zatrzymuje entropię. W efekcie noszący nie starzeję się, jego broń nie rdzewieje, a jego jedzenie się nie psuje. Wadą jest wręcz zastraszająco silne promieniowanie generowane przez Światło. Z tego też powodu sprzedaje się je głównie bogaczom (jak brzmi popularny w Zonie dowcip: sprzedaje się je graczom giełdowym, którzy uważają że idealnym uzupełnieniem taktyki "kupuj i czekaj" jest nieśmiertelność) w komplecie z kilkoma artefaktami zdolnymi neutralizować takie dawki promieniowania.
Jedzenie się nie starzeje, noszący się nie starzeje
Wytrzymałość +150
Regeneracja -20%
Promieniowanie+45
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: Nowe anomalie

Postprzez Jaroć w 20 Kwi 2013, 08:25

Anomalny Deszcz-Normalny deszcz tylko że kwaśny,radioaktywny i chemiczny przeżerający kombinezony,skórę,a nawet skórę mutantów.Ten deszcz też występuje w odmianie Anomalnej Burzy której pioruny uderzają we wszystko co się rusza lub też w obiekty które są wysoko podczas tej burzy należy się schować przed jej rozpoczęciem,bo jest tak agresywna że spali poruczającego się ślimaka!

Artefakty:Czasem z tego deszczu lub burzy wypadnie jakiś artefakt na ziemie.Głównie są to artefakty chemiczne,elektryczne,ale są też dwa specjalne które wypadają naprawdę rzadko.Te specjalne artefakty to:

Kwaśna kropla-Jest to artefakt kropla o niezbyt przyjemnych właściwościach.Śmierdzi i powinno się go przechowywać w metalowej skrzynce albo pojemniku bo przeżera prawie wszystko dotkniecie go palcem grozi dosłownym 'przeżarciem' go do kości albo nawet z kością jeśli długo go dotykamy.

Obrażenia+500
Poparzenia chemiczne+200
Ochrona przed prądem-50
Radioaktywność+40
Wartość=3000

Oko Burzy-Jest to artefakt z Kwaśnej Burzy jest on strasznie wilgotny wygląda jak kulka wody która się nie rozlewa,a w dodatku jest pod napięciem prądu i lekko śmierdzi chemią,a czujniki lekko skaczą jeśli chodzi radioaktywność.Można go drogo sprzedać

Poparzenia chemiczne+10
Ochrona przed prądem-230
Radioaktywność+1
Wartość=18000
Sorry za błędy ortograficzne
Awatar użytkownika
Jaroć
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 30 Gru 2012, 12:34
Ostatnio był: 17 Kwi 2017, 23:28
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: -2

Re: Nowe anomalie

Postprzez Alchemik w 20 Kwi 2013, 23:42

Lodówka
Anomalia lodowa, występująca samodzielnie, bądź w parze z trampoliną. Jest to zamrożony obszar ziemi(rzadziej wody), który pokrywa delikatny szron. Im anomalia jest większa, tym niższa w niej temperatura, która waha się od -20'C, do nawet -55'C. Anomalia jest stabilna zwykle w zamkniętych pomieszczeniach, choć, jeśli jest większa, może pokryć obszar pod otwartym niebem. Tworzy artefakty Sopel, Tytan, Krab.
Sopel
Mały, różowy szpikulec, chroniący przed odmrożeniami. Dosyć częsty. Stalkerzy używają go razem z kulą ognia, by się ogrzać. Mając Sopel przy sobie, odczuwa się szczypanie, przy nagłych ruchach, dlatego stalkerzy szybciej męczą się nosząc artefakt.
Tytan
W przeciwieństwie do Sopla nie chroni przed mrozem, lecz powoduje, że stalkerzy mogą unieść więcej towaru w plecaku, a także wzmacnia wytrzymałość. Nie ma skutków ubocznych, oprócz faktu, że sam waży około 4-6 kg. Wygląda, jak żółtawa skorupa żółwia wysadzana diamentowymi oczkami i otoczona rdzawą poświatą.
Krab
Wygląda jak skamieniały, biały szczypiec kraba. Leczy świetnie rany, ale powoduje większą podatność na psioniczne obrażenia, a do tego niektórzy stalkerzy twierdzą, że energia Kraba neguje działanie innych artefaktów, gdy te są na pasie.
______________________
Labirynt
Trudno uznać, że to nie jest anomalia, jednak naukowych spierają się, czy jest ona psioniczna, czy przestrzenna, lub czy w ogóle istnieje.
Jest to sieć tuneli, łącząca Bagna, Agroprom i Jantar. Cechą charakterystyczną anomalii jest to, że wychodzą z niej tylko szaleńcy, lub zombie. Stalker, który wejdzie do tunelu, zaczyna iść, przez coraz to dziwniejsze kondygnacje budowli, aż wreszcie uświadamia sobie, że łazi w kółko. Doświadczeni stalkerzy raczej się tam nie zapuszczają, chociaż pewien bandyta wziął ze sobą kilometrową żyłkę i zbadał część tuneli (lub myślał, że zbadał, jeśli to anomalia psioniczna, tylko wywołująca wizję nieskończonego tunelu).
Nie jest wiadomym, czy ta anomalia tworzy artefakty, chociaż niektórzy twierdzą, że widzieli przy wejściu do tuneli błyszczący przedmiot, w kształcie sztyletu, który oddalał się w głąb tunelu, wraz w podchodzeniem do anomalii.
___________________________________
Tyfon
Z pozoru zwykła dziura w ziemi, głęboka na 10-15 metrów. Różni się tylko tym, że w jej wnętrzu widać kilka gigantycznych zębów. Anomalia jest półinteligentnym roślino-skalno-zwierzęcym bytem i odżywia się tym co do niej wpadnie. W dodatku potrafi się maskować, wytwarzając na brzegach przepastnej dziury błonę, która przypomina leśną ściółkę. Błona pęka pod ciężarem mutanta/stalkera, który na niej stanie, a ten jest szybko trawiony przez kwasy, na dnie anomalii. Nie tworzy artefaktów, jednak czasem wypluwa z siebie dziwne, napromieniowane kawałki kości, które naukowcy zwą ''wypluwką''. Stalkerzy czasem ryzykują życiem i zjeżdżają na linie do anomalii, by odpiłować/odłupać jeden z jej zębów, by sprzedać je kolekcjonerom.
Należy dodać, że anomalia jest widywana tylko w Czerwonym Lesie i Zatonie, więc nie zagraża większości kotów.
Alchemik
Weteran

Posty: 656
Dołączenie: 17 Lut 2010, 12:59
Ostatnio był: 09 Sie 2017, 22:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 207

Re: Nowe anomalie

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 19:43

"Skraplacz"
Anomalia prawdopodobnie radioaktywnego pochodzenia o agresywnej naturze. Trudno zaliczyć ją do anomalii kwasowej mimo że działa podobnie. Skraplacz w początkowej fazie jest trudny do wykrycia gołym okiem. Rozpoznać go można tylko po cichym buczeniu oraz po wysokim odczycie promieniowania w jej obszarze. Anomalia w późniejszym stadium przekształca się w czerwonawe bagno i rośnie wraz z ilością pochłoniętych istot. Nazwa wzięła się stąd że każda żywa istota jest natychmiast rozpuszczana w płynną maź. Na krótko przed emisją tworzy nad swoją powierzchnią klucze złożone z przelewających się strumieni wystających z lustra mazi. Anomalia spotykana blisko centrum Zony głównie w Czerwonym Lesie. Nie zaobserwowano nowych skupisk lecz kilka zdaje się być już nieaktywnych. W nieaktywnym polu pośród wyschniętej roślinności na dnie bagna pojawiają się wysoko radioaktywne artefakty wytwarzające żółtawe światło i ciepło. Z powodu na wysokie promieniowanie i brak innych zalet nikt nie chce nimi handlować. Dla stalkerów są przestrogą i pewnego rodzaju zniczami które symbolizują straszliwą śmierć stalkerów...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Nowe anomalie

Postprzez ThermalsPL w 04 Sie 2013, 16:59

Pewnego razu,gdy szedłęm z Dziadygą po bagnach zauważyliśmy coś w zaroślach.Wyglądało to na anomalie "Cyrk" z Zatonu.Ale nie było w ziemi pęknieć,kule były niebieskie i nie zauważyliśmy w niej tego półwidzalnego gnoja.Dziadyga rzucił w to coś badylem leżacym obok niego.Wnet kule wyleciały w powietrze,a sekunde póżniej milion niebieskich iskier spadło na kija.Została po nim tylko czarna plama.Wiecej z Dziadygą już nie obejrzeliśmy bo usłyszeliśmy jakieś ryki za nami i spieprzyliśmy z tamtąd!

Informację tę znalazłem w PDA,w ciele które zjadała bagienna pijawka.

Anomalia:HUK

Dziwna anomalia,z dwoma niebieskimi kometami krążącymi wokół płaskiego terenu.Po tym jak obiekt znajdzie się w obszarze anomalii,kule wylatują w powietrze i spuszczają na obiekt miliony elektrycznych iskier które palą przedmiot.
Nie wiemy jak powstaję,jak długo się unosi i czy da się do niej wejść nie zostając spopielonym.Nie wiemy też jakie artefakty wytwarza,właśnie wysyłamy skład na współrzędne przyniesiona przez Koguta.
"Stary,dobrze że tu jesteś!Wpadłem jak śliwka w gówno!"-Strzelec Czystego Nieba
Awatar użytkownika
ThermalsPL
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 30 Cze 2012, 13:17
Ostatnio był: 01 Sie 2019, 16:30
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 6

Re: Nowe anomalie

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 21:29

Anomalia "Kowadło"

Anomalia Kowadło pochodzi z rodziny anomalii grawitacyjnych. Wpływ na jej powstawanie mają trzy czynniki:
*wyschnięte bajoro lub zagłębienie w ziemi,
*ciepłe i zimne prądy powietrzne wiejące nad zagłębieniem,
*wysokie ciśnienie powietrza,

1.Proces generowania się anomalii.
Anomalia ta często uaktywnia się w porach, gdy często pada deszcz i po nim świeci mocne słońce. Proces ten tworzy pierwsze stadium - prądy halucynogenne. Prądy te zwabiają pierwsze ofiary, które zostają w obrębie tych prądów. Dlaczego do nich tak idą? Dlatego, że pod wpływem ciśnienia i mocnych promieni słonecznych wytwarza się niesamowita woń, t.zw. woń śmierci. Przypominać może różne zapachy, w zależności od rejonu nad którym prądy halucynogenne się wytworzyły. Od kilku do kilkunastu dni następuje proces, zwany metamorfozy anormalnej, czyli zwyczajne przeistoczenie się prądów w słabą anomalię grawitacyjną. Sama anomalia ma zbyt mało siły, by zabić - jej zadanie to niedopuszczenie do ucieczki ofiary. Ofiara umiera przez zagłodzenie. Trzecim etapem rozwoju Kowadła jest "złuszczenie ziemi", polegające na dosłownym "urośnięciu" skarp wokół ciała ofiary. Przyrost skarpy na wysokość około trzech metrów trwa od tygodnia do dwóch miesięcy. Budowa zależy od wilgotności gleby - im wilgotniejsza, tym bardziej nadaje się na materiał budulcowy. Ostatniemu etapowi, zwanym [b"]bolionem"[/b] przypisuje się "zamknięcie" obszaru skarp - tworzy kulę, z której nie ma ucieczki. Przynajmniej skutecznej.

2.Żywot anomalii.
Anomalia "Kowadło" może "żyć" przez około trzech miesięcy. W czasie bytu może tworzyć zarodki. Mówi się wtedy, że anomalia jest płodna. Wokół koli powstają mniejsze kulki, podobne do anomalii z procesu metamorfozy anormalnej. Kowadło może zrodzić do dziesięciu słabych anomalii grawitacyjnych.

Przez całą żywotność, Kowadło poddaje się licznym procesom, między innymi chemicznym. Mogą powstać wtedy zupełnie inne anomalie, znane Naukowcom, jednakże zdarzają się okazy, których nie zna nauka. Były przypadki, że anomalia przenosiła stalkera lub mutanta z pod centrum Zony na jej obrzeża. We większości przypadków były to trupy lub szczątki.

3.Reakcje obronne Kowadła.
Jak większość anomalii i Kowadło posiada własne reakcje obronne. W zależności jaki procesom się podda, może posiadać odmienne cechy:
*proces chemiczny - po przeistoczeniu się do poziomu anomalii grawitacyjno-chemicznej wyróżnia się dwie reakcje obronne:
1."Język kwasu". Anomalia wypluwa w jeden punkt około trzydziestu litrów kwasu azotowego(V), który przeżera ciało żywe. "Zbiornik" z kwasem napełnia się przez około tydzień (kwas tworzy się za sprawą trawionych ciał, szczątków, czy nawet samej ziemi).
2."Kule". Anomalia wyrzuca jak wulkan kilkadziesiąt kul kwasu azotowego(V).

*proces termiczny - po przeistoczeniu się do poziomu anomalii grawitacyjno-termicznej, wyróżnia się jedną reakcję obronną:
1."Sauna". W polu dziesięciu metrów kwadratowych od anomalii tworzy się obszar o wysokiej temperaturze. Co kilkanaście sekund temperatura podnosi się o pięćdziesiąt stopni Celsjusza. W tym czasie i terenie praktycznie nikt nie uszedłby z życiem.

*anomalia bez procesu - anomalia Kowadło jako anomalia bez przeistoczenia się posiada reakcje obronne typowe dla anomalii grawitacyjnych.

4.Artefakty "Kowadła".
Ścierwo - z wyglądu bardzo brzydki artefakt, dlatego ma właśnie taką nazwę. Posiada cechę większości artefaktów - promieniowanie. Ma także cechy, które w znacznym stopniu minimalizują cechę minusową. Cenny i lekki, uważany przez wolnych stalkerów. Często badane są jego właściwości, ponieważ często w fazie ewolucji nabywa nowe "umiejętności"...
Cena: 2500 rubli
+4 promieniowanie,
+1 ochrona psioniczna,
+2 krzepnięcie krwi,


Kulsza - niezwykle powyginany artefakt. Przywodzi na myśl pogiętą puszkę. Jego powierzchnia może pociąć skórę, wpuszczając do krwi promieniotwórcze cząsteczki. Często znajduje się ciała stalkerów, przy których leży "Kulsza". Zadziwiającą właściwością "Kulszy" jest poprawa orientacji właściciela - stalker może bez szwanku przejść średnio rozległe pole anomalii.
Cena: 3000 rubli
+1 promieniowanie
+2 rozległy krwotok,

+4 waga maksymalna,
+3 orientacja w terenie,


Kamień - ciężki twór, jako jedyny z "darów" Kowadła wyciąga promieniowanie. Niestety, zasięg na jakim działa jest niewielki - właściciel musi trzymać go blisko ciała, na koło centymetra odległości. Naukowcy prowadząc badania udowodnili, że im bliżej ciała artefakt trzymany, tym większe szkody w postaci oparzeń termicznych może wyrządzić.
Cena: 3000 rubli
+3 oparzenia termiczne,
-3 promieniowanie,

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal, Tormentor.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości