Nowe lokacje

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe lokacje

Postprzez DobryStalker w 02 Cze 2013, 17:18

Zagajnik

Przed katastrofą była to mała przestrzeń z polami, laskiem przy drodze oraz malutką osadą (4-5 domów z zabudowaniami) nad którą górowała wieża ciśnień. Po wybuchu wojsko przyjechało po mieszkańców by ich wywieźć z zamkniętej strefy. Jeden samotny gospodarz-Walerij Dragovich, widząc zbliżające się wojsko, powiedział sąsiadowi by odpowiedział wojskowym że właściciel wyjechał do Kijowa w sprawach służbowych po czym chwycił trochę jedzenia i schował się w pustej budzie psa. Siedział tam dwa dni,po paru tygodniach od wysiedlenia zaczął stopniowo szperać po opuszczonych domach. Znalazł dość dużo jedzenia,ubrań i rower "Ukraina". Była tam doczepiona karteczka (rower był sąsiada) w której było "Walerij, nie wiem czemu zostałeś. Jak możesz,opiekuj się moimi gołębiami. Uważaj na siebie i nie zabij się stary draniu. "Ojciec jego walczył w "Wielkiej Wojnie Ojczyźnianej" to też miał schowaną na pamiątkę starą ale niezawodną pepeszę i parę magazynków. Walerij przebudował wieżę ciśnień tak że stała się ona pokoikiem w której był dostęp do bieżącej wody, miejsce do spania wraz z radiem które po przerobieniu nadajniaka (Walerij to złota rączka) mogło odbierać Radio Moskwa i wojskowe przekazy. Na dachu był mały gołębnik dla 10 ptaków. Wraz z upływem lat wioseczka zaczęła się sypać, lasek rozrastać a drogi zarastać. Walerij codziennie o godz. 13:20 (potwory krótko po południu są trochę przymulone) patrolował okolicę na rowerze i strzelał do samotnych snorków (pepesza szybko je kładła nawet z odległości 20 m). Podczas jednej z przejażdżek zauważył stado ślepych psów biegające i skaczące dookoła starej jabłoni, szybko sobie z nimi poradził czym też uratował zycie małemu kotkowi którego później nazwał "Guzik" (nazwa wzięła się stąd że młody zwierzak miał na brzuchu plamkę w kształcie koła z dwiema białymi kropkami w środku). Pewnego razu uciekając przed emisją porzucił rower który złapał gumę niedaleko słupa i pieszo pobiegł do wieży. Gdy wrócił zobaczył że na jego rowerze hasa sobie elektro (nazwał go "Tańczącą iskierką"). Często przychodzi do Skadowska (godzina drogi) by pogadać z Brodaczem. Wielu stalkerów lubi o zmierzchu u niego przenocować lub też odwiedzić. Daje im często wskazówki lub naprawia uszkodzoną broń. Od 2010 r. mieszka ze stalkerem o ksywce Wróbel. Walerij chodzi z nim na polowania do zagajnika lub posyła po prowiant do Janowa (Wróbel i Garri to koledzy ze szkoły, więc ma układy).

Obszary

-zagajnik
-wioska
-wieża Walerija

Mutanty

-snorki
-ślepe psy
-"Krecha", stary siwy orzeł z mocnym dziobem i szponami. Siedzi na szczytach sosen i czeka na stalkera zagapionego w detektor, szybko nurkuje w dół i chwyta ofiarę za głowę łamiąc jej kręgosłup.
-Bardzo rzadko pijawka/i, pojawiają się głównie przy drodze niedaleko zagajnika.

Anomalie

-"Tańcząca iskierka", elektro plączący się wokoło rowerku, ma kolegę który skacze z roweru na linie telefoniczną i spowrotem.
-Spalony puch, głównie na słupach telefonicznych, znajduje się też w jednym z domów.
-"Trujący płot", anomalia znajdująca się na jednym z nielicznych pozostałych kawałkach płotu, niedaleko wieży. Jeśli się blisko podejdzie (nawet w masce przeciwgazowej) zaczyna się kasłać, przebywanie zbyt blisko może nas doprowadzić do śmierci.
Ostatnio edytowany przez DobryStalker 23 Cze 2013, 15:22, edytowano w sumie 2 razy

Za ten post DobryStalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Merhius, Gwizdek, Tajemniczy.
DobryStalker
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 02 Cze 2013, 13:36
Ostatnio był: 11 Sie 2014, 18:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Nowe lokacje

Postprzez Strelok_90 w 10 Cze 2013, 17:10

Magazyny Elektrowni
Image
:

Image

Jest to bardzo duża lokacja, pełna rozmaitych magazynów, ważniejszych obiektów, wyznawców monolitu oraz mutantów. Najcharakterystyczniejszymi obiektami są nieukończone jednostki energobloków 5 i 6, w których to frakcja "Monolit" prawdopodobnie urządziła sobie skład wyposażenia, oraz zniszczona przez wielką anomalię grawitacyjną wieża chłodnicza. W opuszczonych magazynach międzymi tymi obiektami zalęgły się niebezpieczne mutanty, głównie pijawki i snorki.

Obiekty:
Energobloki - Brunatne wielkie budynki, oblężone przez żurawie. Z każdej strony chronione przez żołnierzy monolitu. Zawierają podziemia będące wielkim składem broni, amunicji i kombinezonów.

Wieża chłodnicza - W jej środku zagnieździła się ogromna anomalia grawitacyjna, która zniszczyła jej górny fragment, dzięki czemu wokół niej unoszą się latające duże kawałki betonu.

Stare Magazyny - Upiorne budynki, z których dobiegają dziwne dźwięki. Są prawdopodobnie siedliskiem mutantów. Można w nich znaleźć stare, nic niewarte przedmioty i anomalie, jak "Galareta" czy "Elektra".

Molo - Całkiem długie molo, które nie jest raczej niczym wyjątkowym. Ma powyrywane deski i rdzawe barierki. Stoi przy nim naelektryzowany kuter rybacki, do którego z oczywistych względów nikt nie ośmielił się podejść.

Kanał - Pływają w nim wraki samochodów, cieżarówek i inne śmieci. Jest silnie skażony, toteż nie można w nim pływać, ani z niego pić.

Budynek administracyjny - Nie wiadomo na razie do jakiej instytucji należał. Opuszczony, ale jeśli wierzyć plotkom krążą w nim poltergeisty.

Betonowe pole - Nie wiadomo czym było, ale obecnie jest skażonym obszarem pełnym anomalii i artefaktów. Stoją na nim pojazdy pancerne i ciężarówki.

Lasek - Niewielki, zalesiony obszar, w którym żyją mniej groźne mutanty jak ślepe psy i mięsacze. Stoi w nim parę drewnianych chatek, a także anomalie grawitacyjne.

Parking - Jak sama nazwa wskazuje, jest parkingiem podobnym trochę do cmentarzyska pojazdów na wysypisku. Założyło tam małą bazę wojsko i regularnie ściera się z monolitem.

Spotykane mutanty:
-Pijawki
-Ślepe psy
-Nibypsy
-Mięsacze
-Snorki
-Zombi
-Kontroler
-Nibyolbrzym

Uwagi:
Możliwość wystąpienia silnych emisji psionicznych na niektórych obszarach. Na wyprawę do magazynów elektrowni warto zdobyć silniejszy kombinezon, broń i dobrze się przygotować.

Za ten post Strelok_90 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Tajemniczy, kajzerPL, Szczur, Gorik, Tormentor.

Strelok_90
Wygnany z Zony

Posty: 55
Dołączenie: 08 Sie 2012, 19:03
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 22:45
Ulubiona broń: --
Kozaki: 17

Re: Nowe lokacje

Postprzez krzychu5555 w 21 Sie 2013, 11:28

Ja nie wymyśliłem żadnej lokacji, ale gdyby połączyć lokacje ze wszystkich STALKER'ów...

Uwagi moderatora:

No fajnie, ale do tematu to nic nie wnosi.

Za ten post krzychu5555 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Wunderwaffe, Gandohar, +-Cyborg-+, Alchemik.
krzychu5555
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 21 Sie 2013, 10:54
Ostatnio był: 12 Wrz 2013, 16:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: -9

Re: Nowe lokacje

Postprzez ThermalsPL w 22 Sie 2013, 11:34

Stara szkoła

Miejsce które było kiedyś zwykłą szkołą,stało się legowiskiem mutantów.Całą 3 piętrowa budowla jest opanowana przez głównie humanoidy,które według stalkerów były nauczycielami i nauczycielkami w szkole.Stalkerzy którzy tam byli przypomną sobie,że szkoła zwłaszcza w zonie to udręka nawet dla dorosłego.Na wszystkich korytarzach są anomalie spalacz,wir,trampolina i dużo toksycznych gazów.Tam gdzie niegdyś była stołówka,znajduje się legowisko pijawek.W byłym gabinecie derektorskim mieszka kontroler,na sali gimnastycznej jest nibyolbrzym,w piwnicy są burery,wraz z anomalią "Galareta".Na świetlicy jest oddział najemników,a w szatni koło sali gimnastycznej mała grupka samotników.

Zadania:
-Zabij nibyolbrzyma.Zleceniodawca:Dowódca grupki samotników.
-Zniszcz legowisko pijawek.Zleceniodawca:Dowódca najemników.
-Przynieś artefakt:Oko.Zleceniodawca:Jeden z wybranych losowo samotników.
-Zabij kontrolera:Zleceniodawca:Jeśli wykonałeś zadania dla samotników,ich dowódca cie o to poprosi.Najemnicy sami to zrobią,a ty możesz im w tym pomóc.

Jeśli wykonałeś zadania dla samotników,dostaniesz kasę i artefakt "Dusza"
Jeśli wykonałeś zadanie od najemników i pomogłeś im zabić kontrolera,dostaniesz TRS 301 z tłumikiem i celownikiem SUSAT,300 sztuk amunicji do niego i współrzedne schowka w jednej z szafek szkolnych, w której to znajduje się UDP Compact i 60 sztuk amunicji do niego.

Przejscia:Kordon,Dolina mroku.
Uff,ale sie rozpisałem. :E
"Stary,dobrze że tu jesteś!Wpadłem jak śliwka w gówno!"-Strzelec Czystego Nieba

Za ten post ThermalsPL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Nieznajomy X.
Awatar użytkownika
ThermalsPL
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 30 Cze 2012, 13:17
Ostatnio był: 01 Sie 2019, 16:30
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 6

Re: Nowe lokacje

Postprzez Tormentor w 17 Gru 2013, 18:49

Soundtrack do lokacji :D

Stacja Badawcza "Sowa"

Image

Wybudowana jeszcze krótko przed katastrofą w 1986. Ze względu na ewakuacje podczas wybuchu elektrowni praca stacji badawczej została wstrzymana i już nigdy nie została ponownie przeznaczona do pierwotnego użytku. W latach dziewięćdziesiątych obiekt stał się łakomym kąskiem dla tajnych zespołów pracujących w skażonej strefie. To sprawiło, że Stacja Badawcza "Sowa" stała się miejscem nieoficjalnych doświadczeń związanych rzekomo z noosferą.

Po incydencie w trzecim tysiącleciu miejsce to wyludniało całkowicie stając się niedostępnym dla większości stalkerów. Obiekt został zamieszkany przez mutanty oraz zapełniony anomaliami głównie termicznymi i elektrycznymi, przez co istnieje możliwość eksploracji terenu wokół w specjalnych kombinezonach.

Podziemne pomieszczenia stacji badawczej nie zostały jak dotąd zbadane, jednak są wspominane w wielu innych aktach, w których zawarte informacje szybko rozeszły się po Zonie.
Jak twierdzą inni budynek posiada segmenty A i B, z których ten drugi jest całkowicie zalany, a pierwszy został zaspawany podczas ucieczki naukowców.

Image

Niedaleko macierzystej stacji ulokowany jest mały radar, obok którego znajduje się otwarte przejście do podziemi, nikt nie wie kto i kiedy otworzył właz, przez co stalkerzy niechętnie odwiedzają to miejsce.

:

Image


Image


Stacja Badawcza "Sowa" mieści się na granicy Ukrainy i Białorusi w strefie zamkniętej, wpływy Zony stał się jednak tak duże, że poruszanie się na północ jest również niebezpieczne co w centrum. Jednak dla wielu śmiałków zapuszczanie się w te miejsca to chleb powszedni ze względu na liczne artefakty.

Misję związane z lokacją.
1. Wraz z grupką stalkerów udajemy się do podziemi w celach badawczych
2. Zlikwidowanie obozu bandytów niedaleko stacji badawczej, którzy przymierzają się do otwarcia zaspawanych drzwi.
3. Uprzednie załatwienie od handlarzy palnika w celu otwarcia w/w drzwi; następnie zdobycie jakichkolwiek dokumentów.

Soundtrack do lokacji
"Pas Ciszy"

Teren mierzący kilka kilometrów długości. Silnie zalesiony. Z racji tego, że miejsce należało do rezerwatu w wyniku czynników promieniotwórczych liczne zwierzęta przeszły mutację stając się niebezpiecznymi przeciwnikami.
Swoją tajemniczą nazwę zawdzięcza dziwnemu obszarowi, w którym nie ma eteru i każdy sygnał radiowy zostaje natychmiast utracony. Fakt ten zainteresował naukowców, którzy chętnie płacą stalkerom w zamian za pomoc w eskorcie. Najliczniej występujące anomalie to grawitacyjne, a także nowy typ - anomalii gruntowej, tworzącej kilka centymetrów pod ziemią dziury, które pod wpływem miejscowego stąpnięcia zapadają się tworząc krater o sporej głębokości. Nieostrożny delikwent ma nikłe szanse na wydostanie się.

Image

Choć teren zajmują głównie lasy istnieje też szczątkowa ilość opuszczonych budynków, które stały się centralnymi punktami spotkań stalkerów czy też małych bitew między frakcjami. Niektóre są zamieszkałe przez mutanty przez co wielu ginie podczas nocnych eksploracji ruin. Na tej lokacji największe wpływy mają bandyci, którzy zostali wyparci z innych miejsc Zony. Lepsza znajomość terenu i niechęć innych frakcji do tego miejsca sprawiła, że złodzieje stworzyli coś w rodzaju punktu zaczepienia, z którego dokonują licznych szturmów na placówki bliższe centrum strefy.


Image

Zadania:
1. Infiltracja miejsc zajętych przez bandytów. Mamy za cel przeniknięcie do obozów jako bandyta i wyciągnięcia jak największej ilości informacji na temat przyczółków i posterunków. W dodatku musimy po cichu likwidować samotnych bandytów tak by nikt nie zdemaskował poczynań.
2. Ostateczne rozwiązanie kwestii bandyckiej. Wolność i Powinność zawiera tymczasowy sojusz w celu wybicia w pień coraz lepiej rozwijających się złodziei. Okrojona na szeroką skalę ofensywa zostaje przeprowadzona dopiero po uprzednim wydobyciu informacji na temat głównych punktów obronnych i miejsc niedostępnych, które trzeba omijać.
3. Zbadanie Pasu Ciszy, wraz z dwoma naukowcami wyruszamy na pomiary badawcze.

Image

Najczęściej spotykanymi mutantami są o dziwo wrony, które w grupach są niezwykle agresywne. Występują też zmutowane jelenie, które mają zdolności psioniczne. Najaktywniejsze są w nocy i potrafią niepostrzeżenie zaatakować ofiarę. Za pomocą nieznanego zmysłu wysyłają rodzaj fali, która powoduje u stalkerów chwilowy zanik słuchu.
:

ImageImage
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, Leo0502, Dementorin, Afrose, czynnywulkan.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Nowe lokacje

Postprzez Gandohar w 27 Gru 2013, 19:42

PUSTKA

Położenie tego miejsca jest nieznane według legendy jest to coś jak bąbel czasoprzestrzenny taki jaki znaleziono na janowie. Podobno czasami w losowo wybranych obszarach pojawia się zagięcie czasoprzestrzenne które jest jakby bramą do tego innego wymiaru z którego nie ma prawdopodobnie wyjścia. Ponoć jednemu jedynemu stalkerowi udało się z tamtą wydostać lecz już nie był sobą bełkotał tylko o jakimś zadaniu i że musi je wykonać za wszelką cenę nikt nie wie o co mu chodziło lecz miał przy sobie artefakt nigdzie niewidziany miał kształt klepsydry a po przypięciu go do paska powodował że właściciel poruszał się o wiele szybciej niż normalnie więc stalkerzy nazwali go "Turbo". Do dziś nikt dokładnie nie wie jak się tam dostać z powodu losowego rozmieszczenia wejścia.Naukowcy planują wysłać ekspedycję do pustki lecz narazie nie potrafią przewidzieć gdzie pojawi się przejście.Ciekawe jakie mroczne sekrety tam odkryją ?

Informacje

Mutanty:
Potępieniec- jest to człowiek który kompletnie stracił rozum i krąży po nieskończonej ciemności powtarzając że musi wykonać zadanie za wszelką cenę zawsze posiadaja przy sobie Turbo.Nielicznym udaje się wydostać lecz krótko po tym giną z głodu i wyczerpania.

Artefakty:
Turbo-zwiększa szybkość poruszania się wlaściciela lecz powoduje że właściciel szybciej głodnieje.



Muzyka z lokacji: http://www.youtube.com/watch?v=vZ73f7zV4ec



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laboratorium x-6

Znajduje się ono pod posterunkiem wojskowym w kordonie i nadal funkcjonuje . Prowadzone tam są badania nad połączeniem egozszkieletu i artefaktów w celu uzyskania supersiły i wytraymałości. Dlatego wojsko tak broni tego punktu ponieważ może utrzymywać łączność z innymi działającymi labotariami a także gdy naukowcom się powiedzie to będom mogli przejąć władze nad kordonem.Naukowcy także wybrali to miejsce ponieważ wojskowi zabijając koty zdobywają często artefakty potrzebne im do badań.Wielu stalkerów chciałoby się tam dostać z powodu wielkich złoży arteffaktów i wielu innych cennych rzeczy.

INFORMACJE

Mutanty: Brak


Frakcje:
Naukowcy
Wojsko
Najemnicy(rzadko)
Nigdy nie odwracaj wzroku – czy to od koszmaru, czy od prawdy
Awatar użytkownika
Gandohar
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 12:37
Ostatnio był: 11 Sty 2021, 04:07
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: Nowe lokacje

Postprzez Alchemik w 05 Lip 2014, 23:54

Strona białoruska
Wbrew pozorom nie jest to kompletnie pusta część Zony. Jest tam równie dużo stalkerów, mutantów i przerażających cudów ile po stronie Ukrainy. Oto ciekawe lokacje po drugiej stronie Zony.

Granica
Spełnia tę samą rolę co Kordon. To miejsce pełne wysokiej trawy, mało tu drzew. Na północy znajduje się długi na kilka kilometrów mur, pośrodku którego stoi stróżówka białoruskiego wojska. Nieco na południe znajduje się stary PGR, który samotnicy zmienili w dużą bazę. Znajduje się tu targ gdzie można kupić różne produkty, bar ''7 grzechów'' oraz obóz dla kotów. Dalej, na południowy wschód jest położona anomalia zwana Wezuwiuszem, gdzie często stalkerzy znajdują cenne artefakty. Na południu granicy jest położone bagno, gdzie często widuje się Dziki.
:

Image

Uniwersytet
Leży na południe od Granicy. W dawnych czasach było to wspaniały budynek. Teraz jest tu pełno anomalii typu ''Galareta'' oraz ''Bąbli czasoprzestrzennych''. Było to niegdyś dom jakiegoś bogatego szlachcica, którego przybycie armii radzieckiej wykurzyło stąd na zachód. Władze chciały przysposobić budynek na centrum naukowe. Uniwersytet działał sprawnie, lecz po upadku ZSRR dotacje zostały odcięte i budynek popadł w ruinę. Ktoś nawet wykupił to miejsce i częściowo odrestaurował, ale powstanie Zony w 2006 roku spowodowało, że prace zostały wstrzymane. Obecnie, mimo anomalii miejsce to stanowi bazę frakcji ''Nurków'', którzy trudnią się zdobywaniem artefaktów z podziemnych piwnic, bądź wodnych zbiorników. Obok budynku jest mały las, gdzie jest wejście do jaskini, z której nikt jeszcze nie wrócił.
:

Image

Fabryka
Leży na wchód od Uniwersytetu. Co tu mówić? Stara fabryka sprzętu rolniczego otoczona anomaliami elektrycznymi i promieniowaniem. Tam też bazę ma duża grupa bandytów, pod przewodnictwem jakiegoś zachodniego handlarza bronią, zwanego Strupem. Drań sam nie brudzi sobie rąk, wynajmuje więc często najemników, gdy chce przeprowadzić większą akcję. Na zachód od fabryki stoją opuszczone garaże i budynek straży pożarnej, gdzie grasują pijawki oraz zombie.
:

Image

Las północny
Nieprzyjemne miejsce, leżące na zachód od Uniwersytetu. Pełno tu Mięsaczy, Pijawek oraz Tarków. Mieszka tu, w starej sieci bunkrów wojskowych, grupa stalkera zwanego Krokodylem. W zasadzie oprócz drzew i bunkrów nie ma tu nic. Na północ od bunkrów leży gigantyczne zbiorowisko anomalii chemicznych, które kiedyś było jeziorem. Najgorsze są jamy mutantów, pełne Snorków.
:

Image

Las południowy
Jak sama nazwa wskazuje leży na południe od lasu na północy. Jest tu o wiele mniej żywych drzew, za to więcej anomalii. Są tu aż dwie anomalie typu Symbiot oraz stara kopalnia, która została przerobiona przez kogoś na tajne laboratorium... Dużo tu bandytów, którzy walczą o te tereny z frakcją ''Łowców''.
Jedyny budynek jaki tu jest to leśniczówka, w której siedzą ludzie z ''Łowców'', dowodzeni przez Kurta.
:

Image

Bezpiecznica
Na krańcu południowego lasu leży mała farma, przysposobiona na karczmę, oraz duże jezioro. Mało tu promieniowania, a mutantów prawie wcale, więc ''Łowcy założyli dużą bazę. Jest tu bar, gdzie szefem jest Norweg o ksywce Ragnarok. Trudni się sprzedażą artefaktów do rodzimego kraju. Oprócz ''Łowców'' tutaj przystań mają także samotnicy oraz kilku gości z frakcji ''Mechaników''.
:

Image

Trzęsawiska
Na południe od Fabryki leżą trzęsawiska. To miejsce jest bazą jednej z dwóch największych grup po tej części Zony, Mechaników. Po środku trzęsawisk leży ich baza, w starym seminarium. Nieco na północny zachód leży grupa skał, gdzie występuje silne promieniowanie psioniczne. Spotyka się tam często zombie.Dalej na południe leży stary budynek, który prawdopodobnie służył za hotel dla radzieckich bonzów. Pełno tam anomalii termicznych, a piwnice są częściowo zalane. Żyje tam podobno rzadki mutant zwany Iluzjonistą.
:

Image

Loża
Na południe od Uniwersytetu stoi połowa budynku zwana lożą. Niektórzy mówią, że mieli tam siedzibę Masoni, którzy uciekli stąd w 1920, inni mówią, że nazwa wzięła się od stalkerów, którzy używali zrujnowanego budynku jako ambony strzelniczej. Teren ten należy w obecnej chwili do druidów, którzy strzelają do każdego, kto się do nich zbliży. Mało tu anomalii, za to dużo Dzików, psów oraz zmutowanych kotów. Oddziały Druidów stacjonują przy starej wojskowej bazie, na południe od ruin loży.
:

Image

Stacja badawcza UZ-74
Nowoczesny bunkier, leży na zachód od Północnego Lasu. Tutaj siedzibę ma Profesor Trynnicki, Magister Mazurkiewicz oraz broniący bunkra stalkerzy. Można tu naprawić sprzęt u mechanika zwanego Pantera. Bunkier jest chroniony przez działka przeciwpancerne, dzięki czemu nie trzeba obawiać się ataku mutantów. Za bunkrem leży stare pole minowe. Jeszcze dalej jest mały wąwóz, gdzie pełno Snorków.
:

Image

Lotnisko
Zwykłe lotnisko wojskowe. Obecnie martwe miejsce, pełne mutantów. Pełno tu anomalii grawitacyjnych, oraz promieniowania. To teren poltergaistów oraz Burerów, które czają się na nieostrożnych wędrowców. W jednych z hangarów podobno zagnieździła się Chimera. Jedyni stalkerzy jacy się tu czasem pojawiają to Najemnicy, którzy obecnie założyli bazę w bazie wojskowej leżącej około 100 metrów od lotniska. Leży niedaleko na zachód od Południowego Lasu.
:

Image

Platforma
Nikt nie wie po co ktoś stworzył tę platformę po środku lasu. Może miała być przeznaczona jako lotnisko helikopterów, albo jako część pobliskiej kopalni odkrywkowej. W każdym razie jest to obecnie miejsce będące bazą główną frakcji Druidów, którzy próbują przedrzeć się przez Wypalarkę (białoruski mózgozwęglacz). Druidzi mają większość frakcji za wrogów, pracują jedynie czasami dla grup terrorystycznych, które ukrywają się w Zonie, oraz dla ukraińskiej frakcji ''Grzech''. W tej lokacji pełno starych pojazdów i drzew. Jedyna anomalia jaka tu występuje to duży rów w ziemi, pełen anomalii psionicznych i elektrycznych. Platforma leży na południe od Loży.
:

Image

Jaskinie
Kopalnia, leżąca niedaleko platformy. Korytarze są pełne mutantów takich jak Nibyolbrzymy, snorki, czy Pijawki. Podobno jest tu podziemne jezioro, pełne dziwnych, zmutowanych ryb.
:

Image

Wypalarka
Leży na południe od Platformy. Jeżeli uważasz że widziałeś już wszystkie dziwne budowle w Zonie to zobacz na Wypalarkę... jeżeli się odważysz. W przeciwieństwie do Mózgozwęglacza, Wypalarka to mierzący około pół kilometra i wysoki na 40 metrów i gruby na 5 metrów mur z żelbetonu, w którego w równych odstępach wystają wysokie anteny. Pełno tu Monolitian, jak i zmutowanych Psów oraz, jeżeli dobrze poszukać, znajdzie się też Kontroler. Oprócz wysokiego promieniowania psionicznego, dużo tu anomalii termicznych oraz dziwnych tworów zwanych Tyfonami.
:

Image

Za ten post Alchemik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny, Gizbarus, Krzyk19, Sony95, kajzerPL, Kałach, Tormentor.
Alchemik
Weteran

Posty: 656
Dołączenie: 17 Lut 2010, 12:59
Ostatnio był: 09 Sie 2017, 22:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 207

Re: Nowe lokacje

Postprzez TheGodOfEvil w 08 Lip 2014, 13:20

Tajny kompleks laboratorium X-23
Znajduje się on około półtora km. pod elektrownią.
Prowadzono tam badania nad Świadomością-Z, tworzono nowe artefakty, mutanty i wywoływano emisje.
Mutanty tworzone w tym laboratorium NIGDY nie atakują Monolitu i naukowców. Często słyszy się tam piski, jęki, krzyki i warczenie. Jedyna osoba która tam dotarła i przeżyła zwała się Strielok. Kiedy tam wszedł został natychmiast złapany i podłączony do urządzenia powodującego "Teleport to laboratorium w umyśle" aby poznał możliwości po dołączeniu do projektu. Jednak możliwość tworzenia nowych artefaktów i mutantów i całkowita władza nad Zoną nie przekonała go. Kiedy odmówił, obudził się w Krodonie jako... Naznaczony

Występowanie mutantów:
Czarna pijawka
Nibyolbrzym Całkowity
Monolit
Naukowcy
Poltegreist Fanatyczny
I wszystkie inne rodzaje mutantów

Występowanie anomalii:
Wszystko

Wejście: Sarkofag, Spełniacz Życzeń
Wyjście: Laboratorium X-23, Prototypowe urządzenie teleportujące Gauss-300

Jak wejść?
Aby wejść do kompleksu należy wypowiedzieć słowa przed spełniaczem życzeń:
Wiem o czym inni nie wiedzą.

Jak wyjść?
To bardzo proste. Należy zaprogramować Gauss-300 na wybrane miejsce, wejść do kapsuły i czekać.
Żart - nie śmieszny = Gdzie zapodział się S.T.A.L.K.E.R 2? Ma rewolucje. Ale jakie?
Chue chue...
Awatar użytkownika
TheGodOfEvil
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 05 Lip 2014, 13:17
Ostatnio był: 30 Lis 2014, 17:41
Miejscowość: Żołądek nibyolbrzyma
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 5

Re: Nowe lokacje

Postprzez Volp w 12 Lip 2014, 16:40

Bajoro
Jest to małe bajoro, położone niedaleko Limańska. W rejonach bajora,które znajduje się po środku lokacji znajduje się wioska która jest bazą stalkerów w rejonie pole pojedynczych drzew oraz skład budowlany. Według legend w składzie budowlanym jest nieznany dotąd mutant, który wygląda jak starzec i zabija w nieznany sposób. Pole pojedynczy drzew jest bardzo napromieniowane i pełne anomalii, a co za tym idzie artefaktów.

Zadania w ów lokacji:

- sprawdź Skład budowlany
nagroda:2000 rubli
-znajdź zaginionego stalkera
nagroda:5000 rubli jedna darmowa modyfikacja.
obroń wioskę przed mutantami
nagroda:10 000 rubli 5 apteczek i 1 ak-74
Mutanty:
kontroler
nibypies
pijawka
Nieznany mutant
Moim celem jest odebrać to co odebrano mi
Awatar użytkownika
Volp
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 09 Lip 2014, 07:42
Ostatnio był: 13 Lip 2014, 16:33
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: Nowe lokacje

Postprzez kamilkoxks w 01 Sty 2015, 21:53

Kompleks wojskowy

Miejsce tajemnicze tak samo jak Zona. Znajduje się niedaleko wysypiska. Nazwana przez stalkerów ślepym punktem. Wielu stalkerów próbowało zbadać ten teren lecz tylko garstka z nich wracała. Według pijackich opowieści znajduje się tam dużo artefaktów. Podobno znajdują się tam tunele które prowadzą do CEJ. Osoby które przeżyły opowiadają o zanikaniu sygnału PDA. Mówią też, że po emisjach zbiegają się tam mutanty z Doliny Mroku. Coraz więcej osób próbuje wyjaśnić tajemnice "ślepego punktu". Ten teren jest pozbawiony anomalii.

Misje:
-wyjaśnij tajemnicę Kompleksu wojskowego (nagroda: 10000 rubli)
-odnajdź ciało stalkera (nagroda: 2000 rubli Viper 5 amunicja 9x19mm 60 sztuk)

Liczba schowków: 3

Mutanty:
-pijawki
-kontrolery
-nibyolbrzym
-mięsacze
-dziki
-ślepe psy
-nibypsy
Awatar użytkownika
kamilkoxks
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Paź 2013, 19:14
Ostatnio był: 11 Kwi 2018, 07:34
Miejscowość: Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: Nowe lokacje

Postprzez PoczciwyStalker w 10 Sty 2015, 22:38

Moja wymyślona lokacja nazywała by się "PUSTKOWIE" .Wysuszona twarda ziemia ,uschła trawa ,pojedyncze szare ,uschłe drzewa i ruiny dawnych domków-to miejsce to kwintesencja śmiercionośnej siły atomu .Takie niepozorne ,puste miejsce na pierwszy rzut oka to tylko pustkowie...ale jednak skrywa przerażające tajemnice .Pod lokacją znajduję się opuszczone laboratorium ,straszne miejsce,eksperymentowano tam w 1989 nad ludźmi z falami psionicznymi .Człowieka w stanie głębokiego snu poddawano wstrząsom psionicznym .Miały one za zadanie przenosić zaawansowane funkcje mózgu do świadomości przez co człowiek miał posiadać zdolności ,niezwykłe zdolności : telepatia ,telekineza ,szósty zmysł ,moc kontroli umysłu jakiegokolwiek stworzenia niczym sam bóg.Laboratorium zostało opuszczone po przez wymknięcie się spod kontroli ów eksperymentu .Ludzie na ,których eksperymentowano zapanowali nad umysłami naukowców ,tym którym udało się uciec zostali z chorobami psychicznymi.
Zaraz po ewakuacji laboratorium zostało zapieczętowane .Ci ludzie na ,których eksperymentowano zostali nazwani "PRZYPADEK ZERO. Za pomocą swych umiejętności tworzą siatkę z psi-fal ,które można odczuć nawet na powierzchni lokacji .Objawy to : zawroty głowy ,mdłości ,przewidzenia ,przesłyszenia a nawet halucynacje.Po dłuższym czasie przebywania na terenie lokacji człowiek szaleje i zatraca osobowość-staje się zombie .Na zwierzęta te fale psi ,też działają więc można tu spotkać unikalne mutanty.

Lokalizacja : Na zachód od czerwonego Lasu.

Mutanty jakie można tam spotkać : Niby-olbrzym ,kontroler ,gliffer (psi-wysoki zombie) ,wielki szczur .

Schowek-ciekawostka : Można na PUSTKOWIU znaleźć wydrążoną kłodę w ,której będzie psi kombinezon (właściwości pancerza: wrogowie w odrębie 110m gorzej celują i wolno chodzą ,większa ochrona na promieniowanie
,nigdy nie psuje się )

Misje : Znajdź zagubionego stalkera .

Postacie : Nie ma tam żadnych ludzi

Artefakty : Można tu spotkać unikatowe psi-artefakty : Mózg (-40rad, +20 pogorszenia stanu7 psychiki) ,MultiStone (+10 kulo odporność ,-20rad ,+51 wytrzymałości ,+12 odp. na korozję ) ,Kwiat Pustkowi (+340 wytrzymałości ,+30 pogorszenia stanu psychiki ) .

Ciekawostki : Na terenie tej lokacji występują PSI-EMISJE (bardzo niebezpieczne).


KONIEC
Sorry ,że nie ma screen'ów ,ale miałem problem z dodaniem obrazków :( .Mam nadzieję ,że i tak napisałem coś ciekawego! ;)

:wódka: :arrow: :arrow: :soviet: :arrow: :arrow: :E :E :E
Awatar użytkownika
PoczciwyStalker
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 07 Sty 2015, 19:01
Ostatnio był: 30 Gru 2015, 18:24
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 4

Re: Nowe lokacje

Postprzez Imienny w 21 Mar 2015, 12:05

Fabryka samochodów "Azot"

Lokalizacja
Na zachód od Jeziora Jantar

Opis

Fabryka samochodów Azot jest zbudowanym w latach 60. w okolicach Czarnobyla zakładem który w zamierzeniu rządzących ZSRR miał stanowić milenijny skok w produkcji samochodów, co pomogłoby w propagandowej walce ze "Zgniłym Zachodem". Jednak prawdziwy cel jego istnienia nie był znany nawet władzom koncernu "Czarnobyl" - chodziło o przykrywkę dla dwóch laboratoriów zajmujących się genetycznym modyfikowaniem żołnierzy wojsk specjalnych i nowymi rodzajami uzbrojenia. Po katastrofie w kwietniu 1986 fabrykę zamknięto, jednak laboratoria funkcjonowały jeszcze przez 20 lat, kiedy to doszło do "Tajemnej Rzezi". Obecnie to miejsce jest pełne różnych dziwnych zjawisk opartych na psionice i siedliskiem przerażających mutantów ze zmutowanymi mózgami (kontroler, pijawka, burer). Na tym terenie można spotkać grupy naukowe, ale ze względu na upiorność tego miejsca rzadko się tu zapuszczają.

Ważne miejsca
Kwatery pracownicze
Położony na zachód od fabryki blok mieszkalny pracowników fabryki samochodów. Obecnie w tym miejscu ma legowisko kontroler. Dodatkowo występują tam anomalie: "Słuch" obejmująca cały budynek i "Trampoliny" znajdujące się w części pomieszczeń mieszkalnych.

Składowisko odpadków
Miejsce śmierci - tu dokonywano egzekucji na zdrajcach pracujących w laboratorium. Nie ma tam anomalii, ale można natknąć się tu na niebezpieczne mutanty zwane Opuszczonymi, które urządziły sobie tutaj legowisko.

Magazyn części
Magazyn części wykorzystywanych przy produkcji samochodów. Obecnie poza siedliskiem szczurów i rodentów nie ma tam nic ciekawego.

Dom Dyrektora
Kiedyś mieszkanie dyrektora fabryki "Azot", obecnie jest to siedlisko przemienionego kontrolera. Jednak dla śmiałka chcącego się z nim zmierzyć czeka nagroda - artefakt Ochrona oraz Złota Rybka. Ponadto są tam dokumenty mówiące o fabryce.

Fabryka
Miejsce produkcji samochodów, obecnie siedliska mutantów ze zmutowanymi mózgami, które ciągle toczą między sobą walkę. Znajduje się tam jednak samochód marki "Czarnobyl", za który Barman wyłoży niemałą sumkę.

Przejście
Tajemniczy tunel, do którego wejście znajduje się na terenie fabryki. Nikt nie wie, co jest na jego końcu, ale jeśli wierzyć opowieściom niektórych stalkerów, znajduje się tam jedno z laboratoriów.

Zagrożenia
Anomalie: Anomalie psioniczne (w tym "Słuch") oraz grawitacyjne
Mutanty: Straceni, kontrolerzy, pijawki, burery, wilcze szczury, rodenty i opuszczeni.

Zadania (Reszta jest zawarta w fabule mojego autorstwa: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo)
"Zaginiony" (Cień Czarnobyla) - Odnajdź stalkera, który kilka dni wyruszył w te rejony i nie wrócił. Nagroda - 3 000 rubli
"Dokumentacja" (Cień Czarnobyla) - Przynieś Barmanowi dokumenty z Domu Dyrektora. Nagroda - 5 000 rubli
"Tysiące dźwięków" (Cień Czarnobyla) - Zbadaj anomalię Słuch i przynieś artefakt "Ochrona" do Sacharowa. Nagroda - Kombinezon SEVA
"Ręka" (Czyste Niebo) - Przynieś rękę Opuszczonego do Sacharowa. Nagroda - GP-37

Schowki
Tuż przy bramie wejściowej jest schowek ze środkami medycznymi oraz T850.

Przejścia
Z tej lokacji możemy tylko na teren Jantaru.

--------------

Zapuszczone Bagna
(w ZP nie występują, w CN są to Bagna).

Lokalizacja
Na zachód od Kordonu i na południe od Instytutu Agroprom.


Opis
Bagna po wydarzeń związanych ze Szramą zaczęły popadać w zapomnienie - najpierw pozostali przy życiu członkowie frakcji "Czystego Niebo" (Docent Susłow, Zimny, Szary oraz regularni członkowie i przewodnicy - łącznie było 20 osób) wynieśli się z bazy zabierając całe dostępne pożywienie oraz amunicję i broń palną. Kilka tygodni później z tego terenu wyszedł ostatni Renegat - brak "czystoniebowców" oraz stalkerów, którzy ze względu na liczne występujące tam anomalie oraz nowe gatunki mutantów nie zapuszczali się w te rejony - nie było na kim zarabiać. Można znaleźć tam cenne artefakty - dodatkowo, jeśli wierzyć pijackim opowieściom Łowcy z Baru "100 Radów" jest tam pozostawiony przez najemników z grupy Tasaka karabin FAR-15 Special - po ulepszeniu jedna z lepszych broni w Zonie.

Ważne miejsca
Osada Rybacka
Przebywa tam samotny kontroler ubrany w kombinezon CS-3A, wokół jest dużo anomalii grawitacyjnych. Nie ma tam artefaktów.

Spalone Gospodarstwo
Poza zwiększeniem mocy występujących tam spalaczy nic się nie zmieniło. Można tam znaleźć artefakt płomień, a niedaleko jest siedlisko ślepych psów.

Plac Maszynowy
Obrósł zmutowanym Spalonym Puchem, którego kolce powodują infekcję i promieniowanie, dodatkowo jest tam siedlisko zmutowanym dzików i nibypsów.

Stacja pomp
Opuszczona ze wględu na występujące tam anomalie elektryczne. Można znaleźć tam nadryziony zębem czasu kombinezon CS-3. Wokół niej są anomalie grawitacyjne - dodatkowo można tam spotkać błąkajace się ślepe psy lub szare chimery.

Była baza frakcji "Czyste Niebo"
Miejsce pełne anomalii oraz mutantów - mają tam siedlisko czarne pijawki, kontrolerzy oraz rodenty. Dodatkowo wystepuje anomalny twór (jest on zmutowanym pod wpływem emisji mózgiem zmarłego naukowca) - półprodukt wywołujący psychozę. Jednak to miejsce jest pełne drogich artefaktów, a Sergiej "Złoty" Łogojewski zapłaci dużo za pozostałe tam 2 notatki.

Południowe gospodarstwo
Miejsce zniszczone przez anomalie grawitacyjne, można tam spotkać szare chimery (prawdopodnie jest to ich legowisko). Nie ma tam artefaktów i promieniowania.

Cmentarzyk i stary słup
Mały cmentarz niedaleko ruin Południowego Gospodarstwa, są tam zombie. Przy słupie elektrycznym są anomalie elektryczne i psioniczna - można znaleźć artefakt "Dusza".

Zagrożenia
Anomalie: Wszystkie znane naukowcom oraz zmutowany Spalony Puch
Mutanty: Ślepe psy, nibypsy, szare chimery, 2 nibyolbrzymy (przy zerwanym moście), kontrolerzy, czarne pijawki, zmutowane dziki, rodenty, zombie.

Artefakty
Wszystkie znane nauce (głównie te bardziej wartościowe jak kulebiak, błona czy sprężyna) oraz półprodukt.

Zadania
"Wspomienia" (Od "Złotego") Znajdź 2 notatki o mechaniku "Przeklętych Łowców" (są na biurku należącym kiedyś do profesora Tyczkowa (nagroda to 15 000 rubli).
"Psionika" (od Sacharowa) - Zdobądź półprodukt z ruin bazy CN (nagrodą jest karabin GP-37)
"Zemsta za rzeź" (od Maskyma Bondara, dostępne po zrobieniu misji w X-5) - Zabij czarne pijawki z ruin bazy Czystego Nieba (nagroda to 50 nabojów "Smoczy oddech").
"Legowisko" (Od Barmana) - Zniszcz legowisko ślepych psów przy Spalonym Gospodarstwie (nagroda - 3 000 rubli)
"Oczyszczenie" - (od frakcji "Przeklęci Łowcy") - oczyść wszystkie powyżej wymienione miejsca z mutantów, dodatkowo zabij Nibyobrzymy rezydujące przy ruinach mostu (nagrodą jest "Egzoszkielet Przeklętego", FT 200M oraz 300 przeciwpancernych nabojów 5,56x45 mm.

Schowki
W jaskini przy zniszczonym moście jest schowek strzeżony przez 2 nibyolbrzymy w którym znajduje się FAR-15 Special. Dodatkowo są tam 2 kombinezony CS-3 (Stacja Pomp, Spalone Gospodarstwo), na terenie Placu maszynowego jest 300 nabojów 9x19 FMJ, a we wrakach samochodów można znaleźć środki medyczne.

Przejścia
Z tej lokacji możemy przejść do Kordonu lub Instytutu Badawczego Agroprom
Ostatnio edytowany przez Imienny, 22 Mar 2015, 19:32, edytowano w sumie 1 raz
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)

Za ten post Imienny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tajemniczy.
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości