Pomysł na mutanta

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Heap w 05 Lis 2015, 15:34

Ja mam coś takiego :)
Hexus

Hexusy to humanoidy, a konkretnie byli komandosi którzy byli skorzy do testów na sobie by zostali jak najbardziej uodpornieni na ból. Ale nie zapomnieli o wyszkoleniu mimu aż takich mutacji. Są ubrani w wojskowe kamuflażowane ubrania, i noszą karabiny. Są dużo celniejsi od zombie, a poruszają się równie normalnie co przeciętni wojskowi i stalkerzy. Jedyną różnicą jest to że nie mają twarzy. Ich głowa jest gładka niczym jajko, ponieważ ze względu na ilość pochłoniętego promieniowania odpadały im włosy , uszy a nawet nos. Ponieważ po kilkuset próbach na zwłokach martwych komandosów których wykończyły wcześniejsze testy, nie krąży w nich krew, serce nie bije, lecz mają w sobie nowoodkryty artefakt "ożywiacz" który sprawia że nawet jako trup jesteś w pełni przytomny i możesz normalnie działać,lecz podpięty jest do niego wielki ładunek C4 który sprawia że w przypadku zabicia Hexusa niszczy artefakt, a pozostała w nim energia sprawia że możesz mieć na karku innych mutantów


Miejsca respu: Labolatoria, podziemia przejścia do Prypeci
Ostatnio edytowany przez Heap 07 Lis 2015, 08:40, edytowano w sumie 2 razy
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...

Za ten post Heap otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tajemniczy, Imienny, GajgerW.
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Ranger801 w 05 Lis 2015, 18:30

Heap napisał(a):ubrania moro

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kamufla%C5%BC_wz._68
Chciałeś powiedzieć kamuflaż, bo to o czym wspomniałeś to kamuflaż wz.68. :caleb:
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez doomer77 w 05 Lis 2015, 23:29

KRET

Pracownicy elektrowni, z reguły technicy, którzy przy drugiej eksplozji znaleźli się w bezpośrednim polu rażenia. Większość zginęła raniona odłamkami, ale niektórzy przeżyli. Jednak ze względu na wysokie promieniowanie i znajdujące się w ich ciałach drobinki odłamków, które przekształciły się w momencie eksplozji w artefakty, zaczęli szybko mutować.
Ślepi, wyjątkowo wrażliwi na jakiekolwiek światło, z doskonałym słuchem, poruszają się bezszelestnie w kanałach, podziemnych laboratoriach i bunkrach. Większa ilość chrząstki niż w przypadku ludzi i szorstka skóra sprawia, że potrafią się poruszać po ścianach i przeciskać się przez wąskie otwory. Polują wyłącznie w grupie, osaczając bezszelestnie przeciwnika i w kulminacyjnym momencie obalając go na ziemię grupowym atakiem. Ostre zęby szybko sobie radzą z ludzkim mięsem a nawet jeśli delikwentowi uda się ujść z życiem dzięki dobremu kombinezonowi, może być pewien zakażenia, które leczy się bardzo długo i trudno. Spada wtedy odporność na wysiłek, koncentracja ulega obniżeniu a wzrasta zapotrzebowanie na sen.
Są jednak dość słabi i powolni, przez co zauważeni nie stanowią problemu. Problemem jest dopiero ich zauważenie... Wychudzeni, z nienaturalnie wykrzywionymi stawami, pokryci na wpół spaloną skórą i wtopionymi w nią drobinkami artefaktów. Ich obecność może sugerować lekki ból głowy i/lub szum w uszach, ponieważ porozumiewają się głównie telepatycznie, co wpływa nieznacznie na umysł przeciwnika. Gdy nie polują, używają do komunikacji czegoś, co może przypominać mowę i jest to w zasadzie jedyny sposób na ich zlokalizowanie. Rozmawiają jednak po cichu...
Występują głównie w podziemnych laboratoriach, chowając się w najciemniejszych i najciaśniejszych zakamarkach, ale i piwnicach, kanałach burzowych i bunkrach. Jeden z nielicznych gatunków, który wychowuje młode - nieposiadające wtopionych artefaktów, ale znacznie silniejsze po osiągnięciu dojrzałości. Wtargnięcie do gniazda z młodym/i skutkuje alarmem w całej społeczności i wkrótce do zaatakowanego gniazda ściągają wszystkie Krety z okolicy.
Po zabiciu można pozyskać cenioną przez naukowców i techników skórę z dłoni i stóp. Nadaje się doskonale na podeszwy butów i wyjątkowo lekkie, ale wytrzymałe pancerze. Nie chronią co prawda przed kulami, ale ich wytrzymałość w starciu z innymi mutantami w połączeniu z lekkością jest wyjątkową zaletą.
Drobinki artefaktów są cenione wyłącznie przez naukowców, którzy bez niszczenia całych i drogich artefaktów mogą eksperymentować z oddziaływaniami między kilkoma typami i łączyć je w inne.

Za ten post doomer77 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 328
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 11 Lis 2022, 11:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 69

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Heap w 06 Lis 2015, 16:00

Jak najbardziej panie Ranger801, ale chciałem to napisać jak najbardziej zrozumiale:D. Zresztą można się zamotać w tych rodzajach kamuflaży, kolorach... Ale już poprawiam :)

***

A co do innego mutanta to mam jeszcze takie coś
Drwal
Wielu ludzi żyjących przed wybuchem reaktora żyło dookoła Strefy. Wielu ludzi miało piece opalane drewnem, przez co drewno było chętnie kupowanym produktem, dzięki czemu żyło tu wielu Drwali. Drwale nie wiedzący nic o awarii w reaktorze było zaskoczonych gdy zobaczyli błysk mocniejszy niż słońce. W ciałach ludzi zaszły tak dalekie mutacje, że w większości przypadków drwali ci ludzie stopili się z ubraniami, oraz z siekierami i piłami. Drwale dzięki tym mutacjom i stopieniom stali się dużo bardziej niebezpieczni, ponieważ skóra wzmocniona kurtkami, oraz innymi ubraniami stała się ciężko przebijalna, ale równocześnie łatwo jest ją rozpruć. A ze względu na pernamentne już dla nich narzędzia, czyli piły i siekiery stali się bardzo groźnym przeciwnikiem. Dawniej bardzo silni ludzie stali się teraz bardziej odporni, i zabójczy dla większości stalkerów. Głównie tylko ludzie ubrani w stalowe pancerze i egzoszkielety są spotykani żywi, ponieważ mimo że po uderzeniach siekier zostały wielkie wgniecenia, to nic się nie stało atakowanemu. Gorzej jeśli ktoś ma zwykłe skafandry do wypraw w anomalie, gdyż większość siekier jest zardzewiałych i przez to większość ludzi nie dość że jest z poodcinanymi kończynami, to rdza zaraża jeszcze poszkodowanego , a to zarażenie jest w warunkach Zony prawie nie uleczalne.

Występowanie: Tartak, lasy, okolice większości anomalii

Dropy(czyli wykrojki :E):
Skóra Drwala - bardzo lekka skóra mutanta zwanego Drwalem, wyjątkowo odporna na pociski, ale łatwo ją rozciąć i rozpruć
Siekiera Drwala - Siekiera drwala, odcięta od jej właściciela, co można zauważyć po tym że pozostało po nim kilka centymetrów ciała. Bardzo zardzewiała i ciężka, co jednak nie przeszkadzało Drwalowi się nią posługiwać

Uwagi moderatora:

Dubel, łączę. -Uni
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Ranger801 w 06 Lis 2015, 16:36

Heap źle mnie zrozumiałeś :E . Wz.68 to właśnie jest moro (PRL-owski kamuflaż). Chodziło mi że to zdanie powinno wyglądać tak "Są ubrani w wojskowe ubrania w kamuflażu". ;)

Za ten post Ranger801 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Heap.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Heap w 06 Lis 2015, 17:06

łojtam łoj tam :D
Edit: Poprawione, i dzięki za zwrócenie na to uwagi :)

***

A teraz coś takiego
Ha, Stalker, troche przestarzały ten twój kombnezon no nie ? Wyglądasz nie najlepiej...
Zaraz, moment, Stalker, zatrzymaj się. Zatrzymaj się albo kula w głowe. Zatrzymaj się!!!
*strzał w głowę*
O cholera, mój licznik Geigera oszalał. I ten smród...
*zemdlał*

Gazownik

Gazownik to nie pan z gazowni co spisuje rachunki. Gazownik to mutant w żółto-zielonym skafandrze który miał być odporny na promieniowanie oraz trujące gazy. Jednak podczas wybuchów reaktora nic nie było w stanie zatrzymać takiej ilości radioaktywnego pyłu oraz gazów. Gazownik został uwięziony pod stertami radioaktywnych pyłów, które niestety ożywiły go po śmierci. Więc Gazownik to martwy człowiek-zombie który po śmierci potrafi wypuścić w cholerę promieniowania, i zwykłego i psionicznego, ale też i wielkie ilości gazów. co czyni tego mutanta dosyć groźnym dla nieprzygotowanych ludzi.

Występowanie: Labolatoria, okolice z wielką ilością promieniowania, okolice pól anomalii.

Wykrojki z góry przepraszam za ilość...:
Kombinezon Gazownika: Zdarty z mutanta zwanego Gazownikiem kombinezon, początkowo miał chronić przed radioaktywnością, ale ostatecznie został użyty jako bomba gazów trujących i radioaktywności. W tym stanie bezużyteczny

Uwagi moderatora:

Urwał nać, nie dubluj postów, tylko edytuj i podbijaj. -Uni
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Imienny w 21 Sty 2016, 11:25

Wracam z kolejnym pomysłem na mutanta, w przypadku którego eliminacja może wymagać finezji i szczęścia. ;)

"Tym razem widziałem coś, czego przy zdrowym umyśle nie da się nijak wytłumaczyć. Pewnego razu podróżując niedaleko ruin wsi Czarnobyl moim oczom ukazała się kobieta. Jednak jej nienaturalna postura i pulsujące ciało wzbudziło moją nieufność. Zauważyła mnie, jednak zamiast niespodziewanego ataku spotkałem tylko chłodne spojrzenie. Zmęczony przymknąłem na chwilę powieki, jednak wtedy szybkim ruchem przemierzyła kilkadziesiąt metrów. Wtedy też zacząłem się cofać nie patrząc za swoje plecy, a kiedy TA kobieta w końcu zniknęła, uciekłem jak najszybciej się da. Mówię wam - nie idźcie tam, jeśli wam życie miłe."


Czarnobylska Wdowa
Miejsce występowania
Opuszczone wsie na terenie Zony


Opis

Czarnobylska wdowa - potocznie zwana łowcą stalkerów - jest jedną z najgroźniejszych istot jakie zostały kiedykolwiek zarejestrowane przez naukę. Wyewoluowała ona z kobiety - najczęściej żon pracowników CZAES - które z nieznanych przyczyn postanowiły po katastrofie z 1986 roku zostać na terenie Strefy. Jednak po pewnym czasie - z różnych przyczyn, najczęściej śmierci męża - popadły w obłęd i popełniły samobójstwo przez dźgnięcie w serce. Szczęśliwe odeszły na zawsze, jednak nie wszystkim był dany spokój na zawsze. Emisje oraz inne niespotykane nigdzie indziej zjawiska przywróciły je do życia i w znacznym stopniu przeobraziły zmieniając w potwory spotykane w koszmarach. Skóra tych poczwar stwardniała do tego stopnia, że bez większego problemu powstrzymuje kule karabinowe ulegając jedynie rzadko spotykanym nabojom 12,7 mm, a włosy zmieniły kolor na czarny i uległy wydłużeniu. Ta zmiana jest jednak niczym niezwykłym, jeśli popatrzymy na mutację układu krwionośnego - wskutek zranienia serca to "wypadło" z ciała, a jego rolę przejęły żyły i tętnice, co widać w pulsującym ciele mutanta. Sposób ataku także jest niezwykły - mutant po wypatrzeniu ofiary stara się spojrzeć się jej w oczy. Jeśli to się jej nie uda - atakuje z niespotykaną szybkością przebijając mózg przy użyciu swoich diamentowych szponów. W przeciwnym razie po prostu stoi i patrzy i o ile potencjalna ofiara nie odejdzie na określoną odległość - nie zmienia swojej pozycji. Mutanta da się zabić bez użycia grubej amunicji, jednak wymaga to finezji. Najpierw należy dostać się do serca Wdowy, które znajduje się w jej legowisku. Potem należy je "wszczepić" w otwór znajdujący się na klacie piersiowej, wtedy też dojdzie do dziwnej reakcji i serce znów zostaje połączone. Po tej reakcji wdowa stanie się agresywniejsza i zaatakuje bez względu na spojrzenie, jednak jest wtedy wrażliwa na trafienia w "nowe" serce i szyję. Kilka precyzyjnych trafień wystarczy do zabicia mutanta. Dla śmiałka wystarczająco bezmyślnego by się z nią zmierzyć jest źródłem bardzo dobrego zarobku.

Trofea

Serce Wdowy - Niezwykle wartościowy narząd, którzy kształtem nijak nie przypomina tego organu u jakiegokolwiek żyjącego stworzenia. Wysoce poszukiwany, można za niego kupić dobrej jakości broń albo kombinezon. Na cenę wpływa także fakt, że do tej pory zarejestrowano tylko 2 osobniki, dodatkowo z wiadomych względów nie posiadają one zdolności reprodukcyjnych.
Cena - 30 000 rubli

Szpony Wdowy - Ostre jak diament szpony są poszukiwane przez techników, którzy z ich pomocą mogą wykonać narzędzia do zachowania ostrości
Cena - 5 000 rubli

Włosy Wdowy - Jedyny zarejestrowany w Zonie przypadek wykorzystania włosów martwego człowieka. Zawartością nie różnią się od włosów typowej kobiety, jednak - jeśli wierzyć niektórym opowieściom - pozwalają koić nerwy po walce. Dlatego też stalkerzy odkupują je od innych i robią z nich poduszki.
Cena - 10 000 rubli

Zadania
Kilka zadań związanych z tym mutantem pojawia się w przygotowywanej przeze mnie fabule S.T.A.L.K.E.R.: Początki. Ich nazwy związane są z pewnym aktorem niemego kina.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)

Za ten post Imienny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Heap, Universal.
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 610
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Maj 2023, 21:49
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez Molad w 19 Lip 2016, 14:22

Imprezowicz-Jeden z najsmutniejszych mutantów w kordonie. Jest to mutant powstały z biednych idiotów którzy jakimiś pokrętnymi drogami dostawali się do zony i nieuzbrojeni użądzali tam imprezy . Następnie łapała ich emisja osłabiona przez odległość od generatorów. Są poparzeni i zmutowani ale co przerażające, prawie całkowicie świadomi. Zwyklę nie są agresywne , gdy zauwarzą stalkera mówią coś w stylu "wow jesteś stalkerem ? Mogę zrobić ci zdjęcie ?" Wyciągając jednocześnie swoją rękę z przyczepionym do niej telefonem . Ta aparatura pozwala mu odbierać w mózgu przekazy radiowe jak i te z PDA . Nie należy jednak pod ŻADNYM pozorem się na to zgadzać. "Zdjęcie " produkuje fale ogłuszające ofiarę i niszczące wszelkie użądzenia elektryczne.Mutant wpada w tedy w przerażenie i ucieka zostawiając stalkera na pastwę Zony.
Występowanie - kordon najmniej "zaludnione" tereny
Trofea-
telefon imprezowicza -Prof Oziorski chętnie go zbada a po kilku takich badaniach będzie mógł wytworzyć z nich broń ogłószającą.
Mózg imprezowicza - podobny do ludzkiego lecz ceglastoczerwony . Podobno smaczny w sosie słodko-kwaśnym.

Szalony Imprezowicz - Ta odmiana jest znacznie niebezpieczniejsza . Są to imprezowiczę którzy w wyniku silnych mutacji ze swoim telefonem przestali kontrolować przesyłanie informacji do swojego mózgu . Otacza ich także pole psioniczne przesyłające te same informacje do mózgów istot obok często "przegrzewając" ich mózgi noprowadzając do utraty przytomności lub śmierci. Łatwo jest go za to wyeliminować z średniego lub długiego dystansu gdyż mutant ten porusza się niezwykle powoli i kołysze się z niemożliego do opisania bólu głowy .
Występowanie - Kordon
Trofea :
Ręka Szalonego Imprezowicza - Ta ręka prawie całkiem połączyła się z telefonem . Naukowcy mogą być nią umiarkowanie zainteresowani .
Mózg Szalonego Imprezowicza - interesujący obiekt naukowy. Podobno przy odpowiedniej aparaturze może stać się niewyobrażalnie potężnym procesorem.
Jaki jest sens życia ? Zrobić dzieci i je wychować i niech one męczą się z tym pytaniem. - Ulman Metro 2033

Za ten post Molad otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PRZEMEK ŁOWCA, trolololo.
Molad
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 18 Lip 2016, 23:49
Ostatnio był: 13 Sie 2016, 14:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 2

Re: Pomysł na mutanta

Postprzez PMG w 20 Sie 2017, 19:25

Coś mnie ostatnio wzięło na rozszerzanie uniwersum S.T.A.L.K.E.R.a i postanowiłem nasmarować taki skromny bestiariusz. ;)

Trup
:

Tajemniczy fenomen noszący znamię anomalii. Są to pozostałości po stalkerach, żołnierzach i innych mieszkańcach Zony. Pomimo podobieństw nie należy mylić ich z zombi, gdyż w przeciwieństwie do nich, są to twory faktycznie martwe. Z jakiegoś powodu zwłoki niektórych ludzi, którzy zginęli na terenie Zony, zostają po pewnym czasie animowane, choć wiele narządów często jest w stanie zaawansowanego rozkładu. Trupy mają w zwyczaju leżeć nieruchomo, bez oznak życia w lasach lub wewnątrz budynków. Gdy wyczują obecność istoty ludzkiej, zaczynają bezgłośnie wstawać i podążać w jej kierunku z zamiarem zaatakowania. Zdarza się jednak, że trup niespodziewanie upada na ziemię, aby znowu zmienić się w zwłoki na nieokreślony czas. Przyczyny tego zjawiska (zarówno ożywienia jak i ponownej śmierci) są niejasne, a badania w tym kierunku nie przynoszą rezultatów.


Reanimator
:

Człowiekopodobny mutant o nieznanej naturze. Posiada niezwykłą zdolność wskrzeszania zabitych zwierząt i ludzi, nawet jeśli ich ciała są w stanie rozkładu. Z wyglądu jest podobny do człowieka - jest o głowę niższy od przeciętnego stalkera, ale jego ciało jest bardzo krępe i umięśnione. Na twarzy widoczne są ślady po bliznach i szwach, co sugeruje, iż mutant został poddany wielu chirurgicznym zabiegom. Reanimatorzy żyją samotnie w opuszczonych chatach i innych mniejszych budynkach. Kiedy wyczują obecność stalkera, przejmują kontrolę nad zwłokami poprzedniej ofiary. Animują jej ciało w ten sposób, żeby zwabić człowieka do swojej kryjówki - zwłoki ruszają się, machają, a nawet wołają o pomoc. Kiedy stalker się zbliży i zauważy, że "ranny" jest w rzeczywistości martwym, zmasakrowanym kawałkiem ciała, zwykle jest już za późno na ucieczkę.


Piroman
:

Pod tą nazwą kryje się jeden z najrzadszych mutantów w Zonie. Z wyglądu przypomina on masywnego humanoida ze wzdętym brzuchem przyozdobionym podłużną, pionową blizną. Mutant jest ubrany w stare, zniszczone wojskowe spodnie, a na nogach nosi skórzane buty. Stworzenie z pozoru wydaje się nie mieć twarzy, na miejscu której znajduje się ogromny, rozwarty otwór gębowy z kilkoma rzędami zębów. Oczy znajdują się po bokach głowy, stąd istota ma lekkie problemy z orientacją, ale jednocześnie znacznie poszerza to jej pole widzenia. Piroman, gdy jest spokojny, porusza się dosyć powoli, ale w razie potrzeby potrafi być zabójczo szybki i zwinny. Gdy zostanie sprowokowany potrafi zionąć z otworu gębowego prawdziwym strumieniem ognia zdolnym spalić przeciwnika do gołych kości. Obrażenia odniesione podczas tego ataku porównywalne są do bliskiego spotkania z anomalią "spalacz", stąd niewiele stworzeń ma odwagę stanąć z piromanem do walki. Chociaż jest istotą skrajnie niebezpieczną, rzadko atakuje niesprowokowany. Dlatego doświadczeni stalkerzy nigdy nie próbują wchodzić piromanowi w drogę.


Król szczurów
:

Zagadkowy mutant, który zamieszkuje najciemniejsze podziemia Zony - zwykle laboratoria oraz wojskowe bunkry. Najciekawszą rzeczą, na jaką zwraca się uwagę podczas opisywania go, jest jego niezwykła relacja ze szczurami i szczurowilkami, które dzielą z nim terytorium. Stalkerzy nazywają to stworzenie "królem szczurów" i opisują je jako wysokiego człowieka o białej skórze, który jest ubrany w gruby, brązowy płaszcz. Spod górnej i dolnej wargi wystają długie, spiczaste zęby, a oczy są szerokie i przekrwione. Ponoć mutant utrzymuje telepatyczny (lub nie) kontakt z każdym lub z większością osobników, które są mu bezwzględnie posłuszne. Są one jego oczami i uszami - jeśli szczury wyczują obecność stalkera, ich "król" też o tym wie i zwykle pierwszy rzuca się do ataku, a wraz z nim całe stado gryzoni.


Znamię
:

Zagadkowa istota nieznanego pochodzenia. Wymyka się klasyfikacji, bo ani swoim wyglądem, ani zachowaniem nie przypomina niczego, co żyje na Ziemi. Nie posiada stałej formy. Jest to bezkształtna, cienista plama złożona z jakiejś nieznanej mrocznej materii, która przesuwa się gładko po ścianach i dachach budynków. Stworzenie zamieszkuje opuszczone fabryki - główne rozległe, zapuszczone kompleksy na obrzeżach Zony. Z jakiegoś powodu nie jest spotykane bliżej centrum. Istota reaguje na ruch. Kiedy wyczuje obecność ofiary, zaczyna bezgłośnie przesuwać się w jej kierunku, aby potem pochłonąć ją. Skutki takiego spotkania są niejasne - choć na zwłokach stalkerów znajdowane są rozległe ślady po oparzeniach, nikt nie jest w stanie określić, co je spowodowało.

Za ten post PMG otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pijawol, HitFan.
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 13:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości