[TUTORIAL] Śruba jako rzucany nóż w Zewie Prypeci

[TUTORIAL] Śruba jako rzucany nóż w Zewie Prypeci

Postprzez czachastalker w 02 Sie 2016, 21:15

Witajcie!

Na pewno zastanawialiście się czy można zamienić śrubę na rzucany nóż można i to bardzo prosto wykonać. A więc wchodzimy do folderu z grą klikamy w gamedata/configs/weapons szukamy pliku o nazwie w_bolt.ltx klikamy na tym pliku prawym przyciskiem myszy wchodząc na notatnik.

Oryginalny plik bez zmiany:

Kod: Zaznacz wszystko
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; BOLT
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[bolt]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
class            = II_BOLT
cform            = skeleton
visual            = dynamics\devices\dev_bolt\dev_bolt.ogf
inv_name         = st_bolt
$prefetch          = 16
inv_name_short      = st_bolt
inv_weight         = .0

ef_weapon_type      = 1


inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 0
inv_grid_y         = 0

animation_slot      = 6
single_handed      = 0

attach_position_offset   = -0.03, -0.05, 0.03
attach_angle_offset      = 0,0,0
attach_bone_name      =

slot            = 5
hud               = bolt_hud
force_min         = 15
force_const         = 25
force_max         = 35
force_grow_speed      = 15

destroy_time      = 10000

cost            = 0

throw_point         = 0.2, 0.3, 0.1      ;0.4, 0.3, 0.1
throw_dir         = 0,0,0         ;0,0,1

third_person_throw_point_offset = -0.05,0.848,0.706

PDM_disp_base           = 1.0
PDM_disp_vel_factor     = 1.0
PDM_disp_accel_factor   = 1.0
PDM_disp_crouch         = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc = 1.0 ;  = 1.0

[bolt_hud]:hud_base
fire_point            = 0,0,0
fire_bone            = wpn_body

attach_place_idx      = 0
item_visual            = dynamics\devices\dev_bolt\dev_bolt_hud

hands_position            = -0.021000,-0.160000,0.002500
hands_orientation         = -0.500000,1.000000,1.149999
hands_position_16x9            = 0.033000,-0.189500,0.039000
hands_orientation_16x9         = 2.349998,2.749999,2.849998


item_position         = 0 , 0 ,0
item_orientation      = 0 , 0 ,0

anm_hide            = dev_bolt_holster
anm_show            = dev_bolt_draw
anm_idle            = dev_bolt_idle
anm_bore            = dev_bolt_idle_bore
anm_idle_moving          = dev_bolt_idle_moving
anm_idle_sprint          = dev_bolt_idle_sprint

anm_throw_begin         = dev_bolt_shoot_start
anm_throw_idle         = dev_bolt_shoot_idle
anm_throw            = dev_bolt_shoot_end


throw_point         = 0.2, 0.3, 0.1      ;0.4, 0.3, 0.1
throw_dir         = 0,0,0         ;0,0,1

Plik po zmianie kilku parametrów:

Kod: Zaznacz wszystko
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; BOLT
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[bolt]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
class            = II_BOLT
cform            = skeleton
visual            = dynamics\weapons\wpn_knife\wpn_knife.ogf
inv_name         = st_bolt
$prefetch          = 16
inv_name_short      = st_bolt
inv_weight         = .0

ef_weapon_type      = 1


inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 0
inv_grid_y         = 0

animation_slot      = 6
single_handed      = 0

attach_position_offset   = -0.03, -0.05, 0.03
attach_angle_offset      = 0,0,0
attach_bone_name      =

slot            = 5
hud               = bolt_hud
force_min         = 15
force_const         = 25
force_max         = 35
force_grow_speed      = 15

destroy_time      = 10000

cost            = 0

throw_point         = 0.2, 0.3, 0.1      ;0.4, 0.3, 0.1
throw_dir         = 0,0,0         ;0,0,1

third_person_throw_point_offset = -0.05,0.848,0.706
hit_power = 2, 2, 2, 2
hit_impulse = 200
hit_type = explosion
PDM_disp_base           = 1.0
PDM_disp_vel_factor     = 1.0
PDM_disp_accel_factor   = 1.0
PDM_disp_crouch         = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc = 1.0 ;  = 1.0

[bolt_hud]:hud_base
fire_point            = 0,0,0
fire_bone            = wpn_body

attach_place_idx      = 0
item_visual            = dynamics\weapons\wpn_knife\wpn_knife_hud

hands_position            = -0.021000,-0.160000,0.002500
hands_orientation         = -0.500000,1.000000,1.149999
hands_position_16x9            = 0.033000,-0.189500,0.039000
hands_orientation_16x9         = 2.349998,2.749999,2.849998


item_position         = 0 , 0 ,0
item_orientation      = 0 , 0 ,0

anm_hide            = knife_holster
anm_show            = knife_draw
anm_idle            = knife_idle
anm_bore            = knife_idle_bore
anm_idle_moving          = knife_idle_moving
anm_idle_sprint          = knife_idle_sprint

anm_throw_begin         = dev_bolt_shoot_start
anm_throw_idle         = dev_bolt_shoot_idle
anm_throw            = dev_bolt_shoot_end


throw_point         = 0.2, 0.3, 0.1      ;0.4, 0.3, 0.1
throw_dir         = 0,0,0         ;0,0,1

Dzięki temu będziecie mieli nieskończone noże do rzucania zamiast śruby! :E

Uwagi moderatora:

Poprawiłem! - caleb59
czachastalker
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 02 Sie 2016, 21:06
Ostatnio był: 23 Paź 2016, 13:48
Miejscowość: Lipsk Woj. Podlaskie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [TUTORIAL] Śruba jako rzucany nóż w Zewie Prypeci

Postprzez trolololo w 03 Sie 2016, 10:05

Nie mogę teraz znaleźć, ale jestem pewien że był już taki temat.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118


Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość