Nowe lokacje

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowe lokacje

Postprzez czynnywulkan w 21 Mar 2015, 18:34

STACJA SEMYKHODY.
https://www.google.pl/maps/place/Semykh ... 3babf9bd06
Najprawdopodobniej tędy do pracy dostawali się pracownicy CEA ze Stacji Janów. Dawniej profesjonalny obiekt,dziś miejsce wiecznego strachu,które kryje podziemne wejście do jednego z największych laboratoriów typu X. X86 (zgadnijcie dlaczego taki nr. a pierwszemu dam kozaka). Kontroluje ją obecnie monolit z tymczasową ,,wymianą" wojska. Można spotkać tu Burera i kilka pijawek oraz niby psów,które atakują tych mniej rozważnych.

Laboratorium X86
Prawdopodobnie najmroczniejsze miejsce w Zonie poza Sarkofagiem. Powstało ono zaraz po awarii CEA. To tu kryje się tajemnica wypadku w elektrowni,a zarazem powstania całej Zony. To tu kryje się tajna placówka Projektu: Świadomość Z. Można się tu dostać jedynie przez Sarkofag,bo przejście przez stację jest prawie niemożliwe. Dokonał tego jedynie Naznaczony/Striełok podczas swojej 2 wyprawy do sarkofagu. Jest cholernie niebezpieczne. Na poczęstunek serwuje nam Nibiolbrzyma w obstawie 5 pijawek. Pracuje tu zespół najlepszych naukowców z eskortą wojska oraz wojskowych stalkerów. Krąży o nim wiele tajemnic. Jednak to miejsce to wciąż zagadka...
Kto z AK wojuje,od AK ginie.
Awatar użytkownika
czynnywulkan
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 08 Lut 2015, 13:09
Ostatnio był: 25 Kwi 2018, 21:14
Miejscowość: Na pewno nie tam gdzie myślisz...
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: Nowe lokacje

Postprzez STALKER wesołek w 26 Mar 2015, 19:59

Ja bym dodał, a raczej oddał, dark escape (czy jakoś tak). Był dziwaczny, ale nie idiotyczny. Po prostu jechało się samochodem i trącało przeciwników. W mapie w PDA z SoCa lub CSa w dolnym prawym rogu jest jakby ścieżka. Najpierw prowadzi z kordonu na wschód i zakręca na północ. Później wiedzie na zachód i kończy w dolinie mroku. Na środku trasy ścieżka lekko się rozszerza... I to jest właśnie to miejsce (chyba wąwóz), w którym znajdował się dark escape.

Na zachód od kordonu w SoCu znajduje się mały teren zabudowany. To był Rostow, gdzie (podobno) roiło się od bandytów.

Nad Jantarem w SoCu i CSie znajdowało się martwe miasto. Szkoda, że zostało usunięte, ponieważ pełniło ważną rolę w fabule SoCa. Mianowicie Naznaczony chciał dostać się do Doktora, lecz został porwany do Miasta przez najemników. Wojskowi zaatakowali najemników, a doktor z naznaczonym uciekli.

W SoCu były jeszcze bagna, którego położenie można nazwać CSowym Limańskiem.

Nie dodawałbym niczego innego. Tylko przywróciłbym te usunięte. Może w jakimś modzie albo patchu.

Pozdrowienia dla Stalkerów
Wesołek

P.S. Oto linki z mapkami, które się mogą przydać.
Mapa SoC http://digilander.libero.it/requena/stalker/stalker_Map_Zone.htm
Mapa CS http://digilander.libero.it/requena/stalkercs/stalkercs_map_zone.htm
воля rządzi,
воля radzi,
воля nigdy cię nie zdradzi.
Awatar użytkownika
STALKER wesołek
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 21 Mar 2014, 16:12
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 19:08
Miejscowość: Fukushima
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: -2

Re: Nowe lokacje

Postprzez Imienny w 02 Maj 2015, 15:10

UWAGA! W poniższym opisie jest spoiler dotyczący jednego z zadań z Zewu Prypeci (ostatnie zadanie z anomalią od naukowców).

Przedpole elektrowni

Lokalizacja
Między CEJ a Prypecią.

Opis

Przedpole Elektrowni jest otwartą w 2008 roku placówką Zdobywców, do której powstania przyczyniły się liczne ataki zwierząt, które nie zmutowały wskutek badań. Początkowo strażnikami byli tam naukowcy z projektu Świadomość-Z, jednak po jednym z ataków zdecydowano na poszukiwanie nowych strażników. Pierwszymi ofiarami został wysłany w celu zwiadu na terenie Czerwonego Lasu patrol wojskowy, który przeszukiwał ten teren w celu znalezienia dokumentów, co nie spodobało się Zdobywcom - anteny nie działały wtedy w 100 procentach, ale wystarczyło to, by wpoić nieświadomym rekrutom, że CEJ kryje wspaniałe bogactwa i należy je chronić za wszelką cenę. Doposażeni przez Zdobywców w sprzęt najlepszej klasy najprawdopodobniej kupiony od jednej z najemnych grup zostali umieszczeni w byłej placówce wojskowej strzegącej wjazdu do elektrowni od strony Prypeci. Nowi rekruci (frakcja na cześć Monolitu z bloku numer 4 została nazwana "Monolit") pomimo doskonałego wyszkolenia (w czasie ich służby żaden mutant z Prypeci nie przedarł się do CEJ) byli tam przez zaskakująco krótki okres - po sensacyjnej akcji Sieroja Bondaruka strażnicy zwątpili w moc Monolitu i uciekli z terenów, na których działał Emiter Kajmanowa. Potem postanowili oni stworzyć frakcję, której głównym celem będzie zemsta na Zonie za to, co im zrobiła. Znani są oni jako "Powinność" - oficjalnie nie chcą o tym mówić, próbowali nawet sfabrykować historię dotyczącą jej początków (początki przypisać niejakiemu kapitanowi Taczence, który tak naprawdę był szeregowym członkiem i nie był w feralnym patrolu) ale wymknęło im się spod kontroli wcześniej niż przewidywali - w efekcie niedokończone kłamstwo zaczęło żyć własnym życiem. Obecnie miejsce zarosło dziwną roślinnością i są tam duże zgrupowania pospolitych mutantów, które z nieznanych powodów nie wyruszają w kierunku Elektrowni.

Ważne miejsca
Wieża strażnica
Wieża podobna do tej, która jest na terenie posterunku w Kordonie - jest tam zardzewiały RKM i zużyta amunicja. Miejsce obrosło dziwnymi grzybami, które podobno czerpią energię z promieniowania.

Baraki
Kiedyś miejsce wypoczynku członków nowo powstałego zrzeszenia zniewolonych stalkerów - obecnie jest to siedlisko ślepych psów i nibypsów.

Imitacja lasu
Miejsce porośnięte dziwną roślinnością, do którego nie zapuścił się żaden z mutantów.

Obóz dezerterów
Obóz wojskowych stalkerów, którzy zostali zostawieni na pastwę losu. Nie atakują gracza.

Wrak
Wrak czołgu T-72, którego zniszczenie przyczyniło się do Wielkiego Zwątpienia. Dzięki temu powstała frakcja znana jako "Powinność".

Zagrożenia
Anomalie: Sosny Czarnobylskie (jak podejdziesz za blisko tej sosny, wystrzeliwuje ona twarde kolce, które zabijają na miejscu). Wytwarza artefakt "Krwawa gwiazda", który zwiększa odporność na choroby, a z jej kolców można produkować leki przeciwpromienne.
Mutanty: Ślepe psy, nibypsy, zmutowane dziki, (przy wraku) wilcze szczury.
Stalkerzy: Można spotkać (jednak szansa jest niewielka) patrole "Monolitu".

Schowki
Wojskowi stalkerzy za kilka wojskowych apteczek dadzą namiar na schowek z 60 nabojami 9x39 mm.

Zadania (Reszta jest zawarta w fabule mojego autorstwa: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo)
"To nie my" - Pomóż wojskowym stalkerom nawiązać łączność z bazą. Nagroda - 3 000 rubli
"Licho nie śpi" - Znajdź artefakt "Krwawa gwiazda" i przynieś do go wojskowych. Nagroda - 10 000 rubli

Przejścia
Z tej lokacji możemy przejść do CEJ oraz Prypeci.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: Nowe lokacje

Postprzez Universal w 30 Maj 2015, 15:04

Tłusty las

Opis

Jak sama nazwa wskazuje - jest to las, ale inny niż wszystkie. Pojawiające się znikąd strumyki leniwie płynącej oliwy przecinały bladozielone kwartały otłuszczonych drzew. Woń zjełczałego tłuszczu mieszała się z zapachem starej krwi, nieustannie podduszając każdego, kto zapuściłby się w głąb tego szurniętego ekosystemu. Drzewa, krzewy i trawa obficie wydzielały tłuszcz, wytwarzany w głębi ich organizmów. Oślizłe środowisko odstręczało niemal każdego, ale jednak raz na jakiś czas ktoś zapuszczał się na ten teren. Wszystko ze względu na radziecki program badawczy zlokalizowany w tym miejscu.

Miejsca

Krwisty gaj - jedyne miejsce wewnątrz lasu wolne od tłuszczu. W zamian jednak broczy się po kostki w świeżej, ciepłej krwi wypływającej spod ziemi. Super odmiana ku*wo :tm:

Bielica - ogromna anomalia stworzona, a jakże, z tłuszczu - tym razem w wersji stałej. Utwardzony tłuszcz pokrywający florę i pozostałości jakiegoś budynku rodzi co jakiś czas fragmenty porozrywanych tkanek mięśniowych zbitych w kule - artefakty o nieznanych właściwościach, pożądane przez naukowców. Jednak wejście do Bielicy jest równie ryzykowne co wdepnięcie w ruchome piaski - stopy zapadają się, a w miarę robienia coraz to gwałtowniejszych ruchów, proces przyspiesza, pochłaniając ciało ofiary w coraz szybszym tempie, wyrzucając po jakimś czasie na zewnątrz wszystko co nieorganiczne. Daje to dość jasne wskazówki skąd wzięły się artefakty.

Popowo - niewielka osada w południowej części Tłustego Lasu. Wnętrza budynków wolne są od tłuszczu, jednak jest to też legowisko tamtejszej odmiany mięsaczy. Na uwagę zasługuje mała cerkiew - nietknięta zębem czasu, z której regularnie dochodzi odgłos modlitw i śpiewów.

Obiekt T-63 - ruiny kompleksu badawczego. Na powierzchni znajdują się tylko dwa trzypiętrowe budynki otoczone płotem i budka strażnika wraz ze szlabanem. Pod ziemią rozpościera się jednak wielopoziomowe laboratorium o którym wiadomo jedynie dwie rzeczy: że pracowano nad projektem "Тифон" i że nikt kto zapuścił się za wrota wejściowe, nie wrócił.

Flora, fauna, anomalie

  • Bór sosnowy i las mieszany - identyfikacja gatunków utrudniona ze względu na wydzielane oleje roślinne i zwierzęce.
  • Mięsacze tłustoleskie - podgatunek mięsaczy czarnobylskich charakteryzujący się odmienną budową odnóży umożliwiając im poruszanie się w tym terenie.
  • Tłuszczec - hybryda łosia i konia odarta ze skóry, z żebrami wystającymi przez obfitą tkankę tłuszczową.
  • Bielica - ww.
  • Wir/Karuzela
  • Spalacz - o wiele groźniejszy ze względu na łatwopalność otłuszczonych obiektów

Zadania

  • "Olej ich! Nie mogę..." - pozyskiwane w barach - odnaleźć trójkę samotników (lub ich zwłoki), potwierdzić odnalezienie przyniesieniem jakiegoś przedmiotu osobistego. Za odnalezienie żywych premia. Nagroda: 500 (+250) dolarów.
  • "Polowanie na cholesterol" - od naukowców - zebranie próbek tłuszczy z Tłustego Lasu. Nagroda: 500 dolarów.
  • "Grubsza sprawa" - od wojska/barmana/naukowców - penetracja Obiektu T-63 i zebranie wszelkich danych wyjaśniających pochodzenie i cel istnienia kompleksu. Nagroda: 2000 dolarów.
  • "Smażenie na głębokim tłuszczu" - cel: zniszczyć Obiekt T-63 i wszelkie ślady projektu "Тифон". Nagroda: 2500 dolarów.

:

Trza coś napisać w tym temacie, coby nie żyło tylko "Prawie o wszystkim" :caleb:
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.

Za ten post Universal otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2613
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 08 Sie 2023, 20:40
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1051

Re: Nowe lokacje

Postprzez Bart Gubernator w 31 Maj 2015, 20:24

"ŻABIARNIA''
Kiedyś woda z tych zbiorników służyła do chłodzenia reaktorów, teraz z większości wyparowała , a w okolicach tych w których została, zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Ludzie w Zonie mówią, że w okolicach największego, znajdującego się obok Laboratorium X8 pokazały się żaby wielkości psów oraz straszniejsi od nich ,,Żabogłowi'', krzyżówka żab i ludzi. Od tego właśnie wzięła się nazwa ,,Żabiarnia". Mówią, że Żabogłowi mogli powstać albo w wyniku promieniowania lub w wyniku eksperymentów w laboratoriach X8.
- ,,Te gnojki są przerażające ! Zeszliśmy tu z Siergiejem po artefakty. Naglę usłyszeliśmy rechotanie i nagle.....język złapał Siergieja i pociągnął go do tyłu. Wtedy ich zobaczyłem. Ludzie z żabimi głowami konsumowali Siergieja. Posłałem im serie ale to nie zrobiło na nich żadnego wrażenia. Uciekłem i schowałem się w pokoju nr 39, nie wiem ile wytrzymam." - PDA zagubionego stalkera Paszki Żelka
- ,,Szybko ! Szybko ! (seria z karabinu) W ten korytarz ! (seria, krzyk, rechotanie) Na ten kontener ! (dzwięki wspinania się, dźwięk języka oplatającego ciało, krzyk) Boże ! Stefan ! Dimitr ! Nie.........nie żyją. Cholerne żabie sk!@$ny ! Wygląda na to że tu utknąłem. Boże ile żab ! Nie wyjdę stąd bez pomocy. - PDA renegata Michała Paraszowa.
Przyjaciele:
- Paszka Żelek - stalker
- Michaił Paraszow - renegat

Wrogowie:
- Zombi
- Wielkie Żaby
- Żabogłowi
Anomalie:
- Żabi śluz (żrący jak kwas oraz wysoce radioaktywny)
Artefakty:
- Żabie Oko (radioaktywność +3, regeneracja zdrowia +5)
Zadania:
- ,,We Francji zbilibyśmy majątek !'' (weź próbkę śluzu z żabiarni i zanieś ją Hermanowi)
- ,,Czas na obiad !'' (znajdź Paszkę Żelka i pomóż mu wydostać się z żabiarni)
- ,,Rzeczy naszych braci'' (znajdź zwłoki Siergieja i zanieś jego PDA oraz PMm'a Paszce Żelkowi)
- ,,Polowanie na zagrożony gatunek 1" (znajdź renegata Michaiła Paraszowa i pomóż mu wydostać się z żabiarni)
- ,,Polowanie na zagrożony gatunek 2" (weź butle z gazem od Kardana i pomóż renegatowi w oczyszczeniu żabiarni)
Arm oder Reich, der Tod macht alle gleich.

Za ten post Bart Gubernator otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
Bart Gubernator
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 30 Maj 2015, 22:45
Ostatnio był: 22 Maj 2020, 14:38
Miejscowość: tajne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 2

Re: Nowe lokacje

Postprzez Imienny w 28 Cze 2015, 11:04

Podziemia Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej, piętro Zdobywców

Lokalizacja
Dolne poziomy CEJ, wejście przy napromieniowanym schowku niedaleko wejścia do podziemi.

Opis

Jedno z najbardziej tajemniczych miejsc istniejących w Zonie - niektórzy nawet wątpią, czy to pomieszczenie faktycznie istnieje, a nie jest wymysłem stalkerów, którzy dostali się pod wpływ wódki lub anomalii psionicznych. Niewielu śmiałków miało okazję widzieć je na żywe oczy, ale niestety z powodu podejścia Zdobywców do obcych nigdy nie mieli okazji opowiedzieć. A mieliby co opisywać - w porównaniu do szarej i zniszczonej przez emisje i anomalie Zony wygląda bajeczne. Stan podłogi, kafelków czy mebli nie pokazywałby prawdziwego wieku tego pomieszczenia, które od czasu wybuchu w CEJ nie zmieniło się wcale. To z tego miejsca jedna z legend Zony, Aleksiej Grubon, zarządza frakcją "Monolit" przy użyciu sprzętu najwyższej jakości, prawdopodobnie pozyskanego drogą handlu od wojskowych stacjonujących w Kordonie. Oto kilka ciekawych miejsc, które można spotkać na piętrze Zdobywców, po których Aleksiej oprowadził najemnika Sieroja Bondaruka, zanim powiedział o prawdziwym celu przyprowadzenia go do CEJ.


Przejście
Małe pomieszczenie przy wejściu na piętro Zdobywców. Strzeżone jest one przez przemienionych Straconych (w odróżnieniu od nieprzemienionych są dużo bardziej odporni na ciosy z broni białej), co gwarantuje, że żaden nieproszony gość - nawet taki, któremu udało się przejść CEJ - nie dotrze do "Biura Półboga". Znajdziemy tam kilka zniszczonych krzeseł i stary materac, na którym wypoczywają mutanty.

Korytarz sławy
Ciągnący się prawie 700 metrów korytarz wyłożony drogimi kafelkami i wyglądającymi jak nowe ścianami. Stąd bezpośrednio prowadzą drzwi do każdego pomieszczenia na piętrze Zdobywców, a kończą się pancernymi drzwiami do biura Grubona. Korytarz swoją nazwę wziął od zdjęć, jakie wiszą na ścianach - można na nich znaleźć zdjęcia różnych osób, których nawet by się nie podejrzewało o konszachty z Monolitem.

"Hotel" "Sława Jedynemu"
Miejsce wypoczynku dla naukowców, którzy pracują dla "Monolitu" oraz fanatyków. Jak na standardy panujące w innych zakątkach Zony jest bardzo wygodnie, a pościeli pozazdrościłby niejeden mieszkający na Dużej Ziemi człowiek. Nikt nie wie, jak pościel ta utrzymuje się w pełnej czystości pomimo faktu, że na terenie tego piętra nie ma pralek (podejrzewa się, że w X-1 przemieniono artefakty w celu wyciągania brudu i odświeżania).

Laboratorium X-1
Pierwsze laboratorium działające w Zonie otwarte w 1985 roku i jako jedyne niezamknięte po Wielkiej Emisji z 2006 roku. Opracowuje się tam nowe rodzaje oręża, które pomogłoby zaprowadzić pokój na modłę Zdobywców (stąd pochodzi projekt cudownej broni znanej jako "Pocałunek Zony"). Przed 2006 badano tu możliwości mechanicznego usprawniania żołnierzy w celu stworzenia "maszyny do zabijania", jednak nagłe zamknięcie laboratoriów na terenie Strefy/Zony zmusiło Zdobywców do zmiany profilu działalności.

Upiorne łazienki
Łazienki znajdujące się około 100 metrów od biura przywódcy - opuszczone, ponieważ zalęgła się tam anomalia będąca tworem nieudanego eksperymentu. Anomalia ta jest bardzo groźna, ponieważ zdaje się działać na zasadach podobnych, co supernova. Pomimo minięcia kilku lat od jej powstania, nikt jej dokładnie nie zbadał.

"Biuro Półboga"
Zbiór kilku pomieszczeń w których rezyduje frakcja "Zdobywcy" i zarządzają frakcją "Monolit". Wcześniej biuro tu miał zastępca szefa Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej. Samo biuro dzieli się na kilka pomniejszych pomieszczeń.

Biuro
Miejsce w którym Aleksiej Grubon planuje strategię frakcji "Monolit", dodatkowo przyjmuje na rozmowy innych Zdobywców/naukowców/szeregów podległych członków. Biurko zostało wyniesione z jednego z apartamentów w okolicach Prypeci w 2000 roku - do tej pory, dzięki konserwacji zachowało się w stanie niezmienionym.

Pomieszczenie kontrolne
Miejsce z którego zarządzana jest frakcja Monolit - znajdziemy tam szereg przekaźników i najbardziej wymyślnych urządzeń, które mają zapewnić wierność fanatyków i chronić sekrety tego miejsca. Pozyskanie sprzętu zbiegło się z "Kradzieżą stulecia", kiedy to w niewyjaśnionych do dzisiaj okolicznościach z biura w okolicach Zony zniknął sprzęt o wartości blisko 1 miliarda dolarów. Urządzenia, pomimo wytężonej pracy, są w stanie idealnym.

Miejsce wypoczynku
Wersja "Hotelu" dla Zdobywców - nikt prócz nich nie ma tam wstępu. Jeśli wierzyć legendom, występującym tam luksusom pozazdrościłby niejeden milioner.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: Nowe lokacje

Postprzez Kombokil w 26 Wrz 2015, 09:30

"Wyspa" na jeziorze obok Elektrowni

Nie można nazwać tego do końca wyspą ponieważ jest wąskie gardło a na nim droga które łączą "wyspę" z okolicami elektrowni ale nie będę poprawiał gwary Stalkerskiej. Są to opuszczone lasy z małą osadą na samym końcu wysepki i paroma stadninami porozrzucanymi w kilku miejscach na wyspie, otoczone zewsząd przez wody jeziora. Jest tutaj tylko jeden wjazd co daje spore pole do manewru jeśli chodzi o defensywę. Dlatego miejsce to upodobali sobie najemnicy po wyłączeniu mózgo-zwęglacza jeden wielki fort. Nie ma nic lepszego niż prywatne Alkatraz obok elektrowni co nie panowie? W okolicy można spotkać Tarki. Jedynie w tym miejscu. Są bardzo silne ale jako że są bardzo rzadko spotykane ich trofea osiągają zawrotne ceny. Wielu poszukiwaczy przygód powędrowało na tę wysepkę w poszukiwaniu Tarków i jedni mieli pecha a drudzy wrócili sławni i bogaci. Zważywszy na to że Tarki nadal tam występują można tu spotkać również Stalkerów samotników próbujących zdobyć sławę.


Nie wiem jak wyszło ale mam nadzieję że się podobało.
Z czego korzystałem:
-Google Maps
-Własna nieskrępowana wyobraźnia.
Dlatego nigdy nie pytaj, komu bije dzwon; bije on tobie

Image
Awatar użytkownika
Kombokil
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Wrz 2015, 07:58
Ostatnio był: 29 Wrz 2015, 18:56
Miejscowość: Komin Reaktora. :P
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: Nowe lokacje

Postprzez Tajemniczy w 01 Paź 2015, 14:17

Tatarskie Sioło
Tatarskie Sioło to wieś, znajdująca się ok 30 km na północny zachód od Elektrowni. Teren słabo rozpoznany, zarówno przez wojsko jak i stalkerów, swoją bazę posiada tam też tajemnicza frakcja Odrodzenie. Podobno jedyną drogą która prowadzi na teren wsi są bagna znajdujące się na północ od Agropromu. Wieś była zamieszkana aż do drugiej wojny światowej, w 1950 roku ludność została wysiedlona w głąb ZSRR. Według niektórych na terenie lub w okolicy wsi mieści się tajny podziemny ośrodek badawczy w którym pracowano nad bronią jądrową.
Charakterystyczne zabudowania lokacji
Willa Sziłowa
Image
Budynek należący niegdyś do Aleksieja Sziłowa, radzieckiego archeologa. W 1934 roku wraz z pomocnikami prowadził on badania w rejonie wsi w poszukiwaniu obozu tatarskiego od którego pochodzi nazwa miejscowości. Prace wykopaliskowe odsłoniły bogatą ilość artefaktów świadczących że rzeczywiście w zamierzchłej przeszłości istniał tu obóz tatarski. Po dokonaniu tego odkrycia zdobył sporą sławę w ZSRR i zbudował w Tatarskim Siole willę która z biegiem lat stała się jego domem. Mieszkał tam z żoną aż do początku 1940 roku, kiedy został zastrzelony w niewyjaśnionych okolicznościach w Kijowie. W czasie wojny przez pewien czas znajdował się w budynku willi sztab hitlerowskiej dywizji, po wojnie budynek całkiem opustoszał. Obecnie jest to stary, zaniedbany budynek otoczony parkiem. Żaden jednak stalker nie obozuje tam, bowiem czasami w nocy w domu świeci się światło i słychać śmiech oraz rozmowy. Nieliczni stalkerzy próbowali zbadać tajemnicę dworku. Niewielu ludzi wyszło z tego budynku żywymi, nieliczni którzy wydostali się dostali obłędu po eksploracji tego miejsca.
Kołchoz "Przyszłość"
W okresie przedwojennym wieś Tatarskie Sioło posiadała kołchoz, jeden z najlepszych w ZSRR. Jak na tamte czasy był nowoczesny; murowane obory dla ok 500 krów, hale dla maszyn oraz budynek administracji, na jego piętrze znajdowała się sala kinowa co było rzadkością. Obecnie zabudowania zajmuje grupa bandytów pod wodzą Igora Strzałki. Toczą oni potyczki z członkami frakcji Odrodzenie w celu zajęcia wsi.
Bagno
Image
W okresie istnienia kołchozu w miejscu bagien znajdowały się rozległe łąki. Pod II wojnie światowej i po opuszczeniu wsi przez ludzi łąki zaczęły zamieniać się w bagna i tak zostało do dziś. Obecnie tereny te są siedliskiem mutantów, przede wszystkim pijawek oraz dzików. Na terenie Bagna znajduje się też Wyspa Wraku. Nazwa pochodzi od wraku wojskowego helikoptera który rozbił się na tej wyspie. Teren bagien jest też pełny anomalii, głównie grawitacyjnych toteż wyprawa w ten rejon wiąże się z wielkim ryzykiem. Artefakty występują tu dość rzadko i są zazwyczaj mało warte.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowe lokacje

Postprzez Fraternus w 06 Paź 2015, 19:46

Mam swoje własne lokacje narysowane na kartkach a5 dwie lokacje, jedna nazywa się "Martwy strumień" a druga "Stare miasto" jeśli was to interesuje, to napiszcie, mogę podać dwa zdjęcia.
PMm <3

Fraternus
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 06 Paź 2015, 19:18
Ostatnio był: 22 Gru 2015, 17:05
Miejscowość: Wielkopolska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 11

Re: Nowe lokacje

Postprzez Imienny w 17 Sty 2016, 00:32

Upiorne więzienie

Lokalizacja
Między Rostokiem a Magazynami Wojskowymi

Opis

Upiorne więzienie jest ruinami otwartego na początku 60. więzienia, które służyło jako miejsce odosobnienia dla skazanych za szczególnie groźne przestępstwa takie jak morderstwa czy ciężkie rozboje. Zostało ono otoczone grubą siatką pod napięciem z drutem kolczastym na szczycie w celu uniknięcia ewentualnych prób ucieczki, jednak na wyjątkowo upartych poza pościgiem strażników czekał także gęsty las i patrol z niedaleko położonej placówki wojskowej. Oficjalnie budynek podzielony był na 4 części - plac rekreacyjny, jadłodajnia, miejsce gdzie skazańcy odsiadywali wyrok i część administracyjną. Tak naprawdę celem ich pobytu w tym miejscu było służenie przy różnych eksperymentach w charakterze królików doświadczalnych. Mieszcząca się tam placówka badawcza, oznaczona jako Obiekt 59, badała wpływ narkotyków i innych środków psychotropowych na organizm człowieka w celu utworzenia "mieszanki idealnej", która byłaby wykorzystywana podczas walk jako narzędzie to tłumienia bólu. Będący tam naukowcy tworzyli także własne kombinacje, starając się stworzyć tą idealną. "Zużyci" pacjenci byli wywożeni do X-3 i X-4, pozostali w X-59 popadali w obłęd i często popełniali samobójstwa - środki psychotropowe mogą także tłumaczyć liczne rysunki na ścianach przedstawiające straszne i odrażające akty (rzadko zamiast tego przepiękne rysunki) czy powyginane kraty. Samo laboratorium działało do 2006 roku, kiedy to grupa więźniów będąc pod wpływem mieszanki Z włamała się do zbrojowni i brocząc w krwi swojej i swoich oprawców wymordowała wszystkich znajdujących się tam ludzi, nawet innych więźniów. Wtedy to nadeszła emisja, którą przeżył tylko jeden człowiek, który zbiegł na teren "Jelita Zony" i wraz z innym stalkerem zaczął zbierać morderców chcąc zadawać jak najwięcej bólu innym. Obecnie w tym miejscu znajdują się liczne anomalie z przewagą psionicznych oraz niespotykane indziej mutanty, w tym upiornika będącego połączeniem zombie i poltergeista oraz potwora z Rostoku. Ów potwór jest zaginionym w 2008 roku stalkerem, który po utracie współbrata popadł w obłęd i uciekł do laboratorium. Tam zażył pozostawiony specyfik Z i stracił nad sobą panowanie, a obecnie krąży po laboratorium i atakuje każdą napotkaną istotę.

Ważne miejsca
Budki strażnice
Dwie budki strażnicze, znajdujące się niedaleko przejść na 2 połączone z nią lokacje - Rostok i Magazyny Wojskowe. Znajdujący się obok szlaban jest podniesiony, a wewnątrz nich znajduje się szkielet strażnika. Niegdyś niebieska była architektoniczną dumą, obecnie jednak straszy wybitymi oknami i wszechobecną rdzą. Wokół budek można zauważyć anomalię psioniczną.

Plac rekreacyjny
Kiedyś jedyne miejsce, gdzie więźniowie mogli wyjść poza budynek więzienia, obecnie jednak jest to fragment placu pełny dziur z której powyrastały pospolite sosny. Znajduje się tam także tajemnicza "wykop", jednak nie wiadomo dokąd prowadzi, ponieważ nikt nie był aż tak odważny, żeby tam zejść.

Pseudolas
Dziwny las znajdujący się przy przejściu do magazynów wojskowych. Wydaje się, że fragment płotu obrósł dziwną mutacją Spalonego Puchu, który w kontakcie z żywą tkanką zaczyna intensywnie szeleścić i wypuszczać niezwykle lepki płyn.

Budynek kierownik
Tajemniczy budynek znajdujący się na uboczu, swego czasu mieszkał tam kierownik więzienia, a obecnie ma tam legowisko upiornik. Można tam znaleźć dokumenty mówiąca o prawdziwym przeznaczeniu tego więzienia, jednak zdobycie ich nie będzie łatwe.

Jadłodajnia
Ukryta w "psionicznej mgle" jadłodajnia, gdzie siedlisko ma kontroler. W jego siedlisku można znaleźć "Pamiętnik Mordercy", którego autorem jest jeden z byłych pracowników Obiektu 59, a obecnie przeklęty.


Więzienie
Budynek więzienia, po którym kiedyś chodzili strażnicy i obiekty doświadczalne. Obecnie jednak jest to ponure miejsce z celami w których są dziwne rysunki i powyginane kraty. Dodatkowo można spotkać ta potwora z Rostoku.

Zagrożenia
Anomalie: Lepki puch, niewytwarzający artefaktów anomalny twór, niezwykle groźny
Mutanty: Upiornik, Ślepe psy, szczury, kontrolerzy, przeklęci, potwór z Rostoku
Stalkerzy: Pojawiają się, ale nie zostają na dłużej niż to konieczne by przejść. Bardzo rzadko także dobrze uzbrojeni bandyci.

Zadania
Wyprawa do piekła - Zabij upiornika oraz znajdź wejście do Obiektu 59.
Prośba chodzącego trupa - Odnajdź i zabij potwora z Rostoku, zadając mu przy tym jak najmniej bólu. Potem spal jego zwłoki.
Dziura tajemnicy - Odkryj sens istnienia "wejścia w ziemi", które można znaleźć na terenie placu rekreacyjnego.
Ostatnia wola - Przeszukaj dom upiornika i znajdź tam list. Potem przekaż go barmanowi, żeby przesłał go poza Zonę do odpowiedniej osoby (będzie to kosztować).

Przejścia
Z tej lokacji możemy przejść do Rostoku, Magazynów Wojskowych albo X-59
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)

Za ten post Imienny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive czynnywulkan, TheRealNemesis.
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: Nowe lokacje

Postprzez TheRealNemesis w 23 Maj 2017, 19:15

SACHAROVEK

Opis:
Mała wieś na południe od CEJ i na północny-wschód od Limańska. Jest to swego rodzaju łącznik pomiędzy CEJ a resztą Zony, poza Opuszczonym Szpitalem i miastem Prypeć. Południową jak i środkową część tej lokaci zajmuje północny skrawek Czerwonego Lasu. Na zachodnim krańcu mapy biegnie droga, z południa na północ. Niestety nie można dostać się nią na południe do Limańska, gdyż drogę blokują anomalie w rodzaju Anomalii "Bitumin". Sama wieś jest bardzo mała, porównywalna do Jeziora Jantar.

Historia:
Nikt nie wiedział o istnieniu tej lokacji do czasu pewnej naukowej wyprawy z listopada 2011r. Stalkerzy wybrali się aby zbadać Czerwony Las, a dokładniej jego północne rubieże. Niespodziewanie natrafili na zabudowania. Atmosfera była gęsta, tak że nie dało się wytrzymać. Stalkerów odstraszył Monolit, który jak się okazało, o Sacharovku wiedział od dłuższego czasu. Niestety nie wiemy nic więcej, ale tylko chwilowo. Podobno Czyste Niebo chce utorować sobie drogę do CEJ, więc kto wie... może podzielą się informacjami.

Silni wrogowie:
- Dyspozytor: na lokalnej stacji kolejowej grasuje pewien mutant, zwany "Dyspozytorem". Podobno widać jakby przestawiał zwrotnice, co jest niemożliwe, gdyż już dawno zardzewiały. Być może to wina silnego oddziaływania psionicznego...
- Objekt Eksperymentalny nr. 263: Mutant... uciekinier z Laboratorium klasy X. Tylko Zona wie do czego jest zdolny... Widywany jest przy wejściu do piwnicy jednego z budynków i wygląda jak zmutowany nibyolbrzym.

Liczę na odzew i opinię :wódka:
TheRealNemesis
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 20 Lis 2016, 20:00
Ostatnio był: 05 Lip 2019, 12:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: Nowe lokacje

Postprzez TheRealNemesis w 03 Cze 2017, 13:43

Stara Fabryka

To obszar na zachód i południe od zakładu fabrycznego pomiędzy Radarem a Doliną Mroku. W samej lokacji znajduje się pare ważnych punktów strategicznych. Lokacje na dwie części dzieli (nie w pełni) wyschnięte koryto rzeki. Jednakże części lokacji (północna i południowa) nie są sobie równe z uwagi na położenie koryta.


Lokacje

Koryto rzeki
To wąski "wąwóz" biegnący od wschodniego do zachodniego krańca mapy. Koryto jest zaśmiecone, ale dzięki temu podczas szturmów na obozy da się lepiej schować i strzelać zza osłony.

Droga główna
Jak sama nazwa wskazuje, to bardzo ważny obszar mapy, bo przechodzi przez niego wiele ważnych obozów lub punktów obserwacyjnych. Za przykład może posłużyć most nad rzeką lub przejścia pomiędzy Magazynami Wojskowymi, a Doliną Mroku.

Barykady na Fabrycznej
To odcinek drogi z mnóstwem rur, płyt, beczek i wszelkich innych śmieci z Fabryki. Mimo tego obóz ten jest ważnym punktem strategicznym, bo daje on kontrole nad całą drogą do zakładu.

Zakład Fabryczny
Bez wątpienia najważniejszy punkt całej lokacji, kontrolowany przez Monolit, który w razie potrzeby wysyła posiłki znad Radaru. Znajdują się tam genialne punkty obserwacyjne jak i schronienia przed emisjami, a warto zauważyć, że owych schronień jest niewiele, bo tylko dwa. Drugie znajduje się w jednym z zepsutych transformatorów.

Piknik na skraju drogi
Jeden z nielicznych większych obozów znajdujących się poza obrębem dróg. Jest to dobre schronienie bo obóz zarasta mały, dość gęsty lasek.


Frakcje

Stalkerzy: Ciche obozowisko, Zepsute transformatory
Bandyci: Obóz pośród kamieni (Przejście do Wysypiska)
Wolność: Kontener przy bramie (Przejście do Doliny Mroku), Obóz przy zawalonej skarpie, Biwak na rurach
Wojskowi: Droga do magazynów armijnych (Przejście do Magazynów Wojskowych), Ognisko przy ścianie fabryki
Monolit: Zerwany płot (Przejście do Baru), Ciężarówka przy zaporach, Zakład Fabryczny, Barykady na Fabrycznej, Obóz budowlany, Droga zasypana kamieniami.


Mutanty

Ślepe psy: sporadycznie w obozach leśnych i obszarach zalesionych
Nibypsy: czasem stoją na czele ślepych psów
Pijawki: 2 w Pikniku na skraju drogi
TheRealNemesis
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 20 Lis 2016, 20:00
Ostatnio był: 05 Lip 2019, 12:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości