Pomysł na mutanta

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Pomysł na mutanta

Postprzez Scurko w 17 Gru 2009, 14:01

Witam. Chciałbym się spytać użytkowników naszego forum, czy mają jakieś pomysły odnośnie mutantów, jakie chcieli by zobaczyć w kolejnej części S.T.A.L.K.E.R.a, a których nie było w Zewie Prypeci, jak i w poprzednich dwu częściach? Jeśli tak, mogą się podzielić jak taki stwór by wyglądał, jego zalety, słabe punkty itp itd :D. Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam
Image

"TYLKO ŻYCIE POŚWIĘCONE INNYM WARTE JEST PRZEŻYCIA"

http://fairview.deadfrontier.com/refer. ... ontier.com
Awatar użytkownika
Scurko
Tropiciel

Posty: 292
Dołączenie: 03 Lip 2007, 20:16
Ostatnio był: 16 Kwi 2022, 18:56
Miejscowość: Dębowiec k.Cieszyna
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez dorian w 17 Gru 2009, 16:55

Z wyciętych mutantów to nie było raczej na pewno tego tałatajstwa :
Za pewnym forum:
- Rats (Szczury) : "Po katastrofie dużo zwierząt zginęło i zostawiło Strefę opustoszałą, ale nie szczury. One rozmnożyły się i stały się szczególnie licznymi w Strefie zwierzętami. Szczury żyją w grupach, rzadko indywidualnie. W stadach szczurów można znaleźć "Wilcze szczury" znacznie większe, niebezpieczniejsze od swoich krewnym. Szczury mogą wyczuwać niebezpieczne obszary i ostrożnie unikają nich, piszcząc ostrzegają resztę stada. Stworzenia te są bardzo bystrymi kreaturami i próbują otoczyć ofiarę. Zaatakowany, osaczony ze wszystkich stron nie ma szans na przetrwanie."
Image

zagrożenie: nieznane i nie mylić z Rodentami.

- Rat Wolves (Wilcze szczury) : "Duże i agresywne pojedyncze stworzenia. Kiedy są głodne, pożerają spokrewnione osobniki. Normalne stado zawiera jednego wilczego szczura na dziesięć zwykłych szczurów. Wilcze szczury są odporne na różne trucizny i ciężkie promieniowanie.
Image

zagrożenie: nieznane

- Tark : "Koń na bardzo cieńkich nogach. Wygląda na dość agresywnego i wymagającego przeciwnika. Niestety nie ma o nim żadnych informacji. Usunięty na stałe z gry.

Nie pogniewałbym się też osobiście, gdyby w Zonie zrobili znacznie więcej mutantów i to nie tylko kicających łapkami po wyposażonej w Terrain Pack glebie :wink: , ale też np. jakieś sfruwające w dół z nieba i porywające nas znienacka..
P.S. Trza by było "oszczeliwać" się ze wszystkich stron na maxa, nawet w górę. :wink:

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez KoweK w 17 Gru 2009, 17:14

LOL, przecież na tym screenie nie ma wilczego szczura. Widać, że to Nibypies. :P

Co do mutka, to chciałem zobaczyć Tarka... Niestety Snork z nim wygrał. Kiedyś GSC organizowało konkurs na mutanta w grze i właśnie był wybór pomiędzy Tarkiem, a Snorkiem. Oczywiście wygrał Snork, po Tarku został tylko concept art. Oryginalnego modelu na pewno nigdy nie ujrzymy, bo po prostu nigdy nie został stworzony (bo po co?).
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Tawarish Kozłow w 17 Gru 2009, 18:17

Larwa taka jak w RE 2 i innych częściach tylko że mniejsza :D

Mutant był by wielkości snorka (a co może niby olbrzyma?) zakopywał by się pod ziemie i czekał na gracza gdy gracz podejdzie blisko larwa wyskakuje oszołamiając gracza i zaczyna ssąc go a raczej gryźć :)
Ale spokojnie że pod ziemią o obecności w poblirzu poinformuje nas piszczenie (kto grał w HL2 ep 2 napewno je słyszał w jaskiniach kopalni) i mały poziom radjacji bo ona jest wszystko powtarzam wszystko żerna :D
Chce OICW w wersji ASG AEG!

Jeśli też chesz taką replike wklej to do podpisu a może nasze modły zostaną wysłuchane!
Tawarish Kozłow
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 28 Paź 2009, 15:05
Ostatnio był: 30 Kwi 2012, 16:51
Miejscowość: Prypiat
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez El Diablo w 17 Gru 2009, 18:52

Cholerka! Trochę pogrzebałem w sieci i faktycznie szkoda tego TARK'a prezentuje się nieźle!:-O http://www.nofrag.com/image.php?url=/screenshots/actualite/2003-12-25_tark2_big.jpg
Awatar użytkownika
El Diablo
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 09 Gru 2008, 22:17
Ostatnio był: 05 Paź 2021, 14:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 53

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Bambosz107 w 17 Gru 2009, 20:29

A że się tak spytam: czym się różnią rodenty od szczurów? A co do nowego mutanta: przywrócić te wycięte i można by zrobić coś na wzór Koshei'ego z SoC'a, taki boss.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez StalkerCiastek w 17 Gru 2009, 21:06

Bambosz-> Da się przywrócic niektóre. Burer, Chimera i szczur miały byc już w SoC. Pojawiły się dopiero w CoP (oprucz szczurów, te były niby w SoC, ale mi chodzi o takie "zwykłe"). Zresztą sporo modów do CN i SoC dodaje wycięte mutanty. Jeśli masz na myśli Tarka to jak napisał Kowek - niemożliwe. Chyba, że ktoś na podstawie starych obrazków stworzy zupełnie nowy model.

Co do tematu. Jak dla mnie trzeba w ogóle przemodelowac te mutanty. Pijawka na początku OK. Ale w takich ilościach w jakiś występowała w CoP już zupełnie mi się przejadła. Mogliby zrobic coś nowego. Jak już ktoś wspominał ptaki spadające z nieba. Mogliby odkurzyc Kontrolera. Przejmowałby kontrolę nad Stalkerami i ci by do nas strzelali. Pomysłów może byc wiele. Dlatego nastepna częsc Stalkera (o ile będzie) powinna zawierac CAŁKIEM nowe mutanty. Bo jak nie to już będzie odgrzewany kotlet. A spróbujcie se go odgrzac aż 3 razy. Smacznego.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez dorian w 18 Gru 2009, 10:31

Mogliby odkurzyc Kontrolera. Przejmowałby kontrolę nad Stalkerami i ci by do nas strzelali.


Przecież z tym Kontrolerem w Zewie już tak jest. Miałem tak w tunelu z silną emisją psioniczną jak poszliśmy z kumplami po artefakt dla uczonych. Jak już go zgarnąłem do plecaka to krzyknęli, że Kontroler się pojawił, co prawda gdzie, to do tej pory nie wiem, bo go nie zauważyłem jakoś, ale musiał być w pobliżu i chłopakom we łbach namieszał, bo raptem zrobili się "czerwoni" i napi&%dalać do mnie zaczęli.
W ogóle to świetny pomysł z tym jego oddziaływaniem na głowę jest i szkoda, że wcześniej do tej pory tego nie było.

Jak już ktoś wspominał ptaki spadające z nieba


Eee tam, miałem na myśli nie spadające ptaszki, tylko prawdziwe, latające mutanty i na tyle wielkie, żeby mogły złapać łapskami/szponami takiego gościa w locie i zabrać go sobie do gniazdka na obiad.
Np. :
ImageImageImage
Ech, jakby mi takie cuś na łeb sfrunęło :wink:

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez KoweK w 18 Gru 2009, 15:07

El Diablo napisał(a):Cholerka! Trochę pogrzebałem w sieci i faktycznie szkoda tego TARK'a prezentuje się nieźle!:-O

Nice. Nigdy wcześniej nie widziałem oryginalnego concept arta. Dzięki wielkie za link. :)

Bambosz107 napisał(a):czym się różnią rodenty od szczurów?

Jeśli chodzi o atak itp. to niczym. Jedyną różnica to to, że Rodenty nie posiadają przywódcy, a wśród grupki szczurów zawsze miał się pojawić Wilczy szczur.

dorian napisał(a):Przecież z tym Kontrolerem w Zewie już tak jest. Miałem tak w tunelu z silną emisją psioniczną jak poszliśmy z kumplami po artefakt dla uczonych. Jak już go zgarnąłem do plecaka to krzyknęli, że Kontroler się pojawił, co prawda gdzie, to do tej pory nie wiem, bo go nie zauważyłem jakoś, ale musiał być w pobliżu i chłopakom we łbach namieszał, bo raptem zrobili się "czerwoni" i napi&%dalać do mnie zaczęli.

Dorian, to jest zwykły skrypt, niestety. Ogólnie gdy spotykałem luzem Kontrolerów to nigdy nie przejmowali nad nikim władzy, CHYBA (mogę się mylić :P).

Co do latających mutantów - było kilka concept artów stworzonych przez GSC, które przedstawiały mutanty ze skrzydłami (prawdopodobnie mogły też latać). Zamieszczę te, co posiadam:

ImageImageImage




Poza tymi mam jeszcze kilkanaście innych... niektóre naprawdę ciekawe. Wydaje mi się, że są nawet zmutowane dzieci, albo to po prostu takie "karzełki". :P

Oczywiście to wszystko dostępne jest również na moim torrencie "Oblivion Lost - Compilation".
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Hashu87 w 20 Gru 2009, 13:59

jak dla mnie to ten TARK byłby łatwiutkim celem duże to #!?%>stwo i (wcale niestraszne) ...

Nie dziwie się ze SNORK wygrał :P

Można by było coś zrobić z ZOMBIE bo to chyba najprostsze mutki (jak dla mnie) można by ja umobilnic i zmienić tekstury na bardziej straszne :D
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
Hashu87
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Gru 2009, 15:20
Ostatnio był: 25 Gru 2009, 23:13
Miejscowość: Legnica - Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Lubomyr w 22 Gru 2009, 19:55

Mogły by być zmutowane rośliny. Brakuje roślin plujących trującym sokiem przeżerającym pancerze. Omotujących przechodzącego człowieka witkami gałązek i unieruchomiająych go w uścisku. Drzew znienacka wywijających konarami i powalającymi człowieka na ziemię. Idąc przez wodę nie ma drapieżnych ryb, paraliżujących prądem, strzelających trującymi kolcami albo radioaktywnym śluzem. Wszystko zależy od natężenia mutantów na metr kwadratowy. Za dużo spowoduje całkowitą niechęć do wychodzenia z bazy albo trzymania ciągle palca na szybkim sejwie.
Każda broń dobra, z którą przeżyjesz kolejny dzień.
Lubomyr
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 10 Gru 2009, 00:27
Ostatnio był: 18 Sty 2017, 17:40
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Michu33 w 22 Gru 2009, 20:04

^^^ Dokładnie, brakuje zmutowanych roślin i w wodzie brak życia :( Idealna była by roślina taka jaka jest w Wiedźminie.
Шэjdź do sтгэfy śmїeгcї! Hoггoг Czaгnobyla гozpoczął się w pїąтeк 13 кшїэтnїa 2007 гoкu!
Тuтај człoшїэк sтшогzył рїэкłо
Awatar użytkownika
Michu33
Stalker

Posty: 50
Dołączenie: 13 Cze 2007, 20:33
Ostatnio był: 29 Sty 2024, 00:23
Miejscowość: Karczew
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości