[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 20 Kwi 2017, 21:57

Akinaro napisał(a):System Handlu jest tak poroniony że kawałek chleba jest droższy niż dosłownie niż kilka pistoletów z amunicją.
A naprawa NOWEJ broni(cena 7900) i która ma jedynie 8-10% uszkodzeń kosztuje nawet 14000!
O tym że balans cen sprzedaży/kupna jest z kosmosu nie wspomnę(kupujesz za 1000 sprzedajesz za 100)...


To akurat jedna z lepszych rzeczy w tym modzie według mnie. Ja nawet zwiększałem ceny wszystkich broni i amunicji. Magazynek 5.45 kosztuje jakieś 3000, a np. AK-74 40000. Po prostu nie lubię po paru misjach mieć najlepszego sprzętu.
Z naprawą się zgodzę, przesadzone.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 20 Kwi 2017, 22:15

Akurat zmiana cennika u technika to jedno kliknięcie i można dostroić to tak, aby wyglądało w miarę realistycznie. TO było pierwsze co zmieniłem przy zainstalowaniu CoM. Potem wleciała możliwość sprzedawania broni o dowolnej kondycji, modzik na zmniejszone zużywanie broni, losowe dropienie broni o najróżniejszej kondycji, może jeszcze podciągnę obrażenia broni, bo niektóre spluwy mają jakiś nieadekwatny dmg do tego jakie są w realu. Po tych paru zmianach gra jest naprawdę fajna i taka, jaka powinna być z założenia na call of misery.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 20 Kwi 2017, 22:58

Do ziomka wyżej :) A jak to wszystko zrobić? :D
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 21 Kwi 2017, 17:52

Image

Tutaj modyfikuje się koszt napraw. Chciałem sprawdzić jak wyglądają mniejsze wartości i 0.15 jest bardzo tanio.
Image

W tym folderze masz pliki handlarzy. Musisz zmodyfikować w pliku każdego handlarza parametr podkreślony i wklepać 0.0, aby skupywali bronie o nawet zerowej kondycji.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)

Za ten post Wave otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ZiomB w 21 Kwi 2017, 18:28

A ja mam dość dobre zdanie o Call of Misery, po tym jak zjechałem podstawową wersje w innym temacie to jednak się pozytywnie zaskoczyłem jak wypróbowałem wersje na Call of Chernobyl.

Podoba mi się rozbudowana mechanika głodu i naprawy broni, poza tym narzekałem też że nie mogłem przejść moda metodą Stealth, tutaj udało mi się zabić wojskowego na Agropromie po cichu i przy tym uciec, a także wkradłem się do mózgozwęglacza zabijając w sumie tylko tych którzy byli w tunelu, nie dało się ich wyminąć.

Z minusów wymienię brak Ghillie suit który był dostępny w podstawce, na mój styl gry byłby bardzo przydatny.
Druga rzecz - wszystkie artefakty są praktycznie bezużyteczne, służą jedynie jako dobry zarobek. Pamiętam jak cieszyłem się jak głupi kiedy znalazłem Bąbla w anomalii - jeden z najlepszów artów w CoP, szybko mi zszedł zaciesz kiedy przeczytałem jego statystyki (przynajmniej był dużo warty, 15k z tego co pamiętam).
I to nad czym najbardziej ubolewam - lipny balans snajperek. Zupełnie nie opłaca się z nich korzystać, kupiłem sobię SVU ale bardzo szybko sprzedałem gdyż nie zabija na 1 pocisk w ciało, a trafieniem w głowę to i karabinem szturmowym zabijesz który ma tańszą amunicję, jest automatyczny, lżejszy i ma opcjonalny granatnik na chimery i pseudogiganty.

Nie licząc tych mankamentów to jednak wygodnie i przyjemnie mi się w to gra, zupełnie odmienia doznania gry, bardzo polecam.

Akinaro napisał(a):Sam stalker(gracz) to anemik z alzheimerem co nie potrafi utrzymać nawet pistoletu, a karabin trzyma jak by pierwszy raz w życiu trzymał coś cięższego niż kilogram mąki.

Rozwiń, chodzi ci o to że przy strzelaniu ogniem ciągłym broń lata na wszystkie strony? To nie dobrze że nie możesz strzelać full auto na kilometr? W końcu chyba to jest realistyczne, strzelanie serią 2 pociskami jest wystarczająco celne by kogoś zabić na dużą odległość.
Akinaro napisał(a):WSZYSTKO jest radioaktywne

Chodzi o artefakty i jedzenie produkowane w Zonie? Z pierwszym się zgodzę, nie podoba mi się że wszystkie artefakty są radioaktywne, z drugim - wystarczy zapalić fajka by promieniowanie przeszło, tutaj większym problemem takiego jedzenia jest to że zabiera ci punkty zdrowia. Co do radioaktywnych terenów to wystarczy kupić sobię jakąś tanią maskę przeciwgazową, potem możesz w radioaktywnym polu stać i nawet przez godzinę, co akurat jest ułatwieniem w stosunku do podstawki, bo maska też jakiejś fortuny nie kosztuje.
Akinaro napisał(a): ale jedynie gracz najwidoczniej ma z tym problem, bo inni mają to gdzieś i żyją szczęśliwie bez faszerowania się antyradami i wódą CO 10MINUT

Też zauważyłem że NPC są odporne na radioaktywność i anomalie. Zgaduje że takie rozwiązanie wprowadzono ze względu na obecność tworzenia własnej grupy, wyobraź sobie frustracje jak pokonujesz pole anomalii a twoi wszyscy towarzysze bezsensownie poginęli, ja często eksploruje w grupie więc mnie się ta ich odporność podoba. Jeżeli aż tak Ciebie to razi to widziałem gdzieś addon który wyłącza tą ich odporność ale nie jestem na 100% pewny.
Akinaro napisał(a):przez pierwsze 2h grania giniesz nawet przechodząc z jednego końca Kordonu do drugiego tylko lekko zahaczając o radioaktywne strefy po drodze...

Kup maskę.
Akinaro napisał(a):System Handlu jest tak poroniony że kawałek chleba jest droższy niż dosłownie niż kilka pistoletów z amunicją.

Chleb kosztuje bodajże coś koło 500 RU, Makarov, najtańszy pistolet w grze kosztuje coś około 3000 RU, trochę tutaj wyolbrzymiasz.
Akinaro napisał(a):A naprawa NOWEJ broni(cena 7900) i która ma jedynie 8-10% uszkodzeń kosztuje nawet 14000!

:

Image

Teraz to pojechałeś, mój AN-94 kosztuje jakieś 50k RU, gramy na tym samym addonie - STCoP.
Akinaro napisał(a):(kupujesz za 1000 sprzedajesz za 100)

Przecież tak zawsze było w każdym Stalkerze, nie wiem o czym mowa.
Akinaro napisał(a):PS. sorry za ten rant

Nie ma problemu, każdy ma swoje zdanie.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 21 Kwi 2017, 18:37

ZiomB, znalazłem moda podkręcającego obrażenia broni, więc sądzę, że wystarczyłoby przerzucić konfigi snajperek do swojej gamedaty i byłoby raczej po sprawie.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 21 Kwi 2017, 19:07

ZiomB napisał(a):Też zauważyłem że NPC są odporne na radioaktywność i anomalie. Zgaduje że takie rozwiązanie wprowadzono ze względu na obecność tworzenia własnej grupy, wyobraź sobie frustracje jak pokonujesz pole anomalii a twoi wszyscy towarzysze bezsensownie poginęli, ja często eksploruje w grupie więc mnie się ta ich odporność podoba. Jeżeli aż tak Ciebie to razi to widziałem gdzieś addon który wyłącza tą ich odporność ale nie jestem na 100% pewny.


AI nigdy nie reagowało na anomalie obszarowe (jak radioaktywność czy obszary chemiczne), a na klasyczne anomalie (Spalacze, WIry itd.) ma wyjątkowo wysoką odporność. Jedyna różnica to taka, że w SoC-u w ogóle ich nie omijało, dopiero później zostało tego „nauczone”, chociaż w CS nadal ma tendencję do włażenia w anomalie, gdy jest w trybie walki i zmienia pozycję – wtedy idzie tam, gdzie mu pasuje, ale niekoniecznie tam, gdzie powinno móc wejść. A w CoC nie wiem, co sobie wymyślili, bo nie grałem. :caleb:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 21 Kwi 2017, 19:55

W CoC AI bawi się w sapera przy styczności z niektórymi anomaliami. :pogarda:

Obrażenia od anomalii zostały dla nich wyłączone, bo kluczowe postacie często w nie właziły, a developerzy CoC są zbyt leniwi żeby dodać kilka dodatkowych profili NPC tak jak to było w SoC.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 22 Kwi 2017, 10:39

Ej ziomeczki, gram w CoM'a i ustawiłem handlarzom żeby kupowali itemy nawet o zerowej kondycji i ide do Sowy i on nie chce kupić bo pisze, że jest za bardzo uszkodzony :/ Ktoś wie o co chodzi?
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Mito w 22 Kwi 2017, 12:40

Nie wiem, u mnie działa. :tm:

Kryształowej kuli nie mamy - co dokładniej zmodyfikowałeś?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez sQubany w 22 Kwi 2017, 13:03

Czy to dlatego ze mam tego weapon packa STCoM czy jakos tak?
Kto zadziera z elitą, ten nakrywa się pytą.
sQubany
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 14 Maj 2016, 12:01
Ostatnio był: 23 Kwi 2018, 16:51
Miejscowość: Zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Darth Talon w 22 Kwi 2017, 13:13

To chyba nie powinno mieć znaczenia ja też mam po instalowane różne dodatki i to nie przeszkadza.

PYTANKO: Czy ktoś zna może jakąś paczkę z broniami typowo myśliwskimi? Naszła mnie ochota pobawić się trochę w myśliwego, a TOZ-y przestały mnie już bawić. Przydało by się kilka sztucerów i strzelb. Szukałam sama ale wiadomo jak to ja i szukanie;p
Awatar użytkownika
Darth Talon
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 27 Lut 2017, 17:36
Ostatnio była: 03 Wrz 2017, 22:17
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości