Poziom trudności

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Poziom trudności

Postprzez Marcus_Polonus w 12 Sie 2017, 23:05

Jak odkopujecie to się też dorzucę.

W każdym Stalkerze gram na "mistrzu". Trzeba się wczuć trochę w klimat i pomyśleć, a nie w kółko wczytywać - od chorej strzelaniny mamy Call of Duty, a nie Stalkery.
Image
Image
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 220
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: Dzisiaj, 18:38
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: Poziom trudności

Postprzez jedrek777 w 14 Sie 2017, 00:31

Od założenia tego tematu minęło już sporo czasu i mogę powiedzieć, że zmieniło się moje podejście do gry. Długie katowanie kolejnych części od nowa sprawiło, że poziom mniejszy niż weteran nie wchodzi w grę - po prostu na niższym robi się nudno, chociaż moim zdaniem poszczególne poziomy trudności S.T.A.L.K.E.R.ów nie różnią się tak bardzo poziomem trudności jak w innych grach. Gdy teraz nachodzi mnie ochota na stalkery to najczęściej gram na najwyższym.
"Gdy dolejesz kompotu do gówna, gówna nie naprawisz a kompot zepsujesz"

Za ten post jedrek777 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stalker Kiel.
Awatar użytkownika
jedrek777
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 19 Paź 2017, 23:51
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 16

Re: Poziom trudności

Postprzez megashooter w 29 Sie 2017, 13:21

To ja również powrócę do tematu. Polecam wyłączyć kompletnie HUD. To jest w ogóle zabawa. Po pierwsze imersja rośnie jak ciasto drożdżowec po drugie gra wygląda ładniej a po trzecie trzeba zawsze zerknąć do PDA albo ekwipunku żeby sprawdzać rzeczy na mapie albo poziom życia czy ilość amunicji. Trzeba liczyć pociski w magazynku, pamiętać jaki tryb strzału mamy ustawiony.

I nadal upieram się przy mistrzu. O ile mit z hit_probability został kompletnie obalony, a na reddicie ktoś doświadczalnie sprawdził że na masterze "efekt gąbczastego bandyty" jest nawet większy, to gra jest po prostu zbyt łatwa na czymkolwiek innym.
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: Poziom trudności

Postprzez Pangia w 29 Sie 2017, 19:46

megashooter napisał(a):imersja (…) trzeba zawsze zerknąć do PDA albo ekwipunku żeby sprawdzać rzeczy na mapie albo poziom życia czy ilość amunicji

No rzeczywiście po ch*ju realizm. Żeby zobaczyć, jak się czuję, otwieram plecak. :u3:

na reddicie ktoś doświadczalnie sprawdził że na masterze "efekt gąbczastego bandyty" jest nawet większy

Zależy od gry. W waniliowym SoC-u na pewno nie, bo w configach GSC ustawiło różne wartości hit_power zależnie od poziomu trudności i na mistrzu każda broń ma największy współczynnik zadawanych obrażeń.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stalker Kiel, trolololo.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 15 Paź 2017, 19:30
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 853

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron