[Sposób na problem z error handler is invoked!]

[Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez kubekpop w 16 Cze 2012, 19:44

Witam. Ostatnio nie mogłem dodać nowych broni, bo mi wyskakiwało coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 815
[error]Description   :


stack trace:

Kiedyś już tak miałem. A ponieważ zależy mi na tych broniach, znalazłem na to sposób. Być może jest jakiś prostszy, ale ten mi działa.
Co będziemy potrzebować:

-config niedziałającej broni, np. w_m16.ltx
-config działającej broni, najlepiej z tej samej klasy, np. w_lr300.ltx
-edytor tekstu obsugujący pliki ltx, polecam Notepad++ albo WinMerge lub inne porównujące - łatwiejsza robota

I całość polega na skopiowaniu podstawowych sekcji z configa niedziałającej broni do kopii configa działającej broni. Sekcje i fragmenty, które nas interesują (najważnejsze, tylko po to, aby broń działała - pozostałe wedle uznania):
:

-nazwa broni na początku pliku
-spawn
-upgrades (wszystkie trzy)
-hud
-position
-orientation
-fire_point
-fire_point2
-flame_particles
-smoke_particles
-grenade_flame_particles
-shell_point
-shell_particles
-shell_particles
-strap_position
-strap_orientation
-strap_bone0
-strap_bone1
-visual
-scope_status
-silencer_status
-grenade_launcher_status
-dźwięki
-całą sekcję [wpn_xyz_hud], czyli od tagu do końca pliku lub końca informacji o stockowej wersji broni (początku zmodyfikowanych broni)
-ewentualnie, jeśli są, sekcje scope

I potem usuwamy wszystkie defaultowe sekcje od celowników i broni, np. [wpn_lr300super]:wpn_lr300, bo inaczej będzie błąd z duplicate section, bo to już jest w configu lr300. Najważniejsze to zachować porządek i się nie pogubić.

Mam nadzieję, że komuś początkującemu pomogłem. Nie gwarantuję, że zadziała, ale u mnie działa.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez r_populik w 16 Cze 2012, 20:31

Też to miałem i rozwiązałem ten problem nieco inaczej: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=78&t=17052

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez kubekpop w 17 Cze 2012, 11:42

Tyle, że w niektórych paczkach z nowymi zabawkami nie ma katalogu meshes\wpn_hand\ więc nie ma co kopiować. A mój sposób działa. Być może są różne powody tego błędu...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez utak3r w 18 Cze 2012, 13:36

kubekpop napisał(a):Być może są różne powody tego błędu...


"Error handler is invoked" oznacza tyle, że została uruchomiona procedura błędu - czyli "*****, coś się spieprzyło". Tak, są różne powody tego komunikatu i nie da się opracować jednego lekarstwa na to.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez kubekpop w 18 Cze 2012, 13:37

A doszedł ktoś do tego, czemu raz broń działa, a przy następnej kompilacji już nie?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez utak3r w 19 Cze 2012, 14:05

Co to znaczy "w następnej kompilacji"?
Ja np. natknąłem się kiedyś na taki problem, że kość główna (wpn_body) musi być powyżej ziemi (czyli y>0) - inaczej będzie albo błąd, albo... miecz Artura ;) nie da się podnieść.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Sposób na problem z error handler is invoked!]

Postprzez kubekpop w 19 Cze 2012, 20:07

Miałem na myśli, że jak raz się robi moda, to działa, a za drugim razem już nie... Bo mi tak kiedyś M16 raz działało, a raz nie.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160


Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość